Connect with us

BAZAR

13 lucruri pe care nu le ştiaţi despre filmul „OMUL-FURNICĂ”

Avatar

Published

on

Foto credit: Forum Film Romania

Filmul „Ant-Man / Omul-Furnică” este distribuit de Forum Film România şi a avut premiera pe 17 iulie 2015, fiind proiectat în format 2D, 3D, IMAX 3D, 4DX şi Dolby Atmos.

  • Dacă v-aţi întrebat vreodată cum funcţionează costumul Omului-Furnică, iată răspunsul. Costumul include tehnologia Particulei Pym, care îi permite unei persoane să se micşoreze până la dimensiunea unei furnici. Când purtătorul vrea să-şi schimbe mărimea, foloseşte butonul de pe costum, care reglează Particulele Pym prezente în costum şi în casca de protecţie, ca într-un sistem complex de nervuri. Particulele sunt volatile şi modifică distanţa dintre atomi, astfel încât costumul şi casca îl protejează pe cel care le poartă. Deşi teoretic Omul-Furnică nu are superputeri, când se micşorează în costumul său, depăşeşte puterea unei persoane normale, întrucât energia şi masa compacte creează o forţă mult mai mare.
  • Designerul de costume Sammy Sheldon Differ şi designerul Ivo Coveney, împreună cu echipa lor talentată de artişti, au construit 13 costume ale Omului-Furnică, 17 căşti, 17 curele, 8 perechi de mănuşi, 15 rucsacuri, 6 perechi de pantofi, 15 cagule şi 14 lanţuri care erau purtate peste cagulă.
  • Costumul Omului-Furnică este realizat din piele şi seamănă cu un costum vintage de motociclist. Are un aspect de obiect purtat şi are urme de lupte ce aduc aminte de vremurile când Hank Pym era Omul-Furnică şi purta costumul în misiuni.
  • Fiecare cască a Omului-Furnică are 54 de piese diferite, precum şi 10 lumini LED. Dacă adăugăm şi piuliţele şi şuruburile din căptuşeala căştii, avem peste 60 de componente individuale doar pentru fiecare cască.
  • În fiecare costum al Omului-Furnică sunt peste 159 de lumini LED, care sunt controlate de la distanţă. Tot ansamblul de circuite şi bateriile pentru lumini se află într-un rucsac foarte mic. Întregul costum poate fi luminat, inclusiv mănuşile şi cureaua.
  • Marvel a făcut multă cercetare legată de comportamentul furnicilor, pentru a-şi da seama ce ar putea să aducă filmului diferitele specii de furnici, în funcţie de ce aveau nevoie realizatorii filmului pentru jaf. Spre exemplu, Paraponera clavata – sau furnicile glonţ – au o înţepătură extrem de dureroasă şi seamănă cu nişte dinozauri în film; Solenopsis – sau furnicile de foc – sunt asemeni unor arhitecţi, ele putând să se lege unele de celelalte şi să formeze poduri şi plute pentru a-l ajuta pe Omul-Furnică; iar masculii furnici tâmplar Camponotus pot zbura, oferindu-i Omului-Furnică un mijloc de transport.
  • Regizorul Peyton Reed a făcut de asemenea cercetări despre furnici, fiind ajutat de mama sa. Aceasta i-a trimis o carte pe care o avea când era mic, numită „Lumea insectelor”, care avea pe copertă o furnică. Reed s-a bucurat să-şi aducă aminte de copilul din interiorul său, în timp ce răsfoia vechea sa carte.
  • Acţiunea din filmul „Omul-Furnică” de la Marvel se desfăşoară în San Francisco şi multe scene exterioare au fost filmate aici, inclusiv scene cu Golden Gate Bridge, Districtul Tenderloin şi exteriorul casei de tip Victorian, care a fost folosită pentru a înfăţişa casa lui Hank Pym. După San Francisco, echipa de producţie s-a stabilit în cele mai noi studiouri Pinewood Studios construite în Atlanta, „Omul-Furnică” devenind prima peliculă filmată aici. Interioarele casei lui Hany Pym reprezintă primele decoruri construite de echipa de design de producţie pe noile platouri de filmare.
  • La fel ca la toate filmele din Universul Cinematografic Marvel, s-a acordat multă atenţie la detalii când a fost creată casa lui Hank Pym – de la mobilă la şeminee, sticlă colorată şi chiar tapetul.  Tapetul folosit pe platoul de filmare al casei lui Pym este dintr-un magazin din New York specializat în tapet clasic, din intervalul anilor ’30-’40. Întrucât exista un număr limitat de role pentru fiecare model, echipa care s-a ocupat de designul producţiei a trebuit să planifice cu grijă pentru a se asigura că au suficient pentru a decora camerele pe care le doreau.
  • Când urmăriţi filmul „Omul-Furnică”, priviţi cu atenţie la unele dintre obiectele din casa lui Hank Pym. Veţi observa un scăunel sau o armă micuţă sau altă obiecte de zi cu zi, în miniatură. Acestea sunt amplasate pretutindeni în casă, pentru a oferi indicii despre aventurile lui Pym pe vremea când era „Omul-Furnică” şi a sugera experimentele făcute de acesta pentru a micşora obiecte anorganice, înainte de a reuşi să reducă dimensiunile celor organice.
  • În film, Scott Lang (Paul Rudd) are un bun prieten pe nume Luis (Michael Peña), care deţine o dubiţă maro cam hărtănită. Dubiţa îşi tot schimbă aspectul pe parcursul filmului, iar diferitele versiuni ale maşinii au fost denumite Mark 1, Mark 2 şi Mark 3, ca o referinţă la costumele Omului de Oţel. Mark 1 este vechea dubiţă maro, de care Luis este foarte mândru, dar care în realitate este o „rablă”. Mark 2 este accesorizată pentru un jaf şi are, spre exemplu, oglinzi mari, pentru ca aceştia să poată vedea cine vine şi cine pleacă, sau uşi laterale, pentru a intra şi a ieşi rapid. Iar Mark 3 este pregătită pentru jaful de la Pym Tech şi este accesorizată pentru a arăta ca un vehicul utilitar Water & Power.
  • Pentru flashback-ul cu tânărul Hank Pym, actorul Michael Douglas a venit cu peruca pe care a avut-o pentru un film pe care urma să-l facă despre preşedintele Reagan, aceasta fiind perfectă pentru „Omul-Furnică”.
  • Pe măsură ce creştea, regizorul Peyton Reed era un fan Marvel din ce în ce mai pasionat. Când era în liceu, Reed a făcut un desen în creion cu trupa punk în care era, iar în acel desen a înfăţişat formaţia ca pe o recreere a copertei „Răzbunătorii #1”, unde fiecare membru al trupei era unul dintre Răzbunători. Poate printr-o viziune-premoniţie, Reed s-a desenat pe el însuşi drept Omul-Furnică.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Sport

România – Suedia 0-2. Ultima șansă pentru a merge la EURO 2020, play-off-ul din martie! Luni, de la 21:45, Spania – România, în direct la PRO TV!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, în direct la PRO TV, echipa națională a României nu a reușit victoria mult dorită care îi asigura locul 2 în grupă și, astfel, Suedia este cea de-a doua echipă calificată din grupa noastră la turneul final, după Spania. Susținută din tribune de peste 50.000 mii de suporteri și de milioane de telespectatori din fața televizorului, România a pierdut aseară cu 0 – 2 în fața suedezilor. Dezamăgiți de ratarea calificării și cu lacrimi în ochi, elevii lui Cosmin Contra trebuie să se mobilizeze pentru ultimul meci din acest final de an. Luni, de la ora 21:45, tricolorii se deplasează în Spania, la fosta campionă mondială și europeană, pentru ultimul meci din grupă.

Suntem dezamăgiți, normal, dar ce să facem? Așa a fost să fie scris în istoria din această seară și pot să zic că avem noroc că încă putem să ne calificăm la EURO prin Liga Națiunilor. Avem o șansă acolo și trebuie să profităm.” a declarat Ianis Hagi după meci.

Victorie categorică pentru PRO TV!

PRO TV a condus detașat topul audiențelor vineri seară, cu meciul dintre România și Suedia. PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, comercial, urban și national. Meciul România – Suedia a obținut cifre de aproape patru ori mai mari față de televiziunea de pe locul secund. Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 14.7 puncte de rating și 45.1% share, față de locul al doilea în top, cu numai 3.9 puncte de rating și 12.0% share. La nivel național, peste 2.6 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 21:55, peste 3.3 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Luni, de la 21:45, în direct la PRO TV, România întâlnește Spania într-un meci cu o miză simbolică. În ciuda înfrângerii de aseară și a pierderii ocaziei de a ocupa locul secund în grupă, tricolorii mai au o șansă să se califice la turneul final de vara viitoare. Primăvara viitoare, în martie, românii vor juca în play-off-ul Nations League, care va fi transmis de PRO TV. Cel mai probabil, România va juca semifinala în deplasare contra Scoției sau Islandei. În cazul unei calificări în finală, pentru tricolori ar putea urma un meci pe teren propriu. În finală, ei ar putea juca împotriva Norvegiei, a Israelului sau a Ungariei.

Citește și „Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Alina Gologan este marea câștigătoare a titlului MasterChef România 2019!

Robert Mutes

Published

on

Alina, Ionuț și Cezar au luptat, aseară, pentru a le demonstra juraților că merită să fie desemnați câștigătorii ediției 2019 a show-ului MasterChef România! La capătul unor probe dificile și epuizante, Alina Gologan a ieșit învingătoare și a pus mâna pe marele premiu de 50.000 de euro.

Seara a început cu o probă dificilă care le-a testat abilitatea de găti cel mai creativ amouse bouche, la finalul căreia Ionuț Mărieș a fost primul finalist eliminat din lupta pentru marele premiu. Cezar și Alina au continuat bătălia, fiind nevoiți să pregătească pentru cei trei jurați un meniu complet: aperitiv, fel principal și desert. Fiecare dintre ei a demonstrat că a reușit să evolueze considerabil de la audiții și până în prezent, iar preparatele lor pregătite în marea finală le-au îngreunat decizia juraților.

Finala MasterChef a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 8.7 puncte de rating și 31% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.9 puncte de rating și 10.2% share.

Silviu Chelaru, Joseph Hadad și Cosmin Tudoran au decis că persoana care a reușit să demonstreze cele mai bune abilități culinare este Alina Gologan. Vizibil emoționată și extrem de fericită, ea a declarat: ”Câştigarea titlului MasterChef reprezintă recunoaşterea muncii mele de pe toată durata competiţiei. A fost un concurs puţin dulce, puţin picant, presărat cu mirodenii de emoţie, care ne-a frământat pe toţi ca pe aluat. Cu toate acestea, în această ediţie am spulberat mitul cum că bărbaţii domină bucătăria, deşi competiţia mea masculină a fost acerbă. Nu m-am visat cu trofeul în mână decât după ce am intrat în pâine, ca să spun aşa. Abia în ultimele etape am realizat că trebuie să am mintea mai ascuţită decât cuţitele şi să mă concentrez, pentru că pot face o surpriză frumoasă. Sunt o gurmandă care a îndrăznit la mai mult şi mi-a ieşit pentru că am pus pasiune şi multă muncă în această reţetă a succesului. Este unul dintre cele mai fericite momente din viaţa mea şi mă simt norocoasă că am atât de mulţi oameni în jur, alături de care mă pot bucura de un moment pe care îl trăieşti o singură dată. Pentru mine, titlul MasterChef 2019 este un preparat care se împarte cu cei dragi şi tot ce vreau să vă mai spun e “bon appetit”!”

Citeste si Paula Herlo, Alex Dima, Cosmin Savu, Cristian Leonte, Paul Angelescu și Rareș Năstase lansează cartea ”Ne facem bine”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: