2013, un an greu pentru agentiile de relatii publice – PR

0
681

McCann PR, cea mai mare agentie de relatii publice, de pe piata locala, a avut un an foarte greu, din cauza scaderii bugetelor clientilor, a declarat directorul general Imola Zoltan.

Coca-Cola, McDonalds, Ymens, Canon, Minolta, HTC sunt cateva din brandurile pe care agentia McCann PR le are in portofoliu.

“Anul 2013 a fost un an dificil, poate cel mai dificil de cand conduc agentia. Din fericire insa, portofoliul nostru de clienti este destul de diversificat si am reusit sa compensam cu clienti din categoriile care au avut cel mai putin de suferit in urma apatiei generalizate a consumatorilor sau a comportamentului precaut al companiilor. Adica, au fost bugete mai mici dinspre FMCG, dar mai mari in zona de IT si energie. Cifra de afaceri a companiei este similara cu cea din 2012,adica in jur de 3,5 milioane euro, dar profitul a scazut. Nu avem in cifrele exacte, insa anul trecut am avut in medie fee-uri mai mici la acelasi volum de activitate”, spune Imola Zoltan, pentru wall-street.ro.

Imola Zoltan a mai afirmat ca anul acesta mizeaza pe o crestere a cifrei de afaceria  companiei de pana la 10%. McCann PR are in componenta sa 38 de angajati, iar in perioada urmatoare compania va face noi angajari.

Directorul general Imola Zoltan  spune ca cel mai important lucru este competitia puternica intre agentii, fapt ce va infleunta piata foarte mult.

Anul trecut domeniul relatiilor publice era estimat la aproximativ 30 milioane de euro. Cele mai importante agentii din punc de vedere al cifrei de  afaceri din 2012 sunt : McCann PR, Graffiti Public Relations, GMP PR, Nicola Porter Novelli si Oxygen PR.

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

 

 

Comentează aici: