Connect with us

ALL MEDIA

07funerare.ro, un serviciu pentru perfectionisti

Published

on

 

Despre morti numai de bine si tot ce facem pentru ei sa fie la superlativ! Nu poti sa organizezi o ceremonie funerara cu diletanti sau sa te ocupi tu, in calitate de apartinator, fara sa ai experienta necesara si sa stii ce se mai poarta si ce anume s-a introdus nou, dar si ce schimbari de legislatie au avut loc.

Dupa cum un om care doreste sa castige un proces nu se apara singur si nu formuleaza el actiunea in justitie, bolnavul grav nu se trateaza de capul lui, la fel trebuie sa procedeze si familia decedatului!

Ti-a murit cineva? Apeleaza la cei mai buni si seriosi specialisti si lasa-i sa isi faca treaba la superlativ, asa cum stiu ei, fiindca firmele care apar in baza de date a dispeceratului national 07funerare.ro sunt verificate si paraverificate inainte de a fi introduse in baza de date.

Ideea este geniala, fiindca pe un site apar firme din tot judetul, iar tu o poti gasi pe cea mai apropiata de localitatea sau orasul tau.

De ce ai nevoie de una aflata la mica distanta de domiciliu? Fiindca in cazul in care decesul survine la domiciliu, ai nevoie de specialisti care sa se incadreze in timpul de actiune. Daca si in viata exista un moment oportun pentru toate, cu atat mai mult in cazul unui deces.

Specialistii firmei trebuie sa se prezinte in cel mult 3 ore de la ora mortii, sa ridice trupul neinsufletit, ca acesta sa poata fi pregatit fara probleme pentru ceremonie. In timp ce o parte a echipei se ocupa de toaletare, imbalsamare si imbracare, plus asezarea corecta in sicriul elegant si complet echipat, cealalta alearga dupa actele de deces. In tot acest timp se dau si telefoane la capela si la biserica pentru rezervare, la florariile de lux, pentru aranjamente funerare, in timp ce masinile funerarea autorizate sunt pregatite minutios de transportul important.

Ce recomanda popasul tau pe site-ul unicului dispecerat funerar national in cea mai dramatica perioada a vietii, cand ti-a murit cineva important din viata ta pentru care vrei o inmormantare perfecta?

-Faptul ca dispeceratul functioneaza non-stop, fara zile de sarbatoare, libere sau pauze. Poti testa oricand serviciul, asa cum am facut si eu, fiindca nu imi place sa recomand ceea ce nu am testat. Nu aveam pe nimeni decedat, dar am dorit sa stiu, daca pot avea incredere in ei si mi-au raspuns la primul apel.

-Site-ul oficial este bine structurat si orice vizitator poate gasi firma de pompe funebre de care are nevoie, adica pe cea mai serioasa si cea mai apropiata de domiciliu. Pe harta Romaniei exista o aplicatie care iti permite sa cauti judetul in care locuiesti sau pentru care doresti servicii funerare, toate orasele din judet si dupa ce selectezi pas cu pas, sa cauti firmele.

-Toate firmele din baza de date au program non stop la randul lor si pe site-ul dispeceratului gasiti toate informatiile de care aveti nevoie. De pilda pentru Prahova, gasiti firme de servicii funerare din Ploiesti si din Sinaia, care acopera geografic tot judetul si care sunt capabile sa organizeze inmormantari de lux. SC BGF FUN SRLpoate fi contactata prin urmatoarele modalitati:

  1. direct de pe site-ul dispeceratului

2.prin whattap

  1. la numarul de mobil afisat
  2. prin e-mail.

Toate aceste date de contact demonstreaza dorinta reprezentantilor firmei de a-i servi pe toti cei care au nevoie de serviciile lor.

Am dat ca exemplu acesta firma, fiindca inoveaza inmormantarile din Romania introducand si in tara noastra noi tehnici de imbalsamare si de infrumusetare a decedatului ca lumea sa ii pastreze in amintire imaginea frumoasa din sicriu. De regula moartea urateste, dar specialistii firmei amintite au facut cursuri speciale ca decedatii sa arate de parca ar dormi linistiti.

Firma din Sinaia dispune de sala speciala de ingrijiri mortuare, dotata cu frigider eficient de ultima generatie. Imbalsamarea folosita de specialistii acestei firme permite pastrarea trupului neinsufletit pana la 10 zile, fara probleme, acest aspect fiind deosebit de important pentru apartinatorii aflati in strainatate, care nu isi pot lua bilete de avion, cand doresc. Stiu multi copii, care nu concep sa nu participe la inmormantarea parintilor si ar da oricat ca trista ceremonie sa poata fi amanata, sa poate participa si ei la ea. Estetica funerara ajuta persoanele cochete, care s-au ingrijit in timpul vietii, fiind renumite pentru frumusetea lor, sa fie aranjate si dupa deces. Da, am vazut morti frumosi, care parca zambesc linistit. Nimic nu este rigid sau incordat, obrajii nu au paloarea aceea de mort care sperie si starneste mila.

Si limuzina funerara arata senzational si ofera ceremoniei un aer fastuos. In sfarsit, firma pune la dispozitie si monumente funerare si constructii funerare elegante.

Dar pe site-ul dispeceratului se gasesc informatii utile si pentru familiile care au nevoie de repatrieri.

Pe cele 10 pagini ale catalogului virtual se gasesc datele firmelor de servicii funerare din Iasi, Botosani, Brasov si Bucuresti.

In cazul in care nu te descurci singur pe site, solicita consultanta gratuita din partea operatorului de serviciu, care te va sfatui, te va ajuta sa treci mai usor peste incercare si te va directiona acolo unde ai nevoie.

Nu trebuie neaparat sa iti moara cineva, sa fii informat din timp si sa stii unde gasesti o baza completa de date a serviciilor funerare la standarde europene. Aceasta informatie este deosebit de utila, fiindca o poti furniza colegilor, prietenilor, vecinilor, celor care vor avea nevoie de ea!

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Published

on

 

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Simona Halep revine pe hard la Rogers Cup, în exclusivitate la Digi Sport 2

Published

on

 

Până la data de 11 august 2019, Digi Sport va transmite în direct și în exclusivitate turneul de tenis WTA de la Toronto, competiție în cadrul căreia Simona Halep va reveni pe suprafața rapidă. Trimisul special al Digi Sport la Rogers Cup 2019, Gabriel Morariu, va fi în legătură cu Simona pe toată durata participării sale la turneu, cu interviuri în exclusivitate și cele mai noi știri despre competiție.

Proaspăt laureată la Wimbledon, numărul 4 WTA are de apărat 900 de puncte în clasament, după câștigarea ediției de anul trecut. Rogers Cup este una dintre competițiile preferate ale româncei, care s-a impus în Canada și în 2016, după ce cu un an înainte a disputat finala, iar în 2017 a atins penultimul act.

”Senzațiile sunt ciudate, pentru că nu m-am antrenat în ultima vreme. Dar mă simt bine pe teren, mă simt cu poftă de joc. Dar va fi greu prima săptămână să îmi găsesc ritmul”, a spus Simona în interviul acordat în exclusivitate pentru Digi Sport.

Simona Halep va intra miercuri, 7 august 2019, direct în turul doi la Toronto, acolo unde o va întâlni pe americanca de 24 de ani Jennifer Brady, câștigătoare, în primul tur, în fața franțuzoaicei Kristina Mladenovic. Aceasta este prima întâlnire dintre Simona și Brady, numărul 76 WTA.

”Un meci dificil, ținând cont că este primul după sezonul de iarbă. Nu vrea să mă gândesc la ce joacă ea, ci la ceea ce voi face eu pe teren. Vreau să îmi revin și să simt forma maximă atunci când intru pe teren. Vor fi câteva zile grele, poate chiar și o săptămână. Turneul va fi dificil, dar nu mă stresez și nici nu intru în panică”, a mai spus românca.
În afara probei de simplu, campioana de anul trecut de la Rogers Cup va participa la această ediție și la proba de dublu, alături de Leylah Annie Fernandez, o sportivă din Canada în vârstă de numai 16 ani.

Programul transmisiunilor WTA Toronto, marți 6 august, Digi Sport 2:
⦁ Venus WILLIAMS (SUA) – Carla SUÁREZ NAVARRO (Spania), ora 18:00
⦁ Simona HALEP (România)/Leylah FERNANDEZ (Canada) – Nicole MELICHAR (SUA)/Kveta PESCHKE (Cehia), aprox. ora 20:00
⦁ Victoria AZARENKA (Belarus) – Camila GIORGI (Italia), nu înainte de ora 21:00
⦁ Ashleigh BARTY (Australia) – Sofia KENIN (SUA), nu înainte de ora 22:00
⦁ Aryna SABALENKA (Belarus) – Anastasia PAVLYUCHENKOVA (Rusia), nu înainte de 00:00
⦁ Bianca ANDREESCU (Canada) – Eugenie BOUCHARD (Canada), nu înainte de 02:00
⦁ Sloane STEPHENS (SUA) – Marie BOUZKOVA (Cehia), nu înainte de ora 04:00
Luptă pentru locul 1 WTA

În timp ce Simona își va apăra titlul de anul trecut, Ashleigh Barty, Naomi Osaka si Karolina Pliskova se vor lupta la Toronto pentru prima poziție în ierarhia WTA. Ca să revină pe primul loc, Osaka trebuie să aibă un traseu în care să joace cu un tur mai mult decât Barty. Totodată, Pliskova ar putea ajunge pe locul 1 dacă va atinge minimum faza semifinalelor, iar Osaka si Barty ar părăsi competiția până atunci. Digi Sport difuzează, în exclusivitate, în fiecare an până în 2021, câte 50 de turnee WTA, în care, printre protagoniste, evoluează și cele mai bune jucătoare de tenis din România. Tot la Digi Sport, fanii tenisului se pot bucura de meciurile Fed Cup și Cupa Davis.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: