Connect with us

Evenimente

26 de ani de Capital sărbătoriți sub deviza ”Orientați către afaceri, dăruim sens!”

Published

on

FOTO CREDIT: REVISTA CAPITAL
 

Revista Capital a sărbătorit 26 de la prima apariție în cadrul unei gale aniversare ce a avut loc marți seara, 27 noiembrie 2018, în compania mediului de afaceri autohton.

Deși cu un profil analitic, îndreptat către zona economică, cu ocazia aniversării a 26 de ani, Revista Capital a trecut dincolo de cifre și a celebrat oamenii. Oamenii care fac posibil să se întâmple lucruri frumoase, care fac ca România să evolueze, care aduc bunăstare, se implică și aduc speranță.
La eveniment au fost prezenți milionari, politicieni și oameni de business, seara de gală fiind marcată prin intermediul unor momente speciale.

Evenimentul a debutat cu un omagiu adus valorilor autentice românești. Cu ajutorul creatoarei de imagine Iraida Florea și a momentului atistic “RAPSODIE HIPERFOLK”, am pus în scenă o poveste ce a reprezentat călătoria costumului tradițional românesc din timpuri străvechi către viitor, în simbioza acestuia cu elementele naturii.

Preluând deviza oamenilor de afaceri, de la fapte la vorbe, seara a continuat cu o licitație caritabilă a unor opere de artă. Împreună cu Galeria Romană, am reuşit să propunem pentru licitare 17 opere realizate de artişti plastici români contemporani. Fondurile obţinute vor fi redirecționate cu ajutorul Părintelui Miron Iustin, Stareţ al Mănăstirii Oaşa, către 4 familii nevoiașe, din Găbud şi Cugir, județul Alba.

În cadrul Galei au fost acordate trofee și diplome de excelență antreprenorilor români cu rezultate și inițiative remarcabile, care se implică și dezvoltă mediul de afaceri autohton.
Cristian Erbașu a primit unul dintre trofeele serii pentru performanță multidisciplinară în business, grupul său de firme activând în domeniul construcțiilor, imobiliare, turism și agricultură.
Ștefan Vuza a fost premiat pentru privatizarea anului, antreprenorul din spatele celui mai mare grup industrial românesc Serviciile Comerciale Române, reușind să achiziționeze activele Oltchim printr-o tranzacție de 200 mil. Euro.

Teofil Mureșan, unul dintre deținătorii Electrogrup Infrastructure a fost premiat pentru investițiile în infrastructura de telecomunicații. Odată cu preluarea rețelei Netcity, prioritatea în acest moment fiind reprezentată de proiectarea, realizarea și operararea rețelei subterane pentru fibră optică a Municipiului București.

Gruia Stoica a fost premiat pentru menținerea poziției de lider național și pentru expansiunea în afara țării a Grupului Feroviar Român.
Ioan Popa, proprietarul Transavia, a fost premiat pentru dezvoltarea unui brand românesc puternic, liderul local al industriei de carne de pui, ce are o tradiție de 27 ani. Ioan Popa a fost reprezentat în cadrul galei de fiica sa, Teodora Popa, vicepreședinte Transavia.

Radu Timiș Jr a primit trofeul în numele întregii familii Timiș ce dețin Cristim, pentru consolidarea poziției pe piață și pentru investiții continue în dezvoltare.

EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL RO26434909, CUI J40/758/2010 ROMEXPO (intrarea B), Pavilion G4 Bd. Mărăști, NR 65-67,cod 011465 SECTOR 1, BUCURESTI TEL: 021.527.11.11, FAX: 021.527.11

Mohammad Murad, cunoscut ca cel mai mare investitor în turismul românesc, a primit prin intermediul fiicei sale, Laly Murad, trofeul pentru viziune și dezvoltarea continuă a industriei hoteliere din România.
Nicolae Dumitru a primit premiul pentru cea mai mare experienţă în domeniul investiţiilor, dezvoltării şi managementul activelor, acesta intenționând să extindă Grupul Niro Investment pe piaţa locală de turism prin dezvoltarea a două noi proiecte hoteliere şi prin crearea unui institut de management hotelier pe piaţa locală. Grupul Niro Investment este deţinătorul celui mai mare hub commercial şi de distribuţie din Europa de Est cu clădiri de birouri, proiecte rezidenţiale şi hoteluri.
Anca Vlad, deținătoarea Grupului Fildas Catena a fost premiată pentru susținerea programelor sociale, de artă și de caritate. Ea se implică în susţinerea şi promovarea artei prin intermediul ”Fundaţiei Fildas Art” ce aduce în atenţia publică creaţii ale artiştilor români contemporani. Totodată, este implicată şi în susţinerea programelor sociale şi caritabile ale fundaţiilor Salvaţi Copii! – România, OvidiuRO, Light into Europe, Fundaţia Renaşterea şi HOSPICE Casa Speranţei.

Așa cum am obișnuit audiența în fiecare an, am prezentat publicului cea de a-XVII-a ediție a Capital TOP 300 Cei mai Bogați Români, cel mai longeviv barometru al mediului de afaceri autohton. Primele 10 locuri din acest an sunt ocupate de: locul 10 – Iulian Stanciu, locul 9 – Anca Vlad, locul 8 – Frank Timiş, locul 7-Radu Dimofte, Locul 6 – George Becali, Locul 5 – Gruia Stoica, Locul 4 – Iulian Dascălu, Locul 3 – Zoltan Teszari, Locul 2 – Dragoş şi Adrian Pavăl și Locul 1 – Ion Ţiriac.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

Published

on

 

Rampa de lansare pentru industria de fashion

Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

 

Organizator: Atelierele ILBAH.

Eveniment sustinut de Romexpo.

Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

Published

on

 

În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

 „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

„Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

#CoffeeUnites

 

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: