Connect with us

ALL MEDIA

27 martie. Aniversare MARIAH CAREY, cântăreața împlinește 45 de ani

Avatar

Published

on

Părinții ei au divorțat când aceasta avea 3 ani. După divorț, Carey a rămas cu mama și cu 3 slujbe pentru a se întreține. Carey petrecea mult timp singură acasă, unde a început să cânte de la vârsta de 3 ani sub îndrumarea mamei sale, care o invitase pe Mariah la repetițiile operei lui Verdi, Rigoletto.

A absolvit liceul Harborfields din Greenlawn, New York. Absenta frecvent de la cursuri pentru a face probe la studiouri de înregistrări locale, drept pentru care colegii ei o porecliseră „Mirage” (mirajul).

Activitatea sa pe scena muzicală din Long Island i-a oferit mica oportunitate de a lucra cu muzicieni ca Gavin Christopher și Ben Margulies, cu care a colaborat la compunerea materialului pentru caseta demonstrativă.

După mutarea în New York, Carey se angajează pentru a-și putea plăti chiria și studiul la școala de artă unde a intrat, lucrând ca ospătar și fiind concediată în medie odată la două săptămâni. Ulterior intră în grupul vocal de acompaniament al cântăreței de freestyle Brenda K. Starr.

În 1988, Carrey l-a întâlnit la o petrecere pe Tommy Mottola, directorul casei de discuri Columbia Records iar lui i-a dat caseta demonstrativă. Mottola a ascultat caseta și a fost impresionat, astfel Carrey semnând un contract de colaborare.

Mariah Carey a colaborat cu Tommy pentru piesele de pe albumul de debut apoi pentru următoarele albume. La înregistrări însă și-a manifestat nemulțumirea față de contribuțiile unor producătorilor Ric Wake și Rhett Lawrence, pe care casa de discuri Columbia Records îi cooptase pentru relizarea albumului de debut. Susținută cu un buget de aproximativ 1 milion de dolari, albumul ei ajunge pe locul întâi în topul clasamentului Billboard 200, unde a rămas timp de unsprezece săptămâni consecutive.

Acesta cuprinde single-uri care au realizat profituri mari și care au făcut-o pe Mariah Carey vedetă și în alte țări. Albumul ei a fost foarte bine cotat de critică, a câștigat “Premiile Grammy (1990)” pentru „Cea mai bună artistă” și „Cea mai bună solistă vocală” cu primul single, „Vision of Love” (1990).

Carey și Tommy Mottola au devenit amici după albumului ei de debut, iar în 1997 s-au despărțit. Kenneth “Babyface” Edmonds a ajutat la albumul Music Box, din 1997 și a devenit cel mai de succes album recent al ei. Primul single bine vândut ajungînd în topul UK Singles Chart și pe locul întâi a fost interpretarea “Without You”, iar în Statele Unite cântecele “Dreamlover” și “Hero”.

Revista Billboard a proclamat-o ” cea mai elementară din lansările Mariei Carey”, ‘euritmie’ vocală în ton natural cu cântecele sale”, iar revista TIME Magazine a lamentat încercarea ei spre o muncă mai plăcută concluzionînd: “Music Box este superficial, și aproape lipsit de pasiune”.

Spre sfârșitul anului 1994, după un duet al acesteia cu Luther Vandross (single “Endless love”), reinterpretare a melodiei Dianei Ross și a lui Lionel Richie, Carey a lansat albumul Merry Christmas.

Albumul conține interpretări și compoziții originale precum “All I want for christmas is you”, care devine cel mai mare single de Craciun al ei în Japonica Catolică chiar după anii și ani. Recepțiile hotărâtoare al albumului Merry Christmas a fost mixat cu programul Software All Music Guide, numindu-l”altfel un zvon ajustat pretențiilor operei superioare, “A holy night” și o interpretare originală a melodiei “Joy to the world”.

După primirea Billboard’s Artist of the Decade Award (Premiul Billboard pentru Artistul Deceniului) și World Music Award pentru Cea Mai Bună Artistă a Mileniului, Carey a plecat de la casa de discuri Columbia, și a semnat un contract cu casa de discuri Virgin Records a companiei EMI care valora 80 milioane de dolari.

La doar câteva luni mai târziu, în iulie 2001, a fost în larg raportat că, Carey a suferit o epuizare psihică și emoțională. A lăsat mesaje pe site-ul ei spunând de faptul că este extenuată, iar că relația sa cu Luis Miguel s-a sfârșit.

Al zecelea album a lui Carey, The Emancipation of Mimi (2005), a conținut contribuții producătorilor precum The Neptune, Kanye West și colaboratul de lungă durată al ei, Jermaine Dupri. Acesta a fost cel mai bine vândut în Statele Unite, iar un ziarist de la ziarul The Guardian l-ar fi definit ca “grozav, central și urban […](unele din)primele piese din anii trecuți pe care eu nu trebuie să le plătesc pentru a le asculta din nou.”

Datorită albumului, Carey a câștigat la Premiile Grammy pentru “Cel Mai Bun Album Contemporan R&B”, iar single-ul “We belong together” a câștigat premiul “Cea Mai Bună Interpretare Vocală (R&B)”. Piesa “We belong together” s-a menținut în Hot 100 timp de 14 săptămâni (Cea mai mare menținere în top din cariera ei), de asemenea piesa “Shake it off” a făcut-o pe Carey singura artistă care să ocupe două poziții în Hots 100 în același timp.

Carey “Mimi” a început turneul global în mijlocul anului 2006, numit The adventures of Mimi, care a fost cel mai mare succes din carieră. Coperta din martie 2007 a revistei Playboy într-o fotografie bust-nud.

În recentul 2007, ea a participat cu rapper-ița Lil Bow Wow în albumul Bone Thugs-n Harmony, Lil’ L.O.V.E.. Mai târziu în acel an, Carey a semnat o stea pe Hollywood Blvd., și a intrat în “long Island Music’s Hall of Fame” din 21 octombrie 2007.

În primăvara anului 2007, ea a început să lucreze la cel de-al XI-lea album E=MC2 (2008) lansat pe 15 aprilie. Single-ul Touch My Body s-a transmis digital pe internet în 12 februarie 2008, și pe iTunes.

Cariera de actriță

Carey a început să ia lecții profesionale de actorie în 1997, iar în anul următor a dat proba pentru roluri de filme de casă. Prima sa apariție profesională a fost în comedia romantică The bachelorette (1999), interpretând un rol secundar de cântăreață de operă Ilana “Maria Callas”.

CNN, comentând ironic despre jocul ei, spune că: “este o divă lipsită de talent, ca bărbatul și șerbetul […] Partea de performanță muzicală, care l-ar interesa pe Jim Carey, nu se vede”.

Carey, Mira Sorvino și Melora Walters, a colaborat ca o ospătară la un restaurant rulat de mafioți în filmul independent Wise Girls (2002), cu premiera la festivalul de film “Sundance” rulînd imediat pe cablul TV în Statele Unite.

Carey a fost una din puținii muzicieni care au apărut în filmele produse de Daemon Nash ( Death of a dinasty (2003), State property (2005).

Munca sa televizată fiind la serialul Ally MacBeal (2003). În 2008 actrița Carey se alătură filmului indian numit Tennessee, luând rolul unei bucătărese ce călătorește cu doi frați ai săi pentru a-și găsi o rudă din familie.

Comentarii

Pagini: 1 2

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Cosmin Cernat, în grila de toamnă Radio Impuls, cu un talk-show de duminică

Avatar

Published

on

            Grila de toamna Radio Impuls vine cu o surpriza uriasa pentru ascultatorii postului. Din 20 septembrie,  in fiecare duminica, de la ora 12:00, Cosmin Cernat va fi gazda emisiunii „Invitatul de 12”, un talk-show relaxat, dar si provocator, presarat cu umor si picanterii din lumea mereu surprinzatoare a showbiz-ului.

 

Cu o experienta uriasa in televiziune, unul dintre cei mai buni comentatori sportivi, intervievator redutabil si foarte apreciat de un public divers, Cosmin Cernat va pune o serie de intrebari invitatilor sai, menite sa dezvaluie personalitatea acestora,  sa scoata la lumina lucruri nespunse pana acum, dar si sa faca amiezile de duminica mai frumoase. Invitatii lui Cosmin Cernat vor fi personalitati marcante, voci cunoscute din playlist-ul Radio Impuls, celebritati din lumea muzicala si nu numai. Umor, inteligenta, povesti, toate acestea vor fi pe undele radio odata cu emisiunea „Invitatul de 12”, din 20 septembrie, in fiecare duminica, de la ora 12:00.

Toamna si-a intrat oficial in drepturi la Radio Impuls, emisiunile consacrate urmand sa faca deliciul ascultatorilor. Totul incepe cu o explozie de glume, informatii si muzica, dimineata, de la 7:00, ora de la care matinalii Radu Tibulca si Orlando Ivan dau „Scularea!” tuturor romanilor, in fiecare zi a saptamanii, de luni pana vineri. Dupa o vacanta bine-meritata, cei doi simpatici matinali sunt gata sa le ofere celor care ii asculta, doza uriasa de energie si buna dispozitie, astfel incat ziua sa inceapa in forta.

           Alexandra Enasoaie isi asteapta ascultatorii, de la ora 10:00, cu Morning Latte”, apoi Uzina de Dume” continua, de la 13:00,  cu doza de glume pe banda rulanta, oferite cu generozitate de Stefan Coroian si Mihai Nicoara.

 

De la ora 16:00, Mihai Hinda este „Bara la bara”, asa cum i-a obisnuit de atata timp pe fanii Radio Impuls. In fiecare seara, de la 19:00, DJ Even Steven da drumul distractiei la maximum, pregatind totul cum se cuvine pentru ceea ce urmeaza de la 22:00, emisiunea „Hit dupa Hit”, cu cea mai tare muzica.

 

In weekenduri, sambata si duminica, de la ora 8:00, Cosmin Dimancescu da tonul relaxarii cu „Hit Break”. In fiecare sambata, de la 12:00, la HOT40, Alin Scrob le ofera ascultatorilor Radio Impuls, un top al celor mai difuzate piese ale momentului, urmand ca emisiunea „Hit dupa Hit” sa tina mai departe ritmul muzicii bune, de la 15:00.

 

In fiecare duminica, de la ora 12:00, Cosmin Cernat se afla in dialog surprinzator cu „Invitatul de 12”, timp de o ora, urmand ca „Hit dupa Hit” sa isi tina fanii aproape de radio, cu cele mai bune piese ale momentului.

Radio Impuls ofera ascultatorilor un program de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic de continut fresh.  Statia s-a alaturat programului Kanal D in martie 2019, odata cu intrarea in Portofoliul Dogan Media International, si reprezinta o retea cu acoperire in cele mai importante orase ale tarii, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Brasov, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova.

 

Radio Impuls atrage tot mai multi ascultatori de la o zi la alta, semnificativa este cresterea cotei de piata inregistrate in Bucuresti. Reamintim ca studiul de audienta radio al valului al doilea 2020, desfasurat in perioada 27 aprilie – 16 august, a reconfirmat trendul ascendent Radio Impuls. Conform IMAS – Marketing si sondaje SA si Mercury Research S.R.L,  statia a inregistrat o crestere a cotei de piata de 167% in Bucuresti, fata de acelasi val din anul anterior. De asemenea, Radio Impuls a avut o crestere semnificativa de 67% in ceea ce priveste indicatorul Daily Reach %.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Marile premiere ale toamnei se văd gratuit pe AntenaPlay

Avatar

Published

on

            Marile premiere ale toamnei, lansate de Antena 1 în săptămâna 7 13 septembrie, pot fi urmărite gratuit, toată luna septembrie, pe platforma AntenaPlay, de oriunde, oricând şi de pe orice dispozitiv.

 

Primele trei ediţii Chefi la Cuţite, primul episod din ultimul sezon al serialului Sacrificiul, premiera celui de-al nouălea sezon iUmor, primele transformări din cel de-al 15-lea sezon Te cunosc de undeva!, dar şi premiera X Factor, cu noul juriu: Delia, Loredana, Ştefan Bănică Jr. şi Florin Ristei, toate pot fi vizionate gratuit pe AntenaPlay în luna septembrie.

În plus, telespectatorii iUmor au parte de şi mai mult umor, cu I (mai mult) Umor, un serial ce va însoţi săptămânal fiecare ediţie a emisiunii şi va putea fi vizionat online în fiecare luni, pe AntenaPlay. Tot în această toamnă, abonaţii AntenaPlay vor mai avea parte de o surpriză: Ilona Brezoianu îi va duce pe telespectatori în culisele X Factor cu eXtra Factor, un serial ce poate fi urmărit online, în fiecare duminică.

AntenaPlay oferă 10 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, emisiuni preferate în ediții integrale și știri de ultimă oră. Este disponibilă pe toate device-urile: smartphone, smart TV, PC, tabletă sau laptop. Este singurul loc în care se pot urmãri emisiunile produse de Antena TV Group în ediții integrale, din orice colţ al lumii şi de pe orice dispozitiv.

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0