Connect with us

Rețele de socializare

Viitorul afacerilor pe Facebook, din ce in ce mai negru: platesti sau nu apari

Published

on

Reclame

Companiile care folosesc paginile retelei de socializare Facebook se confrunta cu problema de a-si atinge audienta fara a plati pentru promovare. Astfel, chiar si cei cu mii de prieteni au observat ca numai o mica parte  din postari sunt vazute efectiv in newsfeed-uri. 

Multe companii au inceput deci sa suspecteze ca Facebook, in incercarea de a-si creste veniturile prin posturi sponsorizate, incearca sa convinga firmele sa investeasca sume uneori mari de bani doar pentru ca postarile lor sa ajunga la cat mai multi fani, scrie SearchEngineWatch.com.

 

“Ne asteptam ca distributia organica a post-urilor sa scada constant pe masura ce lucram continuu pentru a ne asigura ca utilizatorii au o experienta signifianta pe site”, au subliniat reprezentantii Facebook.

Atunci cand business-urile s-au plans pentru prima oara anul trecut pe marginea acestei probleme, Facebook a contracarat spunand ca incearca sa elimine mesajele spam sau cele care nu atrag cititorii dar ca reach-ul total al postarilor business-urilor nu s-a redus deloc. Mai mult, Facebook pretindea ca aceste actiuni cresc succesul newsfeed-urilor intrucat oamenii vedeau continut de care erau interesati.

Realitatea demonstreaza contrariul – audienta companiilor scade constant intrucat Facebook prefera sa fie platita pentru ca postarile firmelor sa fie vazute de cat mai multi utilizatori.

Pozitia celei mai mari retele sociale din lume nu ar trebui sa surprinda brand-urile, cu atat mai mult cu cat unele deja si-au dat seama de acest lucru de-a lungul timpului. Facebook trebuie sa isi mentina actionarii fericiti – si principalul lucru care ii satisface este cresterea veniturilor si a profitabilitatii.

 

Cu alte cuvinte, business-urile care se bazeaza pe Facebook pentru promovare trebuie sa plateasca daca vor sa depaseasca o rata de engagement de 1-2%/postare.

Devine de asemenea din ce in ce mai clar ca a convinge oamenii sa dea “like” paginii tale nu inseamna ca firma va avea sanse mari sa si interactioneze cu ei in viitor, chiar si cu postari excelente. Chiar Facebook recunoaste ca din ce in ce mai putine postari de pe paginile carora utilizatorii le dau like vor ajunge in newsfeed-ul lor.

Aceste schimbari, simtite puternic in 2013, nu multumesc deloc companiile care de-a lungul timpului au investit mult efort, timp si bani in cresterea prezentei pe Facebook. Acum, acei fani sunt expusi din ce in ce mai putin la continutul brandului.

 

Viitorul business-urilor pe Facebook arata intunecat pentru cei care nu vor sa plateasca pentru a intra in hora. Costul promovarii pe Facebook va creste foarte mult in viitor si felul in care iti vei gandi business-ul pe Facebook trebuie sa se schimbe si el.

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV3 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show4 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending