Connect with us

DIGITAL

2015, un an de referință pentru încărcarea wireless a smartphone-urilor

Published

on

 

În decursul acestui an, cafenele, restaurante și alte spații publice vor fi echipate cu dispozitive de încărcare wireless a smartphone-urilor pentru ca utilizatorii să poată beneficia de mai multă mobilitate pentru întreaga zi, fără a-și face griji că smartphone-urile lor se vor descărca în timpul activității din zi. În ultimii ani, încărcarea wireless a luat amploare în piața electronicelor, în special în cazul smartphone-urilor și accesoriilor pentru smartphone-uri. Această tehnologie continuă să fie extinsă pentru alte dispozitive, aparate electronice, spații publice și chiar autovehicule, pe măsură ce marile companii încearcă să renunțe la cabluri de alimentare și să ofere mai multă mobilitate. Până acum, dispozitivele comerciale au folosit metoda de încărcare electromagnetică prin inducție, ceea ce presupune conectarea unui dispozitiv la un sistem de încărcare fizic.

Beneficiile utilizatorilor și soluțiile industriei

Samsung Electronics Co., LTd. a anunțat integrarea în spațiile publice a dispozitivelor sale pentru încărcarea wireless a smartphone-urilor. Tehnologia de încărcare wireless a deschis noi posibilități și a permis dezvoltarea de noi dispozitive integrate, care le oferă utilizatorilor mai multe posibilități de conectare cu alte dispozitive și mai mult confort. Principalul beneficiu este lipsa cablurilor de alimentare care se încurcă, se strică și se pierd foarte ușor. Utilizatorii pot beneficia de sisteme de încărcare wireless care să îi elibereze de nevoia de a avea mereu câte un cablu de alimentare pentru fiecare dispozitiv pe care îl dețin. Obiectivul a fost dezvoltarea unui sistem pentru încărcare wireless, care să se fie compatibil cu toate dispozitivele pe care utilizatorii le dețin deja și cu toate cele pe care aceștia le vor achiziționa în viitor.

Până acum, multe companii din industrie și-au reunit eforturile pentru a pune bazele unor organizații care standardizeze această tehnologie. În prezent există trei astfel de organizații: The Wireless Power Consortium (WPC) și interfața sa Qi standard, the Power Matters Alliance (PMA) și the Alliance for Wireless Power (A4WP), Samsung făcând parte din toate aceste grupuri.

Aceste tehnologii au fost deja implementate și integrate pentru ca utilizatorii să poată beneficia de ele  în viețile lor cotidiene. Dispozitivele de încărcare wireless cu interfața Qi standard sunt deja integrate în unele restaurante McDonalds din Londra, iar stațiile de încărcare dezvoltate de PMA pot fi găsite în multe cafenele Starbucks din SUA.

În luna ianuarie, organizațiile PMA și A4WP au anunțat că se vor concentra pe dezvoltarea funcțiilor wireless pentru o varietate mai mare de dispozitive. În curând, restaurante, aeroporturi, spații publice, autovehicule, dar și casele utilizatorilor vor fi echipate cu aceste tehnologii care le vor permite utilizatorilor să se elibereze de cablurile de alimentare. Aceștia se vor putea bucura de o mai mare mobilitate fără a-și face griji că dispozitivele lor vor rămâne fără energie.

La sfârșitul anilor 2000, Samsung a creat o echipă specială care să se concentreze exclusiv pe cercetarea și dezvoltarea tehnologiei de alimentare wireless. Obiectivul a fost dezvoltarea unei tehnologii care să fie la îndemâna utilizatorilor și de care aceștia să se poată bucura în voie, însă au întâmpinat și obstacole, printre care mărimea și prețul componentelor necesare pentru acest echipament.

Eforturile susținute au condus la lansarea în 2011 a primului dispozitiv de încărcare wireless pentru Droid Charge (SCH-i510) în SUA. De atunci, Samsung a început să comercializeze noi dispozitive de încărcare wireless ca accesorii ale smartphone-urilor de top, precum Galaxy S4 și Galaxy Note 3, Galaxy S5 și Galaxy Note 4.

Cel mai important factor care a permis dezvoltarea și comercializarea acestei tehnologii a fost reducerea costurilor componentelor și a materialelor prin colaborarea strategică cu furnizori și companii care dezvoltă piesele necesare.

Samsung a descoperit noi modalități eficiente de folosire a componentelor, care au permis dezvoltarea tehnologiei la costuri mai mici, reducând în același timp mărimea dispozitivelor și spațiul pe care componentele îl ocupă. Primele versiuni ale dispozitivelor de încărcare wireless pentru smartphone-ul GALAXY S4 conțineau aproximativ 80 de componente, pe când cele pentru Galaxy S5 conțin aproximativ 50 de piese, iar echipa de dezvoltare face eforturi pentru a reduce și acest număr.

Dispozitivele cu încărcare wireless au început să fie lansate pe piață în urmă cu aproximativ zece ani, timp în care mărimea componentelor din astfel de dispozitive a fost redusă până la o zecime din mărimea inițială, iar odată cu mărimea au fost reduse și costurile acestor dispozitive.

Tehnologia de încărcare wireless a devenit și foarte rapidă. În urmă cu trei ani, aceasta avea o eficiență de doar 20-30% din puterea alimentării prin cablu, însă până în prezent Samsung a reușit să dubleze viteza.

Anul trecut au fost lansate componente care puteau suporta mai multe standarde pe un singur chip. Ținând cont de faptul că este nevoie de aproximativ 6 până la 12 luni pentru a integra noi componente și a le lansa pe piață, Samsung se așteaptă să lanseze în decursul acestui an o serie de astfel de dizpozitive de încărcare wireless.

Multe companii din diferite industrii, precum cele ale electronicelor de consum, semiconductoarelor, serviciilor mobile și multe altele și-au concentrat eforturile și lucrează împreună pentru dezvoltarea ecosistemului alimentării wireless.

Este de așteptat ca anul 2015 să fie unul important pentru dezvoltarea tehnologiei de încărcare wireless, pe măsură ce multe astfel de stații de încărcare vor fi integrate în spații publice. Samsung va accelera procesul de compatibilizare a smartphone-urilor cu aceste tehnologii, iar utilizatorii de smartphone-uri Galaxy se vor putea bucura de beneficiile oferite de o lume wireless.

Foto credit: MSLGROUP The Practice / Samsung Electronics Romania

CITEȘTE ȘI:

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: