Connect with us

Evenimente

26 de ani de Capital sărbătoriți sub deviza ”Orientați către afaceri, dăruim sens!”

Published

on

FOTO CREDIT: REVISTA CAPITAL
 

Revista Capital a sărbătorit 26 de la prima apariție în cadrul unei gale aniversare ce a avut loc marți seara, 27 noiembrie 2018, în compania mediului de afaceri autohton.

Deși cu un profil analitic, îndreptat către zona economică, cu ocazia aniversării a 26 de ani, Revista Capital a trecut dincolo de cifre și a celebrat oamenii. Oamenii care fac posibil să se întâmple lucruri frumoase, care fac ca România să evolueze, care aduc bunăstare, se implică și aduc speranță.
La eveniment au fost prezenți milionari, politicieni și oameni de business, seara de gală fiind marcată prin intermediul unor momente speciale.

Evenimentul a debutat cu un omagiu adus valorilor autentice românești. Cu ajutorul creatoarei de imagine Iraida Florea și a momentului atistic “RAPSODIE HIPERFOLK”, am pus în scenă o poveste ce a reprezentat călătoria costumului tradițional românesc din timpuri străvechi către viitor, în simbioza acestuia cu elementele naturii.

Preluând deviza oamenilor de afaceri, de la fapte la vorbe, seara a continuat cu o licitație caritabilă a unor opere de artă. Împreună cu Galeria Romană, am reuşit să propunem pentru licitare 17 opere realizate de artişti plastici români contemporani. Fondurile obţinute vor fi redirecționate cu ajutorul Părintelui Miron Iustin, Stareţ al Mănăstirii Oaşa, către 4 familii nevoiașe, din Găbud şi Cugir, județul Alba.

În cadrul Galei au fost acordate trofee și diplome de excelență antreprenorilor români cu rezultate și inițiative remarcabile, care se implică și dezvoltă mediul de afaceri autohton.
Cristian Erbașu a primit unul dintre trofeele serii pentru performanță multidisciplinară în business, grupul său de firme activând în domeniul construcțiilor, imobiliare, turism și agricultură.
Ștefan Vuza a fost premiat pentru privatizarea anului, antreprenorul din spatele celui mai mare grup industrial românesc Serviciile Comerciale Române, reușind să achiziționeze activele Oltchim printr-o tranzacție de 200 mil. Euro.

Teofil Mureșan, unul dintre deținătorii Electrogrup Infrastructure a fost premiat pentru investițiile în infrastructura de telecomunicații. Odată cu preluarea rețelei Netcity, prioritatea în acest moment fiind reprezentată de proiectarea, realizarea și operararea rețelei subterane pentru fibră optică a Municipiului București.

Gruia Stoica a fost premiat pentru menținerea poziției de lider național și pentru expansiunea în afara țării a Grupului Feroviar Român.
Ioan Popa, proprietarul Transavia, a fost premiat pentru dezvoltarea unui brand românesc puternic, liderul local al industriei de carne de pui, ce are o tradiție de 27 ani. Ioan Popa a fost reprezentat în cadrul galei de fiica sa, Teodora Popa, vicepreședinte Transavia.

Radu Timiș Jr a primit trofeul în numele întregii familii Timiș ce dețin Cristim, pentru consolidarea poziției pe piață și pentru investiții continue în dezvoltare.

EDITURA EVENIMENTUL SI CAPITAL RO26434909, CUI J40/758/2010 ROMEXPO (intrarea B), Pavilion G4 Bd. Mărăști, NR 65-67,cod 011465 SECTOR 1, BUCURESTI TEL: 021.527.11.11, FAX: 021.527.11

Mohammad Murad, cunoscut ca cel mai mare investitor în turismul românesc, a primit prin intermediul fiicei sale, Laly Murad, trofeul pentru viziune și dezvoltarea continuă a industriei hoteliere din România.
Nicolae Dumitru a primit premiul pentru cea mai mare experienţă în domeniul investiţiilor, dezvoltării şi managementul activelor, acesta intenționând să extindă Grupul Niro Investment pe piaţa locală de turism prin dezvoltarea a două noi proiecte hoteliere şi prin crearea unui institut de management hotelier pe piaţa locală. Grupul Niro Investment este deţinătorul celui mai mare hub commercial şi de distribuţie din Europa de Est cu clădiri de birouri, proiecte rezidenţiale şi hoteluri.
Anca Vlad, deținătoarea Grupului Fildas Catena a fost premiată pentru susținerea programelor sociale, de artă și de caritate. Ea se implică în susţinerea şi promovarea artei prin intermediul ”Fundaţiei Fildas Art” ce aduce în atenţia publică creaţii ale artiştilor români contemporani. Totodată, este implicată şi în susţinerea programelor sociale şi caritabile ale fundaţiilor Salvaţi Copii! – România, OvidiuRO, Light into Europe, Fundaţia Renaşterea şi HOSPICE Casa Speranţei.

Așa cum am obișnuit audiența în fiecare an, am prezentat publicului cea de a-XVII-a ediție a Capital TOP 300 Cei mai Bogați Români, cel mai longeviv barometru al mediului de afaceri autohton. Primele 10 locuri din acest an sunt ocupate de: locul 10 – Iulian Stanciu, locul 9 – Anca Vlad, locul 8 – Frank Timiş, locul 7-Radu Dimofte, Locul 6 – George Becali, Locul 5 – Gruia Stoica, Locul 4 – Iulian Dascălu, Locul 3 – Zoltan Teszari, Locul 2 – Dragoş şi Adrian Pavăl și Locul 1 – Ion Ţiriac.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

CATENA susţine American Independent Film Festival 2019

Published

on

 

Timp de 7 zile, cele mai bune filme indie americane ajung la București! Comedii, filme horror și de acțiune, drame, western-uri, filme documentare, întâlniri cu regizori reputați, dezbateri pe unele dintre cele mai actuale subiecte culturale vor fi prezentate la American Independent Film Festival, ediția a III-a.

În perioada 12 aprilie – 18 aprilie 2019, la Cinema PRO și la Cinema Muzeul Țăranului Român va avea loc cea de-a III-a ediție a American Independent Film Festival, eveniment organizat de Asociația Cinemascop, susținut de CATENA și finaţat de Ministerul Culturii și Identității Naționale și Centrul Naţional al Cinematografiei.

Pornind de la tradiţia marilor filme narative americane, American Independent Film Festival prezintă, de fiecare dată, o selecţie atentă a celor mai recente producţii independente Made in USA, titluri apreciate de critică, laureate şi prezentate în circuitul marilor festivaluri nord-americane, precum Sundance, New York, Tribeca, Telluride, Cannes, Veneția sau Toronto.

 

Deschiderea oficială a American Independent Film Festival 2019 va avea loc pe 12 aprilie, ora 20:00, la Cinema PRO, cu proiecția, în premieră națională, a filmului The Sisters Brothers (Frații Sisters), în prezența regizorului Jacques Audiard, recunoscut în lumea cinematografică pentru o filmografie diversă, originală și atrăgătoare. Acest western cu John C. Reilly, Joaquin Phoenix, Jake Gyllenhaal, Riz Ahmed și Rutger Hauer a fost turnat parțial în România în vara anului 2017 – după ce Audiard a descoperit potențialul de filmare al țării noastre, cu ocazia primei sale vizite în România, în cadrul Les Films de Cannes à Bucarest, la care a participat cu cu filmul Dheepan (Palme d’Or, 2015).

 

Prezentat în premieră absolută anul trecut la festivalul de film de la Veneția, unde a luat Leul de Argint pentru cea mai bună regie, The Sisters Brothers a devenit unul din filmele străine cu cel mai mare buget, turnat în România, doar pentru decoruri, costume și cai, producția alocând peste 5 milioane de euro. Jacques Audiard va fi prezent și la a doua proiecție a filmului, sâmbătă, 13 aprilie, de la ora 16:30, la Cinema Muzeul Țăranului Român, cu sesiuni de întrebări și răspunsuri cu publicul.

 

Şi alte filme de marcă, majoritatea cu distribuţii de excepţie, vor fi proiectate, în premieră absolută în România, în cadrul American Independent Film Festival 2019: The Old Man and the Gun (cu Robert Redford, care și-a anunțat retragerea din actorie, odată cu rolul din acest film, la vârsta de 82 de ani, Cassey Affleck, Tom Waits și Danny Glover), Under the Silver Lake (cu Andrew Garfield și Reiley Keough), Vox Lux (cu Natalie Portman și Jude law), Mandy (cu Nicolas Cage și Andrea Riseborough), First Reformed (cu Ethan Hawke și Amanda Seyfired), The Mountain (cu Jeff Goldblum și Tye Sheridan), Wildlife (cu Carey Mulligan și Jake Gyllenhaal) sau McQueen, filmul dublu nominalizat la Premiile BAFTA despre viața celebrului, talentatului și controversatului designer de modă Alexander McQueen.

 

Programul complet al proiecțiilor: filmedefestival.ro/american-independent-ff/program/

 

Regizorul  Roberto Minervini, cunoscut pentru cinema-ul său poetic, radical și realist, va prezenta în cadrul festivalului două dintre filmele sale What You Gonna Do When  the World’s on Fire? și The Other Side. În calitate de invitat special, Minervini, autor de origine italiană stabilit în SUA, a primit și carte blanch-ul festivalului pentru a introduce publicului român cele mai interesante filme independente din istoria recentă a cinema-ului american,  în viziunea sa.  AMERICAN PERSPECTIVES by ROBERTO MINERVINI include The Intruder (1962), în regia lui Roger CormanWanda (1970), singurul lungmetraj semnat de Barbara Loden, considerat astăzi o capodoperă feministă și Tchoupitoulas (2012), o fuziune provocatoare de documentar și ficțiune cu elemente dramatice, în regia fraților Bill Ross IV și Turner Ross. Tot el va susține un MASTERCLASS cu intrare liberă marți, 16 aprilie, de la ora 22:15, la Cinema Muzeul Țăranului Român.

Prima ediţie a AIFF, singurul festival din România dedicat cinematografiei independente americane, a avut loc în septembrie 2017 şi i-a avut ca invitaţi speciali pe actorii Ethan Hawke, Joaquin Phoenix şi John C. Reilly. A doua ediţie a debutat cu I, Tonya, filmul laureat cu un premiu Oscar, un Glob de Aur și un premiu BAFTA, despre cunoscuta patinatoare Tonya Harding. Filmul a fost introdus de Sebastian Stan (rol principal), actor american de origine română, născut la Constanța.

 

Prin tradiţie, CATENA susţine filmul românesc, dar şi fiecare ediţie a marilor festivaluri de film ce au loc la Bucureşti, precum  Les Films de Cannes à Bucarest, Audience Award Film Festival, American Independent Film Festival, Nordic Film Festival.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Festivalul Cerbul de Aur 2019 va avea loc la Brasov!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR lansează o cerere de ofertă pentru conceptul Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, ediţia 2019 de la Brasov. 

Televiziunea Română, în calitate de organizator al Festivalului Concurs Internaţional Cerbul de Aur, lansează o cerere de oferte pentru concepţia regizorală a ediţiei  cu numărul 19.

Evenimentul va avea loc în perioada 23-25 august 2019, spectacolele urmând să se desfășoare pe parcursul a trei seri.

 

Conform briefului, ediţia 2019 trebuie să fie spectaculoasă, în acord cu tendinţele actuale în producţiile şi evenimentele de gen şi să conducă la selectarea celui mai bun interpret dintre finalişti. În acest sens, concursul trebuie să reconfirme prestigiul trofeelor acordate la Festival, să păstreze şi să dezvolte imaginea Festivalului ca eveniment muzical internaţional de marcă. De asemena, Cerbul de Aur trebuie să fie actual, să atragă şi publicul tânăr şi activ. Această ediţie trebuie să fie plină de culoare, să construiască o adevărată poveste muzicală memorabilă, atât pentru publicul de televiziune, cât şi pentru spectatorii prezenţi la Braşov.

Mai multe detalii sunt disponibile în brieful publicat pe site-urile tvr.ro (https://bit.ly/2YXHfBb) și cerbuldeaur.ro (https://bit.ly/2Z39rlV).

Regizorii pot depune proiecte la adresa cerbuldeaur@tvr.ro, până în data de 21.04.2019, ora 20.00.

Organizatorii au început pregătirile pentru Festivalul Internațional Cerbul de Aur 2019

 

Televiziunea Română a dat start proiectului Festivalul Concurs Cerbul de Aur 2019, primul şi cel mai mare festival internaţional de interpretare din România.

 

Miercuri, 3 aprilie, o delegație TVR condusă de Doina Gradea, PDG al SRTv, Smaranda Vornicu-Shalit, directorul Festivalului şi Otilia Iancu, manager de proiect, au avut o primă întâlnire cu George Scripcaru, primarul municipiului Braşov, pentru detalii privind organizarea evenimentului.

„Cerbul de Aur trebuie să continue! – este ceea ce ne-am propus, imediat ce am reuşit să reluăm Festivalul, după o pauză de 9 ani. Este un efort uriaş  din toate punctele de vedere: uman, tehnic, financiar! Dar succesul de anul trecut ne motivează pentru a continua să oferim acest proiect premium, devenit brand nu doar al TVR, ci şi al României. Astfel, la construirea bugetului SRTv pe 2019 am alocat fonduri dedicate Festivalului, urmând totodată să găsim parteneri care să ne fie alături la cea de-a 19-a ediţie a Cerbului de Aur, pe care ne-o dorim la fel de strălucitoare ca Ediţia aniversară de anul trecut”, a declarat Doina Gradea, Președinte-Director General TVR.

 

În 2019, Festivalul va avea loc în a doua parte a lunii august şi va reuni, pe scena sa, alături de concurenţi, artişti de top din întreaga lume.

Oraşul Braşov va găzdui din nou scena spectacolului-concurs, un nucleu al performance-ului de calitate coprodus şi difuzat de Televiziunea Română, în calitate de organizator şi official broadcaster. Festivalul va reuni, pe scena sa, alături de concurenţi, artişti de top din întreaga lume, iar organizatorii pregătesc publicului mai multe surprize, care vor fi dezvăluite pe măsură ce ne vom apropia de data evenimentului.

 

Despre Festivalul Internaţional Cerbul de Aur:

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur a debutat în anul 1968 şi a avut 18 ediţii, ultima dintre acestea fiind organizată în anul 2018. Evenimentul a devenit cel mai mare festival internaţional de muzicã organizat în România  şi, în mod tradiţional, la Brașov.

De-a lungul anilor, acest prestigios festival a găzduit apariţii sau recitaluri ale unor vedete precum Diana Ross, Amália Rodrigues, Julio Iglesias, Dalida, Sheryl Crow, Tom Jones, Juliette Greco, Vaya con Dios, Coolio, Christina Aguilera, Cliff Richard, Kenny Rogers, Ricky Martin, Kelly Family, Patricia Kaas, Gilbert Becaud, Josephine Baker, Toto Cutugno, Enrico Macias, Boy George, James Brown, Kenny Rogers, Ray Charles, UB 40, Scorpions, Pink, Sheryl Crow, Nicole Scherzinger, James Blunt, Amy Macdonald şi mulţi alţii.

Prin calitatea actelor artistice prezentate, „Cerbul de Aur” este nu doar un brand de prestigiu al TVR, ci şi unul naţional, spectacolele organizate în cadrul festivalului adunând un număr impresionant de spectatori şi telespectatori din întreaga ţară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

LIN/ . APPAREL un nou brand de modă românesc ce îmbinădetaliile grafice cu cele delicate, prin combinații îndrăznețe de materiale și accesorii

Published

on

 

Lin/. Apparel, un brand tânăr și inovativ, s-a lansat oficial, la Qreator, în cadrul unui eveniment atipic fără o defilare standard de catwalk, ce a îmbinat perfect experiența de look and feel a hainelor create de Mihaela Glăvan în colaborare cu Alina Pușcaș. Cele două și-au unit forțele pentru a aduce în fața invitaților o colecție de haine minimaliste, arhitecturale, modulare și feminine, dar și noua colecție de încălțăminte SS2019, semnată de Mihaela Glăvan. 

Evenimentul și-a propus să aducă piesele colecției cât mai aproape de invitați, fashioniști, bloggeri și persoane publice, folosind manechine profesioniste așezate strategic în poziții cheie, pe întreaga desfășurare a spațiului Qreator, astfel încât cei prezenți să aibă posibilitatea de a atinge și a simți texturile hainelor purtate de acestea.

Lin/. Apparel aduce în moda autohtonă piese vestimentare de legătură, care provoacă la exerciții stilistice smart și creative, piese ce îmbină ideal detaliile grafice cu cele delicate. Acest lucru este confirmat și de Mihaela Glăvan: “Lin/. Apparel a apărut din nevoia de a acoperi acea zonă de piese vestimentare basic, fine-cut, minimaliste, realizate din materiale naturale, cu o schemă cromatică adaptată identității brandului. Modularitatea și versatilitatea pieselor propuse, precum și creativitatea stilistică la care te îndeamnă sunt punctele forte ale acestui brand cu ADN românesc. Lin/. Apparel are o dinamică fascinantă și un drive creativ care completează nevoia de exprimare”. Precum sugerează și mesajul colecției – ,,Wear Lin/. Apparel as you like and as ingenious as possible!’’, acest brand se adresează femeilor îndrăznețe, puternice, inventive, dornice de a experimenta noi forme și tipare, combinații îndrăznețe de materiale (bumbac, vâscoză, twill, voal, in, paiete) și accesorii (catarame tip trident, elastice decorative, centuri) pentru a le oferi cât mai multe sugestii de styling, săptămână de săptămână.

Deși Lin/. Apparel există pe piață de aproximativ 1 an, ne-am decis acum (după ce am căpătat și puțină experiență și încredere în a simți nevoile neacoperite suficient de piața fashion din România pentru clientele noastre) să lansăm brandul oficial pentru a oferi ocazia cât mai multor persoane care sunt în căutarea acestui stil, de a afla de noi. Prima colecție, apărută în 2018, este o colecție permanentă pentru că propune piese basic cu detalii minimaliste potrivite oricărei garderobe. Cea de-a doua, din 2019, este una ușor mai îndrăzneață în detalii, ce aduce în prim-plan materiale fluide, culori inspirate și legate de natură și natural, piese modulare, feminine, potrivite oricărui tip de siluetă, piese care să completeze inedit ținute din garderoba proprie!”, a mărturisit Alina Pușcaș despre Lin/. Apparel.

Acest brand a apărut din dragostea pentru haine și styling a Mihaelei Glăvan și a Alinei Pușcaș, dar și din nevoia unor piese basic, dar cu un tipar avantajos și modern, după cum susține Alina: „Ne cunoaștem de ani de zile și am pornit acest concept împreună după o perioadă destul de lungă în care, cel puțin eu, eram în căutarea unei idei de business pe termen lung, care să trezească în mine o nouă dorință de cunoaștere și implicare maximă. Pe la jumătatea anului 2017 am descoperit amândouă, povestind prietenește, așa cum obișnuiesc să o facă fetele despre îmbrăcăminte, că ne lipsesc aceleași piese basic cu un cut care să ne avantajeze și care să ne permită cât mai multe variațiuni de layering. Lin/. Apparel este a doua mea dragoste profesională și sper ca în timp să aibă un cuvânt important de spus în domeniu”.

 

Piesele Lin/. Apparel sunt disponibile pe: linapparel.com.

Mulțumiri speciale: Qreator by IQOS, Vinarte, Aqua Carpatica, Marie Claire, Bucate pe Roate, STOM Clinic România.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending