Rețele de socializare
Viitorul afacerilor pe Facebook, din ce in ce mai negru: platesti sau nu apari
Companiile care folosesc paginile retelei de socializare Facebook se confrunta cu problema de a-si atinge audienta fara a plati pentru promovare. Astfel, chiar si cei cu mii de prieteni au observat ca numai o mica parte din postari sunt vazute efectiv in newsfeed-uri.
Multe companii au inceput deci sa suspecteze ca Facebook, in incercarea de a-si creste veniturile prin posturi sponsorizate, incearca sa convinga firmele sa investeasca sume uneori mari de bani doar pentru ca postarile lor sa ajunga la cat mai multi fani, scrie SearchEngineWatch.com.
“Ne asteptam ca distributia organica a post-urilor sa scada constant pe masura ce lucram continuu pentru a ne asigura ca utilizatorii au o experienta signifianta pe site”, au subliniat reprezentantii Facebook.
Atunci cand business-urile s-au plans pentru prima oara anul trecut pe marginea acestei probleme, Facebook a contracarat spunand ca incearca sa elimine mesajele spam sau cele care nu atrag cititorii dar ca reach-ul total al postarilor business-urilor nu s-a redus deloc. Mai mult, Facebook pretindea ca aceste actiuni cresc succesul newsfeed-urilor intrucat oamenii vedeau continut de care erau interesati.
Realitatea demonstreaza contrariul – audienta companiilor scade constant intrucat Facebook prefera sa fie platita pentru ca postarile firmelor sa fie vazute de cat mai multi utilizatori.
Pozitia celei mai mari retele sociale din lume nu ar trebui sa surprinda brand-urile, cu atat mai mult cu cat unele deja si-au dat seama de acest lucru de-a lungul timpului. Facebook trebuie sa isi mentina actionarii fericiti – si principalul lucru care ii satisface este cresterea veniturilor si a profitabilitatii.
Cu alte cuvinte, business-urile care se bazeaza pe Facebook pentru promovare trebuie sa plateasca daca vor sa depaseasca o rata de engagement de 1-2%/postare.
Devine de asemenea din ce in ce mai clar ca a convinge oamenii sa dea “like” paginii tale nu inseamna ca firma va avea sanse mari sa si interactioneze cu ei in viitor, chiar si cu postari excelente. Chiar Facebook recunoaste ca din ce in ce mai putine postari de pe paginile carora utilizatorii le dau like vor ajunge in newsfeed-ul lor.
Aceste schimbari, simtite puternic in 2013, nu multumesc deloc companiile care de-a lungul timpului au investit mult efort, timp si bani in cresterea prezentei pe Facebook. Acum, acei fani sunt expusi din ce in ce mai putin la continutul brandului.
Viitorul business-urilor pe Facebook arata intunecat pentru cei care nu vor sa plateasca pentru a intra in hora. Costul promovarii pe Facebook va creste foarte mult in viitor si felul in care iti vei gandi business-ul pe Facebook trebuie sa se schimbe si el.
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiuni3 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni3 zile ago
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Reality Show4 zile ago
Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie