Connect with us

DIGITAL

2015, un an de referință pentru încărcarea wireless a smartphone-urilor

Published

on

 

În decursul acestui an, cafenele, restaurante și alte spații publice vor fi echipate cu dispozitive de încărcare wireless a smartphone-urilor pentru ca utilizatorii să poată beneficia de mai multă mobilitate pentru întreaga zi, fără a-și face griji că smartphone-urile lor se vor descărca în timpul activității din zi. În ultimii ani, încărcarea wireless a luat amploare în piața electronicelor, în special în cazul smartphone-urilor și accesoriilor pentru smartphone-uri. Această tehnologie continuă să fie extinsă pentru alte dispozitive, aparate electronice, spații publice și chiar autovehicule, pe măsură ce marile companii încearcă să renunțe la cabluri de alimentare și să ofere mai multă mobilitate. Până acum, dispozitivele comerciale au folosit metoda de încărcare electromagnetică prin inducție, ceea ce presupune conectarea unui dispozitiv la un sistem de încărcare fizic.

Beneficiile utilizatorilor și soluțiile industriei

Samsung Electronics Co., LTd. a anunțat integrarea în spațiile publice a dispozitivelor sale pentru încărcarea wireless a smartphone-urilor. Tehnologia de încărcare wireless a deschis noi posibilități și a permis dezvoltarea de noi dispozitive integrate, care le oferă utilizatorilor mai multe posibilități de conectare cu alte dispozitive și mai mult confort. Principalul beneficiu este lipsa cablurilor de alimentare care se încurcă, se strică și se pierd foarte ușor. Utilizatorii pot beneficia de sisteme de încărcare wireless care să îi elibereze de nevoia de a avea mereu câte un cablu de alimentare pentru fiecare dispozitiv pe care îl dețin. Obiectivul a fost dezvoltarea unui sistem pentru încărcare wireless, care să se fie compatibil cu toate dispozitivele pe care utilizatorii le dețin deja și cu toate cele pe care aceștia le vor achiziționa în viitor.

Până acum, multe companii din industrie și-au reunit eforturile pentru a pune bazele unor organizații care standardizeze această tehnologie. În prezent există trei astfel de organizații: The Wireless Power Consortium (WPC) și interfața sa Qi standard, the Power Matters Alliance (PMA) și the Alliance for Wireless Power (A4WP), Samsung făcând parte din toate aceste grupuri.

Aceste tehnologii au fost deja implementate și integrate pentru ca utilizatorii să poată beneficia de ele  în viețile lor cotidiene. Dispozitivele de încărcare wireless cu interfața Qi standard sunt deja integrate în unele restaurante McDonalds din Londra, iar stațiile de încărcare dezvoltate de PMA pot fi găsite în multe cafenele Starbucks din SUA.

În luna ianuarie, organizațiile PMA și A4WP au anunțat că se vor concentra pe dezvoltarea funcțiilor wireless pentru o varietate mai mare de dispozitive. În curând, restaurante, aeroporturi, spații publice, autovehicule, dar și casele utilizatorilor vor fi echipate cu aceste tehnologii care le vor permite utilizatorilor să se elibereze de cablurile de alimentare. Aceștia se vor putea bucura de o mai mare mobilitate fără a-și face griji că dispozitivele lor vor rămâne fără energie.

La sfârșitul anilor 2000, Samsung a creat o echipă specială care să se concentreze exclusiv pe cercetarea și dezvoltarea tehnologiei de alimentare wireless. Obiectivul a fost dezvoltarea unei tehnologii care să fie la îndemâna utilizatorilor și de care aceștia să se poată bucura în voie, însă au întâmpinat și obstacole, printre care mărimea și prețul componentelor necesare pentru acest echipament.

Eforturile susținute au condus la lansarea în 2011 a primului dispozitiv de încărcare wireless pentru Droid Charge (SCH-i510) în SUA. De atunci, Samsung a început să comercializeze noi dispozitive de încărcare wireless ca accesorii ale smartphone-urilor de top, precum Galaxy S4 și Galaxy Note 3, Galaxy S5 și Galaxy Note 4.

Cel mai important factor care a permis dezvoltarea și comercializarea acestei tehnologii a fost reducerea costurilor componentelor și a materialelor prin colaborarea strategică cu furnizori și companii care dezvoltă piesele necesare.

Samsung a descoperit noi modalități eficiente de folosire a componentelor, care au permis dezvoltarea tehnologiei la costuri mai mici, reducând în același timp mărimea dispozitivelor și spațiul pe care componentele îl ocupă. Primele versiuni ale dispozitivelor de încărcare wireless pentru smartphone-ul GALAXY S4 conțineau aproximativ 80 de componente, pe când cele pentru Galaxy S5 conțin aproximativ 50 de piese, iar echipa de dezvoltare face eforturi pentru a reduce și acest număr.

Dispozitivele cu încărcare wireless au început să fie lansate pe piață în urmă cu aproximativ zece ani, timp în care mărimea componentelor din astfel de dispozitive a fost redusă până la o zecime din mărimea inițială, iar odată cu mărimea au fost reduse și costurile acestor dispozitive.

Tehnologia de încărcare wireless a devenit și foarte rapidă. În urmă cu trei ani, aceasta avea o eficiență de doar 20-30% din puterea alimentării prin cablu, însă până în prezent Samsung a reușit să dubleze viteza.

Anul trecut au fost lansate componente care puteau suporta mai multe standarde pe un singur chip. Ținând cont de faptul că este nevoie de aproximativ 6 până la 12 luni pentru a integra noi componente și a le lansa pe piață, Samsung se așteaptă să lanseze în decursul acestui an o serie de astfel de dizpozitive de încărcare wireless.

Multe companii din diferite industrii, precum cele ale electronicelor de consum, semiconductoarelor, serviciilor mobile și multe altele și-au concentrat eforturile și lucrează împreună pentru dezvoltarea ecosistemului alimentării wireless.

Este de așteptat ca anul 2015 să fie unul important pentru dezvoltarea tehnologiei de încărcare wireless, pe măsură ce multe astfel de stații de încărcare vor fi integrate în spații publice. Samsung va accelera procesul de compatibilizare a smartphone-urilor cu aceste tehnologii, iar utilizatorii de smartphone-uri Galaxy se vor putea bucura de beneficiile oferite de o lume wireless.

Foto credit: MSLGROUP The Practice / Samsung Electronics Romania

CITEȘTE ȘI:

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending