Connect with us

ALL MEDIA

Virgil Iantu la Europa FM: ,,Când eram mic sifonam tot ce auzeam de la ai mei”

Published

on

 

Vineri, 7 mai, Virgil Ianţu şi-a petrecut dimineaţa în „Camera Secretelor” din „Deşteptarea”, la Europa FM. Bogdan Miu i-a adresat vedetei o serie de întrebări, iar Virgil i-a răspuns cu sinceritate.
Primul lucru pe care l-au aflat ascultătorii Europa FM a fost că, în copilărie, Ianţu era un „pericol” pentru familia lui. „Nu ştiu dacă eu ziceam lucruri trăznite când eram mic, dar îmi amintesc că eram foarte sincer. Dacă ai mei discutau ceva de faţă cu mine, sifonam imediat”, a mărturisit el.

Virgil Ianţu a povestit românilor că primul lui fir de păr alb a apărut când avea 25, 26 de ani. „Nu ştiu nici acum care este explicaţia, nu este un lucru ereditar şi pe atunci eram preocupat să-mi termin studiile, nici nu mă gândeam dacă femeilor li se pare atrăgător un bărbat cărunt”, a povestit interlocutorul lui Bogdan Miu.
Se ştie că de câţiva ani îcoace, Virgil Ianţu, care nu deţine carnet de conducere, a ales să înlocuiască taxiul cu bicicleta. Acest demers ecologic şi teoretic benefic, etre văzut cu alţi ochi acum de prezentatorul TV. „Într-un oraş în care oamenii merg cu maşina, a merge cu bicicleta este un lucru chiar periculos. Am avut şi un scuter cu ceva timp în urmă, dar mi-am dat seama la ce riscuri mă expun şi l-am vândut. Înainte străbăteam tot Bucureştiul pe bicicletă, acum evit acest lucru şi mă limitez la o arie restrânsă”, a declarat Virgil.
Deşi este reţinut în declaraţii în ceea ce priveşte viaţa lui de familie, Ianţu i-a povestit lui Bogdan Miu că îi cântă fiicei lui, dar şi vice versa este valabilă.
Cu câteva ore înainte de participarea la „Dansez pentru tine”, Virgil Ianţu a mărturisit că nu este deloc un lucru uşor să dansezi. „Eu mai încercasem să dansez pentru un ID de post, la Prima TV. Acum însă, încercând să fac acest lucru la Dansez pentru tine, am realizat că este foarte dificil, nu e aşa uşor cum pare la televizor. Este un lucru complex şi complicat şi e pentru cei ce au râbdare şi dorinţa de a reuşi”.
Mai multe despre cum a început colaborarea lui Virgil Ianţu cu Ştefan Bănică, puteţi afla ascultând Camera Secretelor pe www.europafm.ro.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending