Connect with us

Business

STUDIU: 6 din 10 români sunt fericiți la job

Avatar

Published

on

 

Peste 61% dintre angajații din România, care au participat la un sondaj derulat de eJobs, spun că sunt fericiți la actualul loc de muncă. Sondajul face parte din campania #HappyLaJob și s-a desfășurat online pe platforma eJobs.ro, cu obiectivul de a afla cât de fericiți sunt românii la job. Peste 123.000 de români, atât angajați, cât și antreprenori, directori de companii sau bloggeri din toată țara, și-au declarat nivelul de fercire prin răspunsuri la o serie de întrebări în perioada octombrie-noiembrie 2016.

Chestionarul #HappyLaJob a pornit cu întrebarea „Ești Happy?”, la care 65% dintre participanți au răspuns pozitiv. Mulțumirea la locul de muncă a fost însă evaluată prin intermediul a cinci piloni principali ai fericirii în viața profesională: pasiunea, onestitatea, echilibrul dintre viața personală și cea profesională, impactul activității în cadrul companiei și evoluția în carieră.

  • Pasiune: „Ia te uită, ai ajuns la sfârșitul zilei! Dar… ai pus măcar un pic de pasiune în ce-ai făcut azi?” – 68% dintre respondenți s-au declarat pasionați de jobul lor și au confirmat că pun pasiune în ceea ce fac în fiecare zi.
  • Onestitate: „Știi cum e cu minciuna și picioarele ei scurte. Îți place cât de <pe bune> sunt lucrurile la jobul tău?” – 56% dintre participanți simt că au parte de transparență la locul de muncă.
  • Echilibru: „Reușești să-mparți cu măiestrie orele la job, ca să-ți rămână și pentru acasă?” – 63% dintre respondenți spun că reușesc să atingă un echilibru sănătos între viața personală și cea profesională.
  • Impact: „A fi sau a nu fi… doar un angajat. Simți că îți lași amprenta la locul de muncă prin ce faci?” – 70%, cel mai mare procent din întregul sondaj, simt că munca lor face diferența în companie sau în societate, într-un fel sau altul.
  • Evoluție: „Hai să facem cunoștință cu tine peste 5 ani. Te vezi tot la același loc de muncă?” – 46% consideră că au locul și oportunitățile necesare pentru a evolua la job.

Pentru a vedea toate rezultatele campaniei, te invităm să intri aici. (www.ejobs.ro/happy/happy_index)

„Fericirea la job este atunci când e duminică seara și nu te gândești cu tristețe că a doua zi trebuie să te duci la birou. Dar nu numai. Este o combinație între a fi cu adevărat pasionat de ceea ce faci, a face în fiecare zi ceva care contează, a avea oportunități să ajungi mai sus pe scara ierarhică și, în același timp, a menține o viață personală echilibrată, fără a lăsa jobul să-ți fure din timpul pentru hobby-uri”, spune Laura Chiculiță, Chief Marketing Officer – eJobs România.

În ansamblu, 26% dintre respondenți s-au declarat în totalitate fericiți la locul lor de muncă, din toate punctele de vedere, în timp ce mai puțin de 10% dintre participanții la sondaj au răspuns negativ la toate întrebările. Dintre cei care spun că se bucură de echilibru între viața personală și cea profesională, 4 din 10 menționează că își doresc să poată avea un impact mai mare în companie sau în societate prin munca lor. În același timp, o treime dintre cei care nu văd impactul muncii lor sunt totuși foarte pasionați de ceea ce lucrează zi de zi

Sondajul #HappyLaJob a avut și o componentă deschisă, opțională, în care respondenții au descris ce înseamnă pentru ei fericirea la job. Mulți dintre angajații și antreprenorii care au participat la sondaj au lăsat și testimoniale.

„Fericirea cred că este relativă pentru fiecare persoană în parte și cred că se măsoară în grade de liniște, confort și siguranță”, a scris Livia Porfire, Recruitment Specialist în cadrul Flanco. „Când există un sens în viață. Când ce faci tu înseamnă ceva pentru propria ta persoană și te reprezintă și ajunge în niște straturi ale sufletului tău, care contează într-un fel”, a spus și Oana Titică, antreprenor Chicineta. Sau „faptul că lucrez cu oameni mișto, care nu se tem să încerce idei noi și să se autodepășească, care gândesc <în afara cutiei>. Fac ceea ce îmi place și învăț în fiecare zi”, după cum a scris și Ciprian Maxim, designer grafic.

Campania „#HappyLaJob: Un demers pentru fericire-n Univers”, derulată de eJobs, face parte dintr-o inițiativă strategică amplă pentru creșterea nivelului de fericire față de viața profesională din România. eJobs a ridicat o întrebare în jurul căreia gravitează multe decizii, atitudini și acțiuni din viața de zi cu zi și din carieră și anume dacă „Ești fericit?”. eJobs.ro propune aproape 30.000 de joburi celor care răspund negativ sau care ar vrea să fie mai mulțumiți de locul lor de muncă.

 

Comentarii

Business

Comerțul nu este afectat de coronavirus – magazinele de bricolaj online au un avantaj

Avatar

Published

on

Într-o perioadă de criză unii nu se pot gândi decât la necesitățile de întreținere. Totuși cine stă la casă, are gospodărie în întreținere mai ales în perioada în care primește recomandare de a sta cât mai mult timp acasă, își caută preocupare. Așa se face că, pe lângă magazinele alimentare sau farmacii, magazinele de bricolaj sunt în continuare în atenția publicului.

Desigur, în această perioadă în mod special au întâietate variantele online. Bricolaj Market este un exemplu în acest sens.

Activitatea restrânsă îndreaptă atenția către întreținerea spațiului personal

Pe măsură ce se impun reguli mai stricte în decursul perioadei de pandemie, oamenii își îndreaptă mai mult atenția spre timpul petrecut acasă. Aici sunt încă multe de făcut și suprapunându-se cu perioada de primăvară, întreținerea spațiilor verzi sau mici reparații ii vor ține ocupați pe mulți.

Sunt căutate în mod special echipamentele pentru grădină, pentru tăiat iarbă, tuns gazon, dar și tipuri diverse de aparat de sudura, printre altele. Sunt preferate variantele de echipamente de performanță, însă din clasa celor hobby. Prețurile sunt mai rentabile și se disting printr-o capacitate suficient de mare pentru a face față cerințelor gospodărești. Au, din fericire, varietatea necesară dintre care cei interesați pot alege.

Atenție la acest capitol! Bugetul clienților se va îndrepta strict către produsele necesare numaidecât în gospodărie. Pentru a fi o investiție rentabilă este recomandată consilierea. Spre exemplu un inverter de sudură ales poate fi mai scump ca achiziție, însă pe termen lung, la folosire, are capacitate mare cu un consum redus de energie electrică. Pentru utilizatorul casnic va conta de asemenea să fie un echipament compact, ușor de manevrat și de mutat.

Mulți trec munca în online și au de câștigat

Pentru un magazin precum Bricolaj Market activitatea extinsă și în mediul online nu este ceva nou. Acum însă mai mult ca oricând publicul adoptă această variantă ca fiind mai sigură. Ce trebuie să știe publicul este că eshop-urile sunt pregătite să facă față cerințelor. Astfel, ca și până acum, poate fi solicitată asistența tehnică, la preluarea comenzii, consiliere profesională în cazul în care clientul nu distinge opțiunea perfectă pentru nevoile sale.

Produsele cumpărate din magazinele online beneficiază desigur de garanție, așa cum o  oferă producătorul.  La unele tipuri de produse variază, la altele este aceeași pentru toată gama – aparatele de sudură au garanții de până la 2 ani spre exemplu.

De asemenea, comanda poate fi făcută simplu și rapid, fără a fi neapărat necesară înregistrarea unui cont. Și din acest punct de vedere clienții sunt îndrumați astfel încât să bifeze toți pașii în timp scurt.

Stocuri există, curieratul însă funcționează foarte bine, iar pentru grija publicului trebuie menționat că această metodă de cumpărare implică mai puțin contact față în față, limitând așadar riscurile, în contextul pandemiei actuale.

Notă!

Produsele care vin din țări europene unde sunt înregistrate cazuri de coronavirus nu reprezintă un pericol. Multe dintre acestea sunt stocuri pe care retailerii le dețineau și înainte de declanșarea epidemiei. Nu prezintă risc, iar comercianții își asumă toate normele de igienă și dezinfectare.

Comentarii

Continue Reading

Business

Pentru transport profesional chemaţi un specialist – cum sunt onorate astfel de cereri

Avatar

Published

on

transport marfa si mobila

Pentru orice serviciu există un nivel al amatorului și unul al profesionistului. Înțelegem pe deplin că așa cum mergem la specialist pentru orice problemă, atunci când vine vorba de nevoia ce ține de relocare, transport marfă sau alte bunuri vorbim despre recomandarea de a apela la firme specializate.

Serviciile pe această nișă s-au dezvoltat simțitor de mult în ultima vreme, ca drept dovadă a dezvoltării pe sectoare diverse. Deschiderea unui nou sediu, mutarea unei firme sau chiar mutarea în casă nouă sunt cazuri care impun necesitatea unui transport special.

Firmă cu experiență, care poate asigura transportul

Dacă vă întrebați ce poate merge rău atunci când alegeți pe oricine deține o mașină mai încăpătoare, să transporte anumite bunuri să ne gândim la scenarii: marfă sau bunuri deteriorate atunci când ajung la destinație, costuri mai mari, întrucât vor fi necesare mai multe rute, repetate tur-retur. Așadar, dacă punem în balanță practic nu merită.

Există firme de transport marfa ce pot onora comenzi în ceea ce privește necesitatea de a muta mobilă, bunuri de mare volum sau de a ajuta la relocarea unei societăți, cu tot ce înseamnă mutarea echipamentelor. O astfel de colaborare are la bază un contract, astfel că timpul în care se va desfășura întreaga operațiune este cel stabilit conform termenilor din contract.

Avantajele de a lucra cu o firma serioasă de transport marfă

Siguranță – o firmă de transport marfă și mobilă în București precum sunt serviciile pe care le regăsim la www.transport-marfa-mobila.ro poate asigura transportul. Astfel, la destinație nu există surprize, deteriorări.

Eficienţă și promptitudine – practic publicul își asigură un timp optimizat în care realizează mutările necesare.

Costuri rentabile – dacă ne gândim la soluții alternative, sunt necesare autovehicule încăpătoare și șoferi, există și factorul de efort fizic, așadar per total costurile sunt mai avantajoase atunci când alegerea este cea a unei firme care să realizeze transportul necesar. Vorbim spre exemplu inclusiv de șoferi cu experiență care vor contribui la efectuarea unui transport eficient.

Când apelăm la astfel de servicii

În principiu tot ce înseamnă o mutare complexă, cu bunuri de mare volum va impune nevoia de autovehicule mari pentru a fi transportate. Există însă tot felul de cazuri. Cei de la transport-marfă-mobilă.ro spre exemplu se adresează publicului bucureștean, indiferent de sector. Echipa este mereu pregătită pentru a răspunde solicitărilor privind transportul intern sau internațional. Pot fi soluția ideală pentru a transporta marfă, mobilă, electrocasnice și nu numai.

Serviciile profesionale de transport vor include și încărcarea, descărcarea, manipularea bunurilor. În plus, pentru rutele mai lungi, la transport internațional spre exemplu, sunt doi șoferi ce se vor asigura că transportul este efectuat în timp util, fără a compromite condițiile optime, inclusiv timpul de odihnă.

În ceea ce privește costurile lucrurile sunt relative și variază de la caz la caz. În mod cert însă, avantajele primează astfel pentru că sunt servicii rentabile. Detalii în acest sens pot fi solicitate și din cadrul paginii online mai sus menționată.

Comentarii

Continue Reading

Business

Avantajele de a avea un seif in casa sau la birou

Avatar

Published

on

Multi oameni sunt de parere ca inchirierea unei casete de valori la banca este cea mai buna modalitate de a-si pastra obiectele importante in siguranta. Dar daca este vorba de documente si articole la care ai nevoie de acces rapid? In acest caz, cea mai buna optiune este de a achizitiona un seif pentru casa sau birou. Iata care sunt beneficiile pe care ti le ofera un seif in propria casa sau birou:

Ai acces instant la documente

Exista documente de care ai nevoie imediat: din pacate, bancile nu sunt disponibile 24/7. Ce se intampla daca ai nevoie de un document in perioada in care bancile sunt inchise, in weekend sau in timpul sarbatorilor legale? Prin instalarea unui seif acasa sau la birou, poti avea acces rapid la documente precum pasaport, certificat de nastere, titluri, investitii, plan de asigurare si dosare importante, oricand doresti.

Protectie

Solicitand unui profesionist sa instaleze un seif acasa sau la birou, poti fi sigur ca obiectele tale valoroase sunt protejate in permanenta, iar seiful nu va putea fi mutat cu usurinta din loc. Pentru birou, este necesar sa alegi un seif de dimensiuni mari, de preferat cu fanta, pentru ca accesul la depunere sa fie permis oricui, insa la continut sa poata ajunge doar persoanele autorizate. Pentru protectie maxima, in special in cazul documentelor importante, poti alege seifuri cu dubla certificare, ceea ce inseamna ca vei fi protejat si impotriva efractiei dar si importiva incendiilor.

Un alt beneficiu al seifului, este faptul ca tii intr-un singur loc obiectele de care ai nevoie si astfel nu mai exista riscul sa le pierzi. Chiar daca nu sunt valoroase, sunt importante, iar documentele precum buletinul, pasaportul si alte acte, pot duce la un proces de recuperare stresant, obositor si durabil daca sunt pierdute sau ratacite.

Pastrezi armele de foc departe de raza copiilor

Prin achizitionarea unui seif, ai garantia ca pistolul sau munitia ta nu va ajunge pe maini gresite. Seiful pentru arme poate fi instalat intr-o zona mai putin accesibila, departe de ochii copiilor sau al persoanelor care iti calca pragul. Astfel, ai garantia ca accesul la arma iti este permis doar tie sau persoanelor autorizate.

Un seif nu numai ca iti ofera acces usor la documente si obiectele de valoare, dar ti le pastreaza in siguranta in orice moment al zilei. Asadar, nu-ti expune obiectele de valoare la riscuri inutile si pur si simplu achizitioneaza un seif pentru a beneficia de toate avantajele enumerate mai sus. Exista foarte multe modele de seifuri disponibile pe piata, in dimensiuni variate si cu utilitati diverse. Este important sa te documentezi si sa alegi produsul potrivit nevoilor tale, fie pentru birou sau casa. Seifurile pot fi instalate pe podea, in perete sau asezate in interiorul mobilei. Ia in considerare caracteristicile si achizitioneaza un seif pentru pastrarea in siguranta a obiectelor valoroase.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0