Gianina Corondan și-a pornit în periplul de explorare al celor 6 Destinații câștigătoare în regiunea și categoria lor, împreună cu o echipă completă de producție TV, pentru a le descoperi atracțiile. Filmările au simultan o componentă de producție TV clasică, dar și una interactivă. Călătoria a pornit de la Arcul de Triumf și va dura 2 săptămâni, timp în care publicul poate să-și voteze favoritA pe www.destinatiaanului.ro. Voturile publicului și juriul competiției vor desemna Destinația Anului în România la categoriile City Break și Localități Turistice.
Târgoviște, Brezoi, Brașov, Toplița, Iași, Dărmănesti sunt destinațiile care vor fi vizitate și promovate pe Prima TV în acest an. București este punctul de plecare, dar și gazdă a jurizarii și a galei de premiere.
Competiția, organizată în parteneriat cu Ministerul Turismului și Alianța Pentru Turism, generează un mare interes la nivel național, adunând peste 20 de mii de nominalizări în etapa regională și deja peste 15 mii de voturi după primele 2 zile de la start vot în marea finală. Voturile publicului sunt determinante în proporție de 2/3 din scorul final.
În vara lui 2022, telespectatorii Prima TV vor urmări seria de emisiuni de promovare dedicată acestui proiect. În 6 episoade, toate destinațiile câștigătoare vor fi prezentate publicului. Acestea vor beneficia și de prezențe în media internațională și la mari târguri de turism din Europa. În final, câștigător va fi turismul românesc!
ROMÂNIE DRAGĂ, HAI SĂ ALEGEM CEA MAI FRUMOASĂ DESTINAȚIE DIN ȚARĂ!
Despre Destinația Anului: cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe destinatiaanului.ro, și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflată la a două ediție, Destinația Anului ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse în două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării atât pe plan intern, cât și internațional.
Organizațiile partenere:
Ministerul Antreprenoriatului și Turismului îmbrățișează misiunea Destinația Anului de a susține comunitățile locale în efortul de afirmare a unor branduri turistice puternice în spațiul românesc prinț crearea unui flux constant de inspirație și a unui standard de excelență pentru turismul românesc.
Alianța Pentru Turism (APT): o platformă care reunește 26 de entități, printre cele mai importante și mai ales active din turismul național, cu rol de reprezentare a unei părți importante din industria turismului și a ospitalității în relația cu Președintele României, Guvernul României, Parlament și ministere.
Institutul Orașelor Vizionare (IOV) crede în cultivarea sentimentului de apartenență și de implicare a cetățenilor unei localități printr-o abordare conștientă de construcție de brand bazată pe o identitate competitivă și o viziune ambițioasă. Viitorul este al orașelor cu branduri puternice!