Connect with us

DIGITAL

3 instrumente pentru a duce analiza competitiva la nivelul urmator

Published

on

 

Concurenta de astazi este mai mare decat a fost vreodata. Realitatea in desfasurarea afacerilor in zilele noastre este ca acum va confruntati cu amenintari din intreaga industrie, decat doar datorita  locatiei geografice.

Si odata cu cresterea concurentei vine nevoia de inteligenta competitiva. Aceasta va arata cum cum puteti viza clienti, cai de a va perfectiona marketingul online si de a va informa strategia de continut si multe, multe altele.

In prezent, gasirea de informatii esentiale se reduce la instrumentele si sistemele pe care le utilizati. Iata trei instrumente incredibil de puternice pe care le puteti utiliza pentru a fii cu ochii pe concurenta.

 

            Talkwalker Alerts

Primul pas catre orice analiza competitiva utila este sa stiti ce se intampla in industria dumneavoastra. Unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizarii internetului pentru analiza competitiva este faptul ca este foarte usor sa fii la curent cu ceea ce se intampla in industrie, urmarind mentiunile despre diverse marci, cuvintele cheie, vizibilitatea online, etc.

Urmarirea modului in care oamenii interactioneaza cu dumneavoastra si cu concurenta dumneavoastra pe internet este cheia pentru planificarea urmatoarei miscari. De exemplu, daca un anumit anunt sau un anumit continut a primit o reactie negativa, un sistem de notificare instant poate fi un dispozitiv de salvare in efectuarea controlului pagubelor.

 

Talkwalker Alerts este un instrument foarte simplu de utilizat (si gratuit!) Care va permite sa filtrati notificarile pe baza mai multor factori. Pe pagina de destinatie puteti cauta orice, cum ar fi propria dumneavoastra marca, concurenta, anumite evenimente, subiecte, cuvinte cheie etc., si puteti obtine actualizari de e-mail cu cel mai recent si cel mai bun continut care acopera aceste zone. Si cea mai buna parte? Acestea includ mentiuni si tweet-uri direct de pe Twitter.

Alertele Talkwalker sunt concepute special pentru a urmari valorile cu cea mai mare implicare, astfel incat sa nu trebuiasca sa efectuati sarcina plictisitoare de a trece si de a identifica cele care conteaza cel mai mult. Puteti personaliza rezultatele pentru a afisa continut numai de la bloguri, buletine de stiri, forumuri, social media sau toate cele de mai sus!

Puteti utiliza operatorii Boolean Alerts Talkwalker pentru a personaliza aceste rezultate si mai mult si pentru a oferi informatii mai aprofundate despre managementul continutului, optimizare SEO si influentatori. Acest sistem de alerta poate fi un supliment foarte puternic pentru strategia dumneavoastra sociala de ascultare si raportare, cu notificari livrate direct pe telefon.

Spre deosebire de Alertele Google, puteti alege cat de des primiti notificarile. Dupa conectarea adresei dumneavoastra de e-mail, puteti obtine rezultate in timp real, o data pe zi sau o data pe saptamana. Un sistem robust de alerta este un must-have pentru toate strategiile de analiza competitiva. Nu numai ca va va tine la curent cu tot ce se petrece in ecosistemul dumneavoastra de afaceri, dar poate fi, de asemenea, un factor decisiv in a sti cum sa reactionati conform criteriilor industriei.

 

DeepCrawl – Alegeti site-urile lor

Bine, deci stii ce inseamna “in” in nisa ta. Dar si concurenta ta stie. Te scot afara cand cut utilizatorii acesti termeni acesti termeni?

SEO este unul dintre componentele mixului de marketing digital de astazi. Clasarea pe pagina 1 a Google pentru cuvintele cheie preferate este ceva pe care fiecare departament de marketing aspira. Pentru a vedea cele mai bune rezultate, trebuie sa fiti in fruntea modului in care se schimba SEO in functie de actualizarile declarate si nedeclarate ale algoritmului Google. Pe langa faptul ca stiti cum functioneaza site-urile concurentei dumneavoastra pe SERP, trebuie sa stiti si de ce fac acest lucru.

Cand este vorba despre sapaturi pentru informatii despre cat de bine sunt optimizate site-urile concurentilor dumneavoastra, datele pe care le veti gasi cu DeepCrawl va ofera tot felul de informatii tehnice la fata locului pentru imbunatatirea constanta a prezentei dumneavoastra online. Va permite sa raspundeti la urmatoarele intrebari despre competitia dumneavoastra:

  • Paginile lor pot fi accesate cu crawlere de catre Googlebot? Sunt aceste pagini indexate?
  • Functioneaza corect fisierele critice precum sitemap.xml si robots.txt?
  • Sunt paginile interioare accesibile in doar cateva clicuri? Structurile lor de legatura orizontale si verticale functioneaza?
  • Are site-ul o multime de legaturi intrerupte care nu conduc nicaieri?
  • Cat de repede se incarca paginile? Cum afecteaza acest lucru UX?
  • Site-ul lor este pe punctul de a fi penalizat?

 

DeepCrawl efectueaza scanari complete pentru a identifica eventualele deficiente ale arhitecturii actuale a site-ului, cum ar fi erorile de raspuns ale serverului, impreuna cu evaluarile nivelurilor de performanta. Platforma se ocupa de rapoartele KPI pentru craft, cu aproximativ 200 de valori pe fiecare adresa URL

Cel mai mare avantaj al DeepCrawl este acela ca poate identifica chiar si cuvintele cheie pe care concurenta dumneavoastra nu le vizeaza, oferindu-va posibilitatea de a crea continut in timp util si de a le bate in cadrul SERP. Toate acestea se fac cu tehnologia “stealth crawl”, adica adresele IP sunt aleatoare, astfel incat clientii dumneavoastra sa nu va identifice si sa va blocheze. A ramane pe langa schimbarea preferintelor algoritmice este vitala pentru o strategie SEO sanatoasa. Sistemul DeepCrawl semnaleaza ce bucati de cod nu sunt la limita, permitandu-va sa gasiti in structura site-ului dumneavoastra concurenta.

 

Quantcast – Cunoasteti publicul lor

Acum, ca va aflati in fruntea tendintelor dumneavoastra din industrie si, de asemenea, stiti cat de bine este pozitionata concurenta dumneavoastra pentru a utiliza site-ul lor impotriva dumneavoastra, trebuie sa va faceti o idee pentru modul in care mesajele lor rezoneaza cu audienta lor. Rularea unui brand de succes se refera la punerea continutului potrivit in fata oamenilor potriviti, la momentul potrivit.

Aceasta nu este o sarcina simpla. De fapt, este aproape imposibil sa realizam acest lucru fara instrumentele si perspectivele adecvate. Lumea actuala de afaceri si de marketing se bazeaza pe o baza de cantitati uriase de date. Omiterea unei analize mari a continutului de date din cercetarea concurentului dumneavoastra este o modalitate sigura de a ramane in urma.

Quantcast este un instrument incredibil de inteligent care combina datele mari si studiul mecanic pentru a intelege publicul si ceea ce ii face sa reactioneze. Sistemul colecteaza informatii din seturi de date cum ar fi Oracle Bluekai, V12 Group, Datalogix, Symphony IRI si altele, pentru a oferi marketing-ului o privire detaliata asupra anumitor comportamente online pentru a servi mai bine clientii vizati.

In ceea ce priveste inteligenta competitiva, datele furnizate de Quantcast pot fi folosite pentru a intelege tendintele de acoperire si trafic in raport cu milioanele de site-uri Web. Puteti vedea tot pana la numarul de vizitatori unici si vizualizarile paginilor pentru o anumita adresa URL. In plus, puteti analiza compozitia publicului in ceea ce priveste genul, locatia, venitul, varsta, etnia, nivelul de educatie si chiar afilierea politica. Acest lucru permite o segmentare si o directionare foarte granulara.

Pe baza acestor informatii, va veti face o idee concreta referitor la catre ce segmente ar trebui sa va orientati. De aici, puteti utiliza asistenta AI si modelarea predictiva pentru a planifica si proiecta campaniile dumneavoastra de marketing pentru a oferi mesaje personalizate si relevante in toate canalele dumneavoastra selectate.

 

Superior voua

La fel ca un sportiv car trebuie sa inteleaga punctele forte si punctele slabe ale concurentei pentru succesul lor, si noi trebuie sa tinem evidenta concurentei pentru a-i bate in afaceri. Este mult mai greu sa castigi daca nu stii exact cu ce te lupti. Acesta este motivul pentru care sportivii petrec ore in sir vizionand strategii de joc si de aceea ar trebui sa investiti timp serios in analiza competitiva.

Din fericire, traim intr-o perioada in care accesul la aceste cunostinte este disponibil imediat. Cheia este sa stim ce sa cautam, cum sa o obtinem si ce instrumente sa livram intr-un mod care sa inspire cresterea economica. Pentru a obtine informatiile corecte intr-un mod usor de inteles, luati in considerare utilizarea acestor instrumente exceptionale in abordarea dumneavoastra.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: