Connect with us

ALL MEDIA

Viitorul televiziunii este în mâinile consumatorilor. Vezi cele sase tendinte care vor schimba lucrurile!

Published

on

Studiul EY Future of Television – Media & Entertainment identifică şase tendinţe care vor influenţa viitorul televiziunii pe măsură ce industria se pregăteşte să facă faţă unei schimbări majore în materie de monetizare şi structuri narative (storytelling), prin dezvoltarea unei game extinse de noi canale, noi platforme, noi dispozitive şi noi experienţe.

Se evidenţiază, de asemenea, necesitatea măsurării mai detaliate de către companiile de media şi divertisment a comportamentului de vizionare, pentru a putea crea experienţe mai interactive, mai multă mobilitate şi o mai bună adaptare a conţinutului la nevoile şi interesele specifice ale telespectatorilor.

Rezultatele sondajului EY se bazează pe analiza a mii de ore de interviuri realizate cu executivi şi lideri din companii de media şi divertisment din întreaga lume.

Cele şase tendinţe identificate de studiu care vor determina viitorul televiziunii sunt:

  1. Structurile narative (storytelling-ul) vor evolua pentru a valorifica mai bine mediul reprezentat de platformele multiple. Ecranul utilizat cel mai des nu va mai fi cel definit de dimensiune, ci va fi acel ecran care va fi capabil să capteze atenţia. Ecranele multiple care funcţionează perfect împreună vor permite dezvoltarea de noi structuri narative care să ofere producătorilor de conţinut mai multe oportunităţi de a inova împreună cu audienţa. Metadatele care permit sincronizarea între ecrane vor deveni facilitatoare cheie.

  1. Ecranele omniprezente vor solicita o mobilitate mai mare a conţinutului. Pe măsură ce apar tot mai multe ecrane în tot mai multe locuri – de la spaţiile de acasă, până la vehicule sau spaţiile publice – vom asista la o creştere a cererii pentru conţinut care să poată urma telespectatorul oriunde merge acesta. Agenţiile de publicitate vor avea la dispoziţie mai multe ecrane şi un potenţial mai mare de a genera impresii în această nouă paradigmă, multi-ecran.

  1. Dinamica socială şi experienţele sociale colective vor determina o creştere a vizualizărilor asociate evenimentelor. Chiar dacă vizualizarea devine din ce în ce mai fragmentară, consumatorii vor dori, pe mai departe, să facă parte din experienţele sociale colective asociate anumitor evenimente, cum ar fi Cupa Mondială sau Premiile Oscar. În cazul în care creatorii de conţinut vor reuşi să construiască o experienţă socială puternică în jurul unui program, telespectatorii vor dori să fie incluşi în această experienţă şi se vor întoarce în faţa ecranului.

  1. Inovaţia în materie de descoperiri de noi programe şi de noi tipuri de telecomenzi va duce la definirea unor tehnici care să optimizeze căutarea de programe relevante. În pofida evoluţiei televizoarelor, experienţa consumatorului cu telecomanda şi căutarea pe canalele disponibile nu s-a schimbat prea mult în ultimele câteva decenii. Telespectatorii continuă să fie adesea frustraţi atunci când încearcă să găsească la TV ceva ce îi interesează. Cu ajutorul tabletelor şi a altor dispozitive, căutarea şi descoperirea de programe vor fi mult mai intuitive şi mai adaptate la preferinţele fiecărui individ. Furnizorii de conţinut vor fi nevoiţi, în cele din urmă, să-şi optimizeze conţinutul pentru căutare, la fel ca în cazul motoarelor de căutare, pentru a permite conţinutului relevant şi atrăgător să ajungă să fie văzut de telespectator.

  1. Vizionarea într-o singură sesiune a mai multor episoade dintr-un serial sau alt tip de conţinut va atrage după sine inovaţii în zona de măsurare şi personalizare. Odată cu creşterea numărului de platforme de conţinut video la cerere, a crescut şi accesul consumatorilor la conţinut, precum şi frecvenţa fenomenului de bingeing (vizionarea, timp de mai multe ore, de conţinut într-o singură sesiune). Companiile de media şi divertisment vor fi nevoite să dezvolte metode prin care să măsoare şi să înţeleagă mai bine acest tipar unic de vizionare, astfel încât modul în care împachetează conţinutul pe care-l propun să satisfacă mai bine nevoile telespectatorilor, să creeze fani dedicaţi pe toată durata de viaţă a produsului şi să creeze mai multe oportunităţi pentru publicitari.

  1. Cererile tot mai exigente de conţinut unic venind din partea noilor jucători intraţi în segment vor influenţa inovarea dincolo de sistemul studioului tradiţional. Deoarece realizarea de programe este acum asigurată de un număr mai mare de producători, va exista o mai mare libertate de creaţie şi se vor putea asuma mai multe riscuri. În mod similar, posibilitatea telespectatorilor de a vedea la cerere episoadele pilot şi de a le vota pe cele care le plac cel mai mult va atrage după sine o redistribuire a controlului asupra produsului între telespectatori şi cel care le produce, ceea ce va permite dezvoltarea de conţinut şi în afara formatului tradiţional din televiziunile standard. De asemenea, producătorii de conţinut vor putea aloca mai mult timp dezvoltării personajelor şi liniei narative, deoarece nevoia de a rezuma episoadele anterioare va fi eliminată, datorită posibilităţii audienţei de a le viziona şi re-viziona la cerere, oricând doresc.

Companiile de media şi divertisment vor trebui să dezvolte o relaţie mult mai apropiată cu telespectatorii pentru a crea o interacţiune mai puternică atât prin experienţa de vizionare a conţinutului cât şi prin publicitate.

”Nu este vorba doar despre a facilita vizualizarea de conţinut pe mai multe tipuri de platforme”, spune Elena Badea, Director de Marketing, EY România. „Este vorba, mai degrabă, despre a crea experienţe printr-un conţinut puternic personalizat, deoarece relaţia dintre conţinut şi telespectator va fi din ce în ce mai complexă şi are potenţialul de a deveni tot mai profitabilă”.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

București Fm, de 28 de ani radioul Capitalei

Published

on

Foto Credit: BUCURESTI FM

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.

În același film

Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.

“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.

“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.

„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.

28 de ani de evoluție

În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.

În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.

2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.

Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).

Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.

Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM.  Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.

Audiențe

Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.

La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.

BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

PRO TV lansează noua platformă PRO TV Plus! Emisiunile, serialele și Știrile PRO TV sunt disponibile online GRATUIT, pe orice dispozitiv

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seara erai în drum spre casă și ai pierdut ediția Românii au talent? Vrei să urmărești aventurile personajelor preferate din Las Fierbinți, în timp ce ești pe plajă? Ești în drum spre serviciu și vrei să fii la curent cu evenimentele care s-au întâmplat la nivel național și internațional? Atunci locul potrivit este platforma PRO TV Plus – protvplus.ro!

 

Cu un design și funcționalități complet noi, platforma le oferă tuturor utilizatorilor gratuit, online, conținut fresh PRO TV, fie că este vorba despre emisiuni, seriale sau Știrile PRO TV.

Relansarea platformei PRO TV Plus reprezintă un pas important pentru strategia video digitală de a avea conținutul PRO disponibil pe orice ecran, într-o platformă care asigură o experiență on-site modernă și simplă pentru utilizatori și, în același timp, un mediu sigur pentru partenerii noștri de advertising. Platforma PRO TV Plus este rezultatul echipei noastre de digital și development și reprezintă un prim pas pe care îl facem, urmând să lansăm și alte produse și conținut fresh în lunile care urmează.”, a declarat Hendrik von der Linden, Chief Operating Officer PRO TV și Co-Coordinator of CME’s digital initiatives.

 

Ca destinație online, pe platforma PRO TV Plus este disponibil atât conținut live, dar și producții proprii PRO TV:

  • Gratuitate – poți vedea sau revedea orice emisiune sau serial PRO TV online, gratuit, oriunde te-ai afla, fără necesitatea unui abonament!
  • Disponibil pe orice device – laptop, tabletă, telefon mobil
  • Live PRO TV – dacă nu ești în fața televizorului, poți urmări PRO TV live, de oriunde te-ai afla
  • Conținut fresh – Conținutul producțiilor de pe canalele PRO TV este actualizat în fiecare zi și este disponibil pentru cel puțin șapte zile de la încărcarea pe protvplus.ro
  • Conținut exclusiv – fie că vorbim despre emisiuni sau seriale, pe protvplus.ro vei găsi video-uri speciale, pe care nu o să le vezi niciodată la TV!
  • Experiența utilizatorului este personalizată – în funcție de conținutul pe care îl urmărești, ai opțiunea de a continua de unde ai rămas și recomandări personalizate, în funcție de producțiile preferate

 

Oriunde ai fi, indiferent de oră, te bucuri gratuit de Românii au talent la o cafea, râzi cu fierbințenii în drum spre casă și trăiești Pe bune?! la înălțime! Show-urile, serialele și știrile tale preferate sunt acum gratuit online, pe platforma PRO TV Plus!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dragoș Bucurenci, dezvăluiri La Radio cu Andreea Esca: Nu stiu dacă o să mă însor cu un bărbat sau cu o femeie

Published

on

Dragoș Bucurenci, consultant și trainer de comunicare, activist civic și jurnalist, și-a spus povestea în emisiunea La Radio cu Andreea Esca, de la Europa FM.

 

Despre Copilărie și Părinți

Sunt născut la București, în cartierul Tineretului, lângă Crematoriu și lângă lac, acolo am făcut și Școala Ion Creangă, iar la 18 ani, ai mei au decis să-și împlinească un vis mai vechi și să se mute la casă, în Rahova și pot să spun că acolo am descoperit București-ul adevărat…

Toate vacanțele din copilărie mi le-am petrecut la țară, la bunici.

Desertul copilăriei era orez cu lapte și scoțișoară pe care ni-l făcea bunica.

Țin minte că îmi doream, copil fiind, să mă fac om mare mai repede. Cea mai mare plăcere a mea era să stau pe lângă părinții mei. Îmi plăcea să ascult discuțiile oamenilor mari. Cred că aveam un grad de înțelegere mai avansat în comparație cu alți copii de vârsta mea.

Când eram mic, îmi era frică de natură: de păienjeni, șopârle etc.

 

Despre iubire, bisexualitate

În liceu tânjeam după niște fete. Prima dragoste a fost cu o fată la 18 ani și ea a fost cea care a făcut primul pas.

Îmi plăceau fetele diafane, aflate într-o oarecare suferință, puțin neajutorate, care să se lase salvate.

Bisexualitatea este o stare naturală. Cred că, de fapt, toți oamenii sunt într-o măsură mai mare sau mai mică bisexuali.

Nu știu dacă o să mă însor cu un bărbat sau o femeie, iar dacă aș vrea să mă însor cu o femeie, aș refuza să o fac într-o țară în care doi bărbați nu pot să beneficieze nici măcar de parteneriatul civil, deci cred că aș refuza să o fac.

 

Citeste mai mult pe Alistmagazine.ro!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending