A-Z NEWS
34 de branduri puternice au pus România pe podium, la Gala Superbrands – Romania on Stage
Superbrands România a lansat cea de-a şasea Carte Superbrands pentru România şi a decernat trofeele Superbrands, în cadrul Galei Superbrands-România on Stage, marcându-se astfel finalizarea ediţiei 2013/2014 a Programului Superbrands, dedicat recunoaşterii performanţei excepţionale în branding.
Prestigiosul eveniment a reunit, aseară, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, peste 100 de reprezentanţi la nivel înalt ai mediului de afaceri, specialiști în branding, presa de specialitate, alţi invitaţi de onoare din România şi din Republica Moldova, precum şi personalităţile care au constituit Consiliul Superbrands al acestei ediţii.
Always, Aqua Carpatica, Ariel, Avon, Bonduelle, Borsec, Cargus, Catena, Cărtureşti, Dacia, DHL, Fairy, Floriol, Furazolidon Terapia, Gerovital, Gillette, Head & Shoulders, Humana, Jolidon, Lidl, JW Marriott, Medlife, Mobexpert, Nivea, Ocean Fish, Orange, Pampers, Persil, Raiffeisen Bank, Rigips, Rom, Scotch Brite, Sensiblu, Unicredit Tiriac Bank sunt, în ordine alfabetică cele 34 de branduri, din rândurile a aproximativ 300 de branduri care au primit statutul de Superbrand în 2013/2014, care au urcat pe podium, pentru a primi trofeul Superbrands.
Amfitrionii Galei Superbrands au fost agenția de comunicare strategică BDR Associates, care administrează de aproape 9 ani programele Superbrands pentru România, precum și Colin Lovering, Managing Director Achieve International, în calitate de Master of Ceremony al evenimentului. Trofeele Superbrands au fost acordate de personalităţi ale mediului de afaceri membri ai Consiliului Superbrands, printre care Walter Frield, membru fondator şi Preşedinte al Austrian Business Club România, doamna Anca Harasim, CEO al Camerei Americane de Comerţ în România, Al Kamara, Fondator al Wave Division, Corneliu Cojocaru, Consilier senior în comunicare, Banca Naţională.
Secţiunea de Guest Brands a fost reprezentată de ArtMark, Business Review și Neuhaus, 3 branduri reprezentative pentru segmentul lor de piaţă, în România.
Trofeul Superbrands Honorary Recognition a fost decernat anul acesta organizaţiei IAA (International Advertising Association), pentru succesul remarcabil în coagularea unei industrii care a transformat creativitatea românească în brand de ţară. Trofeul a fost înmânat de către doamna Camelia Șucu, CEO Class Living.
În cadrul fiecărei ediţii a programului, Superbrands România acordă acest trofeu onorific unei personalităţi, unei asociaţii/organizaţii, unui proiect, sau unei iniţiative care demonstrează creativitate remarcabilă, talent şi inovaţie în promovarea culturii de branding printr-o comunicare excepţională, contribuind la progresul pieţei şi al societăţii în general.
În armonie cu sloganul inspiraţional România on Stage sub care s-a desfăşurat evenimentul Superbrands, invitaţii Galei au fost Paula Seling si Ovi, artiştii care vor reprezenta România la Eurovision.
Brandurilor eligibile pentru statutul Superbrands au fost desemnate în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 25 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1.395 de branduri din 52 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost încredere, calitate şi diferenţiere pe piaţă, aplicate în toate programele ce se desfășoară în lume. În urma acestei selecții, 578 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul IPSOS, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban. Rezultatele finale ale cercetării reflectă opțiunile consumatorilor români pentru cele 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piața din România.
Cartea Superbrands pentru România, distribuită la nivel național si internaţional constituie, prin brandurile puternice intrate în program, un excepţional instrument de promovare a potenţialului pieţei româneşti, oferind o reflectare obiectivă şi credibilă a tendinţelor pieţei , a comportamentului consumatorului , interesat din ce in ce mai mult de calitate şi respect.
Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV6 zile ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 29 aprilie – 05 mai 2024
-
EVENTSo săptămână ago
“Fii regina pentru o zi” – eveniment unicat in Romania.
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Ana Maria Pal a părăsit Survivor All Stars, iar concurenții rămași vor da, diseară, bătălia Imunității: ”unul singur va căpăta acest colan”
-
Topuri anualeo săptămână ago
AUDIENȚE TV: Grupul PRO – cea mai mare cotă de piață trimestrială din ultimii 10 ani!
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 22 – 28 aprilie 2024
-
Documentar2 săptămâni ago
James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!
-
Filme2 săptămâni ago
Hamas – Violenta nu e o optiune, in curand in cinematografe
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 19 – 25 aprilie 2024
-
Monden2 săptămâni ago
Celebra Naomi a murit. Vedeta ajunsese într-un spital din Germania, în comă
-
Reality Show2 săptămâni ago
Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!
-
K-News & Cultureo săptămână ago
„Floarea nopții” – un nou serial coreean de excepție, producție 2024, la TVR 1
-
Eurovision2 săptămâni ago
Eurovision 2024 . Țările participante, orașul gazdă, favoriți- VIDEO TOATE MELODIILE
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Zambeste nu te costa nimic 😁
-
ȘTIAI CĂ...?2 săptămâni ago
Afla aici cine este Corina Munteanu