Connect with us

DIGITAL

3 instrumente pentru a duce analiza competitiva la nivelul urmator

Published

on

 

Concurenta de astazi este mai mare decat a fost vreodata. Realitatea in desfasurarea afacerilor in zilele noastre este ca acum va confruntati cu amenintari din intreaga industrie, decat doar datorita  locatiei geografice.

Si odata cu cresterea concurentei vine nevoia de inteligenta competitiva. Aceasta va arata cum cum puteti viza clienti, cai de a va perfectiona marketingul online si de a va informa strategia de continut si multe, multe altele.

In prezent, gasirea de informatii esentiale se reduce la instrumentele si sistemele pe care le utilizati. Iata trei instrumente incredibil de puternice pe care le puteti utiliza pentru a fii cu ochii pe concurenta.

 

            Talkwalker Alerts

Primul pas catre orice analiza competitiva utila este sa stiti ce se intampla in industria dumneavoastra. Unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizarii internetului pentru analiza competitiva este faptul ca este foarte usor sa fii la curent cu ceea ce se intampla in industrie, urmarind mentiunile despre diverse marci, cuvintele cheie, vizibilitatea online, etc.

Urmarirea modului in care oamenii interactioneaza cu dumneavoastra si cu concurenta dumneavoastra pe internet este cheia pentru planificarea urmatoarei miscari. De exemplu, daca un anumit anunt sau un anumit continut a primit o reactie negativa, un sistem de notificare instant poate fi un dispozitiv de salvare in efectuarea controlului pagubelor.

 

Talkwalker Alerts este un instrument foarte simplu de utilizat (si gratuit!) Care va permite sa filtrati notificarile pe baza mai multor factori. Pe pagina de destinatie puteti cauta orice, cum ar fi propria dumneavoastra marca, concurenta, anumite evenimente, subiecte, cuvinte cheie etc., si puteti obtine actualizari de e-mail cu cel mai recent si cel mai bun continut care acopera aceste zone. Si cea mai buna parte? Acestea includ mentiuni si tweet-uri direct de pe Twitter.

Alertele Talkwalker sunt concepute special pentru a urmari valorile cu cea mai mare implicare, astfel incat sa nu trebuiasca sa efectuati sarcina plictisitoare de a trece si de a identifica cele care conteaza cel mai mult. Puteti personaliza rezultatele pentru a afisa continut numai de la bloguri, buletine de stiri, forumuri, social media sau toate cele de mai sus!

Puteti utiliza operatorii Boolean Alerts Talkwalker pentru a personaliza aceste rezultate si mai mult si pentru a oferi informatii mai aprofundate despre managementul continutului, optimizare SEO si influentatori. Acest sistem de alerta poate fi un supliment foarte puternic pentru strategia dumneavoastra sociala de ascultare si raportare, cu notificari livrate direct pe telefon.

Spre deosebire de Alertele Google, puteti alege cat de des primiti notificarile. Dupa conectarea adresei dumneavoastra de e-mail, puteti obtine rezultate in timp real, o data pe zi sau o data pe saptamana. Un sistem robust de alerta este un must-have pentru toate strategiile de analiza competitiva. Nu numai ca va va tine la curent cu tot ce se petrece in ecosistemul dumneavoastra de afaceri, dar poate fi, de asemenea, un factor decisiv in a sti cum sa reactionati conform criteriilor industriei.

 

DeepCrawl – Alegeti site-urile lor

Bine, deci stii ce inseamna “in” in nisa ta. Dar si concurenta ta stie. Te scot afara cand cut utilizatorii acesti termeni acesti termeni?

SEO este unul dintre componentele mixului de marketing digital de astazi. Clasarea pe pagina 1 a Google pentru cuvintele cheie preferate este ceva pe care fiecare departament de marketing aspira. Pentru a vedea cele mai bune rezultate, trebuie sa fiti in fruntea modului in care se schimba SEO in functie de actualizarile declarate si nedeclarate ale algoritmului Google. Pe langa faptul ca stiti cum functioneaza site-urile concurentei dumneavoastra pe SERP, trebuie sa stiti si de ce fac acest lucru.

Cand este vorba despre sapaturi pentru informatii despre cat de bine sunt optimizate site-urile concurentilor dumneavoastra, datele pe care le veti gasi cu DeepCrawl va ofera tot felul de informatii tehnice la fata locului pentru imbunatatirea constanta a prezentei dumneavoastra online. Va permite sa raspundeti la urmatoarele intrebari despre competitia dumneavoastra:

  • Paginile lor pot fi accesate cu crawlere de catre Googlebot? Sunt aceste pagini indexate?
  • Functioneaza corect fisierele critice precum sitemap.xml si robots.txt?
  • Sunt paginile interioare accesibile in doar cateva clicuri? Structurile lor de legatura orizontale si verticale functioneaza?
  • Are site-ul o multime de legaturi intrerupte care nu conduc nicaieri?
  • Cat de repede se incarca paginile? Cum afecteaza acest lucru UX?
  • Site-ul lor este pe punctul de a fi penalizat?

 

DeepCrawl efectueaza scanari complete pentru a identifica eventualele deficiente ale arhitecturii actuale a site-ului, cum ar fi erorile de raspuns ale serverului, impreuna cu evaluarile nivelurilor de performanta. Platforma se ocupa de rapoartele KPI pentru craft, cu aproximativ 200 de valori pe fiecare adresa URL

Cel mai mare avantaj al DeepCrawl este acela ca poate identifica chiar si cuvintele cheie pe care concurenta dumneavoastra nu le vizeaza, oferindu-va posibilitatea de a crea continut in timp util si de a le bate in cadrul SERP. Toate acestea se fac cu tehnologia “stealth crawl”, adica adresele IP sunt aleatoare, astfel incat clientii dumneavoastra sa nu va identifice si sa va blocheze. A ramane pe langa schimbarea preferintelor algoritmice este vitala pentru o strategie SEO sanatoasa. Sistemul DeepCrawl semnaleaza ce bucati de cod nu sunt la limita, permitandu-va sa gasiti in structura site-ului dumneavoastra concurenta.

 

Quantcast – Cunoasteti publicul lor

Acum, ca va aflati in fruntea tendintelor dumneavoastra din industrie si, de asemenea, stiti cat de bine este pozitionata concurenta dumneavoastra pentru a utiliza site-ul lor impotriva dumneavoastra, trebuie sa va faceti o idee pentru modul in care mesajele lor rezoneaza cu audienta lor. Rularea unui brand de succes se refera la punerea continutului potrivit in fata oamenilor potriviti, la momentul potrivit.

Aceasta nu este o sarcina simpla. De fapt, este aproape imposibil sa realizam acest lucru fara instrumentele si perspectivele adecvate. Lumea actuala de afaceri si de marketing se bazeaza pe o baza de cantitati uriase de date. Omiterea unei analize mari a continutului de date din cercetarea concurentului dumneavoastra este o modalitate sigura de a ramane in urma.

Quantcast este un instrument incredibil de inteligent care combina datele mari si studiul mecanic pentru a intelege publicul si ceea ce ii face sa reactioneze. Sistemul colecteaza informatii din seturi de date cum ar fi Oracle Bluekai, V12 Group, Datalogix, Symphony IRI si altele, pentru a oferi marketing-ului o privire detaliata asupra anumitor comportamente online pentru a servi mai bine clientii vizati.

In ceea ce priveste inteligenta competitiva, datele furnizate de Quantcast pot fi folosite pentru a intelege tendintele de acoperire si trafic in raport cu milioanele de site-uri Web. Puteti vedea tot pana la numarul de vizitatori unici si vizualizarile paginilor pentru o anumita adresa URL. In plus, puteti analiza compozitia publicului in ceea ce priveste genul, locatia, venitul, varsta, etnia, nivelul de educatie si chiar afilierea politica. Acest lucru permite o segmentare si o directionare foarte granulara.

Pe baza acestor informatii, va veti face o idee concreta referitor la catre ce segmente ar trebui sa va orientati. De aici, puteti utiliza asistenta AI si modelarea predictiva pentru a planifica si proiecta campaniile dumneavoastra de marketing pentru a oferi mesaje personalizate si relevante in toate canalele dumneavoastra selectate.

 

Superior voua

La fel ca un sportiv car trebuie sa inteleaga punctele forte si punctele slabe ale concurentei pentru succesul lor, si noi trebuie sa tinem evidenta concurentei pentru a-i bate in afaceri. Este mult mai greu sa castigi daca nu stii exact cu ce te lupti. Acesta este motivul pentru care sportivii petrec ore in sir vizionand strategii de joc si de aceea ar trebui sa investiti timp serios in analiza competitiva.

Din fericire, traim intr-o perioada in care accesul la aceste cunostinte este disponibil imediat. Cheia este sa stim ce sa cautam, cum sa o obtinem si ce instrumente sa livram intr-un mod care sa inspire cresterea economica. Pentru a obtine informatiile corecte intr-un mod usor de inteles, luati in considerare utilizarea acestor instrumente exceptionale in abordarea dumneavoastra.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Software-ul de recuperare date pe care trebuie sa il descarcati!

Published

on

 

Ati sters accidental un fisier important din laptop ori PC sau l-ati pierdut din alte motive? Nu exista nici un motiv de ingrijorare deoarece internetul este plin de solutii in acest sens, astfel incat sa va puteti recupera linistiti toate fisierele de care aveti nevoie.

Toate fisierele pierdute pot fi recuperate utilizand un software dedicat, chiar si gratuit, pentru recuperare de date.

Trebuie ca in momentul in care cautati o astfel de solutie sa aveti grija ce fel de programe descarcati din mediul online, deoarece exista foarte mari sanse ca in loc sa va faceti un bine, sa va distrugeti complet laptop-ul sau PC-ul.

 

Este necesar sa descarcati un program dintr-o sursa sigura, o sursa care este chiar site-ul programului in sine, astfel incat sa va puteti rezolva in siguranta problemele.

 

Exista pentru dumneavoastra solutia perfecta pentru recuperarea fisierelor sterse, adica un software care este capabil sa va readuca ceea ce ati pierdut, simplu si rapid, dar mai ales in siguranta.

 

EaseUS Data Recovery Wizard for Free este acesl software dedicat recuperarii de date care accepta sisteme de fisiere diferite, in general orice tip de fiser existent intr-un calculatori ori laptop.

 

Acest program de recuperare a datelor, poate restaura datele sterse din greseala sau intentionat de catre utilizator sau diverse aplicatii, date pierdude datorita virusilor, defectiunilor de orice tip si asa mai departe.

 

De asemenea cu EaseUS Data Recovery Wizard for Free puteti sa recuperati inclusiv fisiere pierdute in momentul formatarii ori printr-o suprascriere.

 

Este un program extrem de usor de utilizat ce nu necesita cunostinte detaliate in IT, ci cu putina atentie totul va fi foarte usor de rezolvat.

 

Ca si modalitate de functionalitate, acest software se va ocupa in primul rand de localizarea fisierelor pierdute, dupa care va trece la recuperearea si restaurarea lor, indiferent cat de grava este situatia in ceea ce priveste coruptia sistemului.

Conform informatiilor preluate chiar de pe site-ul acestora, veti descoperii ca nimic nu este mai simplu utilizand EaseUS Data Recovery Wizard for Free, fiind necesara urmarirea a 3 pasi foarte simpli:

  • Pasul 1 consta in selectare locatie de start, adica gasirea locatiei din care fisierele au fost pierdute, astfel incat sa se poata da startul cautarilor
  • Pasul 2 este momentul in care se incepe scanarea fisierelor, operatiune care poate fi pusa si pe pauza la nevoie
  • Pasul 3 reprezinta previzualizarea datelor gasite prin scanare si recuperarea propriu zisa a acestora.

 

EaseUS Data Recovery Wizard for Free este acel gen de program pe care trebuie sa il aveti tot timpul ca un plan de rezerva, in special daca este vorba despre calculatoarele dintr-o firma, caz in care toate fisierele si documentele salvate in acestea, sunt mai mult sau mai putin importante.

 

Este de asemenea ideal si pentru un PC sau laptop de acasa, unde cel mai probabil cele mai importante fisiere stocate constau in amintiri precum pozele, videclipurile sau inregistrarile audio.

 

Accesand site-ul www.easeus.com veti gasi toate informatiile necesare, precum si un ghid de utilizare si sfaturi astfel incat sa puteti merge la sigur fara nici un fel de problema.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: