🔮Cine ar fi crezut că drumul spre imunitate poate schimba totul? În Asia Express, nimic nu mai e la fel… echipe noi, tensiuni vechi și o surpriză care dă totul peste cap! Emisiunea a fost lider de audiență - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

🔮Cine ar fi crezut că drumul spre imunitate poate schimba totul? În Asia Express, nimic nu mai e la fel… echipe noi, tensiuni vechi și o surpriză care dă totul peste cap! Emisiunea a fost lider de audiență

Published

on

FOTO CREDIT: ANTENA 1
Spread the love

Cea de-a cincea etapă a aventurii Asia Express – Drumul Eroilor a început în forță. Mara Bănică și Serghei Mizil au demonstrat încă o dată că formează o echipă redutabilă, reușind să transforme un aparent handicap – prezența cățelușei Kiwi, care i-a însoțit în cursă – într-un atu. Cei doi nu doar că s-au descurcat excelent, dar au și reușit să câștige atât jocul de amuletă, cât și jokerul acestei etape.

Episodul difuzat aseară a fost lider de audiență. La nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, show-ul a obținut o audiență medie de 5.2 puncte de rating și 20.5% cotă de piață, în vreme ce poziția secundă, PRO TV a obținut 5 puncte de rating şi 19.6% cota de piață. Ierarhia s-a păstrat și pe tronsonul publicului urban, emisiunea înregistrând 5.5 puncte de rating și 16.4 % cotă de piață, în timp ce postul de pe locul 2, PRO TV a obținut 4.4 puncte de rating și 13.1% cotă de piață. Show-ul de la Antena 1 a condus și la nivelul întregului public din România, cu 5.1 puncte de rating și 15% cotă de piață. În minutul de aur, 21.39, peste 1.1 milioane de telespectatori la nivelul întregului public au urmărit aventurile concurenților Asia Express – Drumul Eroilor.

America-Express-editia-13_14-413x620 🔮Cine ar fi crezut că drumul spre imunitate poate schimba totul? În Asia Express, nimic nu mai e la fel… echipe noi, tensiuni vechi și o surpriză care dă totul peste cap! Emisiunea a fost lider de audiență

          Diseară, de la ora 20.30, telespectatorii Antena 1 vor avea parte de un episod mult așteptat al celui mai intens reality show din România. Este momentul schimbului de echipe, una dintre cele mai controversate și comentate probe ale sezonului, care promite să aducă la suprafață emoții, conflicte, dar și mult umor. În această ediție, concurenții vor fi nevoiți să își continue aventura alături de parteneri complet noi, iar combinațiile rezultate vor stârni, cu siguranță, reacții dintre cele mai surprinzătoare. Mara Bănică va forma echipă cu Anda Adam, Joseph cu Alejandro, Serghei Mizil cu Gabi Tamaș, Alina Pușcău cu Dan Alexa, Ștefan Floroaica cu Cristina Postu, Carmen cu Alexandru Ion, iar Olga cu Emil Rengle.

          Noile echipe vor fi puse la încercare încă din primele minute ale cursei, prin misiuni cu puternică încărcătură culturală și emoțională, care le vor solicita atât rezistența fizică, cât și adaptabilitatea. Prima oprire va fi alături de una dintre miile de femei vietnameze care își transformă bicicleta într-un adevărat magazin mobil, pe care îl împing prin oraș timp de 18 ore pe zi, pentru a-și întreține familia cu doar câțiva euro câștigați zilnic. Concurenții vor trebui să facă același lucru: să adune, să încarce și să transporte o mulțime de obiecte, pe baza unei liste, pe biciclete încărcate la refuz. Doar echipele care reușesc să ducă totul la destinație fără lipsuri vor putea merge mai departe, în timp ce ceilalți vor primi penalizări.

Cea de-a doua provocare îi va duce într-un sat recunoscut pentru producerea sosului de pește – ingredient esențial pentru bucătăria și supraviețuirea vietnamezilor. Înainte să înțeleagă munca localnicilor, concurenții vor trebui să bea un shot de sos de pește, pentru a le fi testat curajul. Apoi, vor transporta, cu ajutorul unor cărucioare, trei coșuri pline cu pește proaspăt în zona de fermentare, acolo unde îi așteaptă judecătorul.

             Astfel, cel de-al doilea episod din această etapă promite să aducă în fața telespectatorilor nu doar competiție și tensiune, ci și povești autentice ale oamenilor care definesc spiritul Vietnamului.

Advertisement

VEZI mai multe articole despre televiziune, radio, presa, event, entertainment, digital, vedete, muzică și multe altele, CLICK AICI!

Advertisement

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 21-54 Urban, Urban all si National

Advertisement

Perioada 5 octombrie 2025

PREMIILE RADAR DE MEDIA4 săptămâni ago

START VOT pentru desemnarea câștigătorilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2025

ADVERTORIALE4 săptămâni ago

NEW! We write and publish sponsored articles for your budget!

Digital4 săptămâni ago

PROMOȚIE RADAR DE MEDIA la publicare de advertoriale seo – tu stabiliști necesarul de articole sponsorizate dar și prețul. Beneficile de a alege acestă oferă!

Digital4 săptămâni ago

PROMOȚIE UNICĂ DE PE PIAȚĂ LA ADVERTORILE SEO – Tu alegi prețul pentru cantitatea dorită

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

SURPRIZE, SURPEIZE cu Andreea Marin, producție ce a fost ani de zile pe placul telspectatoriilor. Rămâne, oare cea mai urmarită emisiune TV din România? Sunt șanse ca emisiunea să revină?

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

Formatul internațional „The Traitors – Tradaorii”, ajunge în România. Cel mai captivant reality show va fi difuzat la PRO TV

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

Să ne reamintim despre cele mai mediatizate divorțuri din România. Multe din ele au ținut prima pagină a ziarelor de scandal!

Reality Show5 zile ago

🔥 „ȘOC total la Asia Express! Cea mai grea masă din istoria competiției – concurenții, puși la încercare în Coreea de Sud!” Ce echipe au rămas în competiție?

AUDIENȚE TV3 săptămâni ago

ANALIZĂ AUDIENȚE TV – Seară de foc în televiziune! Ce post TV a făcut ravagii în audiențe și a lăsat Pro TV în umbră?

Program TV4 săptămâni ago

Programul TV pentru PRO TV, săptămâna 20-26 octombrie 2025

Facebook

Trending

google-site-verification=ggJm1xQPC5EBDVeJzBjdi5Pn7t6SFAQG83kX1kQRUl4