23 octombrie. Revista Presei Media – Juriul emisiunii ”Romania danseaza” va fi inlocuit si consumul de publicitate tv se afla la nivelul anului trecut!

0
637

Este foarte posibil ca juriul “România Dansează” să fie schimbat! Vezi ce decizie s-a luat si in privinta lui Jorge!

Preselecţiile pentru emisiunea “România Dansează” de la Antena 1 sunt în toi, însă în acest moment este incertă formula jurului din sezonul următor, cel de-al doilea, care va debuta în primăvara viitoare

juriu romania danseaza

O eventuală schimbare a componenței juriului nu îl vizează doar pe Mihai Bendeac, care se află în acest moment în conflict cu postul de televiziune din Băneasa din cauza show-ului “iComedy”, pe care l-a prezentat tot la Antena 1.

 

 

”WowBiz” si ”Suleyman Magnificul”, lideri de audienta la Kanal D!

Luni, 21 octombrie, late-night show-ul “WOWBiz”, prezentat de Madalin Ionescu si Adelina Pestritu, a fost lider de audienta in intervalul orar 22.15 – 00.30. Invitatul special al serii a fost Fuego care a recunoscut ca se amuza de glumele pe care lumea le face pe seama lui.

WOWBiz

“WOWBiz” a fost lider de audienta cu un rating mediu de 4.6% si o cota de piata de 13.3%, pe targetul All Urban, iar pe targetul National a inregistrat un rating de 4.1% si o cota de piata de 13.3%, conform datelor furnizate de Kantar Media. In minutul de aur atins la ora 22.15, 1.742.000 de romani urmareau emisiunea “WOWBiz”.

 

 

Facebook vrea să convingă grupurile de presă să publice mai multe conţinuturi online

Facebook a început să testeze o nouă funcţie online, prin intermediul căreia speră să convingă grupurile de presă să publice mai multe conţinuturi pe reţeaua de socializare, preferabil de tipul celor postate pe platforme online concurente, precum Twitter

Facebook1

Noua funcţie – “Stories to share” – sugerează administratorilor paginilor Facebook ale grupurilor de media articole care au fost publicate pe site-urile acestora, dar nu şi pe platforma de socializare şi care au potenţial de a avea efect viral, a explicat Facebook pe blogul său oficial.

 

 

CNA va sesiza Parchetul în legătură cu retransmisia OTV de către DDTV

CNA a decis, marţi, să sesizeze Parchetul în legătură cu faptul că OTV a emis, de la sfârşitul săptămânii trecute, pe teritoriul României cu ajutorul televiziunii DDTV, fără să aibă licenta audiovizuală şi licenţa de emisie.

dan diaconescu 2

CNA a votat, totodată, să ceară ANCOM şi companiei Digital Sky, care ridică la satelit semnalul DDTV, să suspende preluarea semnalului până la “soluţionarea elementelor de natură penală”, iar în şedinţa de joi va discuta eventuale sancţiuni pentru DDTV, televiziune care a retransmis un post fără licenţe audiovizuala şi de emisie

 

 

A crescut numarul abonatilor The Times si The Sunday Times in ciuda introducerii sistemului de taxare pentru conţinutul online

Cotidianul britanic The Times şi suplimentul său de duminică, The Sunday Times, care, în 2010, au introdus taxe de acces pentru consultarea versiunilor lor online, au anunţat recent că au 150.000 de abonaţi la conţinutul lor digital

the times

Mai mult decat atat, versiunile tipărite ale celor două publicaţii au în prezent 200.000 de abonaţi, cu 50.000 mai mult faţă de iulie 2010, când a fost introdus sistemul de taxare pentru consultarea versiunilor online ale celor două ziare.

 

 

Agentia de publicitate Jazz Communication: “Pentru noi, anul 2013 a fost mai stabil decat 2012″

Agentia de publicitate Jazz Communication, o companie fondata anul trecut de catre Irina Pencea, Diana Benko si Valentin Suciu, va avea anul acesta o cifra de afaceri in jurul a 1,1 milioane de euro, in crestere cu 10% fata de 2012.

jazz communication

Pentru noi, 2013 fost cu siguranta mai stabil decat 2012. Dar asta este consecinta directa a faptului ca in 2012 a fost primul nostru an de activitate si cel in care abia ne dumiream cum sa tinem barca pe apa.

 

 

Consumul de publicitate TV s-a mentinut la nivelul anului trecut. Cel mai mare investitor, Procter& Gamble

În primele nouă luni ale acestui an, consumul de publicitate TV s-a ridicat la nivelul anului trecut, înregistrând o creștere ușoară de 1,8%. Compania Procter&Gamble a fost cel mai mare consumator de publicitate TV, fiind urmată de Unilever și Orange

publicitate

Campaniile de publicitate pe piața TV au acumulat în primele nouă luni ale acestui an un volum de 1.310.594 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), cu 1,8% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut. (Pe baza punctelor de audiență, Gross Rating Points – GRP`30, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)

Comentarii