Connect with us

Campanie TV

1 decembrie: Observatorul de la Antena 1 lansează campania „Tu schimbi România”

Published

on

Foto Credit: Antena 1
 

De Ziua României, Observator Antena 1 se îmbracă în straie de sărbătoare și le arată tuturor românilor că schimbarea în bine vine cu fiecare dintre noi. Sub sloganul „Tu schimbi România”, o serie de reportaje și ediții speciale arată de 1 Decembrie că avem oameni în țara aceasta care au reușit să facă tot ce le stă în putință pentru a schimba lumea din jurul lor.

De la ora 06.00 la ora 08.00, Geanina Ilieș și Daniel Osmanovici vor fi primii știriști care le vor spune românilor „la mulți ani” de ziua lor, în vreme ce Olivia Păunescu și Valentin Butnaru vor face echipă în transimiunea live de la parada militară de 1 Decembrie. De la 11.00 la 13.00 o ediție specială Observator va aduce în platou, alături de Mihaela Călin, o serie de invitați cunoscuți, români cu povești demne de relatat pentru ca o țară întreagă să știe de ele. Observator continuă apoi de la 16.00 la 16.30, apoi principalul jurnal al serii, de la 19.00, va fi prezentat de Anca Lungu, în vreme ce Observator Special și Octavia Geamănu aduc, de la 20.00, alte povești românești.

Anca Lungu

Anca Lungu

De 1 Decembrie, „Tu schimbi România”! Tragedia petrecută în acest an la clubul Colectiv a stârnit reacţii absolut neaşteptate: dincolo de revoltă, pe zeci de mii de voci s-a cerut o schimbare profundă în societatea românească. De 1 Decembrie, echipa Observator îşi propune să arate că schimbarea începe cu fiecare dintre noi, că sistemele se vor îmbunătăţi doar atunci când cetăţenii vor pune presiune constantă asupra lor, când fiecare va face tot ce se poate pentru a corecta ceea ce nu e în regulă.

Olivia Paunescu si Valentin Butnaru

Olivia Paunescu si Valentin Butnaru

Editiile Observator din 1 Decembrie vor difuza o serie de materiale cu şi despre oameni care nu s-au resemnat, care au făcut tot ce le-a stat în putinţă pentru ca lumea în jurul lor să se schimbe, reportaje cu situaţii extrem de diferite: de la poveştile oamenilor care “treziţi” de drama din Colectiv au făcut ceva ca mâine lumea lor să arate mai bine, până la comunităţi care n-au mai aşteptat implicarea statului şi în ultimii ani au rezolvat necesitățile obligatorii unei vieţi civilizate: dispensar, şcoală, asfalt.

Reporterii Observator au strâns povești multe, au stat de vorbă cu oameni interesanți și au găsit locuri din România care s-au transformat sub mâinile dibace ale celor care au ales să înceapă schimbarea de la ei înșiși. #colectiv este povestea unei generații care moare ca să se schimbe ceva în România. Numele celor care au pierit în flăcările din club sunt cele ale unor copii care aveau comunitățile lor și dorințele lor de a schimba în bine viitorul României. Unul dintre nume este al Alexandrei Matache.

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

 

Alexis, pentru prieteni. La 26 de ani, absolventă de Jurnalism și Științele Comunicării, visa la o carieră în comunicare. A fost una dintre cele mai tari barmanițe din cluburile cunoscute ale Capitalei. Și încă reprezintă și după moarte drama unei generaţii care, doar pe pile sau cu multe sacrificii, reuşeşte să construiască în domeniul în care s-a pregătit la facultate.

Drama #colectiv a scos la iveală un puternic spirit de solidaritate și voluntariat. Oamenii simpli se implică. Și fac ceea ce nu poate să facă statul. Observator a găsit multe personaje, oameni din diverse domenii care au mobilizat toți cunoscutii pentru a strânge medicamentele necesare răniților de la Colectiv.

În fiecare an de ziua lor românii își amintesc că vor o țară ca afară. Iar în unele locuri, România deja respiră aer de schimbare în bine. Sătui să aştepte o minune, locuitorii unei comune din Argeş au pus ban pe ban, cărămidă peste cărămidă şi au construit cu mâinile lor un dispensar modern.

În reportajele Observator de 1 Decembrie își va găsi locul și românul care a schimbat America, Steven Fulop, cel care a schimbat în 10 ani faţa unui întreg oraş, Jersey City. Iar în țară, există români care au înțeles importanța educației pentru ei și copiii lor. Directorul şi profesorii de la Şcoala Marin Preda din Piteşti au decis să facă ei ceva și să nu mai aştepte de la Minister sau Inspectorat ajutor, totul pentru a face o şcoală altfel.

OBSERVATOR ANTENA 1

OBSERVATOR
ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Paramount Channel lansează noua campanie de marketing „Filme. Magie”

Published

on

 

Detaliile contează enorm – e ceva ce auzim frecvent în ziua de astăzi și se aplică, fără excepție, și în industria cinematografică. Detaliile creează magia filmului; ceea ce noi vedem pe marele sau micul ecran este rezultatul muncii unei întregi echipe.

Pe 1 octombrie 2018, Paramount Channel dă startul unei noi campanii de marketing, care va sublinia detaliile ce compun magia filmului, de la decorațiuni, efecte speciale până la recuzită, sunet și cel mai important, cum acestea influențează percepția telespectatorului asupra unei pelicule. Cum spunea și celebrul Martin Scorsese: Cinemaul se definește prin ceea ce e în interiorul cadrului și prin ce rămâne în afara lui”. Efectele speciale pot oferi o imagine distorsionată a realității, astfel încât aceste detalii sunt luate prea în serios de public, creându-se un contrast între procesul de producție a filmului și rezultatul final.

„Am vrut să continuăm tradiția în care ne concentrăm asupra procesului creativ, permițându-le telespectatorilor accesul în culise. O scenă spectaculoasă nu este doar o scenă spectaculoasă, ci reprezintă mai mult de atât, nu se termină unde se termină ecranul televizorului, ci are propria ei poveste. Am încercat prin această campanie să arătăm într-un mod amuzant cum se întâlnesc cele două lumi: a realității și a ficțiunii. Sperăm ca și această campanie să aibă un succes similar cu cel de anul trecut, «Filme care ne plac așa cum sunt», premiată cu Promax la nivel european și mondial”, a spus András Martsa, Senior Promo Producer, Paramount Channel.

Campania, producție maghiară a Viacom, în colaborare cu casa de producție Malvin, este una dintre cele mai importante ale canalului de până acum și se va desfășura în trei țări din Europa: România, Ungaria și Polonia. Prin intermediul a trei spoturi care arată imagini din making-of-ul lungmetrajelor romantice, western și de acțiune, Paramount Channel dorește să ilustreze cum arată în realitate o filmare și ce se vede pe ecran în urma adăugării efectelor speciale.

„Este ceva foarte bizar, dar și amuzant, dacă ne gândim că cele mai emoționante, intime sau înfricoșătoare scene, pe care le privim cu deplină empatie la televizor, s-au născut în cele mai nefirești moduri. În această campanie, elementul asupra căruia ne-am concentrat a fost conexiunea ciudată dintre film și realitate”, a spus Daniel Kabai, Creative Director, Paramount Channel.

Campania poate fi văzută în luna octombrie pe panourile publicitare din mediul urban, în cel online și pe micile ecrane, în spoturi dedicate pe Paramount Channel, dar și difuzate de posturile Digi 24, TLC, National Geographic, Animal Planet și National Geographic Wild.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending