Connect with us
 

 

Reportaje cu români care au schimbat mentalități, care au atitudine, care au ales să schimbe ceva în jurul lor, divertisment, aventură, emisiuni interesante și voce! Pe 1 decembrie, PRO TV le-a oferit telespectatorilor nenumărate motive ca ei să spună Fii TU România! și să simtă că fiecare este România.

CIFRE PENTRU TOATA ZIUA!

Pe 1 decembrie, PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a înregistrat o medie de 5.5 puncte de rating și 22.1% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul secund, Antena 1, a obținut 3.5 puncte de rating și 14% cotă de piață.

În prime time, pe publicul comercial, PRO TV a înregistrat 11.8 puncte de rating și 25.6% cotă de piață, iar televiziunea clasată pe locul doi a avut 7 puncte de rating și 15.2% cotă de piață.

Imnul României a deschis ziua de 1 decembrie. Însă nu oricum, ci interpretat de o parte dintre vedetele PRO TV, printre care s-au numărat cei din echipa Știrile PRO TV, România, te iubesc!, dar și Andi Moisescu, Andra și Cătălin Măruță.

Audiente TV - 1 decembrie 2015 (2)

Cifre detaliate pentru segmentele de public urban si national, aici!

STIRILE PRO TV – EDITIA SPECIALA

Ediția specială a Știrilor PRO TV de dimineață s-a desfășurat între 07:00 – 12.53. Telespectatorii au urmărit reportajele pregătite de echipa știrilor, care au scos în evidență eroii de lângă noi, pe cei care încearcă fără oprire să aducă o schimbare în bine în jurul lor.

Românii au putut urmări, în direct din Piața Constituției, și transmisiunea de la Parada Militară de 1 decembrie.

La nivelul publicului comercial, Știrile PRO TV de dimineață au înregistrat 4.9 puncte de rating și 24.6% cotă de piață. Locul doi, Antena 1 a obținut 2.9 puncte de rating și 14.8% cotă de piață.

CE SPUN ROMANII

Emisiunea Ce spun românii a avut o ediție specială de 1 decembrie, în care două echipe cu greutate s-au luptat în întrebări și răspunsuri pentru a fi cât mai aproape de părerea majorității românilor.

Echipa Sunt celebru s-a luptat cu reprezentanții Ferma, iar la final au donat sumele strânse către două organizații umanitare. Ce spun românii a înregistrat, la nivelul publicului comercial, 5.2 puncte de rating și 19.1% cotă de piață, iar televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a obținut 2.2 puncte de rating și 8% cotă de piață.

Filmul pentru întreaga familie, Aventurile lui Tintin, a adus, la nivelul publicului comercial, 4.4 puncte de rating și 15.5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 3 puncte de rating și 10.6% cotă de piață.

CABRAL CE SPUN ROMANII, PRO TV

CABRAL
CE SPUN ROMANII, PRO TV

LA MARUTA

A urmat ediția specială La Măruță, în care unii dintre cei mai cunoscuți interpreți de muzică populară au realizat Marea Unire a Vocilor Române și au avut o confruntare de zile mari între munteni, moldoveni și ardeleni. Călin Goia a povestit ce înseamnă să trăiești ca la 20 de ani, fără griji și cu succes.

La nivelul publicului comercial, 7.1 puncte de rating și 20.1% cotă de piață, iar televiziunea de pe locul 2, Antena 1 a avut 5.4 puncte de rating și 15.4% cotă de audiență.

CATALIN MARUTA Foto Credit: RADAR DE MEDIA

CATALIN MARUTA
Foto Credit: RADAR DE MEDIA

STIRILE PRO TV CU ANDREEA ESCA

Bună seara, România! Bună seara, București! Știrile PRO TV de la ora 19:00 s-au deschis, pentru a 20-a oară consecutiv, cu formula deja tradițională a Andreei Esca.

Materialele interesante, poveștile de viață impresionante și știrile zilei au făcut ca ediția de pe 1 decembrie să înregistreze, la nivelul publicului comercial, 11 puncte de rating și 25.6% cotă de piață, în timp ce televiziunea situată pe locul secund, Antena 1 a obținut doar 6.3 puncte de rating și 14.7 cotă de piață.

ANDREEA ESCA STIRILE PRO TV

ANDREEA ESCA
STIRILE PRO TV

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

 

Seara de 1 decembrie s-a încheiat cu voce! Momente emoționante, coregrafii senzaționale, un band care a reinterpretat unele dintre cele mai cunoscute melodii românești și internaționale și, cel mai important, voci care au stârnit cele mai puternice reacții și emoții!

Ediția specială Vocea României a avut rețeta perfectă pentru a aduce un adevărat regal muzical în casele telespectatorilor. La nivelul publicului comercial, Vocea României a înregistrat 10.3 puncte de rating și 27.5% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul doi, Antena 1 a obținut 5.2 puncte de rating și 13.9% cotă de piață.

PRO TV a adus, de 1 decembrie, un program special, în care informațiile relevante, actuale, poveștile de viață impresionante și divertismentul adevărat au ajuns în casele românilor.

Juriul VOCEA ROMANIEI PRO TV

Juriul VOCEA ROMANIEI
PRO TV

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii.

Published

on

Sursa foto: Antena 1
 

Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul secund în target comercial și locul trei național și urban.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTIPro TV20:2821:241961952459
EXATLON ROMANIAKanal D20:0123:121044397137
TRIPLUSECPro TV21:2422:21882465242
ULTIMUL TRIB: MADAGASCARAntena 119:5823:09586314175
Film: AUTOBUZUL 657Pro TV22:2124:11559271179
Fotbal: ALBA IULIA – FCSBDigiSport121:3123:21373246113
Evoluția primelor ediții ale show-ului concurs „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” se află într-un trend descrescător și sub media obișnuită a stației:
Targets>>NationalUrban18-49 Urban
TitleDateShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)ShareRtg%Rtg(000)
Total8.83.46128.93.533613.24.1182
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR13-Sep10.74.072110.04.038414.54.5198
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR20-Sep9.33.56359.93.735615.34.4196
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR21-Sep7.73.05317.83.029211.63.6160
ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR27-Sep7.73.15648.13.331411.84.0175

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile analizate în intervalul 19:58-23:09 cu marele succes  „Las Fierbinți” urmat de noul sit-com local ”Triplusec”. Kanal D s-a clasat pe locul doi național și urban cu  „EXATLON ROMANIA”. Topul audiențelor în target comercial este completat de DigiSport 1 care a difiuzat meciul de fotbal din Cupa României „Unirea Alba Iulia – FCSB” și National TV cu serialul indian „Uttaran” și filmul  „Un șerif extraterestru”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Ultimul trib: Madagascar” (19:58-23:09), joi 27 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.57.51340.9
Kanal D13.75.81046.4
Antena 17.73.3586.2
Romania TV4.92.1378.1
National TV4.92.1375.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.16.9667.7
Kanal D10.24.1398.1
Antena 18.13.3314.0
National TV5.32.1205.7
Romania TV4.31.7165.8


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:58-23:09
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.67.6334.0
Antena 111.84.0174.8
Kanal D9.33.1137.6
DigiSport 15.21.776.0
National TV4.41.564.7

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending