Connect with us

ALL MEDIA

“Land of Jokes” are o noua voce: Florentina Ciună

Published

on

 

Din 10 octombrie, cand “Land of Jokes” revine cu un nou sezon la Pro Tv, in tara glumelor se va auzi o noua voce. Se numeste Florentina Ciună, are 22 de ani, canta de o viata si de saptamana aceasta ii va incanta pe toti locuitorii din ”Land of Jokes” cu glasul ei. ”Voi face ce stiu eu mai bine, adica voi canta parodiile muzicale din emisiune, dar voi avea si un mic rol, tot de cantareata. Este prima mea experienta in televiziune, asa ca sunt foarte entuziasmata si curioasa in acelasi timp. Sunt convinsa ca va fi extraordinar sa lucrez cu ei”, declara Florentina.

Cu aceeasi bucurie a intampinat si vestea ca din aceasta toamna va face parte din grupul de la ”Land of Jokes”: ”M-am bucurat extraordinar de mult atunci cand am primit vestea  ca cei din echipa s-au gandit la mine pentru rolul de cantareata din noul sezon al emisiunii, mai ales pentru ca ma aflam intr-o perioada in care nu stiam exact in ce directie sa o iau. L-am cunoscut pe Catalin Mireuta in 2008 la “Cerbul de aur”, unde eu am reprezentat Romania, si de atunci am tinut legatura. Intreaga echipa m-a intampinat cu bratele deschise”, mai spune Florentina.

Noua voce din ”Land of Jokes” povesteste ca iubeste muzica de cand se stie. La 12 ani s-a inscris la Palatul Copiilor, la cercul de muzica usoara. A absolvit Facultatea de Limbi Straine la Universitatea Bucuresti. Pana la 15 ani a facut parte din grupul ”Armonia”, iar la 16 ani se inscrie la Compania de artisti, la profesorul Dana Dorian. ”I-am urmat cursurile un an de zile, iar in 2006 la sugestia Danei Dorian am participat la festivalul “Mamaia” unde am obtinut locul al III-lea. Au urmat o serie de concursuri unde am obtinut numeroase premii, iar in 2008 am participat la “Cerbul de aur” ca reprezentanta a Romaniei. Din 2008 pana in 2009 am facut parte din trupa Chicanos, cu care am avut multe concerte si am lansat single-ul Maleya. In prezent, pe langa filmarile pentru ”Land of Jokes”, lucrez la un proiect solo care sper sa iasa cat de curand”, a incheiat Florentina.

Din 10 octombrie, de la 20.45, gasca de la ”Land of Jokes” revine la Pro Tv in cel de-al treilea sezon cu mult umor, rubrici noi, intalniri cu personaje istorice si nu numai si un chef de saga nemaintalnit.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending