Connect with us

Campanie TV

Vedetele si angajatii TVR ajuta copiii din Delta Dunarii in Campania Oamenii Deltei

Published

on

Peste 40 de copii din Delta Dunării au fost invitaţii speciali ai Galei Oamenii Deltei de duminică, 29 mai, la TVR, televiziunea naţională continuând campania Oamenii Deltei şi în 2011. Transmisă în direct TVR 1 şi TVR Internaţional, între orele 15.00 şi 17.00, Gala Oamenii Deltei a fost un program duplex Bucureşti – Tulcea, în cadrul căruia telespectatorii au făcut donaţii pentru locuitorii din zonele izolate ale Deltei Dunării.

Raluca Moianu, prezentatoarea emisiunii Perechea potrivită de la TVR 1, a decis ca în această vară să se ocupe de o fetiţă de la Mila 23, căreia îi va face cadouri în funcţie de ceea ce va avea nevoie. Liana Stanciu, prezentatoarea emisiunii TVR 55, împreună cu realizatorul Dan Manoliu şi prezentatoarea Sabrina Manoliu vor avea grijă ca o fetiţă de 11 ani din Catalchior. Timp de un an, cei trei îi vor asigura fetiţei, care provine dintr-o familie cu şase copii, o sumă de 6 milioane lunar pentru traiul zilnic. Redacţia Istorie Religie a TVR va avea grijă de copiii din Letea timp de o săptămână în această vară. Redacţia Copii Tineret a TVR se va ocupa ca Teatru Masca să ajungă în Deltă pentru a susţine câteva reprezentaţii pentru copiii de acolo. Jurnalistele Cristina Liberis şi Monica Ghiurco, prezente la teledonul de ieri, au făcut şi ele donaţii pentru copiii din Deltă.

Iuliana Tudor a venit în studioul 3 pentru a oferi cărţi copiilor din Deltă, iar Corina Dănilă se va ocupa de un copil din comuna CA Rosetti. Elevii de la Şcoala Ion Barbu din Bucureşti, coordonaţi de învăţătoarea Maria Duca şi cei de la Şcoala 81 (coordonaţi de Monia Stoian) din capitală au adus cadouri pentru copiii prezenţi în platoul emisiunii sau pentru alţi 40 de copii din Gorgova. Echipa emisiunii Tonomatul DP 2 de la TVR 2 va avea grijă ca, în această vară, 40 de copii ai Deltei să meargă în tabere la munte.

Lansată acum 4 ani, împreună cu Asociaţia Casiana, campania Oamenii Deltei a reuşit nu doar să sensibilizeze opinia publică faţă de locuitorii din Delta Dunării, ci şi să construiască pentru ei. Pentru cel de-al patrulea an al campaniei, angajaţii TVR se implică în acţiunea de ajutorare a copiilor din zona Deltei Dunării. Fie că este vorba de reporteri, redactori, realizatori, vedete sau chiar redacţii întregi, în această vară cu toţii fac mici bucurii copiilor din satele Deltei (Maliuc, Mila 23, Caraorman, Periprava, Pardina): vacanţe la mare şi la munte, petrecerea unor perioade de timp în familiile angajaţilor TVR, vizite în Bucureşti, la TVR, la muzee. Echipa care realizează Gala Oamenii Deltei este formată din: Elena Dinu, Liliana Gheorghiu, Cristina Soare, Emilia Nicolaescu, Victor Dochia, Ana Preda, Nicoleta Epure, Iuliana Constantinescu, Ilinca Ciobanu, Luminiţa Iordănescu, Manuela Aldea.

Telespectatorii TVR pot fi alături de „Cei închişi în Paradis” donând 2 euro    printr-un singur sms trimis la numărul 876 (2 euro, printr-un singur sms trimis la numărul 876, valabil în reţelele Vodafone, Orange, Cosmote), până în data de 20 iunie. În Telejurnalele TVR 1, ca şi pe spaţiile destinate campaniei Oamenii Deltei, telespectatorii TVR 1 vor putea urmări în această vară ce şi-au propus şi au reuşit să facă angajaţii TVR pentru copiii din Delta Dunării.

Despre Campania Oamenii Deltei:

TVR a lansat, în urmă cu 4 ani Campania Oamenii Deltei, un proiect editorial unic în peisajul media din România, dedicat îmbunătăţirii vieţii şi educaţiei locuitorilor satelor izolate din Delta  Dunării. Programele speciale Oamenii Deltei, difuzate de TVR 1 şi TVR Internaţional, au strâns fonduri pentru reconstrucţia şi dotarea dispensarului din Maliuc şi a  şcolii din Letea, judeţul Tulcea. În urma campaniei TVR Oamenii Deltei, prin gesturi de solidaritate, s-au primit ajutoare  diverse: de la cărţi la biblioteci întregi, de la o tablă până la rechizite şcolare, haine sau excursii în ţară.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Campanie TV

DIGI 24 lanseaza campania: 100 de ani de viitor

Published

on

Foto Credit: DIGI 24

Identitatea naţională şi forţa viziunii elitelor au dat forma şi conştiinţa României contemporane. În 2018 Romania are însă nevoie de noi resurse, care să se manifeste într-un proiect de ţară în acord cu obiectivele sale europene. Dar pentru că o naţiune care nu-şi cunoaşte şi nu-şi respectă trecutul, nu îşi poate construi viitorul, Digi24 începe o campanie de redescoperire a valorilor fundamentale ale naţiunii.

Campania jurnalistică pe care o propunem este axată pe trei componente: trecutul – o reconstrucţie în segmente semnificative a istoriei care au condus, fiecare în parte, la construirea identităţii naţionale şi a viziunii pentru viitor, prezentul, adică expresia elementelor pe care le întâlnim zi de zi în viaţa noastră, fie că este vorba de mentori, elite sau oameni obişnuiţi al căror destin ne poate influenţa şi, cea mai importantă dintre ele, viitorul. Digi24 proiectează, cu ajutorul experţilor şi specialiştilor, al elitelor României contemporane, fie că sunt medici, ingineri, profesori, cercetatori, arhitecti, antreprenori, studenţi, cercetători, artişti sau sportivi un proiect de ţară.

Adică un proiect care propune idei, obiective pentru viitor sau perspective. Iar în acest proiect îi vom regăsi şi pe românii care trăiesc în diaspora, şi pe românii care şi-au construit o carieră în străinătate şi au decis să se întoarcă în România, dar şi pe cei care construiesc viitorul aici.

Jurnaliştii Digi24 vă invită într-o călătorie în care vom descoperi împreună soluţii pentru viitorul României. Căutăm idei în mediul academic, în mediul antreprenorial, al cercetării ştiinţifice şI, de ce nu, în viaţa de zi cu zi. Edificiul istoric solid, efervescenţa prezentului şi proiecţia pentru viitor, toate aceste elemente le veţi regăsi în jurnalele de ştiri şi emisiunile Digi24 care îşi vor concentra resursele într-o construcţie jurnalistică diversă, cu elemente grafice spectaculoase, dar mai ales cu un conţinut editorial adecvat sărbătoririi Anului Centenar 2018.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

În culisele filmărilor celui mai nou promo de brand Observator: ,,Serialul tău de zi cu zi”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

365 de zile pe an, 24/24, de luni până duminică, telespectatorii Antenei 1 descoperă cele mai importante povești ale momentului la Observator, serialul lor de zi cu zi. Sub acest nou concept, echipa Observator aduce publicului toate poveștile și emoțiile sub forma a noi episoade zilnice – jurnale de știri desprinse din realitatea ce îi înconjoară.

Filmările celor două promo-uri de brand Observator au fost o adevărată provocare atât pentru prezentatori, cât și pentru reporteri, căci au durat până în zorii zilei. Organizarea scenariului pentru promo-ul ce îi are în prim plan pe prezentatori a ținut cont de programul special al acestora, având în vedere că matinalii – Olivia Păunescu și Valentin Butnaru încep jurnalul dis-de-dimineață. Nici pentru Andreea Berecleanu nu a fost mai ușor, căci la scurt timp după ce a încheiat transmisia de seară din platoul Observator a luat parte la filmări alături de colegii săi. Deși nu au fost menajați, prezentatorii s-au bucurat de atmosfera unei misiuni de echipă și au dus la bun sfârșit provocarea.

Pentru reporterii Observator, promo-ul a constat într-o sesiune dură de antrenamente fizice, care a început la aceeași oră târzie. ,,Cei din linia întâi” sunt o echipă mare, implicată și cu oameni foarte bine pregătiți, care nu s-au sfiit de condițiile extreme de la filmare, conștienți fiind de faptul că în anumite momente meseria sa le cere același lucru: să transmită informații utile, indiferent de context. Pentru filmarea promo-ului, reporterii au acceptat provocarea unei curse cu obstacole, pe care au îndeplinit-o împreună, iar stângăciile și micile căzături nu i-au descurajat, din contră, i-au motivat să se ajute reciproc și să reacționeze ca o adevărată echipă. De la alergatul pe teren accidentat, pânã la cãţãrarea pe frânghii sau la ploaia rece şi viscolul pe care au fost nevoiţi sã le înfrunte, toate au demonstrat cã pulsul crescut nu îi opreşte, ci îi motiveazã. Antrenamentul dur al reporterilor a dat cele mai savuroase momente de making of, căci filmarea promo-ului a fost un test de forță și rezistență, în care ,,cei din linia întâi” și-au pus la bătaie toate resursele de energie.

Prezentatorii și reporterii Observator se asigură că telespectatorii rămân conectați la subiectele noi ale zilei, de la prima oră a dimineții și până seara, sub forma unor episoade ce fac parte dintr-un „serial de zi cu zi”. Valentin Butnaru și Olivia Păunescu, Mihaela Călin şi Andreea Berecleanu sunt cei care le aduc telespectatorilor cele mai calde subiecte ale momentului, în fiecare zi, de luni pânã vineri, în timp ce Daniel Osmanovici și Iuliana Pepene, Anamaria Gudu, Octavia Geamănu și Cosmin Stan continuã serialul Observator cu cele mai relevante subiecte ale weekendului. Alături de ei se află și Mihai Jurca, Andreea Gherasim și Andreea Țopan, ce reîntregesc familia din platoul de știri. Același rol important îl joacã și reporterii Observator: Sonia Simionov, Cristian Popovici, Gina Văcariu, Alexandra Stroe, Maria Rohnean, Mădălina Iacob, Sabrina Preda, Daniel Călin, Sergiu Cora, Gerhart Ernst, Alexandru Costea și Ionela Lucan, ei fiind cei antrenați să aducă pe micile ecrane cele mai importante știri, într-o atmosferă intensă.

Observator este serialul pe care telespectatorii nu îl pot rata pentru că îl trăiesc în fiecare moment, la intensitate reală. Reportaje originale, transmisii în exclusivitate din inima evenimentelor, interviuri speciale și accentul pe cele mai importante subiecte din prezent, toate fac parte din noua campanie de imagine – “serialul tău de zi cu zi”, livrat de echipa Observator indiferent de context și condiții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Monica Bârlădeanu vorbește deschis despre traumele din copilărie, în campania ”Rătăcit în sine. Depresia, boala mileniului”

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Campania ”Rătăcit în sine. Depresia, boala mileniului” continuă la Știrile PRO TV de la ora 17:00. Mâine, într-un interviu emoționant, Monica Bârlădeanu vorbește în premieră despre traumele din copilărie care au marcat-o pentru totdeauna.

Monica Bârlădeanu a trăit mai bine de jumătate din viață în lumina reflectoarelor și continuă să o facă, ani la rând fiind desemnată cea mai sexy femeie din România. Deși a atras atenția prin frumusețea ei, a reușit să țină ascunse părți mai puțin strălucitoare din viața sa. Născută într-o familie modestă din Iași, aceasta nu a avut parte de o copilărie fericită. Lucrurile au luat o întorsătură dramatică atunci când mama Monicăi l-a adus pe lume pe Petru, fratele mai mic, copilul fiind grav bolnav. Durerea și neputința erau greu de suportat, iar tatăl acesteia s-a refugiat în alcool.

Întrebată care au fost cele mai cumplite lucruri care i-au rămas în minte din copilărie, Monica i-a mărturisit Elenei Lasconi: ”Zgomotele înfundate! Știi cum e când lovești un corp și corpul ăla se lovește de altceva, de un perete? E o bufnitură! Loviturile în corp sună într-un anume fel! Simțeam o mare teroare când, după episoadele astea dintre părinții mei, nu mai zicea niciunul nimic și atunci îmi era frică să deschid ușa!”. Nici intrarea în televiziune nu a fost întâmplătoare. Monica a dezvăluit faptul că a fascinat-o această lume dintr-o oarecare lipsă de iubire: ”Televiziunea cu asta m-a prins! Înțelegeam că poți să obții iubire de la un număr mare de oameni în același timp. Nu cred că există actor sau om care alege să fie în ochiul public fără ca această alegere să fie motivată de cel puțin două lucruri, și nu vorbim aici de chestii derizorii cum ar fi remunerația. Este vorba de iubire sau de putere!”.

Mâine, de la ora 17:00, în cadrul Știrilor PRO TV, aflați întreaga poveste a Monicăi Bărlădeanu, în campania Elenei Lasconi, ”Rătăcit în sine. Depresia, boala mileniului”.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending