Connect with us

Evenimente

10 lucruri importante pentru spectatorii Kings of Leon

Published

on

 

La București primul concert susținut de Kings of Leon în România. Sâmbătă, pe 17 iunie, ei cântă pe Arena Națională, în cadrul turneului Walls, piese de pe noul album, dar și hiturile care i-au făcut celebri în întreaga lume. Tot ce trebuie să știi dacă mergi la concert:

 

  1. Porțile stadionului se deschid de la ora 17:00.

Datorită controalelor de securitate sporite, organizatorii recomandă publicului să ajungă la stadion cât mai devreme posibil.

 

  1. Program

17:00 DJ J The Funky Bear

18:00 Golan

19:30 LP

21:15 Kings of Leon

 

  1. Obiecte interzise

Accesul cu pungi, rucsaci, ghiozdane, genți, camere foto, camere video, tablete, umbrele este strict interzis. Vă rugăm să verificati aici lista obiectelor interzise la intrare. Toți participanții vor fi percheziționați la intrare. În cazul refuzului, nu le va fi permis accesul la eveniment.

 

  1. Punctele de acces pe Arena Națională

Accesul se va face conform hărții de mai jos, în funcție de poziționarea locurilor în stadion. Aceleași informații se regăsesc tipărite pe fiecare bilet în parte.

ACCES POARTA A – Bd. Basarabia

Cat I – 141 / 142 / 143 / 144 / 145

Cat II – 366 / 367 / 368 / 369 / 370 / 371 /372 / 373 /374 / 375 / 376 / 377 / 378 / 379 / 380.

 

ACCES POARTA B – Bd. Basarabia

Cat III  – 101 / 102 / 103 / 104

Cat IV – 301 / 303 / 305 / 307 / 309

Cat V – 302 / 304 / 306 / 308 / 310

 

ACCES POARTA C – Bd. Basarabia

Cat III  – 105 / 106 /107 /108

Cat IV – 311 / 313 / 315 / 317

Cat V – 312 / 314 / 316 / 318

 

ACCES POARTA D – Bd. Basarabia

Cat I – 109/ 110/ 111

Cat II -319 / 320 / 321/ 322 / 323 / 324 /  325 / 326

 

ACCES TUNEL POARTA A – Bd. Basarabia

    Gazon

 

ACCES POARTA E – Bd. Basarabia

Cat I – 112 / 113 / 114 / 115

Cat II – 327 / 328 / 329 / 330 / 331 / 332 / 333

 

ACCES POARTA M – Str. Maior Ion Coravu

Vip

Loje

 

ACCES POARTA G – Str. Pierre de Coubertin

Golden

 

Accesul pe stadion va fi permis pe baza biletului valid unei singure persoane, o singură dată. Biletul în baza căruia va fi făcut accesul va trebui păstrat pe toată durata concertului. Spectatorii sunt rugați să aibă asupra lor un act de identitate valid.

Accesul copiilor cu vârsta sub 7 ani este strict interzis. Accesul persoanelor cu vârsta cuprinsă între 7-14 ani se va face numai pe baza unui bilet valid și numai în compania unui adult. Un adult poate însoți un singur minor cu vârsta de până la 14 ani. Accesul persoanelor cu vârsta cuprinsă între 14-18 ani se va face doar pe baza unui bilet valid și a unui act de identitate.

 

  1. Plouă? Nici o problemă!

Acoperişul Arenei Naţionale este deja tras.

 

  1. Programul casieriilor de la Arena Națională

Casieriile Bilete.ro vor fi deschise, sâmbătă, 17 iunie, începând cu ora 12:00 la intrările din strada Maior Ion Coravu, Bulevardul Basarabia și strada Pierre de Coubertin. Puteți suna în ziua evenimentului la INFO BILETE: 0723 277 192

 

  1. Transport 

Stadionul Arena Națională este localizat în partea de Est a Bucureștiului, la aproximativ 4 kilometri de centrul orașului. Gara de Nord, principala gară a Capitalei, este la aproximativ 7 kilometri distață de Arena Națională. Dat  numărul de spectatori, organizatorii recomandă utilizarea mijloacelor de transport în comun, având în vedere că NU există locuri de parcare. Vezi toate mijloacele de transport aici.

 

  1. Traficul din zona stadionului va fi restricţionat

În ziua concertului, traficul din zona stadionului va fi restricţionat în intervalul orar 16:00 – 23:00, atât pe strada Maior Ion Coravu, strada Tony Bulandra, cât şi pe străzile mai mici care leagă Vatra Luminoasă de strada Maior Ion Coravu. Aceste restricții nu se aplică în cazul riveranilor.

 

  1. Kings of Leon Pop-up Store

Încă îți mai poți cumpara tricouri, cd-uri, vinyl-uri Kings of Leon și multe altele din Promenada Mall Floreasca. Dacă nu ai drum pe acolo, îți poti cumpăra și de la concert! Kings of Leon ne aduc multe surprize.

 

  1. Cumparati bilete doar de la punctele autorizate:

În cazul biletelor în format electronic, vă rugăm să veniți la stadion cu varianta printată. Bilete.ro este vânzător OFICIAL și EXCLUSIV de bilete la concertul Kings Of Leon. Fanii Kings of Leon și LP sunt sfătuiți să-și achiziționeze bilete doar de pe site-ul www.bilete.ro și din rețeaua Bilete.ro (în magazinele Inmedio semnalizate “Bilete.ro”, în magazinele Germanos, în oficiile Poștei Române și în casieria din incinta Hotel Ibis, Calea Griviței, nr. 143, parter). Lista completă a celor peste 1000 de puncte de vânzare din rețeaua Bilete.ro de pe întreg cuprinsul țării poate fi accesată aici

 

ALIVE

https://www.facebook.com/ALiveromania/

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

Published

on

 

Rampa de lansare pentru industria de fashion

Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

 

Organizator: Atelierele ILBAH.

Eveniment sustinut de Romexpo.

Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

Published

on

 

În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

 „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

„Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

#CoffeeUnites

 

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: