Connect with us

AUDIENȚE TV

Weekend de top pentru KANAL D. Statia a fost lider de audienta, sambata si duminica!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D a incheiat weekend-ul trecut, pe podiumul audientelor din Romania, cu cel mai iubit reality din tara, “Exatlon”. Sambata si duminica, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, statia clasandu-se in Prime time, in ambele zile, pe primul loc in topul televiziunilor, pe toate categoriile de public.

Conform datelor furnizate de Kantar Media, weekendul care tocmai s-a incheiat, a fost al Kanal D, milioane de romani au urmarit cu sufletul la gura duelurile si probele la care au fost supuse cele doua echipe de la “Exatlon”.

Editia de sambata a reality-ului “Exatlon”, 17 martie, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.232.000) de fani, pe parcursul celor aproape trei ore de difuzare, in fiecare minut de emisie. In minutul de maxima audienta, atins la 21:23, peste doua milioane si jumatate (2.682.000) de romani urmareau duelul intre Diana Belbita, de la Faimosi, si Roxana, de la Razboinici.

In intervalul difuzarii, 20:32 – 23:17, Kanal D a acaparat mai mult de un sfert de piata, atat la nivelul intregii tari, cat si la nivel Comercial.

Sambata, 17 martie, in intervalul orar mentionat anterior, Kanal D a inregistrat 10,4% rating si 26,1% cota de piata, pe targetul Comercial, 12,5% rating si 26,6% cota de piata, pe targetul National, si 10,3% rating si 22,5% cota de piata, pe targetul All Urban.

 

Kanal D a incheiat pe primul loc seara ultimei zi a saptamanii

Si aseara, in Prime Time, cu “Exatlon” Kanal D a fost lider detasat de audienta, pe toate segmentele de public monitorizate. Milioane de romani au luat parte la spectacolul total oferit de concurentii celor doua echipe, Faimosii si Razboinicii, astfel ca in minutul de maxima audienta, atins la 21:43, in momentul in care echipele si-au facut strategiile pentru proba de stafeta, peste doua milioane si jumatate (2.719.000) de fani asteptau cu interes deciziile Faimosilor si ale Razboinicilor.

Duminica, in intervalul 20:12 – 23:12, Kanal D a fost pe primul loc, show-ul “Exatlon” fiind urmarit in fiecare minut al difuzarii pe parcursul celor trei ore de difuzare, de peste doua milioane de fani. Cu 12,2% rating si 22,2% cota de piata, pe targetul National, 10,2% rating si 21,0% cota de piata, pe targetul Comercial , si 9,9% rating si 18,4% cota de piata, pe targetul All Urban, Kanal D a fost lider de piata.

 

Audiente sambata, 17 martie

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,426,1462
 Pro TV7,318,3323
 Antena 15,313,3235
EXATLONNational TV1,23,154
20:32-23:17TVR 21,02,544
 Prima TV0,71,832
 DigiSport 10,71,731
 Romania TV0,61,628
 Antena 30,61,628
 Comedy Central0,61,425
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.03.2018

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D12,526,62232
 Pro TV6,914,61226
 Romania TV3,16,6558
EXATLONAntena 12,75,7481
20:32-23:17Antena 32,34,9413
National TV2,24,8401
TVR 21,63,4286
TVR 11,22,5211
Prima TV1,02,2183
Antena Stars0,81,8151
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.03.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,322,5998
 Pro TV6,413,8614
 Romania TV3,27,0312
EXATLONAntena 13,16,7299
20:32-23:17Antena 32,75,9260
 TVR 21,94,2184
 National TV1,43,0133
 TVR 11,02,192
 Realitatea TV0,92,087
 Disney0,91,882
Source: Kantar Media Romania
Date: 17.03.2018

 

Audiente duminica, 18 martie

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D12,222,22173
 Antena 16,912,51227
 Pro TV5,510,1986
EXATLONRomania TV3,36,1594
20:12-23:12DigiSport 13,15,6553
Prima TV2,85,2508
Antena 32,74,9479
National TV1,73,2310
Telekom Sport1,42,5248
TVR 21,12,0192
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.03.2018

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D10,221,0450
 Antena 19,419,5417
 Pro TV7,315,2326
EXATLONDigiSport 13,98,2175
20:12-23:12Telekom Sport1,53,167
 Prima TV1,53,165
 Romania TV1,02,044
 Antena 30,91,941
 National TV0,81,736
 Realitatea TV0,71,431
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.03.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,918,4954
 Antena 17,413,8716
 Pro TV5,29,7501
EXATLONDigiSport 14,27,8407
20:12-23:12Romania TV3,56,5336
 Antena 33,05,6293
 Prima TV2,03,8195
 National TV1,52,8144
 Telekom Sport1,52,7140
 Realitatea TV0,91,789
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.03.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Calificarea Croaţiei în Finala Mondialului rusesc, lider absolut de audienţă, la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 – lider absolut de audienţă şi cu a doua semifinală de la CM FIFA Rusia 2018. Partida Croaţia – Anglia, încheiată cu 2-1, după prelungiri, a calificat pentru prima dată Croaţia în finala CM şi a adus din nou TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor, pe toate categoriile de public.

Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat o medie de aproape 2.300.000 de telespectatori la nivel naţional. Finala mică şi Finala CM FIFA Rusia sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD sâmbătă, 14 iulie şi duminică, 15 iulie.

A doua semifinală a Campionatului Mondial a stârnit un interes şi mai mare pentru telespectatori decât prima, astfel că a doua semifinală a avut 127.000 de telespectatori peste  prima partidă a acestei faze. Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum devine semifinala Croaţia – Anglia, disputată pe 11 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Meciul care, după prelungiri, a calificat Croaţia pentru prima dată în finala CM, a fost vizionat în medie, la TVR 1, de 2.291.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* de 12,8% şi unei cote de piaţă** de 29,4%. Ca şi la nivel naţional, pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la semifinala Croaţia-Anglia, scor final 2-1: mai exact 1.349.000 de telespectatori din oraşe au urmărit jocul determinat al Croaţiei până în ultimul minut (rating 14% şi cotă de piaţă 32,1%). 625.000 reprezintă cifra corespunzătoare publicului comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 14,1% şi o cotă medie de piaţă de 39,6%.

Finalul partidei care a decis a doua finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal a adus şi cel mai vizionat minut la nivel naţional: 23.28, când 2.932.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1, unde croaţii şi englezii duceau încrâncenata luptă de calificare în ultimul act al Mondialului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending