Connect with us

Tehnologie

Vrei să-ţi cumperi un televizor nou? Iată de ce trebuie să ţii cont la achiziţionare!

Published

on

Alegerea unui televizor bun, în ziua de astăzi, nu este deloc un lucru simplu, iar principalul motiv ar fi multitudinea de modele disponibile pe piaţ

Trebuie să știm că dacă vrem un produs de calitate trebuie să investim în acesta. Dar in ziua de astazi putem să avem și calitate chiar și cu bani mai puțini. Cu cât un televizor este mai scump, cu atât funcțiile şi performanțele sunt mai ridicate. În plus, trebuie sa ne raportăm și la brand, iar Samsung, Sony, LG, Panasonic, Philips sau Horizon conduc in topul vânzărilor.

 

Iată câteva detalii de care trebuie să ţinem cont când cumpăram un televizor nou:

  • panoul trebuie să fie de calitate
  • alegerea corectă a brandului
  • nu achiziționați un televizor HD Ready, ci FULL HD sau mai mare
  • funcțiile televizorului să fie cât mai rapide
  • diagonală să fie optimă pentru distanța de privire
  • curbat sau plat
  • functie Smart sau Non Smart TV
  • conexiuni, intrari si porturi HDMI

 

Un televizor 4k, în trend!

Iată că suntem într-o perioadă în care 4k-ul devine foarte accesibil. Dar cât de bine îl percepe ochiul uman nu se întreabă nimeni. Există multe studii şi detalii privind acest aspect. Dar oamenii sunt atraşi doar de acesta caracteristică? Sau 4k este doar un moft? Dar haideţi să înţelegem de fapt ce este 4k!

 

Ce este 4k la un televizor modern

Rezoluția FULL HD înseamnă 1080p, adică 1920×1080 de pixeli pe orizontală și pe verticală. 4k înseamnă mai mulți pixeli, de 4 ori mai mulți adică 3840×2160 pixeli.

 

Televizoarele curbate pe placul tuturor!

Sunt revelaţia pieţei! Aceste televizoare sunt pe placul celor care au camere spaţioase şi vor să privească din toate unghiurile. Singurul dezavantaj ar fi preţurile destul de ridicate pentru acest tip de televizoare.

 

Smart TV – divertismentul la tine acasă.

Acum mai toate televizoarele de pe piaţa cu un buget puţin mai ridicat sunt Smart. Acestea se pot conecta cu o multitudine de dispozitive: laptop, telefon mobil sau tableta. Practic transformăm televizorul într-o platformă cu divertisment şi avem acces la filme, seriale, muzica şi multe altele. Discuţiile cu prietenii se pot muta pe Smart TV, întrucât avem acces la reţelele sociale direct de pe televizor.

Tu ce model de televizor îţi doreşti? În oferta eMAG găseşti online sute şi sute de televizoare pentru toate buzunarele sau pentru toate exigenţele.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Tehnologie

Vodafone România anunță încheierea unui acord cu Telekom Romania pentru servicii wholesale

Published

on

Foto Credit: VODAFONE

Vodafone România a încheiat un acord cu Telekom Romania pentru servicii wholesale, pe baza căruia Vodafone va putea lansa servicii de internet fix și TV, folosind rețeaua de fibră optică a Telekom Romania din zonele urbane. Acordul va permite Telekom să își exploateze mai bine infrastructura fixă.

„Acest acord reprezintă un pas înainte în implementarea uneia dintre prioritățile noastre principale, și anume extinderea către gospodării și familii. În plus față de oferta comercială existentă, clienții noștri vor beneficia, după implementarea acordului, de pachete convergente, care vor include servicii mobile, servicii fixe în bandă largă și de televiziune, însoțite de aceeași calitate a serviciilor de care se bucură deja în relația cu noi”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Pe segmentul de clienți persoane fizice, Vodafone România oferă servicii de voce și date mobile, precum și serviciul de streaming video și de muzică 4GTV+. Pe segmentul de persoane juridice, compania s-a remarcat de-a lungul timpului prin inovație în ceea ce privește pachetele convergente de servicii complete fix-mobil, care includ internet, IP VPN și servicii de voce, încă din anul 2000.

Cele două companii vor continua să concureze independent pe piață, fiecare dintre ele urmându-și propriul plan de dezvoltare, în concordanță cu strategiile comerciale și de business autonome.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 46 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 18 țări. La 31 martie 2018, Vodafone Group avea 535,8 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19,7 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India și toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Se lanseaza GLOVO, prima aplicatie on-demand delivery din Romania care iti permite sa comanzi orice

Published

on

Glovo, aplicatia care permite utilizatorilor sai sa cumpere, sa primeasca si sa trimita orice pe raza unui oras, in mai putin de o ora, se lanseaza si in Bucuresti. Glovo si curierii Gloveri pot fi gasiti pe App Store si pe Google PlayStore, iar aplicatia poate fi descarcata in mod gratuit.

 

  • Vrei sa comanzi mancare de la restaurantul preferat?
  • Vrei sa iti recuperezi portofelul uitat acasa, insa nu poti pleca de la birou?
  • Vrei sa comanzi un un buchet de flori sau un tort care sa si ajunga in doar o ora la prietenul tau sarbatorit?
  • Vrei sa ridici un pachet insa nu te incadrezi in orarul de lucru?
  • Vrei sa iti aduca altcineva la usa toate produsele de pe lista interminabila de cumparaturi?

 

Glovo este solutia. De acum, bucurestenii vor accesa cu usurinta orice colt al orasului fara sa plece de acasa sau de la birou!

Glovo este un marketplace din care utilizatorii pot comanda orice si pot trimite ei insisi orice. Cateva categorii de produse care pot fi comandate precum mancare preparata, alimente sau produse farmaceutice sunt predefinite, insa aplicatia permite utilizatorilor sa comande orice. Mai mult decat atat, utilizatorii pot trimite corespondenta si pachete, cu livrare rapida, oriunde in oras.

Glovo este un start-up care si-a inceput activitatea in 2015 in Barcelona, Spania, si care acum este prezent in peste 60 de orase (intre care Paris, Madrid, Sao Paolo) din zece tari de pe trei continente – Europa, America de Sud si Africa. Prin intermediul ei, se livreaza lunar peste 1 milion de comenzi, cu un timp mediu de livrare mai mic de 35 de minute.

Glovo a incheiat deja parteneriate cu mai multe locatii din Bucuresti, restaurante precum El Torito, Speed Pizza, Ganesha, Donatino, Aria Burger, florarii, cofetarii si patiserii si cu un numar mare de Gloveri, curieri care vor livra produsele in mai putin de o ora.

Pentru a participa la decongestionarea traficului in Bucuresti si pentru a oferi o optiune de livrare ecologica, o parte din Gloveri se vor deplasa pe scootere si biciclete.

Pe masura ce traficul congestionat devine o problema din ce in ce mai mare la nivel mondial, creste si apetitul consumatorilor pentru servicii de livrare. Un studiu Tomtom din 2014 a aratat ca Bucurestiul este cel mai congestionat oras din Europa, soferii stand in medie in trafic noua zile pe an. Si din acest motiv, estimarile pentru piata de servicii de livrare din Romania sunt ca aceasta se va dubla pana in 2022, ajungand la 450mil EUR.

“Suntem extrem de entuziasmati ca am lansat aplicatia si in Bucuresti, acesta fiind primul pas al expansiunii Glovo in Europa de Est. Este un moment definitoriu pentru economia on-demand din Romania si pentru piata serviciilor de livrare, aflate intr-o continua transformare. Viziunea noastra este sa punem la dispozitia cat mai multor oameni cu putinta confortul pe care il aduce tehnologia, facilitandu-le accesul mai usor la propriul lor oras, si creand totodata oportunitatea unor venituri suplimentare pentru mii de curieri” a declarat Victor Racariu, General Manager Glovo Romania. 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Young Leaders Club și Golin susțin start-up-urile de tehnologie prin programul Tech Leaders Lab

Published

on

De la inteligență artificială în agricultură la antrenamente sportive inteligente și rapoarte de branding în timp real, de la a accesa mai rapid creditul potrivit la a-ți rezerva mai ușor o cameră la hotel, inovația este cea care aduce soluții concrete la provocările de zi cu zi. Cinci start-up-uri românești au oportunitatea de a-și dezvolta la următorul nivel business-urile odată cu absolvirea programului pre-accelerator Tech Leaders Lab, derulat în parteneriat de Young Leaders Club și Golin.

 

„Misiunea organizației noastre este să identificăm minți creative și vizionare, cu idei ambițioase, care își doresc să facă o diferență prin tehnologie, să le pregătim și să le punem în legătură cu o rețea globală de specialiști care le pot deveni mentori sau care le pot oferi finanțarea de care au nevoie pentru a dezvolta un business de succes. Absolvenții acestei ediții a programului sunt acum pregătiți să ia cele mai bune decizii despre cum să-și ducă mai departe compania și ce parteneri să aleagă”, spune Florin Grosu, Președinte Young Leaders Club.

 

„Am construit acest program cu un obiectiv ambițios: să susținem dezvoltarea mediului de business din România, aducând împreună mari companii , lideri și mentori, investitori și start-up-uri îndrăznețe. Astfel de inițiative au nevoie de cât mai multă vizibilitate pentru a avea un impact pe termen lung, iar Tech Leaders Lab este o oportunitate excelentă de a construi sinergii între parteneri cu un scop comun – acela de a genera soluții inovatoare pentru rezultate de business solide”, afirmă Irina Roncea, Deputy Managing Director, Golin.

Cele 5 companii care oferă soluții hi-tech pentru îmbunătățirea serviciilor și performanțelor din sectoare precum credite imobiliare, agricultură, hotelier, sport sau publicitate și-au prezentat planurile și obiectivele de business în fața unor potențiali investitori și parteneri, în cadrul unui eveniment la care au participat Excelența Sa Hans Klemm, Ambasadorul SUA la București, și Excelența Sa Isabel Rauscher, Ambasadorul Austriei la București, alături de reprezentanți ai Ambasadei Germaniei și ai Ambasadei Suediei.

 

Tech Leaders Lab oferă start-up-urilor participante, pe durata a trei luni, acces la mentori și la know-how-ul unor investitori de top la nivel global, conectându-le la o rețea internațională de acceleratoare de business, precum și la posibile surse de finanțare. În prima fază a programului, au fost analizate 72 de idei de business din România și Republica Moldova, cele mai bune 10 echipe fiind selectate pentru a intra în ediția de 2017-2018 a pre-acceleratorului. Acestea au primit suportul necesar să-și dezvolte produsul, iar 5 start-up-uri au absolvit deja programul, soluțiile lor vizând cel puțin o piață regională.

 

Absolvenții Tech Leaders Lab   

 

Serafim Technologies a dezvoltat o soluție bazată pe inteligență artificială în agricultură, care oferă fermierilor informații utile privind starea culturilor, ajutându-i la reducerea costurilor și maximizarea performanțelor. Soluția asigură o reducere cu până la 70% a pagubelor produse de boli, precum și o scădere de 40% în utilizarea chimicalelor.

Front Desk oferă o soluție software de management integrat dedicată industriei hoteliere. Sistemul dezvoltat de acest start-up este bazat integral pe Cloud și este integrat cu principalele platforme de rezervări.

StrAIke revoluționează antrenamentele de arte marțiale printr-o soluție bazată pe inteligență artificială care îi ajută pe sportivi să se pregătească într-un mod inteligent. Cu ajutorul tehnologiei portabile (wearable) și al Internet of Things, utilizatorii au acces la informații privind performanțele lor sportive și pot identifica zonele pe care trebuie să le îmbunătățească.

Credibo este un broker digital automat care ajută cumpărătorii să găsească cea mai potrivită soluție de credit imobiliar. Clienții își pot gestiona aplicația pentru credit online, într-un timp record.

Sport Explore oferă o soluție software de tip machine learning utilă pentru piața de publicitate. Soluția generează rapoarte detaliate, ușor de interpretat și în timp real privind branding-ul în timpul programelor sportive.

 

Cele 5 companii sunt sprijinite de Tech Leaders Lab să acceadă într-un program accelerator global și să-și găsească investitori și parteneri alături de care să-și continue dezvoltarea. Programul Tech Leaders Lab va continua să pregătească celelalte start-up-uri pentru pitching, precum și să sprijine noi tineri care își înscriu ideile de business.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending