Connect with us

ALL MEDIA

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

Avatar

Published

on

Statisticile arată că 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, în medie, în fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe SMS-uri decât tweet-uri și de 14 ori mai multe decât mesaje pe Facebook.

 
Având toate aceste statistici, nu este de mirare că echipele de marketing găsesc publicitatea prin SMS ca o armă puternică pentru a duce campaniile către succes. În multe industrii, SMS marketing-ul este principală metodă de marketing direct.
În urma mai multor studii de piață pe care le-a desfășurat de-a lungul timpului, specialistul în SMS Marketing, Cosmin Campian de la www.smsadvert.ro, ne oferă câteva sfaturi extrem de utile pentru a desfășura o campanie eficientă:

 

 

1.    Simplu și Scurt
“Regula Simplu și Scurt ar putea fi cea mai importantă dintre toate și te poate conduce la rezultate uimitoare. Majoritatea companiilor de telefonie mobilă limitează mesajele la 160 de caractere, este foarte important ca mesajul tău să se încadreze în această limită sau cel puțin prima parte a mesajului să transmită esența campaniei tale. Un mesaj de exemplu ar fi: La următoarea comandă aveți reducere 40%. Oferta expiră în două zile. Intră pe smsadvert.ro. Acest mesaj poate face minuni deoarece este drept la țintă, conține instrucțiuni simple și te anunță că oferta expiră curând, ceea ce îndreaptă clientul către o acțiune imediată. Este important întototodată ca într-o campanie de SMS marketing să incluzi o ofertă de care să fii sigur că ar putea fi pe placul celor mai mulți destinatari”, explică specialistul.

2.    Alege momentul potrivit
“Întodeauna campaniile care au un termen limită de expirare, preferabil ca acesta să fie de maxim 2-3 zile, beneficiază de un succes mai mare decât cele care conțin oferte pe perioade nelimitate. De asemenea, s-a dovedit în timp ca fiind mai eficiente campaniile desfășurate în jurul orei 10 dimineață. Campaniile desfășurate în weekend au un impact mai mic de regulă. Aceste reguli se aplică în majoritatea campaniilor de SMS marketing, dar nu se aplică în toate cazurile. Testează ore și zile diferite, apoi evaluează rezultatele pentru a te asigura că desfășori campaniile tale la momentul potrivit”, explică specialistul de la www.smsadvert.ro.

3.    Segmentarea clienților
“Foarte multă lume, dintre cei care s-au abonat deja la notificări, se plânge de mesajele de marketing pe care le primesc și le consideră adesea nefolositoare. Încearcă să trimiți întodeauna mesaje utile pentru clienții tăi, mesajele trebuie să fie personalizate în funcție de nevoile lor. Creează liste diferite de contacte în funcție de vârstă, interese, acțiuni înregistrate în site-ul sau aplicația ta. Având în vedere că majoritatea persoanelor folosesc deja un smartphone, asigură-te că măsori impactul campaniilor și astfel te apropii de nevoile fiecărui client”, declară Cosmin Campian de la www.smsadvert.ro.

4.    Scurtează link-urile
“Link-urile din campaniile tale pot fi foarte lungi și nu se încadrează în cele 160 de caractere disponibile într-un mesaj. Folosește servicii precum Goo.gl sau Bit.ly pentru a scurta link-urile. Un alt avantaj pe care ți-l oferă link-urile scurte este acela de a monitoriza mai ușor click-urile din mesajele SMS trimise de ține, astfel vei putea vedea care este impactul campaniei tale de SMS marketing”, conchide specialistul în marketing de la www.smsadvert.ro.

Comentarii

ALL MEDIA

Ce trebuie să iei în calcul atunci când alegi piesele auto de la centre de dezmembrări

Avatar

Published

on

În ultima vreme, centrele de dezmembrări au luat amploare și continuă să crească în popularitate. Explicația este evidentă și ține de preferința pentru mașini second hand importate masiv din Europa. România a fost campioană la acest capitol, multă vreme și nici acum nu se poate spune că lucrurile stau diferit.

Din pură nevoie de a găsi o soluție echilibrată în ceea ce privește întreținerea mașinii, piesele la mâna a doua sunt o recomandare. Nu orice tip de piesă desigur. Consumabilele, spre exemplu, nu sunt nicicând indicate a fi cumpărate la mâna a doua. Însă aripi, faruri, radiatoare, pompe de injecție, chiulasă, electromotoare sau alternatoare sunt oricând de preferat a fi cumpărate din centre de dezmembrări.

Diferența? De la astfel de centre de dezmembrari Craiova sau  din orice alt oraș achizițiile pot fi mai avantajoase din punct de vedere financiar. Vorbim despre o diferență de cele mai multe ori chiar și de jumătate de preț față de costurile cu piesele noi. Așadar, un major avantaj este legat de posibilitatea de a controla costurile, astfel încât să fie evitate achizițiile destul de costisitoare.

Ce trebuie să știți despre piesele cumpărate de la dezmembrări

Contrar unor prejudecăți sau contrar practicilor unor centre ce lucrează la nivel de amator, există și opțiunea de a primi garanție și de a avea parte de piese verificate. Iată ce trebuie să știți despre piese auto achiziționate din centre de dezmembrări precum Wolcar spre exemplu:

Garanția

Desigur, unele centre de acest gen nu își permit să ofere garanție pentru produsele comercializate. Aici este de altfel și ruleta rusească în cazul acestei metode de achiziție a unor piese auto. Nu însă și când vine vorba de Wolcar. Pentru ceea ce cumpăraţi de aici aveţi garanție asigurată de 3 luni.

Retur și verificare de piese

În ceea ce privește compatibilitatea pieselor aveţi un filtru activ în cadrul paginii Wolcar. Alegerea corespunzătoare va ține cont de modelul mașinii, anul fabricației de asemenea. O paletă largă de opțiuni regăsiţi aici: piese pentru Audi, Ford, Volkswagen, Skoda și multe altele. Privind tipologia pieselor vorbim despre elemente de caroserie, climatizare, electrice, de interior, pentru motor sau elemente de transmisie.

Oricare ar fi alegerea, stocul disponibil este notat online. Înainte de a fi livrată o piesă aceasta va fi verificată pe bancul de lucru. De asemenea, la Wolcar aveți și garanția a ceea ce cumpărați. În cazul în care intervine decizia de a face un retur, banii vor fi returnați integral. Detalii regăsiți și în cadrul paginii oficiale.

 

Cine este Wolcar

Centrul fizic este în localitatea Malu Mare, Craiova, județul Dolj. Dar cei interesați de achiziția unor piese de aici trebuie să știe că este posibilă orice comandă, cu livrare oriunde în țară. Pentru cei care pot ridica produsul de la centru lor, aici vor regăsi și un service autorizat, cu o lungă listă de servicii: începând cu partea de diagnoză computerizată și până la înlocuire de piese.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Kanal D, premiu pentru “Excellence in Media Sales”

Avatar

Published

on

Kanal D a primit aseara premiul pentru “Excellence in Media Sales”, in cadrul evenimentului “Most Admired Business Women Awards 2020”, organizat de Business Arena Magazine. Distinctia a fost oferita Stefaniei Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D, pentru succesul profesional, aptitudinile manageriale si determinare in atragerea celor mai bune rezultate intr-un segment de piata foarte competitiv.

Printre invitatii la prestigiosul eveniment s-a aflat si Cosmin Cernat, vedeta Kanal D.

“Sunt foarte mandra ca am primit aceasta recunoastere, este meritul intregii echipe Kanal D, careia tin sa ii multumesc pe aceasta cale. Sunt convinsa ca impreuna vom reusi sa aducem, in continuare, cele mai bune solutii pentru clientii si partenerii nostri. Kanal D este un jucator important pe piata media din Romania, care se remarca prin rezultate spectaculoase inregistrate si printr-o crestere constanta, de la an la an”, a spus Stefania Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D.

Kanal D este unul dintre cei mai performanti jucatori pe piata media din Romania; statia si-a consolidat pozitia in top trei televiziuni din Romania prin intermediul unei strategii de comunicare foarte bine articulate a valorilor bradului si a continutului emisiunilor difuzate.

In 2019, Kanal D se plasa pe primul loc la nivel National, in Day Time, in intervalul 11:00 -15:00, inregistrand o cota de piata de 15,1%. De asemenea, suprematia la nivel National, in Day Time, a continuat si in 2020, de luni pana vineri, in acelasi interval orar, statia acumuland o cota de piata de 16,5%.

Comentarii

Continue Reading

Radio

Ramon Cotizo și Nono Semen preiau ștafeta matinalului Digi FM de vacanță

Avatar

Published

on

            Ramon Cotizo și Nono Semen sunt „Regii dimineților de vacanță” și preiau ștafeta matinalului Digi FM, în luna august. În fiecare dimineață, de luni până vineri, de la ora 7:00 la 10:00, cei doi aduc energie și voie bună ascultătorilor Digi FM.

 

„Eu vara nu dorm ! Pe bune. Mă ține căldura treaz. Colegii mei s-au bucurat la auzul veștii și mi-au spus că eu sunt alesul pentru matinalul Digi FM de vacanță. Ce nu știau ei este că eu vara nu dorm – noaptea…  Așa că, după ce am tras bățul scurt (mai scurt decât Ciuclaru), vă aștept în fiecare dimineață de la ora 7:00 să ne trezim împreună sau mă treziți și pe mine. Nu o să fiu singur. Cel mai bun amic și coleg al meu, Nono, o să se alăture acestei nebunii de-o vară.

 

            „Cum suntem două firi puse pe glume, cred că o să ne descurcăm onorabil. Colegii ne strigă deja Regii dimineților şugubețe. Bețescurte, clar. Dar ne bucurăm. Ne bucurăm pentru că o să fim cu voi, pentru că dimineața bună se face cu un zâmbet, o glumă, o voce prietenoasă, alături de ascultătorii Digi FM, la prima cafea a zilei, în drum spre job sau în concediu, a spus Ramon Cotizo, completat de Nono Semen: „Fie că ești în vacanță sau la job, la Digi FM vei simți un vibe bun alături de doi oameni sinceri, deschiși și bucuroși că pot să-ți fie aproape.”

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0