Connect with us

AUDIENȚE TV

”Vocea Romaniei” a pierdut batalia pentru audienta in fata lui Dan Negru

Published

on

Finala show-ului “Vocea Romaniei”, care a avut loc joi seara la PRO TV, editie castigata de “elevul” lui Horia Brenciu, Mihai Chitu, a strans in fata micului ecran 1,79 milioane de telespectatori la nivel national, insa, paradoxal, concursul de la PRO nu a fost lider de audienta.

Cea de-a treia finala “Vocea Romaniei” a fost devansata la capitolul rating de emisiunea “MagicStar” de la Antena 1, prezentata de Dan Negru, care s-a suprapus pret de trei ore si jumatate (20:30-00:30) cu show-ul protevist. Este o adevarata surpriza pentru cei interesati de astfel de cifre, avand in vedere ca show-ul Antenei 1, un “NextStar” special de Craciun, era unul inregistrat.

Dan Negru si emisiunea lui pentru copii a castigat la nivel national, avand o audienta de 1,82 milioane de telespectatori, atat timp cat cele doua show-uri s-au suprapus pe intervalul orar, cu precizarea ca “Vocea Romaniei” s-a dus dincolo de ora 0:30.

“În audienţe de televiziune, cei mici de la Next Star i-au bătut pe cei mari”, s-a laudat Dan Negru pe Facebook, mandru nevoie mare ca emisiunea Antenei 1 a depasit “Vocea Romaniei”.

Si la “urban”, Antena 1 a fost peste PRO TV, cu 1.052.000 telespectatori, fata de 991.000 ai fanilor PRO TV care s-au uitat la “Vocea Romaniei”. Lucrurile au stat diferit doar pe targetul comercial (18-49 de ani), practic publicul care conteaza. Acolo, PRO-ul a fost numarul 1, cu 552.000 de persoane, față de 404.000 la Antena 1.

Next Star - craciun

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
1 Comment

1 Comment

  1. lucian

    28 decembrie 2013 at 17:33

    Nu va mai luati dupa site-urile care publica audientele. Adevaratele batalii se duc pe publicul comercial (18-48 ani). Ei sunt cei care cumpara cam tot ce se nimereste, deci si cei care dau publicitate pe tv li se adreseaza in mare masura.

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: EXATLON, lider si in weekend!

Kanal D, pe locul doi in topul audientelor, la nivelul intregii zile, pe toate targeturile monitorizate.

Published

on

Foto Credit: KANAL D

 ​„Exatlon” ramane prima optiune a romanilor atunci cand vine vorba de cele mai interesante experiente pe care le poti trai in fata micului ecran. Tensiunea acestui concurs teribil, veridicitatea a tot ceea ce se petrece in aceasta competitie, caracterele care se inclesteaza intr-o lupta pe cat de crancena, pe atat de nobila, toate acestea fac din „Exatlon” o experienta de neratat.

    Aseara, reality-ul a plasat Kanal D pe primul loc in preferintele romanilor, minutul de aur, inregistrat la 23:01, adunand in fata televizoarelor peste doua milioane de telespectatori (2.071.000).  Statia a fost pe primul loc la nivelul publicului National, cu 11,1% Rating si 22,5% cota de piata, si tot pe prima pozitie, pe All Urban, cu 8,7% Rating si 18,1% Share, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. In ceea ce priveste publicul Comercial, statia s-a clasat pe locul doi, cu 8,0% Rating si 20,7% cota de piata (tabel audiente in attach).   

    Razboinicii au luptat extraordinar aseara si au reusit sa ii invinga, la distanta considerabila, pe rivalii lor, Faimosii.  La primul traseu, Razboinicii au obtinut scorul de 10 la 6, dupa o lupta dramatica, in care rasturnarile de situatie au tintuit telespectatorii in fata micilor ecrane. Premiul a constat intr-o masa copioasa, care i-a facut pe acestia sa uite de lipsuri si de tensiunea concursului. Au avut parte si de muzica romaneasca, au dansat si s-au relaxat cu adevarat, sudandu-se parca si mai mult ca echipa.

    La cel de-al doilea traseu, scorul a fost de 5-4, tot in favoarea Razboinicilor. Acestia au reusit sa intoarca uluitor punctajul in favoarea lor, dupa ce Faimosii reusisera sa obtina 4 puncte unul dupa altul, prin reprezentantii lor – Andrei Stoica si Diana Belbita. Mariana si Lupu s-au repliat puternic si au inscris puncte pretioase care au adus victoria echipei lor si o bine meritata masa la restaurant. Lupu a luptat fabulos pentru echipa sa, la stafeta, cea care le-a adus victoria finala Razboinicilor, castigandu-si inca o data admiratia colegilor de echipa, dar si a echipei Faimosilor.

    Accidentarile numeroase in randul Faimosilor par sa ii fi influentat teribil pe acestia. Diana Belbita a concurat, desi bratul stang ii parea serios afectat. Andrei Stoica a avut o evolutie foarte buna, confirmand increderea pe care echipa i-a acordat-o. S-a remarcat prin agilitate si precizia loviturilor de final, cele care faceau departajarea de final a traseului.     

    In aceasta seara, de la 19:45, Faimosii vor avea ocazia sa isi ia revansa in fata Razboinicilor. Vor reusi acestia sa stranga randurile, sa treaca peste recentele infrangeri si peste faptul ca aproape toti concurentii sufera din cauza accidentarilor? Nu pierdeti inca o editia incendiara „Exatlon” in aceasta seara, de la ora 19:45, la Kanal D.   

 

Tabel Audiente TV, toate segmentele de public: Comercial, Urban si National

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV9,524,7424
Kanal D8,020,7355
Antena 13,910,0172
EXATLONDigiSport 11,53,967
20:01-23:10Romania TV1,12,950
Antena 30,92,441
National TV0,82,135
Film Cafe0,82,034
Pro Cinema0,82,034
Prima TV0,71,933
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.02.2018
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D8,718,1837
Pro TV7,014,5671
Romania TV4,08,3383
EXATLONAntena 13,67,4344
20:01-23:10Antena 33,26,6306
DigiSport 12,04,1191
Prima TV1,42,9132
National TV1,22,6120
B1TV0,81,780
TVR 10,81,777
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.02.2018
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D11,122,51993
Pro TV6,813,81220
Antena 13,67,2639
EXATLONRomania TV3,57,1627
20:01-23:10Antena 32,75,4477
National TV2,04,1360
Prima TV1,53,0262
DigiSport 11,32,6226
TVR 11,12,2193
TVR 20,81,6144
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.02.2018

Kanal D, pe locul doi in topul audientelor, la nivelul intregii zile, pe toate targeturile monitorizate

 

    ​De remarcat este ca intreaga zi de sambata a fost un succes pentru Kanal D, telespectatorii urmarind cu interes si emisiunile difuzate in timpul zilei. Satia s-a plasat pe locul doi in topul audientelor, la nivelul intregii zile, pe toate targeturile monitorizate.

Astfel, locul doi a revenit Kanal D pe publicul Comercial, cu 2,2% Rating si 11,4% cota de piata; pe National, Kanal D a inregistrat la nivelul intregii zile de ieri, 3,0% Rating si 11,7% cota de piata. Locul doi a fost mentinut si in ceea ce priveste publicul de la orase, cu 2,4% Rating si 9,6% Share. 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ROMANII AU TALENT, lider incontestabil de audienţă! Debutul celui de-al optulea sezon continua seria recordurilor de public

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 16 februarie, debutul sezonului ROMANII AU TALENT dedicat Marii Uniri, care a adunat romani din întreaga lume, a fost lider absolut de audienţă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a obţinut locul doi în audiențele serii pe intervalul analizat cu serialul turcesc „Dragoste şi Ura”. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației şi locul trei cu cea de-a treia parte a trilogiei
The Divergent: „Allegiant”.

Prima ediţie de ROMANII AU TALENT din acest sezon fost urmărită în medie pe minut de 3.444.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:45, a adunat în fața televizoarelor 4.429.500 de români.

 

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV40.519.33444.6
Kanal D14.26.81212.1
Antena 15.42.6462.8
Antena 33.41.6286.1
Romania TV3.01.4256.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.119.51878.6
Kanal D12.35.8563.2
Antena 15.42.6246.7
Antena 34.42.1201.9
DigiSport 13.21.5145.8

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV50.620.5913.1
Kanal D9.33.8167.8
Antena 19.03.6162.1
DigiSport 12.00.836.3
National TV1.70.730.1

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Primul duel din Ferma vedetelor a fost pe primul loc în topul audiențelor!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Lupta dintre cele două echipe, Rona Hartner și Daniel Iordachioaie – Diana Dumitrescu și Majda Aboulumosha, a fost plină de suspans, însă nicio o echipă nu și-a pierdut partenerul.

Ediția de ieri seară a fost plină de emoție și umor, iar noua producție Ferma vedetelor TV, a luat naștere pe prispa casei!

Ferma vedetelor a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 10.9 puncte de rating și 26.8% share. Peste 2 milioane de telespectatori au urmărit aventurile de la Ferma vedetelor, iar în minutul de aur, de la 21:52, peste 2.6 milioane de telespectatori au fost alături de concurenți.

 

Cine a vizitat ferma?

Sarcina săptămânii a fost îndeplinită în timp util și cu mare succes de către cei 12 fermieri! Nea Rață a fost foarte încântat de cum s-au descurcat așa că a decis să le dea toți banii și le-a adus și negustoreasa în curte pentru a vedea ce și-ar dori. Împreună cu Mioara (Mihaela Tatu) au făcut lista de cumpărături, iar aceasta le-a spus povestea fermei în care au ajuns.

Monica Bârlădeanu a venit pentru a afla pe cine a ales Rona la duel. Diana Dumitrescu se aștepta la această alegere. „Am ezitat până în ultimul moment și era cât pe aci să zic Majda!”, a mărturisit Rona. Plecarea către căsuțele dueliștilor a fost cu cântec și voie bună. „Mă simt ca-n tabără și nu încă nu sunt pegătită să zic <La revedere, tabără dragă!>”., a mărturisit Diana înainte de duel.

În prima probă, La Porumbacu, cele două echipe au trebuit să curețe știuleții și să umple cu o lingură de lemn vasul care îi aștepta la capătul buștenilor peste care trebuiau să treacă. Rona și Daniel au ieșit învigători.

La cea de-a doua probă, Oaia albă-oaia neagră, concurenții au trebuit să caute prin fân piesele de puzzle ascunse, care construiau oile. Rona și Daniel au avut mai mult noroc și au reușit să câștige și cea de-a doua probă, câștigând, astfel, duelul.

Diana a fost nevoită să meargă în casă și să scrie scrisoarea de adio, în care a ales următorul fermier șef. Au curs râuri de lacrimi la prima despărțire, însă oglinda magică i-a dat Dianei o nouă șansă: „Când i-am văzut pe toți acolo, am simțit că mă rup!”, a declarat ea.

 

Sâmbătă seară, de la 19:30, la PRO 2, Octavian Strunilă și Andreea Ibacka le vor arăta telespectatorilor imagini nemaivăzute la Ferma după perdea.

Prima ediție îi are invitați speciali pe Monica Bârlădeanu și Nea Rață, cei care le-au fost alături concurenților la fiecare pas, în cele 3 luni petrecute departe de civilizație. Cum a evoluat relația lui Daniel Iordăchioaie cu Patrizia Paglieri, cum s-a ajuns la asemenea tensiuni între ei, cum arată harta fermei, ce părere au concurenții despre Nea Rață, dar și despre Rona, sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi întoarse pe toate părțile de Octavian Strunilă și Andreea Ibacka. Cei doi prezentatori vor căuta răspunsuri împreună cu invitații lor la cele mai interesante întrebări puse de telespectori și vor lămuri toate curiozitățile legate de Ferma vedetelor.

Săptămâna viitoare, marți, miercuri și joi, cele 6 perechi vor avea parte de noi provocări, noi sarcini și noi tensiuni! Cine a fost ales fermierul săptămânii, cine vor fi următorii servitori și cum vor evolua tensiunile create în casă rămâne de văzut, numai la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending