Connect with us

Presa online

VICE MEDIA se extinde în Europa de Sud-Est, în parteneriat cu Antenna Group

Published

on

Credit foto: Mircea Topoleanu/vice.com
 

VICE Media a anunţat de curând o extindere majoră în Europa de Est, în parteneriat cu Antenna Group, lansând operaţiuni editoriale şi de producţie noi, pentru crearea şi distribuţia de conţinut unic, în Rusia, Republica Cehă, Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Slovacia şi Croaţia.  

VICE a avut cea mai bună evoluție în România, unde, în mai puțin de un an, în parteneriat cu Antenna Group – proprietarul Kiss, Magic și Rock FM – conținutul VICE a ajuns la peste 50% din publicul ţintă cu vârsta cuprinsă în intervalul 18-34 de ani. Site-ul a înregistrat o creștere spectaculoasă a numărului de vizitatori unici, cu 112% față de traficul din anul anterior.

“VICE are un potenţial incredibil pe piaţa din Europa de Est. De ce? Pentru că tinerii de acolo vor un conţinut care să conteze pentru ei – indiferent dacă vorbim despre ştiri, lifestyle sau documentare – împachetat şi livrat în modul în care văd ei lumea. Foarte puţine platforme media le pot oferi acest tip de conţinut. Antenna Group este partenerul perfect pentru noi, pentru că au o experienţă majoră în cunoaşterea trăsăturilor specifice peisajului media local şi înteleg perfect ce facem noi aici la VICE” – a declarat Shane Smith, co-fondator şi CEO VICE.

“Parteneriatul nostru cu VICE este un real succes, această companie media are un stil unic şi funcţionează ca un magnet în atragerea tinerilor. Noi venim cu forţe complementare, iar prin divizia noastră Amplifier, asigurăm un <one stop shop> pentru companii digitale care vor să se extindă în Europa de Est şi să se dezvolte” – a declarat Theodore Kyriakou, acţionar şi CEO Antenna Group.

Primul parteneriat dintre VICE şi Antenna Group a avut loc în 2014, odată cu lansarea VICE Grecia. Parteneriatul a dus la crearea unei echipe de producţie video care lucrează non-stop la producţia de ştiri, programe culturale şi de lifestyle locale, pentru difuzare TV şi online. Conţinutul local acoperă o arie largă de subiecte, de la ştirile despre criza economică europeană sau refugiaţii din Siria, până la cultură şi lifestyle, viaţa de noapte din Atena sau preocupările cotidiene ale tinerilor din Grecia.

Parteneriatul a dus la o creştere uriaşă a numărului de utilizatori unici, cu un reach al multi-platformei în Grecia de 29% în targetul 18-34 de ani. VICE produce acum un show TV zilnic, precum şi opt episoade speciale de câte 45 de minute pentru reţea.

[nextpage]

Un parteneriat similar între VICE şi Antenna Group a fost lansat în noiembrie 2014 în Serbia şi a adus o creştere de audienţă de 33% în targetul 18-34 de ani. La fel ca în Grecia, parteneriatul a fost profitabil încă din primul an.
De atunci, conţinutul VICE a fost difuzat în regiune la patru dintre televiziunile Antenna: Antenna TV din Grecia, Prva TV şi B92TV din Serbia şi Prva din Muntenegru. În perioada 2014-2015 au fost difuzate 175 de ore de conţinut video pe staţiile TV FTA, în regiuni unde VICE şi Antenna Group sunt partenere. De asemenea, în aceeaşi perioadă, aceste regiuni au produs un total de 220 de ore de conţinut video, incluzând producţie locală şi cu licenţă, precum şi peste 8.200 de articole de interes local.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Alexandru Giboi, nominalizat de șase agenții de presă europene drept candidat pentru funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost nominalizat drept candidat pentru funcția de Secretar General al EANA – Alianța Europeană a Agențiilor de Presă.

Conform statutului EANA, pentru a deveni candidat pentru această funcție, este nevoie de nominalizarea a cel puțin trei agenții membre. Alexandru Giboi a fost nominalizat de următoarele agenții: BTA (Bulgaria), CNA (Cipru), ANA-MPA (Grecia), ATA (Albania), FENA (Bosnia și Herțegovina), TASR (Slovacia), alături de AGERPRES.

În acest moment, Alexandru Giboi este membru în Consiliul de Conducere al EANA, ales în septembrie 2015, dar și Secretar General al Asociației Agențiilor de Presă din Balcani (ABNA-SE), ales pentru un al doilea mandat în septembrie 2016. Alegerile din toamna acestui an vor avea loc în urma încheierii mandatului actualului Secretar General, Erik Nylen, expert în mass-media cu o vastă experiență. Înainte de a fi Secretar General al EANA, acesta a fost, printre altele, CEO al TT, agenția de presă suedeză.

Pentru funcția de Secretar General al EANA mai candidează și Lidia Sobanska, din Polonia, susținută de trei agenții de presă.

Pentru prima dată în istoria EANA, Conferința de primăvară a Alianței se va desfășura la București, în luna aprilie a acestui an, la invitația AGERPRES.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Exatlon, pe locul doi în topul căutărilor pe Internet

Published

on

 

La doar o luna de la debutul fulminant al celei mai iubite competitii sportive televizate, “Exatlon” a devenit un adevarat fenomen, inregistrand audiente remarcabile, demne de podium.

Fiecare editie a reality-ului difuzat la Kanal D, plina de suspans si adrenalina, tine cu sufletul la gura milioane de romani care isi sustin favoritii din concurs.

Interesul sporit manifestat de fanii “Exatlon” se muta si in online, acolo unde comentariile de sustinere pentru o echipa sau alta starnesc adevarate furtuni virtuale. Astfel, conform Google Trends, setea romanilor de informatii referitoare la show si concurenti, plaseaza “Exatlon” pe locul doi in topul cautarilor pe Internet.

Reality-ul, suta la suta autentic, a creat o comunitate puternica in social media. Informatiile actuale si interesante postate aproape in timp real cu momentele din fiecare editie “Exatlon”, cu si despre concurentii ramasi in competitie, pe paginile oficiale de socializare Kanal D, Facebook (https://www.facebook.com/ExatlonRomania/) si Instagram (https://www.instagram.com/exatlonromania/), aduna zilnic zeci de mii de abonati.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Agenţia Naţională de Presă, Agerpres a lansat proiectul editorial #UnicInEuropa

Published

on

 

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES a lansat vineri, 4 august, proiectul editorial #UnicInEuropa, care îşi propune să promoveze locuri din România ale căror particularităţi le fac să devină inedite, dar şi oameni care, prin inventivitatea lor, au lansat idei unice, au dat viață unor poveşti ce nu mai pot fi auzite niciunde în Europa.

 

Proiectul AGERPRES #UnicInEuropa promovează România, locurile pe care natura a ales să le marcheze cum nu a mai făcut-o nicăieri în altă parte, dar și clădiri, monumente și edificii ale căror poveşti poartă însemnele secolelor trecute, muzee care adăpostesc colecţii de artă unice.

Cu ajutorul reportajelor, imaginilor și al poveștilor unice în Europa, cititorii vor (re)descoperi prin proiectul #UnicInEuropa România, precum și oameni care au ales să ignore clişee, care nu au renunțat la ideile lor, indiferent cât de grea a fost materializarea acestora.

 

Printre materialele ce vor fi publicate în cadrul secțiunii speciale #UnicInEuropa se regăsesc:

Crucea Caraiman, un vis de Cartea Recordurilor sau Vulcanii noroioși – tărâmuri de pe altă lume.

Hashtagul prin care vor putea fi găsite pe Facebook și Twitter materialele jurnalistice este #UnicInEuropa. Proiectul editorial AGERPRES poate fi accesat la linkul: www.agerpres.ro/unicineuropa, urmând ca în fiecare zi de vineri, la ora 11:00, secțiunea să fie actualizată.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending