HomeAUDIENȚE TVAnalizeVISURI LA CHEIE, de la PRO TV, cifre duble faţă de Antena 1 pe publicul comercial!

VISURI LA CHEIE, de la PRO TV, cifre duble faţă de Antena 1 pe publicul comercial!

Prev1 of 2
Navigheaza intre pagini

AUDIENTE TV: Cea de-a cincea ediție a noului sezon Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 13.2 puncte de rating și 31.4% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de peste două ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 cu In puii mei si serialul Baieti de oras a obţinut 6.3 puncte de rating și 15.1% share.

Pe întreaga durată de difuzare, 20:29 – 22:31, la nivel național, aproape 2 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:17, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2.4 milioane de români.

 

O locuință de vis pentru 12 copii care merită o viață mai bună

De zece ani, Maica Stareță Serafima este mamă pentru 12 fetițe, pe care le-a luat în plasament după ce micuțele au fost abandonate sau au rămas orfane. Deși nu îi este ușor, măicuța a făcut mereu tot posibilul să le ofere copiilor tot ce au nevoie pentru a avea o viață normală.

A început totul de la zero, cu mari greutăți, a înființat Asociația de Binefacere Sfânta Iustina, iar în 2013 a adus acolo primii 10 bebeluși, de care a avut grijă și le-a oferit tot ce aveau nevoie. Acum, fetițele o consideră mama lor și o iubesc enorm. Măicuța își dorește să mai ia în plasament și alți copii, iar pentru a face acest lucru a vândut o proprietate pe care o avea și a început construcția unei noi case, însă, din păcate, din cauza lipsei de fonduri a fost nevoită să oprească lucrările.

dragos-bucur-alina-vilcu-adela-parvu-si-omid-ghannadi

 

Sursa cifre: KANTAR MEDIA

Continuarea pe urmatoarea pagina! 

loading...
Prev1 of 2
Navigheaza intre pagini

Lasa un comentariu aici!

Written by

arina.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns