Connect with us

Industria de Publicitate

XTB România, lider în brokerajul financiar, alege GolinHarris ca agenţie de PR

Published

on

 

. Începând cu luna septembrie, GolinHarris a devenit agenţia de PR pentru X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A., Sucursala Bucureşti (XTB România). Lider pe piaţa de brokeraj în Europa Centrala şi de Est, XTB a ales GolinHarris ca partener de comunicare pentru perioada următoare în urma unei licitaţii, desfăşurate în luna august, în care au fost implicate alte 7 agenţii de relaţii publice.

 

GolinHarris va dezvolta o strategie de comunicare integrată, cu focus pe media relations, va oferi consultanţă privind social media şi se va ocupa de organizarea evenimentelor XTB şi implementarea de proiecte în care vor fi implicate activ categoriile ţintă ale companiei.

 

“XTB este cu siguranţă una dintre cele mai interesante companii de pe piaţa regională de brokeraj. Practic necunoscută în Europa până acum câţiva ani, compania noastră s-a alăturat într-un timp foarte scurt marilor jucători din domeniu, devenind lider în brokerajul de FOREX şi produse financiare derivate în Europa Centrală şi de Est, ca mai apoi să îşi continue expansiunea la nivel internaţional (Asia şi America de Sud). Prin ce ne diferenţiem? Ce ne conferă statutul de lider în domeniu? Probabil serviciile de vârf pe care le oferim clienţilor noştri, programe de educare inovatoare şi o tehnologie avansată de tranzacţionare. Am ales echipa GolinHarris pentru că ne-a convins cu un background solid în domeniul financiar, profesionalism şi o înţelegere atât la nivel macro cât şi micro a business-ului nostru”, a declarat Tadeusz Kuropatwinski, General Manager XTB România.

 

“Echipa noastra este onorată şi nerăbdătoare să lucreze împreună cu un expert în domeniul brokerajului de FOREX şi produse financiare derivate. XTB este un client extrem de complex şi provocator, ce întregeşte portofoliul agenţiei noastre în sectorul financiar-bancar. Ne bucurăm să ne îmbogăţim deci spectrul de servicii de consultanţă specializată în comunicarea corporate”, a spus Monica Botez, Head of Corporate Division, GolinHarris Bucureşti.

 

 

 

Despre XTB România

X-Trade Brokers Dom Maklerski este lider pe piaţa de brokeraj în Europa Centrală şi de Est. Înfiinţată în 2002, în Polonia, compania are peste 20 de sucursale în Europa, Asia şi America de Sud. În România, X-Trade Brokers Dom Maklerski SA Sucursala Bucureşti (XTB România) este activă pe piață din 2009.

 

Compania oferă acces la pieţele valutare (forex), de mărfuri şi de capital (acţiuni şi indici bursieri în piețele majore și cele emergente). XTB România oferă tehnologie de vârf clienţilor săi prin intermediul platformelor de tranzacţionare în versiune desktop și mobilă.

 

Compania se implică activ în programe de educare pe teme de analiză tehnică şi fundamentală, psihologia investitorului şi managementul riscului. Prin tehnologie, educație, suport individual și servicii de vârf pentru clienți,  XTB România creează condițiile pentru succes. În România, XTB România  este reglementată şi supervizată de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare (CNVM). www.xtb.ro

 

Despre GolinHarris

Înfiinţată în 2006 sub numele Lowe PR, GolinHarris Bucureşti este afiliată din 2011 la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total 38 de birouri în America, Asia Pacific, Europa şi Orientul Mijlociu.

În acest an, GolinHarris București a anunțat o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agenţie, bazată pe modele şi instrumente proprii, inovatoare, care răspund mult mai eficient nevoilor tot mai specifice ale clienţilor. Modelul g4 a fost creat la nivel global anul trecut și implementat deja în birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia şi acum în România. g4 se bazează pe aptitudini şi performanţă și este construit în jurul a 4 comunităţi de specialişti: strategi, creatori, conectori și catalisti.

 

Portofoliul de clienţi GolinHarris București include companii de renume precum: CBRE, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Roşie Română, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, Mercedes-Benz România, Orange Romania, Praktiker, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider-Electric Romania, SofMedica, TeamNet, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), UNICEF, URBB – United Romanian Brewieres Bereprod, VEKA România.

GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Mobile Works şi Medic One si este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum Romanian PR Award, European Excellence Awards, Sabre Awards si IPRA Awards.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Industria de Publicitate

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018

Published

on

 

Centrade | Cheil anunță participarea Ralucăi Gonzalez, Head of Planning, în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1, care selectează în perioada 4 – 15 iunie finaliștii din acest an al unuia dintre cele mai prestigioase festivaluri europene de publicitate.

Euro Effies este o competiție anuală ce recompensează cele mai eficiente campanii multinaționale de comunicare comercială, validând astfel eficiența industriei de publicitate și parteneriatul client – agenție. Centrade | Cheil este un veteran al etapelor de jurizare, fiind reprezentată în juriu de către Mona Opran, COO Centrade | Cheil și de Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil.

„Este o onoare pentru mine să continui tradiția agenției și să mă alătur unor profesioniști extraordinari din industria europeană de publicitate pentru această provocare”, spune Raluca. „Știu că nu va fi un proces ușor, întrucât calitatea campaniilor înscrise sporește de la an la an. În același timp, mă aștept ca această experiență să reprezinte un exercițiu valoros de învățare și de consolidare a propriei experiențe profesionale”.

Cei 20 de jurați din runda 1 evaluează campaniile înscrise la festival pe baza unor criterii de calitate, selectând finaliștii pentru a doua (și ultima) rundă de jurizare.

„Jurizarea la Euro Effie este diferită, pentru că nu se cunosc (toate) campaniile și atunci se elimină foarte mult din subiectivism. Este important firul magic și modul în care acesta leagă cele 4 patru categorii definitorii pentru calitatea unei campanii de comunicare – Context & Challenge, Insight & Strategic Idea, Creative Work – Bringing the Idea to Life și Effectiveness (Results); cel mai important însă este modul în care se demonstrează rezultatele”, subliniază Mona Opran, fost jurat atât în runda 1 (în 2015 și 2016), cât și în runda 2 (la edițiile din 2014 şi 2017). „Profesionalismul și experiența juraților trebuie, prin urmare, să se ridice la înălțimea provocării, ceea ce ne face cu atât mai onorați de participarea Ralucăi la ediția din acest an. Ca agenție, suntem în permanență preocupați să dezvoltăm campanii cu adevărat valoroase pentru clienții noștri, care să genereze beneficii reale de business. De aceea, participarea la acest festival, ce premiază performanța reală în publicitate, este extrem de importantă pentru noi”.

Raluca Gonzalez are o experiență de peste 17 ani în dezvoltarea, implementarea și măsurarea inițiativelor strategice și de planificare de business pentru clienți din industrii diverse, precum industria financiară (Raiffeisen Bank, Credit Agricole), produse electronice (Samsung), asigurări (Metropolitan Life), petrol & gaze (TRG Group Rompetrol), retail (Rewe Group, Carrefour), industria producătoare de alimente și băuturi (European Drinks, European Food), non-food (Pampers, Pantene), industria farmaceutică (Astrazeneca, GSK) și auto (Toyota). Principala sa responsabilitate este să ajute clienții să identifice oportunități de business sau riscuri, pe baza unor analize, date și tendințe, și să dezvolte proiecte ce transformă datele existente în strategii eficiente.

 

Premiile Euro Effies sunt organizate de Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) cu sprijinul WARC, The European Publishers’ Council, Google, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FirstRental & Viva Xpress Logistics.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Claudia Ion face parte din juriul Romanian EFFIE Awards 2018

Published

on

Credit foto: ANTENA 1
 

Claudia Ion, directorul de Vânzãri Antena Group, face parte din juriul Festivalului EFFIE Awards 2018, competiţie ce premiazã cele mai eficiente campanii de publicitate, din juriul cãreia fac parte peste 100 de specialişti în comunicare, reprezentanţi ai clienţilor, ai agenţiilor de publicitate, de research, precum şi CEO ai grupurilor de comunicare.

“Sunt entuziasmatã sã fac parte din juriul Romanian Effie Awards, competiţia anualã ce premiazã campaniile de publicitate cu cel mai mare impact şi totodatã unul dintre cele mai importante evenimente din industrie. Cu atât mai mult cu cât agenţiile de publicitate de la noi au primit recunoaştere internaţionalã în ultimii ani pentru originalitatea şi eficienţa campaniilor lor. Dacã ar fi sã aleg un cuvânt care mi-aş dori sã-mi defineascã activitatea, acela e eficienţa. Şi spun asta pentru cã, în televiziune, mãsura lucrului bine fãcut nu trebuie aşteptatã prea mult. Ea vine chiar a doua zi, odatã cu datele de audienţã. Totodatã, de ce sã nu spun asta, mã bucur foarte tare cã datoritã acestui eveniment reuşesc sã-mi întâlnesc colegii de breaslã!”, a declarat Claudia Ion.

Claudia Ion este un nume cunoscut în peisajul media din România şi nu numai, ocupând în prezent funcția de Director de Vânzări Antena Group.  De 8 ani este membru în bordul EGTA – EGTA – Association of Television and Radio Sales Houses, cu sediul în Bruxelles, reunind 141 de membri din 54 de ţări, aceştia reprezentând 75% din advertising-ul european.

Claudia Ion şi-a început cariera în 1991 la Radio Contact, fiind parte a perioadei de lansare şi dezvoltare a agenţiilor de media, în anii ’90. A fost Director Comercial al TVR, director general adjunct al regiei de vânzări Arbo Media şi a ocupat poziţia de director al departamentului comercial al Kanal D timp de nouă ani.

Lansat în 1968, în SUA, Romanian EFFIE Awards, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute, a devenit un eveniment de marcã al industriei de marketing şi comunicare.

Procesul de jurizare se desfãşoarã în douã etape, mai exact 4-5 iunie şi respectiv 11 iunie 2018, iar Gala de Premiere Effie Awards 2018 va avea loc pe data de 14 iunie 2018.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Golin este singura agenție din România finalistă în același timp la festivalurile IAB MIXX Awards Europe & SABRE Awards EMEA

Published

on

Foto Credit: GOLIN
 

Golin și MullenLowe au fost incluse pe lista scurtă de nominalizări la IAB MIXX Awards Europe 2018 pentru Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale și Electric Castle – Unofficial Partners, singurele campanii românești finaliste în această competiție.

În același timp, Golin este în shortlist-ul SABRE Awards EMEA 2018, cel mai prestigios festival de PR internațional organizat de The Holmes Report, cu o campanie de shareholder activism dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea.

După ce a câștigat Grand Prix-ul IAB MIXX Awards Romania – Best Digital MIXX – în 2017, dar și premiul pentru Best Digital PR Campaign, Vanilla Skype // BRD – Groupe Société Générale este finalistă și la IAB MIXX Awards Europe 2018 în două categorii – Campaign Efectiveness și Social Media. De asemenea, Electric Castle – Unofficial Partners, numită Best Social Media Campaign la competiția din România, a intrat în shortlist-ul MIXX Awards Europe la categoria Social Media. Câștigătorii vor fi anunțați într-o gală ce va avea loc pe 23 mai în Milano, în cadrul conferinței IAB Europe Interact.

 

„Piața de comunicare europeană devine din ce în ce mai competitivă, iar această efervescență se reflectă în numărul mare de înscrieri la festivalurile internaționale și în diversitatea lor. Focusul este clar pe digital și disruptiv, creativitate și relevanță, factori pe care îi integrăm cu succes și în campaniile noastre. Suntem foarte bucuroși că work-ul Golin & MullenLowe România obține recunoaștere și vizibilitate între cele mai bune campanii din Europa”, spune Damian Nuñez, Chief Creative Officer, Lowe Group.

La SABRE Awards EMEA 2018, Golin este singura agenție din România finalistă la categoria Capital Markets Communication, pentru campania Reaching the Point of No Return – A Shareholder Activism Campaign, dezvoltată pentru Franklin Templeton Investment Management Ltd – Fondul Proprietatea. Campania atrage atenția asupra respectării principiilor guvernanței corporative în special în companiile în care acționar este (și) statul român, traducându-le în același timp în limbajul românului de rând, pentru o mai bună înțelegere a acestor noțiuni.

Câștigătorii SABRE Awards EMEA vor fi anunțati tot pe 23 mai, într-o gală ce va avea loc la Muzeul Maritim Național din Amsterdam.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending