Connect with us

ALL MEDIA

28 martie. Aniversare LADY GAGA, cântăreața împlinește 29 de ani

Avatar

Published

on

Lady Gaga (Stefani Joanne Angelina Germanotta) s-a născut pe 28 martie 1986 și este o cântăreață americană, câștigătoarea a cinci premii Grammy.

A început să cânte la pian de la vârsta de patru ani, compunând prima ei baladă la 10 ani. La vârsta de 11 ani ar fi trebuit să înceapă să studieze la școală Juilliard din Manhattan, dar a fost mutată la o școală Romano-Catolică privată, Convent of the Sacred Heart.

Gaga a spus că în timpul liceului era „foarte delicată, foarte silitoare, foarte disciplinată”, dar de asemenea „puțin nesigură”, deoarece „se râdea de mine la școală pentru că eram prea provocatoare sau prea excentrică, așa că m-am calmat. Nu mă simțeam inclusă, eram ca o ciudată.”

La 17 ani, Gaga a fost admisă cu permisiune specială la Universitatea New York, în cadrul Tisch School of the Arts. Aici a studiat muzică, a compus cântece și a scris eseuri despre artă, religie, probleme sociale și politice.

Primul contract cu o casă de înregistrări l-a semnat la vârsta de 18 ani, dar a obținut succesul scontat abia după semnarea contractului cu Streamline Records, o divizie a casei Interscope Records.

La începuturi a lucrat drept compozitoare pentru mai mulți artiști sub contract la Interscope Records, precum Fergie, Britney Spears, Black Eyed Peas și Pussycat Dolls, înainte ca Akon să-i descopere puterea vocală, oferindu-i un contract cu propria casă de discuri, Kon Live Distribution.

Albumul ei de debut, The Fame, a fost lansat în august 2008, fiind primit de critica muzicală în general cu recenzii pozitive. A avut și succes comercial, clasându-se pe primul loc în Canada și Regatul Unit. Primele două cântece promovate, „Just Dance” și „Poker Face”, compuse și produse alături de RedOne, au devenit hituri internaționale, primind șase nominalizări la premiile Grammy, inclusiv pentru „Albumul anului”.

La începutul anului 2009, după ce a cântat în deschideri cu New Kids on the Block și Pussycat Dolls, a pornit în primul turneu solo, The Fame Ball Tour. La sfârșitul aceluiași an și-a lansat al doilea album de studio The Fame Monster, de pe care a promovat hitul „Bad Romance”, pornind și într-un nou turneu, The Monster Ball Tour.

La începutul anului 2011, Lady Gaga a lansat cel de-al treilea Album de studio, Born This Way, album care a ajuns locul întâi în toatǎ lumea în mai puțin de 24 de ore. Born This Way este în prezent cel mai de succes album al cântǎreței, vânzând nu mai puțin de 10 milioane de copii până în prezent.

Primul single de pe Born This Way, intitulat ca și albumul, “Born This Way” a ajuns locul întâi în toată lumea în mai putin de 12 ore, ajungând locul întâi în Billboard Hot 100, fiind al 1000-lea cântec ajuns în topul american pe prima poziție în întreaga istorie de peste 100 de ani.

Solista a fost influențată de cântăreții de glam rock David Bowie și Freddie Mercury, dar și de artiștii pop Madonna și Michael Jackson. De asemenea, Lady Gaga a declarat că este inspirată de modă, moda fiind un element esențial în compunerea de versuri și în interpretările live.

Până în prezent a vândut peste 50 milioane de albume și 100 de milioane de discuri single în toată lumea.

În vara lui 2010 artista a depășit recordul de 17 milioane de fani pe rețeaua socială facebook și numără nu mai puțin de 6 milioane de follower-i pe Twitter. În acest moment, Lady Gaga are peste 25 de milioane de “follower”-i pe Twitter si peste 51 de milioane de fani pe Facebook.

La data de 24 Octombrie Lady Gaga a depășit bariera de 1 miliard de vizualizări pe situl oficial YouTube, fiind prima artistă din istoria muzicii și a YouTube-ului care a realizat un miliard de vizualizări, clasându-se astfel pe prima poziție pe YouTube.

Cântăreața a susținut un concert în capitală la data de 16 august 2012. La concert au fost peste 35.000 de oameni. În concertul numit “The Born This Way Ball” a cântat atât piese de pe albumul Born This Way,cât și piese de pe albumele ei anterioare,The Fame Monster și The Fame.

Foto Credit: Facebook

Comentarii

ALL MEDIA

Jurnaliștii TVR au fost voluntari în proiectul „Color the Village”

Avatar

Published

on

            Jurnaliştii de la TVR Timişoara au dat microfonul pe trafalet! Totul s-a întâmplat la sfârşitul săptămânii trecute în cadrul evenimentului „Color the Village” (Colorează satul), organizat de Asociația Acasă în Banat.

 

300 de voluntari, printre care și echipa TVR Timişoara, au reparat şi colorat 30 de case astfel încât, Racoviţa, un sat de poveste din Banat, şi-a schimbat înfăţişarea în doar trei zile.

Echipa TVR Timişoara a muncit pe brânci pentru a repara fațada unei case construite în anii ’60 a cărei proprietară are 82 de ani și locuiește singură. Jurnaliștii TVR și-au suflecat mânecile, au lăsat deoparte microfonul, camera de filmat şi întrebările şi le-au înlocuit cu trafaletul, vopseaua lavabilă, mortarul şi amorsa. Răsplata zilelor de muncă a fost bucuria din ochii lui Tanti Muți, a cărei casă și viață au căpătat astfel culoare.

Echipa TVR Timișoara prezentă la Racovița nu a fost la prima experiență de acest gen. Colegii noștri au participat și la prima ediție „Color the Village”, anul trecut la Rudăria, în județul Caraş Severin. Jurnaliștii TVR Timișoara așteaptă, desigur, următoarea provocare colorată.

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Radio Impuls te provoacă să câştigi o maşină! Ce trebuie să faci? „Cască urechea!”

Avatar

Published

on

            Incepand de astazi, Radio Impuls isi provoaca ascultatorii la joaca si premii surprinzatoare! Concursul „Casca urechea” se va desfasura in perioada 21 septembrie – 18  decembrie si va oferi participantilor cate un premiu saptamanal, o pereche cool de casti, iar la finalul concursului, Marele Premiu: o masina.

 

            Radio Impuls isi surprinde zi de zi ascultatorii, costruind o adevarata comunitate de fani, prin continutul fresh si optimist al emisiunilor difuzate. Infotainment de calitate, cele mai iubite hituri, glume pe banda rulanta si o serie de surprize constand in premii semnificative pentru cei care sunt pe frecventele radioului preferat. Acestea sunt doar cateva dintre ingredientele care fac din Radio Impuls o statie apreciata, cu o crestere continua a numarului de ascultatori, in toata tara.

Tot ceea ce trebuie sa faca cei care vor sa intre in concurs, este sa asculte Radio Impuls de luni pana vineri, sa descarce aplicatia „Radio Impuls” (disponibila in AppStore, GooglePlay Store) si sa introduca cuvantul cheie anuntat zilnic, in timpul emisiunilor. Participantii  vor avea sansa sa intre in cursa pentru premiul saptamanal, dar si pentru premiul ce mare.

Extragerea premiilor saptamanale, in fiecare vineri

Zilnic, din ora in ora,  concurentii zilei precedente vor fi sunati de prezentatorii emisiunilor, iar daca vor raspunde cu „Ascult Radio Impuls”, isi vor asigura locul pe lista scurta pentru extragerea premiului saptamanal, ce va avea loc in fiecare vineri, in perioada concursului.

Extragerea  castigatorului va avea loc in cadrul emisiunii matinale „Scularea!”, intre 9:00 si 10:00. Norocosul care va fi sunat va trebui sa raspunda la fel, cu „Ascult Radio Impuls”, pentru a intra in posesia premiului saptamanii respective, o pereche cool de casti.

 

Masina vine in decembrie!

Extragera Marelui Premiu va avea loc pe 18.12.2020, la aceasta participand toate persoanele care, in perioada concursului, au inscris in aplicatie cuvintele cheie corecte, indiferent daca au fost sau nu declarati castigatori ai unui premiu saptamanal.

In data de 18.12.2020, in matinalul „Scularea!”, se va extrage un participant care va fi sunat in intervalul 9:00-10:00. Daca acesta va da raspunsul corect, „Ascult Radio Impuls!”, va fi declarat Marele Castigator si va intra in posesia masinii.

Mai multe detalii despre regulamentul concursului si pasii care trebuie urmati pentru inscriere, puteti afla accesand pagina oficiala: https://radioimpuls.ro/regulamente/regulament-oficial-concurs-casca-urechea/. Mult succes !

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0