Connect with us

ALL MEDIA

400.000 de utilizatori online au urmărit competiţia Siemens “Amazing” Race

Avatar

Published

on

Bucureşti, 1.06.2011: Prima competiţie românească de tip “Amazing” Race lansată de Siemens România a atins o audienţă de 400.000 de utilizatori online, conform ZeList. Proiectul a avut loc în perioada 23 – 27 mai şi s-a desfăşurat exclusiv prin instrumente ce ţin de social media.

În cadrul celor 5 zile de competiţie, 3 echipe de bloggeri au parcurs un traseu de peste 1.700 de km prin 8 oraşe, în care au descoperit soluţii sustenabile de dezvoltare urbană implementate de compania Siemens în România.

“Conform monitorizării ZeList, în trei săptămâni de campanie, peste 400.000 de utilizatori online i-au urmărit pe bloggerii înscrişi în competiţia Siemens “Amazing” Race. Principalul instrument de social media folosit a fost reţeaua de socializare Facebook, care a înregistrat o audienţă de 150.000 de persoane”, declară Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens România.

Competiţia Siemens “Amazing” Race a fost urmărită şi în mediul offline prin intermediul transmisiunilor TV din ţară. Reportajele difuzate au fost urmărite cumulat de aproape 1 milion de telespectatori.

„Audienţa generală înregistrată de competiţia Siemens “Amazing” Race a depăşit aşteptările noastre iniţiale. Estimăm ca aproximativ 1,5 milioane de români au luat contact cu soluţiile de dezvoltare sustenabilă din marile oraşe ale României, datorită acestui proiect inovator de social media”, a adăugat Dan Sântimbreanu.

Câştigătorul întrecerii Siemens “Amazing” Race a fost Bobby Voicu, consultant în social media. Premiul întrecerii constă intr-o excursie la Copenhaga, cel mai verde “oraş” din Europa, conform primului Index Verde al Oraselor (European Green City Index), efectuat de Economist Intelligence Unit şi Siemens. Studiul, unic din punctul de vedere al dezvoltării durabile, a fost realizat în 30 de oraşe din 30 de ţări europene şi a fost prezentat de Siemens în 2009 la Conferinţa ONU pentru Schimbări Climatice în Copenhaga.

Alături de Bobby Voicu, participanţi în competiţia Siemens “Amazing” Race au fost Alex Rădescu, blogger pe tehnologie, şi Nebuloasa (Oltea Zambori), blogger generalist.

Prin această campanie, Siemens şi-a propus să informeze publicul cu privire la existenţa soluţiilor de dezvoltare durabilă din marile oraşe din România implicându-l efectiv şi în procesul de conştientizare a necesităţii adoptării acestora în viitor.

Mai multe detalii despre competiţie la www.facebook.com/siemens.race, www.siemens.ro/race sau pe blogurile echipelor din concurs: www.bobbyvoicu.ro, www.alexradescu.ro, nebuloasa.info.

Comentarii

Radio

PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO

Avatar

Published

on

            PRO FM se relansează sub sloganul OPEN RADIO ! Atitudinea OPEN, pe care echipa radioului a tradus-o mereu în distracție, curaj și prietenie autentică, are acum o nouă imagine. Procesul de rebranding reprezintă cel mai mare upgrade al radioului din ultimii 23 de ani.

 

Timp de 27 de ani, PROFM a marcat generații, a deschis inimi și poftă de libertate și a luat mereu distracția în serios. Iar azi, PROFM a decis să pună în lumină valorile care l-au consacrat, pentru a le putea integra într-o imagine nouă. Acum, când viitorul trebuie pregătit cu optimism, PROFM e mai deschis ca niciodată să ia în piept orice provocare. E creativ și plin de energie. E OPEN RADIO.

 

Totodată, acest rebranding este și o etapă esențială în angajamentul radioului de a fi alături de oameni deschişi, cu distracție și muzică bună, de toate tipurile. De a avea un impact pozitiv în fiecare zi. Noul radio are un nume îndrăzneț, scris dintr-o bucată: PROFM, așa cum vrea să fie, deschis la idei, provocări și trăiri noi, deschis să asculte, să încerce, să-și depășească limitele. PROFM înseamnă curaj și acceptare, nebunie și schimbare, evoluție și asumare, distracție și noutate, cele mai fresh hituri din zori până în noapte și o prietenie de durată cu oamenii.

 

Ca orice lucru care are curajul să fie upgradat, noul logo a luat naștere din vechia imagine. Păstrează esența și culorile deja consacrate, dar merge într-o zonă modernă, orientată spre viitor. Grafica lasă loc jocului și vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, ca un reminder că este necesar să fii OPEN, pentru a realiza că imperfecțiunea înseamnă, de fapt, oportunitate.

 

            „Acest rebranding e un nou capitol al dezvoltării radioului. Păstrează esența a ce suntem, a ce a fost PROFM dintotdeauna, dar e mai modern, mai OPEN la ce e nou, orientat către viitor. Noua arhitectură de brand traduce personalitatea radioului și sensul în care vrem să evoluăm. Suntem OPEN la tot ce e nou și provocator alături de ascultători. E vorba de dialog și puterea de a fi deschis.

 Învățăm zilnic unii de alții, ne distrăm împreună și ne binedispune aceeași muzică bună. Ne-am dat seama că relația pe care o avem cu aceștia și spiritul nostru, al întregii echipe, nu se mai regăseau în identitatea de brand veche. Iar 2020 a fost și este cel mai puternic imbold pentru schimbare și, totodată, cel mai bun exemplu că trebuie să fim OPEN cu toții”, anunță PROFM.

 

Campania de lansare a acestui rebranding este la fel de îndrăzneață și invită oamenii să aibă curaj să transforme un „nu” în „DE CE NU?”. E un reminder să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 

Manifestul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce ?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări.

 

NOUL PROFM e aici:

Echipa PROFM OPEN RADIO mulțumește artiștilor și oamenilor care i-au fost alături în acest prim capitol: The Motans, Irina Rimes, Emil Rengle, Inna, Feli, Marius Manole, Cristiana Oprea, Delia, Andra și Eva Măruță, Smiley, Ana Maria Brânză Popescu și vocii care a dat glas și extra-emoție: Bruja.

Mulțumiri prietenilor de la Global Records, Hahaha Production, Cat Music, Mediapro Music, Andra Music, Delia, Seek Music, Roton Music și echipei care a zis „DE CE NU ?” din prima: agenția de creație ontheroof, casa de producție – POINTS Media și regizorul & DOP: Khaled Mokhtar.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Radio

Cosmin Cernat, în grila de toamnă Radio Impuls, cu un talk-show de duminică

Avatar

Published

on

            Grila de toamna Radio Impuls vine cu o surpriza uriasa pentru ascultatorii postului. Din 20 septembrie,  in fiecare duminica, de la ora 12:00, Cosmin Cernat va fi gazda emisiunii „Invitatul de 12”, un talk-show relaxat, dar si provocator, presarat cu umor si picanterii din lumea mereu surprinzatoare a showbiz-ului.

 

Cu o experienta uriasa in televiziune, unul dintre cei mai buni comentatori sportivi, intervievator redutabil si foarte apreciat de un public divers, Cosmin Cernat va pune o serie de intrebari invitatilor sai, menite sa dezvaluie personalitatea acestora,  sa scoata la lumina lucruri nespunse pana acum, dar si sa faca amiezile de duminica mai frumoase. Invitatii lui Cosmin Cernat vor fi personalitati marcante, voci cunoscute din playlist-ul Radio Impuls, celebritati din lumea muzicala si nu numai. Umor, inteligenta, povesti, toate acestea vor fi pe undele radio odata cu emisiunea „Invitatul de 12”, din 20 septembrie, in fiecare duminica, de la ora 12:00.

Toamna si-a intrat oficial in drepturi la Radio Impuls, emisiunile consacrate urmand sa faca deliciul ascultatorilor. Totul incepe cu o explozie de glume, informatii si muzica, dimineata, de la 7:00, ora de la care matinalii Radu Tibulca si Orlando Ivan dau „Scularea!” tuturor romanilor, in fiecare zi a saptamanii, de luni pana vineri. Dupa o vacanta bine-meritata, cei doi simpatici matinali sunt gata sa le ofere celor care ii asculta, doza uriasa de energie si buna dispozitie, astfel incat ziua sa inceapa in forta.

           Alexandra Enasoaie isi asteapta ascultatorii, de la ora 10:00, cu Morning Latte”, apoi Uzina de Dume” continua, de la 13:00,  cu doza de glume pe banda rulanta, oferite cu generozitate de Stefan Coroian si Mihai Nicoara.

 

De la ora 16:00, Mihai Hinda este „Bara la bara”, asa cum i-a obisnuit de atata timp pe fanii Radio Impuls. In fiecare seara, de la 19:00, DJ Even Steven da drumul distractiei la maximum, pregatind totul cum se cuvine pentru ceea ce urmeaza de la 22:00, emisiunea „Hit dupa Hit”, cu cea mai tare muzica.

 

In weekenduri, sambata si duminica, de la ora 8:00, Cosmin Dimancescu da tonul relaxarii cu „Hit Break”. In fiecare sambata, de la 12:00, la HOT40, Alin Scrob le ofera ascultatorilor Radio Impuls, un top al celor mai difuzate piese ale momentului, urmand ca emisiunea „Hit dupa Hit” sa tina mai departe ritmul muzicii bune, de la 15:00.

 

In fiecare duminica, de la ora 12:00, Cosmin Cernat se afla in dialog surprinzator cu „Invitatul de 12”, timp de o ora, urmand ca „Hit dupa Hit” sa isi tina fanii aproape de radio, cu cele mai bune piese ale momentului.

Radio Impuls ofera ascultatorilor un program de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic de continut fresh.  Statia s-a alaturat programului Kanal D in martie 2019, odata cu intrarea in Portofoliul Dogan Media International, si reprezinta o retea cu acoperire in cele mai importante orase ale tarii, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Brasov, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova.

 

Radio Impuls atrage tot mai multi ascultatori de la o zi la alta, semnificativa este cresterea cotei de piata inregistrate in Bucuresti. Reamintim ca studiul de audienta radio al valului al doilea 2020, desfasurat in perioada 27 aprilie – 16 august, a reconfirmat trendul ascendent Radio Impuls. Conform IMAS – Marketing si sondaje SA si Mercury Research S.R.L,  statia a inregistrat o crestere a cotei de piata de 167% in Bucuresti, fata de acelasi val din anul anterior. De asemenea, Radio Impuls a avut o crestere semnificativa de 67% in ceea ce priveste indicatorul Daily Reach %.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Marile premiere ale toamnei se văd gratuit pe AntenaPlay

Avatar

Published

on

            Marile premiere ale toamnei, lansate de Antena 1 în săptămâna 7 13 septembrie, pot fi urmărite gratuit, toată luna septembrie, pe platforma AntenaPlay, de oriunde, oricând şi de pe orice dispozitiv.

 

Primele trei ediţii Chefi la Cuţite, primul episod din ultimul sezon al serialului Sacrificiul, premiera celui de-al nouălea sezon iUmor, primele transformări din cel de-al 15-lea sezon Te cunosc de undeva!, dar şi premiera X Factor, cu noul juriu: Delia, Loredana, Ştefan Bănică Jr. şi Florin Ristei, toate pot fi vizionate gratuit pe AntenaPlay în luna septembrie.

În plus, telespectatorii iUmor au parte de şi mai mult umor, cu I (mai mult) Umor, un serial ce va însoţi săptămânal fiecare ediţie a emisiunii şi va putea fi vizionat online în fiecare luni, pe AntenaPlay. Tot în această toamnă, abonaţii AntenaPlay vor mai avea parte de o surpriză: Ilona Brezoianu îi va duce pe telespectatori în culisele X Factor cu eXtra Factor, un serial ce poate fi urmărit online, în fiecare duminică.

AntenaPlay oferă 10 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, emisiuni preferate în ediții integrale și știri de ultimă oră. Este disponibilă pe toate device-urile: smartphone, smart TV, PC, tabletă sau laptop. Este singurul loc în care se pot urmãri emisiunile produse de Antena TV Group în ediții integrale, din orice colţ al lumii şi de pe orice dispozitiv.

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0