HomeLIFE STYLE''Virtual Bucharest '' – Bucurestiul real pe internet

''Virtual Bucharest '' – Bucurestiul real pe internet

VIRTUAL BUCHAREST, replica virtuala a centrului Bucurestiului real, se deschide maine catre public. Cu o investitie anula estimata la valoarea de 30.000 euro si o echipa de profesionisti care au contribuit voluntar la acest proiect, Bucurestiul Virtual este o alternativa la markertingul clasic dar si premisa unui proiect indraznet de branding de tara.m-b-ateneu-roman

VIRTUAL BUCHAREST isi propune, pentru inceput, o reproducere in detaliu a Pietei Revolutiei cu: Cladirea Ateneului, Palatul Regal, Biblioteca Central Universitara si cu stradutele din jur care au spatii comerciale la parter. Interioarele sunt adaptate lumii virtuale. In Biblioteca Central Universitara exista o zona de orientare pentru utilizatorii noi, care sa-i ajute sa stapaneasca mai usor interfata platformei. In interiorul Palatului Regal este amenajata o expozitie cu cele mai reprezentative lucrari realizate de pictori romani, din colectia Muzeului. Spatiul mai dispune de o sala de conferinte echipata pentru transmisii live si evenimente cross-reality (care se intampla in realitate si in Second life in acelasi timp) si un spatiu de socializare si de interactiune pentru comunitate. In VIRTUAL BUCHAREST vor exista spatii disponibile pentru promovarea brandurilor romanesti care doresc sa foloseasca platforma pentru a-si prezenta produsele sau serviciile si pentru a interactiona cu utilizatorii. Companiile romanesti vor avea posibilitatea de a testa puterea lumilor virtuale si marketingul interactiv la cel mai inalt nivel, intr-un spatiu 3D cu puternic accent local.

„Ideea Bucurestiului Virtual s-a nascut urmarind trendul dezvoltatorilor din industrie de a crea asa numitele „mirror-worlds” – spatii virtuale care reproduc locatii din realitate. VIRTUAL BUCHAREST a fost gandit, in primul rand, ca locul de intalnire al romanilor in Second Life (indiferent ca sunt in Romania sau in strainatate), dar si ca o oglinda digitala a mediului de afaceri local, un spatiu de promovare a brandurilor si companiilor locale intr-un mod inovativ, tridimensional. VIRTUAL BUCHAREST isi propune sa ofere romanilor din Second Life un spatiu familiar, cu puternic accent local, si este si un punct de legatura intre comunitatea internationala si mediul de afaceri local” a declarat Aura Tatu Business Developer Chase Corp”. „Acest proiect este o initiativa nascuta din dorinta de a face ceva pentru Romania. Cred ca, in ciuda tuturor problemelor, Romania are ce arata lumii” a adaugat Aura Tatu.

VIRTUAL BUCHAREST s-a nascut dintr-o idee care a urmat trendul dezvoltatorilor din industria lumilor virtuale de a crea replici 3D ale oraselor din realitate, spatii care reusesc sa concentreze comunitati semnificative de utilizatori locali si care incurajeaza dezvoltarea turismului virtual. Proiectul se bazeaza pe reconstructia in detaliu a catorva destinatii autohtone, in prima etapa fiind reprodus centrul Bucurestiului – Piata Revolutiei. Ca etape ulterioare, sunt avute in vedere: Castelul Bran si Delta Dunarii urmate de alte orase precum: Brasovul, Clujul, Timisoara si Constanta.
„Bucurestiul Virtual este o faza de pionierat pentru Romania. Cred ca, in scurt timp, lumile virtuale vor deveni de masa, la fel cum sunt astazi aplicatiile de tip messanger sau skype. Pentru ca generatiile tinere adopta foarte repede noua tehnologie, companiile care experimenteaza azi mediul virtual vor avea de castigat in viitor. Sunt practic noi canale media, foarte interactive si cu posibilitati nelimitate de comunicare. Replici virtuale ale oraselor din realitate sunt destul de multe. Vorbim de orase precum: Amsterdam, Barcelona, Copenhaga, Dublin, New York, Cracovia, Milano, Moscova, Munchen si Torino. Iar turismul virtual este un domeniu care se dezvolta foarte repede. De exemplu, un antreprenor din New York poate vizita Bucurestiul Virtual unde intra in contact cu firme din Romania, descoperind noi oportunitati de afaceri. Astfel de orase virtuale sunt practic hub-uri de legatura intre comunitatea locala si cea internationala, anuleaza practic distantele geografice” a declarat Aura Tatu Business Developer Chase Corp.

DESPRE SECOND LIFE:bucharest
Second Life s-a lansat in 2003 dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mondial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze oportunitatile lumilor virtuale (IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L’Oreal, Philips, Electrolux si multe altele). In acest moment, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar). Valoarea tranzactiilor zilnice se ridica la peste 1.5 milioane de dolari americani. Utilizatorii Second Life sunt in general trend-setteri si early adopters, persoane cu influenta in cercurile lor sociale si stapanesc bine uneltele de socializare online. Majoritatea sunt producatori de continut – scriu pe bloguri, folosesc photo si video sharing sau produc bunuri virtuale.

Pentru detalii suplimentare:
Alina Melescanu – Senior PR Consultant Rogalski Grigoriu Public Relations;
E-mail: alina.melescanu@r-g.ro

Lasa un comentariu aici!

Written by

contact@radardemedia.ro

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns