Connect with us

DIGITAL

2015, un an de referință pentru încărcarea wireless a smartphone-urilor

Published

on

 

În decursul acestui an, cafenele, restaurante și alte spații publice vor fi echipate cu dispozitive de încărcare wireless a smartphone-urilor pentru ca utilizatorii să poată beneficia de mai multă mobilitate pentru întreaga zi, fără a-și face griji că smartphone-urile lor se vor descărca în timpul activității din zi. În ultimii ani, încărcarea wireless a luat amploare în piața electronicelor, în special în cazul smartphone-urilor și accesoriilor pentru smartphone-uri. Această tehnologie continuă să fie extinsă pentru alte dispozitive, aparate electronice, spații publice și chiar autovehicule, pe măsură ce marile companii încearcă să renunțe la cabluri de alimentare și să ofere mai multă mobilitate. Până acum, dispozitivele comerciale au folosit metoda de încărcare electromagnetică prin inducție, ceea ce presupune conectarea unui dispozitiv la un sistem de încărcare fizic.

Beneficiile utilizatorilor și soluțiile industriei

Samsung Electronics Co., LTd. a anunțat integrarea în spațiile publice a dispozitivelor sale pentru încărcarea wireless a smartphone-urilor. Tehnologia de încărcare wireless a deschis noi posibilități și a permis dezvoltarea de noi dispozitive integrate, care le oferă utilizatorilor mai multe posibilități de conectare cu alte dispozitive și mai mult confort. Principalul beneficiu este lipsa cablurilor de alimentare care se încurcă, se strică și se pierd foarte ușor. Utilizatorii pot beneficia de sisteme de încărcare wireless care să îi elibereze de nevoia de a avea mereu câte un cablu de alimentare pentru fiecare dispozitiv pe care îl dețin. Obiectivul a fost dezvoltarea unui sistem pentru încărcare wireless, care să se fie compatibil cu toate dispozitivele pe care utilizatorii le dețin deja și cu toate cele pe care aceștia le vor achiziționa în viitor.

Până acum, multe companii din industrie și-au reunit eforturile pentru a pune bazele unor organizații care standardizeze această tehnologie. În prezent există trei astfel de organizații: The Wireless Power Consortium (WPC) și interfața sa Qi standard, the Power Matters Alliance (PMA) și the Alliance for Wireless Power (A4WP), Samsung făcând parte din toate aceste grupuri.

Aceste tehnologii au fost deja implementate și integrate pentru ca utilizatorii să poată beneficia de ele  în viețile lor cotidiene. Dispozitivele de încărcare wireless cu interfața Qi standard sunt deja integrate în unele restaurante McDonalds din Londra, iar stațiile de încărcare dezvoltate de PMA pot fi găsite în multe cafenele Starbucks din SUA.

În luna ianuarie, organizațiile PMA și A4WP au anunțat că se vor concentra pe dezvoltarea funcțiilor wireless pentru o varietate mai mare de dispozitive. În curând, restaurante, aeroporturi, spații publice, autovehicule, dar și casele utilizatorilor vor fi echipate cu aceste tehnologii care le vor permite utilizatorilor să se elibereze de cablurile de alimentare. Aceștia se vor putea bucura de o mai mare mobilitate fără a-și face griji că dispozitivele lor vor rămâne fără energie.

La sfârșitul anilor 2000, Samsung a creat o echipă specială care să se concentreze exclusiv pe cercetarea și dezvoltarea tehnologiei de alimentare wireless. Obiectivul a fost dezvoltarea unei tehnologii care să fie la îndemâna utilizatorilor și de care aceștia să se poată bucura în voie, însă au întâmpinat și obstacole, printre care mărimea și prețul componentelor necesare pentru acest echipament.

Eforturile susținute au condus la lansarea în 2011 a primului dispozitiv de încărcare wireless pentru Droid Charge (SCH-i510) în SUA. De atunci, Samsung a început să comercializeze noi dispozitive de încărcare wireless ca accesorii ale smartphone-urilor de top, precum Galaxy S4 și Galaxy Note 3, Galaxy S5 și Galaxy Note 4.

Cel mai important factor care a permis dezvoltarea și comercializarea acestei tehnologii a fost reducerea costurilor componentelor și a materialelor prin colaborarea strategică cu furnizori și companii care dezvoltă piesele necesare.

Samsung a descoperit noi modalități eficiente de folosire a componentelor, care au permis dezvoltarea tehnologiei la costuri mai mici, reducând în același timp mărimea dispozitivelor și spațiul pe care componentele îl ocupă. Primele versiuni ale dispozitivelor de încărcare wireless pentru smartphone-ul GALAXY S4 conțineau aproximativ 80 de componente, pe când cele pentru Galaxy S5 conțin aproximativ 50 de piese, iar echipa de dezvoltare face eforturi pentru a reduce și acest număr.

Dispozitivele cu încărcare wireless au început să fie lansate pe piață în urmă cu aproximativ zece ani, timp în care mărimea componentelor din astfel de dispozitive a fost redusă până la o zecime din mărimea inițială, iar odată cu mărimea au fost reduse și costurile acestor dispozitive.

Tehnologia de încărcare wireless a devenit și foarte rapidă. În urmă cu trei ani, aceasta avea o eficiență de doar 20-30% din puterea alimentării prin cablu, însă până în prezent Samsung a reușit să dubleze viteza.

Anul trecut au fost lansate componente care puteau suporta mai multe standarde pe un singur chip. Ținând cont de faptul că este nevoie de aproximativ 6 până la 12 luni pentru a integra noi componente și a le lansa pe piață, Samsung se așteaptă să lanseze în decursul acestui an o serie de astfel de dizpozitive de încărcare wireless.

Multe companii din diferite industrii, precum cele ale electronicelor de consum, semiconductoarelor, serviciilor mobile și multe altele și-au concentrat eforturile și lucrează împreună pentru dezvoltarea ecosistemului alimentării wireless.

Este de așteptat ca anul 2015 să fie unul important pentru dezvoltarea tehnologiei de încărcare wireless, pe măsură ce multe astfel de stații de încărcare vor fi integrate în spații publice. Samsung va accelera procesul de compatibilizare a smartphone-urilor cu aceste tehnologii, iar utilizatorii de smartphone-uri Galaxy se vor putea bucura de beneficiile oferite de o lume wireless.

Foto credit: MSLGROUP The Practice / Samsung Electronics Romania

CITEȘTE ȘI:

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

De ce SEO este în continuare cel mai eficient canal de online marketing

Published

on

 

SEO este cel mai eficient canal de online marketing din lume și merită mult mai multă atenție din partea marketerilor. Dacă vrei să te impui în online, efectiv nu ai cum să neglijezi această ramură esențială.

Și nu este vorba doar despre poziționarea paginilor în căutările organice, așa cum crede multă lume…

Prin SEO, îți poți reduce costurile pentru celelalte canale de marketing pe termen mediu și lung.

Iată câteva argumente:

Creșterea traficului nu înseamnă neapărat și creșterea vânzărilor, atâta vreme cât nu este bine targetat. Cu toate acestea, dacă nu umblăm la expunere, este greu să vorbim despre performanțe mai bune.

Gândește-te că 50% din traficul din lume ajunge pe site-uri prin intermediul motoarelor de căutare. Practic, cei care au investit în SEO preiau 50% din traficul de pe internet. Interesant, nu?

Și mai mult decât atât, peste 90% dintre acei vizitatori care intră pe site-uri prin intermediul paginilor de rezultate al căutărilor (SERP) nu trec de prima pagină. De fapt, 60% din trafic merge către primele 3 poziții din clasamentul Google.

Ei bine, SEO înseamnă “search engine optimization”, adică principala ocupație este îmbunătățirea pozițiilor pe care le au paginile în SERP. Dacă investești în SEO (cu cap), automat îți vei crește și traficul. Miza este însă să ajungi printre primele poziții pentru termenii de căutare folosiți de potențialii clienți – păstrând relevanță maximă.

Atragerea publicului țintă (și îndrumarea lui) este și va rămâne întotdeauna o preocupare constantă a marketerilor. Atragerea clienților din segmentul vizat poate fi realizată și în cadrul campaniilor de tip CPC sau CPM, însă ghidarea lor pe site este la fel de importantă. Asta pentru că odată ajuns pe site, vizitatorul trebuie condus către efectuarea achiziției, lucru care nu se întâmplă în foarte multe cazuri.

Nici o imagine, nici o bucată de text, nici un element de design și nici un instrument nu trebuie să fie plasat fără un scop bine determinat pe site. Un specialist în SEO on-page și User Experience îți va construi paginile site-ului sau îți va sugera o serie de modificări pe care să le faci pentru a-ți îmbunătăți randamentul. Apoi, urmează partea și mai interesantă…

Retenția clienților poate fi una dintre modalitățile cele mai eficiente pentru îmbunătățirea randamentului investiției într-o campanie de marketing. Anumiți specialiști susțin că îmbunătățirea retenției cu 5% înseamnă aproape dublarea profitului realizat de către o companie, asta pentru că este de 5 ori mai scump să aduci clienți noi, decât este să-i păstrezi pe cei existenți.

Prin intermediul specialiștilor SEO poți face multe lucruri pentru a-ți mulțumi clienții, pentru a-i determina să nu lase recenzii negative atunci când faci o greșeală și pentru a-ți spăla imaginea în anumite momente.

Îmbunătățirea ratei de conversie este o țintă pentru orice marketer, însă prin intermediul SEO acest lucru poate fi realizat poate mai ușor decât prin oricare altă metodă. Anumite statistici ne spun că paginile optimizate au cu 216% mai multe șanse de a realiza o conversie decât paginile obișnuite.

Un specialist va trebui să folosească diverse instrumente de monitorizare a experienței vizitatorului pe site, să le interpreteze, să facă teste și să propună soluții câștigătoare, pe lângă furnizarea sfaturilor clasice. Un pop-up poate face foarte mult rău sau foarte mult bine, la fel cum lipsa unui “Call To Action” poate fi la fel de gravă precum existența prea multor “invitații”.

Reducerea costurilor pentru campaniile CPC este un alt avantaj al celor care mizează pe SEO. Pentru a-ți îmbunătăți randamentul nu este nevoie neapărat să investești mai mult, ci poate să-ți redirecționezi investiția.

Conform graficului de mai sus, în medie, 12% din bugetul de marketing merge către SEO, iar acest canal realizează 14% dintre lead-uri, în timp ce PPC-ul folosește, în general, 8% din buget, însă aduce numai 6% dintre lead-uri. Chiar dacă distribuirea bugetului de marketing variază de la caz la caz, eficiența diverselor canale este relevantă.

Ok, dar cum se realizează reducerea costurilor pentru campaniile CPC prin SEO? Tu plătești pentru click, chiar dacă vizitatorul iese imediat de pe site pentru că viteza de încărcare lasă de dorit, pentru că site-ul nu e mobile-friendly sau pentru că vizitatorul este confuz și nu își dă seama rapid ce are de făcut.

În plus, în campaniile de Google AdWords (și nu numai) există acel “Quality Score“, care este determinat de comportamentul vizitatorilor care au dat click pe respectiva reclamă. Cu cât aceștia stau mai mult pe site și accesează diverse pagini, cu atât acel scor crește, iar dacă acest lucru se întâmplă, tu vei plăti mai puțin pentru fiecare click.

Reducerea costurilor pe termen lung este absolut evidentă: investind în SEO, atât on-site, cât și în link building, vei culege roadele pentru totdeauna, în timp ce alte canale de online marketing îți aduc rezultate numai pe termen scurt.

Simplu spus, cu cât atingi performanțe mai bune din punct de vedere SEO, cu atât vei investi mai puțin în celelalte canale de promovare și implicit, randamentul investiției tale se va îmbunătăți. Partea bună pentru antreprenorii de la noi din țară este că prețurile pentru servicii și campanii de Link Building în România sunt destul de mici, astfel încât concurența poate fi prinsă din urmă și chiar depășită în foarte multe cazuri.

În concluzie, sper ca ți-am putut prezenta cum vei putea să-ți reduci costurile, dar și să-ți mărești traficul, conversiile și profitul dacă recurgi la ajutorul specialiștilor în SEO.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

 

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: