Connect with us

AUDIENȚE TV

“Land of Jokes” si “Serviciul Roman de Comedie”, fruntasii umorului la Pro Tv. Cele doua emisiuni sunt lideri de audienta in prima luna a noului sezon (cifre&glerie foto)

Published

on

 

In toamna aceasta romanii au ales comedia la Pro Tv. Cele mai tari scheciuri, inventate cu mult haz si puse in scena cu talent, cele mai amuzante personaje si cei mai simpatici invitati, toate au adus umorul de la Pro Tv pe primul loc in preferintele telespectatorilor. Astfel, in prima luna din noul sezon (10-31 octombrie), emisiunile “Land of Jokes” si “Serviciul Roman de Comedie” au inregistrat cele mai mari cifre de audienta in intervalul in care au fost difuzate.

Din 10 octombrie, primele patru editii ale show-ului “Land of Jokes” au tinut in fata televizoarelor pe cei mai multi romani, emisiunea fiind lider incontestabil de audienta. Romanii au ales sa se distreze in fiecare duminica seara, de la 20.45, impreuna cu locuitorii din “Land of Jokes”: glumele s-au tinut lant in noua rubrica “Politicienii au talent”, in care oamenii de stat s-au intrecut in cele mai haioase abilitati, barul “Hard Jokes Caffe” a continuat sa serveasca cele mai acide intamplari din pestrita lume mondena bucuresteana, in vreme ce Nemuriciul a dat jos din cui arsenalul de glume si a intors pe toate fetele istoria romanilor, spusa altfel decat pana acum.

Prima luna de umor in tara glumelor a inregistrat, pe publicul din mediul urban, o audienta medie de 6,6 puncte de rating si 14,3 procente din cota de piata, Pro Tv fiind urmat de Antena 1 cu o medie de 4,6 puncte de rating si 9,9 % cota de piata. Si pe publicul comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani, “Land of Jokes” a fost lider in intervalul 10-31 octombrie, cu o medie de 5,8 puncte de rating si 14,8 % cota de piata, in vreme ce programele Antenei 1 s-au clasat pe pozitia secunda, cu 4,7 puncte de rating si 12 % cota de piata.

Si agentii “Serviciului Roman de Comedie” condus de Toni Grecu i-au cucerit pe romani, astfel ca cele patru editii ale show-ului se plaseaza si ele in fruntea clasamentului audientelor. In perioada 10-31 octombrie, Serviciul a aratat cum se relaxeaza politicienii in proaspat deschisul salon “Relaxare si Reforma”, a facut haz de toate intamplarile actuale din colorata Romanie, a trecut in revista succesul rasunator al parodiilor muzicale pe care le-a lansat in vara pe Internet si s-a intalnit cu invitati speciali, precum Stefan Banica, Dan Bittman, Daniel Ghita sau Horia Brenciu si Virgil Iantu.

Astfel, prima luna de comedie in Casa PROporului a inregistrat o medie de audienta de 5,6 puncte de rating si 13,8 % cota de piata, pe publicul din mediul urban, in vreme ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, dupa TVR 1, cu o medie de numai 2,8 puncte de rating si 6,9 procente din cota de piata. Si pe publicul comercial “Serviciul Roman de Comedie” este pe locul fruntas, cu o medie pe prima luna de 5,2 puncte de rating si 14,6 procente din cota de piata, fata de Antena 1 care se afla abia pe locul al patrulea al clasamentului, dupa TVR 1 si Acasa, cu o medie de 2,3 puncte de rating si 6,3 % cota de piata.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romanii, s-au distrat aseara la PRO TV. Las Fierbinti, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Marți seară, telespectatorii au fost invitați la ziua lui Brânzoi în Las Fierbinți și s-au distrat alături de el și de consătenii lui.

Dacă Bobiță și Giani au tot așteptat să li se facă cinste, Firicel a avut câteva dileme legate de bărbăția lui și a încercat să primească sfaturi de la bunul lui prieten, Celentano. Episodul Las Fierbinți de aseară a fost lider de audiență pe toate segmentele de public.

Serialul a fost lider de audiență, înregistrând 8.8 puncte de rating și 25.1% share pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 a obținut 5.3 puncte de rating și 15.0% share. La nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au urmărit Las Fierbinți, iar în minutul de aur de la ora 21:10, aproape 2.4 milioane de români au participat la ziua lui Brânzoi.

Joi, de la 20:30, aventurile fierbințenilor continuă și le vor asigura românilor buna dispoziție pentru întreaga seară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Gospodarii de la PRO TV au fost lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Mare petrecere mare a fost în ediția de ieri seară Gospodar fără pereche cu ocazia celui mai așteptat moment al emisiunii: întâlnirea celor zece gospodari norocoși cu fetele care s-au înscris special pentru a-i cunoaște!

O astfel de ocazie nu putea trece neobservată, iar Anamaria Prodan Reghecampf a organizat o petrecere pe cinste cu invitați pe măsură! Taraful de la Clejani a încins atmosfera, iar Julieta împreună cu Ion Cucu, Alexandru Ambramiuc și Bogdan Năstase, din sezonul trecut, au fost alături de noii gospodari pentru a le ura succes și a le da sfaturi din experiența lor, înainte de a trece la pasul următor.

Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 6.2 puncte de rating și 18.1% share, spre deosebire de postul clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a reușit să obțină cu 5.6 puncte de rating și 16.5% share. Aproximativ 1.5 milioane de telespectatori au fost cu ochii Gospodar fără pereche, iar în minutul de aur, de la 22:00, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit reacțiile gopodarilor.

Recoltă bogată a fost și la fete! Întâlnirea cu pretendentele lor a fost una plină de emoții pentru gospodari, însă și-au revenit rapid încercând să le cunoască cât mai bine pe fete, într-un timp limitat. Ei au avut câte două minute cu fiecare fată pentru a se decide cu cine vor merge acasă și pe cine elimină din competiție!

Suprizele s-au ținut lanț și pentru Anamaria, care a mers pe la fiecare pentru a vedea ce decizii au luat, cum se înțeleg cu fetele și care dintre ele vor merge mai departe. Unii gospodari au tras nădejde că Anamaria are un suflet mare și au reușit să meargă mai departe cu toate fetele! Tomiță Stănilă, însă, a decis că nu va merge mai departe cu niciuna dintre potențialele gospodine, dându-i și mai mult de lucru Aneimariei.

Petrecerea a fost momentul în care au început să se înfiripe poveștile de dragoste! Atingerile suave, privirile intense, sărutările timide, dansurile lascive, cuvintele șoptite la ureche – au fost doar câteva dintre tacticile puse în joc de potențialele gospodine pentru a cuceri inimile celor mai harnici gospodari din țară!

Săptămâna viitoare, Gospodar fără pereche continuă cu probe de foc pentru cele mai norocoase fete, alese de gospodari să meargă mai departe în lupta pentru inima lor. Telespectatorii vor vedea cum se vor descurca acestea cu traiul la țară, dar și la ce probe vor fi supuse pentru a afla dacă au calitățile necesare să devină soții de gospodari!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Romania, te iubesc a debutat cu dreptul. Emisiunea, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, în prima ediție a noului sezon România, te iubesc!, telespectatorii au văzut un documentar revoltător despre dezastrul de la Rânca, un material realizat de Alex Dima, corespondent special Știrile PRO TV.

Documentarul Un munte de prostie a arătat situația dramatică a canalizării, a dejecțiilor revărsate în mijlocul pădurii, lipsa iluminatului public, planurile de dezvoltare uitate în dosare, construirea haotică în zonă și cum au contribuit toate acestea la transformarea unui colț de rai într-un dezastru. Cu toate acestea, Rânca este un loc foarte dorit, unde au case judecători, procurori, politicieni, funcționari publici, oameni cu influență.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.4 puncte de rating și 17.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, ANTENA 1,  care a obținut 1.3 puncte de rating și 6.7% share.

Alex Dima a căutat să obțină declarații, puncte de vedere, dar și soluții sau viziuni ale autorităților responsabile cu tot ce s-a întâmplat și continuă să se întâmple acolo, însă din păcate răspunsurile acestora nu au reușit să facă lumină în problemele concrete cu care se confruntă locuitorii, iar vina a fost pasată de la unii la alții.

Duminica aceasta, de la ora 18:00, Paula Herlo pășește in culisele industriei textile din România, care se află în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. România e etichetată ca fiind mâna de lucru a marilor case de modă și a giganților din industria de modă – Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara, sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending