Connect with us

DIGITAL

Visa introduce cele mai noi modalităţi de plată la Jocurile Olimpice de la Rio 2016

Published

on

Foto Credit: VISA

Visa Inc. (NYSE: V) dezvoltă cel mai sofisticat sistem de tehnologii de plată la Rio 2016, cu ocazia aniversării a 30 de ani de când este partener oficial al Jocurilor Olimpice şi Paralimpice.

Compania care operează cea mai mare reţea de plăţi din lume va trimite la Rio cea mai numeroasă echipă Visa de atleţi din istoria Jocurilor Olimpice, din care fac parte şi sportivi refugiaţi care vor concura sub steagul olimpic.

 

Echipa Visa

Începând cu anul 2000, Visa a susţinut peste 300 de sportivi olimpici în cadrul programului “Echipa Visa”, oferind acestora echipamentele, resursele şi sprijinul de care au nevoie pentru a face performanţă. Anul acesta, la Rio 2016 participă cea mai numeroasă şi variată echipă Visa de până acum, formată din 60 de atleţi şi doi antrenori.

Echipa Visa include:
• 21 de ţări reprezentate, precum şi refugiaţii olimpici
• 25 de sporturi reprezentate

 

Sportivii refugiaţi

Incluziunea şi acceptarea sunt în centrul valorilor olimpice și, în semn de recunoaștere a acestor idealuri, Comitetul Internațional Olimpic a acordat șansa de a participa la competiţia de la Rio unui număr de zece sportivi refugiați. Visa îi sprijină, inclusiv prin parteneriatul încheiat cu doi antrenori, pe aceşti zece sportivi din Sudanul de Sud, Siria, Congo și Etiopia, care vor concura sub steagul olimpic la atletism, înot și judo.

”Curajul şi determinarea acestor sportivi refugiaţi sunt adevărate surse de inspirație. Fiecare dintre aceştia a depăşit situaţii critice pentru a lua parte la cea mai mare competiţie globală. Suntem mândri să lucrăm alături de Comitetul Olimpic Internaţional, pentru a fi parteneri și a-i sprijini pe aceşti sportivi“, a declarat Cătălin Creţu, director general România, Croaţia, Malta şi Slovenia, Visa Europe.

 

Tehnologii de plată inovatoare de tip wearable

Visa a dezvoltat cel mai modern sistem de plăţi din punct de vedere tehnologic utilizat vreodată la Jocurile Olimpice. Având la dispoziţie aproximativ 4.000 de terminale de plată cu tehnologia NFC, instalate în principalele locaţii de la Jocurile Olimpice, fanii şi sportivii pot beneficia de o serie de noi opţiuni pentru a plăti la Rio 2016, cum ar fi:

Inelul Visa care permite efectuarea de plăţi: toţi cei 60 de sportivi din echipa Visa de la Jocurile Olimpice vor primi noile dispozitive wearable care au încorporată tehnologia NFC și sunt securizate prin serviciul de tokenizare, una dintre cele mai recente inovaţii Visa care nu necesită conectarea la o sursă de energie electrică pentru a funcţiona.

Brăţara contactless Pulseira Bradesco: creată de Visa în colaborare cu banca braziliană Bradesco, brăţara este ajustabilă, rezistentă la apă şi la transpiraţie şi poate fi utilizată pentru plăți în locaţiile olimpice. Brăţările vor fi distribuite către 3.000 de fani selectaţi, angajaţi şi participanţi.

Ceasul Bellamy de la Swatch: Visa a încheiat un parteneriat cu Swatch pentru a crea primul ceas contactless disponibil consumatorilor din Brazilia. Acesta poate fi utilizat pentru plăți și achiziţionat în magazinele din parcul olimpic.

ceasul bellamy VISA

 

 

Ce fel de olimpic eşti?

Cu scopul de a introduce fanii în atmosfera Jocurilor Olimpice de la Rio 2016, Visa a lansat quiz-ul «Ce fel de olimpic eşti?» pentru a descoperi identitatea olimpică a jucătorului prin intermediul alegerilor, trăsăturilor de caracter şi al personalităţii. Quiz-ul este în prezent disponibil pe şase pieţe – Norvegia, Spania, Italia, Franţa, Bulgaria şi Polonia.

 

Clipul “Inima Olimpicului”

Visa a dezvoltat cu sprijinul Saatchi & Saatchi (Londra) un film scurt pentru a ilustra rolul vital pe care Visa îl joacă în industria plăţilor, similar cu inima atletului care pulsează la Jocurile Olimpice. Clipul îl are ca protagonist pe Ashley Bryant, sportivul medaliat cu argint la Jocurile Commonwealth de la Glasgow 2014, în timp ce se pregăteşte pentru olimpiada de la Rio, intercalând imagini cu antrenamentul foarte riguros pe care îl urmează şi inima care bate. Pe măsură ce Jocurile Olimpice se apropie şi entuziasmul mulţimii creşte, inima bate tot mai rapid. La fel ca inima atletului, Visa este mereu pregătită, oricând este nevoie.

Clipul este utilizat în cadrul diverselor campanii derulate pe TV sau în mediul digital, inclusiv în Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Danemarca, Franţa, Grecia, Islanda, Irlanda, Israel, Italia, Malta, Marea Britanie, Norvegia, Polonia, România, Slovenia, Slovacia, Spania şi Turcia. Clipul poate fi vizualizat aici.

bratara VISA

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Elena Alexandra Apostoleanu (INNA) are un mesaj pentru tine!

Published

on

Bună,

Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, așa cum poate mă cunoști de câțiva ani. N-o să țin secret: înainte să trimit acest mesaj, am încercat foarte multe variante. Am scris, am șters și-apoi am luat-o de la capăt. Dar mi-am făcut curaj pentru câteva mărturisiri.

Înainte de primele concerte mari, mă copleșea emoția. Am învățat s-o stăpânesc cu un singur gând: în sala aceea uriașă, odată cu primele acorduri, și eu, și cei din fața mea vom trăi împreună aceeași emoție: bucuria de a te lăsa purtat de muzică.

Primesc zilnic sute de mesaje. De multe ori, oamenii îmi scriu că le-ar plăcea să aibă o viață de artist. Le spun mereu că orice am alege să facem în viață, ne bucurăm la fel de acel sentiment de împlinire, atunci când punem pasiune în munca noastră.

Acasă, cu ai mei, sau printre prietenii de-o viață, am rămas mereu Alexandra. Bucuriile care ne aduc împreună sunt aceleași dintotdeauna: o seară de povești care încep cu ”îți aduci aminte când…”, un film pe care ne place să-l revedem, senzația unică a unei Coca-Cola Zero Zahăr.

Ca Alexandra sau ca INNA, am învățat un lucru important: oricât de diferite ar fi viețile noastre, sunt #zerodiferențe între mine și tine, când vine vorba de lucrurile simple, care contează cu adevărat.

 

Iar de astăzi, voi fi aici, să mă asigur că nu vei uita de ele! J

 

Cu drag,

 

Elena Alexandra Apostoleanu

– also known as-

 

AMBASADOR COCA-COLA ZERO ZAHĂR. ZERO CALORII

#ZERODIFERENTE

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Facebook vine cu noi schimbari: informatiile locale vor avea mai multa vizibilitate!

Published

on

Facebook va pune accentul pe informaţiile locale difuzate în fluxul de ştiri al utilizatorilor, modificare operată iniţial în SUA, apoi în alte ţări, pentru a limita dezinformarea, transmite AFP, citat de Mediafax. 

„Informaţiile locale contribuie la crearea unei comunităţi, pe internet şi în viaţa reală”, a scris cofondatorul Facebook Mark Zuckerberg, pe contul său, aceasta fiind o nouă încercare de a răspunde criticilor la adresa reţelei de socializare.

Aceste informaţii pot face ca „timpul petrecut pe Facebook să fie unul de calitate”, a adăugat tânărul miliardar, care, la începutul anului, a promis o serie de măsuri pentru limitarea dezinformării şi îmbunătăţirea conţinutului ce circulă pe reţeaua care are aproximativ două miliarde de utilizatori.

„Începând de astăzi (luni, n.r.), vă vom prezenta mai multe publicaţii din oraşul vostru, fie el mare sau mic”, a precizat Zuckerberg, adăugând că schimbarea va fi operată în SUA, după care va fi aplicată „în mai multe ţări, anul acesta”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Damian Nuñez a fost numit Chief Creative Officer al Lowe Group România

Published

on

Lowe Group face o nouă mutare de top pentru piața locală de advertising, aducându-l în poziția de Chief Creative Officer pe Damian Nuñez, un creativ cu peste 14 ani de experiență internațională și +60 de premii la festivalurile din industrie. În noul rol, Damian coordonează echipele creative ale agențiilor din grup.

 

„Ambițiile noastre încep și se termină cu oamenii și cu clienții noștri, așa că ne-am dorit un CCO care să se potrivească acestei abordări de business: orientat spre soluții, îndrăgostit de produs și preocupat de echipă. Damian are o experiență internațională impresionantă și o mare pasiune pentru creație, este foarte matur, strategic și fun to work with. Sunt absolut convinsă că este perfect pentru a conduce inimile creative ale echipelor noastre #octopusteams”, spune Hortensia Năstase, Vice President Creative Services, Lowe Group România.

 

Damian a lucrat în trecut pentru agenții din piețe complet diferite, de la buticuri creative de mici dimensiuni la companii cu peste 500 de angajați. Și-a început cariera în agenții prestigioase din Argentina, unde a predat, de asemenea, cursuri de Creativitate și Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios din Buenos Aires și la Universitatea Siglo XXI din Córdoba. Apoi a lucrat pentru mai mulți ani în Miami, Los Angeles și Dallas, iar în 2016 s-a mutat în Europa, în dorința de a experimenta mediul creativ din Milano, înainte de a accepta provocarea de a veni în România.

 

„Știam că MullenLowe este un brand internațional cunoscut și respectat, dar recunosc că am fost impresionat de București, de cât de familiar este totul și cât de calzi sunt oamenii. Vibe-ul de aici este similar celui din agențiile din Buenos Aires și, când am cunoscut top management-ul Lowe Group, m-am bucurat să descopăr că împărtășim aceeași viziune, energie și pasiune. Talentul este aici, brief-urile sunt aici. Sunt norocos că am lucrat cu unii dintre cei mai buni directori de creație din lume, iar obiectivul meu este să valorific suma experiențelor pe care le-am avut și să ajut echipa din România să-și maximizeze potențialul imens în excelență creativă”, spune Damian Nuñez, CCO, Lowe Group România.

 

Damian a colaborat cu clienți cunoscuți la nivel internațional din industrii precum auto, telecom, bancar, retail & FMCG. Activitatea lui a fost recunoscută la festivaluri regionale și globale precum CCA (Argentinian Creative Circle), CLIO Awards, Effie Awards, El Sol (Ibero-American International Advertising Festival), El Ojo de Iberoamérica, FIAP (South American International Advertising Festival), Gramado (Festival Mundial de Publicidade de Gramado), LIA (London International Awards) sau New York Festival. A făcut parte din juriul unor festivaluri precum ADDYS Awards, FIAP, FICE Creativity and Strategy Ibero-American Festival sau WINA Awards în Buenos Aires. Damian este absolvent de Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios, Buenos Aires și Graphic Design la Universidad de Morón, Buenos Aires.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending