HomeALL MEDIARevista PreseiWorkshop de vanzari, cu Lorand Soares-Szasz, la Cluj (preluare de pe CNN)

Workshop de vanzari, cu Lorand Soares-Szasz, la Cluj (preluare de pe CNN)

Ieri am participat la Workshop-ul de vanzari tinut de business coach-ul Lorand Soares-Sasz, singurul de acest gen din Transilvania, la Cluj.

A fost un workshop foarte intens. In cele cinci ore petrecute in Sala de conferinte Toscana de la parterul Grand Hotel Italia, participantii au aflat o multime de tehnici si strategii pe care le pot aplica pentru a-si mari vanzarile: cate tipuri de vanzatori sunt, cum sa ai un procent de conversie bun, cum sa prezinti avantaje, beneficiile si dezavantajele unui produs sau serviciu, care sunt cele patru stiluri de comportament ale clientillor si multe multe altele.

Dar haideti mai intai sa vedem cine este Lorand. S-a nascut la Reghin, a urmat Liceul Maranatha din Cluj, apoi scoala postliceala de secretariat si dactilografie din cadrul Licelului Mihai Eminescu din Cluj si a plecat in Portugalia pe cand era boboc (anul I la Psihologie. In Portugalia a lucrat ca gradinar si in trei ani a ajuns manager de dezvoltare la cea mai mare firma de business coach din lume, Action Coach.

Business coaching-ul se aseamana cu life coaching-ul, numai ca in loc sa consiliezi persoane, consiliezi companii. Dupa ce s-a intors in Romania, vidul lui Lorand a fost sa implementeze aici ceea ce a invatat in Portugalia. Si astfel a luat nastere compania Coaching4you, care ofera sesiuni de business coaching companiilor, adica “companiile merg la psiholog”.

Seminariile lui Lorand se axeaza foarte mult pe dezvoltarea personala a celor care alcatuiesc o companie: a angajatilor, a contabililor, a agentilor de vanzari, iar printre subiectele abordate in seminariile sale s-au numarat pana acum: “21 de pasi ca sa iti cresti afacerea”, “sasiul afacerii”, dar si alte puncte care sunt vitale intr-o afacere.

Este unul dintre cei  mai importanti speakeri din Romania, iar semniariile lui ofera oamenilor competente, pentru ca in secolul XXI a sti sa faci ceva este mai important decat a avea cunostinte teoretice. Motto-ul lui Lorand este “I Love to educate”.

Traducerea si adaptarea Carmwn Moraru.

Textul original il puteti vedea aici.

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

carmen.moraru@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns