HomeDIGITALIndustria de PublicitateXTB România, lider în brokerajul financiar, alege GolinHarris ca agenţie de PR

XTB România, lider în brokerajul financiar, alege GolinHarris ca agenţie de PR

. Începând cu luna septembrie, GolinHarris a devenit agenţia de PR pentru X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A., Sucursala Bucureşti (XTB România). Lider pe piaţa de brokeraj în Europa Centrala şi de Est, XTB a ales GolinHarris ca partener de comunicare pentru perioada următoare în urma unei licitaţii, desfăşurate în luna august, în care au fost implicate alte 7 agenţii de relaţii publice.

 

GolinHarris va dezvolta o strategie de comunicare integrată, cu focus pe media relations, va oferi consultanţă privind social media şi se va ocupa de organizarea evenimentelor XTB şi implementarea de proiecte în care vor fi implicate activ categoriile ţintă ale companiei.

 

“XTB este cu siguranţă una dintre cele mai interesante companii de pe piaţa regională de brokeraj. Practic necunoscută în Europa până acum câţiva ani, compania noastră s-a alăturat într-un timp foarte scurt marilor jucători din domeniu, devenind lider în brokerajul de FOREX şi produse financiare derivate în Europa Centrală şi de Est, ca mai apoi să îşi continue expansiunea la nivel internaţional (Asia şi America de Sud). Prin ce ne diferenţiem? Ce ne conferă statutul de lider în domeniu? Probabil serviciile de vârf pe care le oferim clienţilor noştri, programe de educare inovatoare şi o tehnologie avansată de tranzacţionare. Am ales echipa GolinHarris pentru că ne-a convins cu un background solid în domeniul financiar, profesionalism şi o înţelegere atât la nivel macro cât şi micro a business-ului nostru”, a declarat Tadeusz Kuropatwinski, General Manager XTB România.

 

“Echipa noastra este onorată şi nerăbdătoare să lucreze împreună cu un expert în domeniul brokerajului de FOREX şi produse financiare derivate. XTB este un client extrem de complex şi provocator, ce întregeşte portofoliul agenţiei noastre în sectorul financiar-bancar. Ne bucurăm să ne îmbogăţim deci spectrul de servicii de consultanţă specializată în comunicarea corporate”, a spus Monica Botez, Head of Corporate Division, GolinHarris Bucureşti.

 

 

 

Despre XTB România

X-Trade Brokers Dom Maklerski este lider pe piaţa de brokeraj în Europa Centrală şi de Est. Înfiinţată în 2002, în Polonia, compania are peste 20 de sucursale în Europa, Asia şi America de Sud. În România, X-Trade Brokers Dom Maklerski SA Sucursala Bucureşti (XTB România) este activă pe piață din 2009.

 

Compania oferă acces la pieţele valutare (forex), de mărfuri şi de capital (acţiuni şi indici bursieri în piețele majore și cele emergente). XTB România oferă tehnologie de vârf clienţilor săi prin intermediul platformelor de tranzacţionare în versiune desktop și mobilă.

 

Compania se implică activ în programe de educare pe teme de analiză tehnică şi fundamentală, psihologia investitorului şi managementul riscului. Prin tehnologie, educație, suport individual și servicii de vârf pentru clienți,  XTB România creează condițiile pentru succes. În România, XTB România  este reglementată şi supervizată de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare (CNVM). www.xtb.ro

 

Despre GolinHarris

Înfiinţată în 2006 sub numele Lowe PR, GolinHarris Bucureşti este afiliată din 2011 la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total 38 de birouri în America, Asia Pacific, Europa şi Orientul Mijlociu.

În acest an, GolinHarris București a anunțat o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agenţie, bazată pe modele şi instrumente proprii, inovatoare, care răspund mult mai eficient nevoilor tot mai specifice ale clienţilor. Modelul g4 a fost creat la nivel global anul trecut și implementat deja în birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia şi acum în România. g4 se bazează pe aptitudini şi performanţă și este construit în jurul a 4 comunităţi de specialişti: strategi, creatori, conectori și catalisti.

 

Portofoliul de clienţi GolinHarris București include companii de renume precum: CBRE, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Roşie Română, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, Mercedes-Benz România, Orange Romania, Praktiker, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider-Electric Romania, SofMedica, TeamNet, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), UNICEF, URBB – United Romanian Brewieres Bereprod, VEKA România.

GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Mobile Works şi Medic One si este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum Romanian PR Award, European Excellence Awards, Sabre Awards si IPRA Awards.

Lasa un comentariu aici!

Written by

carmen.moraru@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns