Connect with us

UTILE

3 obiceiuri care îți distrug metabolismul

Published

on

Reclame

Ajutând la pierderea în greutate, un metabolism activ este ceva la care orice persoană se poate gândi, astfel încât să-și mențină cât mai bună starea de sănătate. Dacă vă bucurați de o rată metabolică ridicată, atunci numărul de calorii pe care îl ardeți vă ajută să mențineți un echilibru benefic în organism. Nivelul zahărului în sânge este și el de avut în vedere, de aceea o menținere a acestui echilibru este importantă. Menținerea echilibrului în organism mai presupune și o menținere a echilibrului trigliceridelor, colesterolului, precum și a tensiunii arteriale, iar suplimentele cu fier lipozomal ajută din acest punct de vedere.

Există mai multe modalități de a-ți stimula metabolismul, dar există și probleme cu care unele persoane se confruntă în fiecare zi, acestea ducând la distrugerea metabolismului.

Care sunt obiceiurile care distrug metabolismul?

Mâncatul prea puțin este un obicei care poate distruge metabolismul. Oamenii au concepția greșită cum că dacă mănâncă mai puțin slăbesc. Cu toate acestea, limitarea consumului de calorii poate scădea metabolismul. Deși vei putea pierde în greutate dacă vei creea un deficit caloric, consumul unui număr mic de calorii se poate întoarce împotriva ta. În acest caz, corpul scade ritmul simțind că nu se poate bucura de o cantitate suficientă de calorii.

Un stil de viață sedentar poate și el contribui la o scădere semnificativă a numărului de calorii pe care îl arzi în fiecare zi. Multe persoane stau jos atunci când lucrează, lucru care poate duce la un efect negativ asupra metabolismului, precum și a sănătății generale. Orice activitate fizică, precum statul în picioare, urcatul scărilor, curățenia sau gătitul este importantă și vă poate ajuta să ardeți unele calorii.

Somnul insuficient afectează și el buna funcționare a organismului. Somnul este important pentru o menținere a sănătății generale. Dacă obișnuiești să dormi puține ore, atunci poți crește semnificativ riscul de a face unele boli, inclusiv bolile de inimă. De asemenea, riscul de a face depresie sau diabet crește și el semnificativ. Rata metabolică poate fi redusă de un somn inadecvat, iar acest lucru poate duce la o creștere sau la o scădere în greutate.

Pentru a obține o pierdere sănătoasă în greutate, trebuie să consumi o cantitate optimă de proteine, astfel încât să fii satul pe o perioada mai mare de timp. Atunci când digeri alimentele, mai are loc și o crește a metabolismului, efectul termic al proteinelor fiind unul mai mare decât cel al carbohidraților sau al grăsimilor. Dacă obișnuiești să consumi proteine, atunci metabolismul crește cu 20-30%, în comparație cu 5-10% pentru carbohidrați.

Cum ne putem îmbunătăți metabolismul?

Una dintre cele mai simple modalități de a-ți îmbunătăți metabolismul este să-ți lucrezi musculatura. Fiecare kg de mușchi folosește 6 calorii pe zi pentru a se susține. În același timp, fiecare kg de grăsime arde 2 calorii zilnic. În timp, această diferența devine importantă, de aceea nu uită să incluzi antrenamentele de forță pentru a-ți stimula mușchii.

Exercițiile aerobice sunt importante pentru a avea mușchi puternici, acestea revigorând metabolismul în orele de antrenament. Este important să incluzi așadar și exerciții cu intensitate ridicată, astfel încât rata metabolică să crească și ea semnificativ. Vei obține așadar beneficiile de care ai nevoie din acest punct de vedere. Poți susține aceste beneficii consumând și suplimente cu fier lipozomal, acestea ajutându-te pentru a-ți susține metabolismul.

Gustările sănătoase sunt și ele benefice, iar mâncatul frecvent poate ajuta semnificativ la scăderea în greutate. Atunci când obișnuiești să mănânci mese mari la un anumit interval de timp, metabolismul încetinește între aceste mese. Cu toate acestea însă, o masă mică sau o gustare luată la un interval de 3-4 ore, păstrează acest metabolism activ. În acest fel, pe timpul zilei se păstrează un metabolism cât mai activ, astfel încât să se ardă mai multe calorii pe parcursul zilei.

Alimentele picante au și ele un rol în accelerarea metabolismului, de aceea poți să-ți condimentezi mesele. Dacă vei adăuga ardei roșu sau verde iute în ceea ce gătești, aceste condimente îți vor crește mult rata metabolică. În acest fel, vei putea beneficia de o rată metabolică crescută, iar acest lucru va fi benefic pentru tine. Vei vedea că în timp aceste alimente te ajută mult și îți oferă beneficiile de care ai nevoie.

Articol susținut de Enigma Plant, magazin online de produse naturiste. Acesta are în oferta sa peste 5000 de produse BIO, pulberi organice, alimente, suplimente, remedii din plante medicinale și tratamente. Pentru mai multe informații, vizitați enigma-plant.ro

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending