Connect with us

Evenimente

636 de oameni au stat pe Scaunul Părintelui, timp de 23 de zile și de nopți, în cadrul campaniei pentru MagicHOME

Published

on

 

Nu mai puțin de 636 de oameni s-au asigurat că timp de 23 de zile și nopți, Scaunul Părintelui din Galeria Galateca nu va rămâne niciodată gol. Alți 1.185 oameni erau programați, la momentul strângerii celor 100.000 de sms-uri. Acesta este bilanțul „Împreună pentru MagicHOME”, campanie care și-a propus să strângă din donații mici, de 2 euro/lună, suma necesară finalizării unui centru care va găzdui copiii bolnavi de cancer și părinții acestora pe întreaga perioadă a tratamentului.

Centrul MagicHOME este situat lângă cea mai mare unitate de tratament oncologic pentru copii din țară, la doi pași de Institutul Clinic Fundeni și Institutul Oncologic București, și va putea oferi găzduire gratuită și toate cele necesare traiului pentru 30 de persoane, zilnic, din primăvara anului următor.

 

Campania destinată strângerii de fonduri pentru MagicHOME a generat o emoție și o mobilizare nemaiîntâlnită în țara noastră. Din 3 noiembrie, până duminică, 26 noiembrie, 636 de oameni au stat pe scaunul de la Galateca, pentru a atrage atenția asupra problemei, pentru a-și arăta solidaritatea și empatia față de părinții copiilor bolnavi de cancer și pentru a încuraja donațiile pentru finalizarea centrului. În momentul finalizării campaniei de SMS-uri, programările pentru a ocupa scaunul se întindeau până la finalul lunii mai (1.185 oameni).

 

Bugetul total pentru MagicHOME București a fost estimat la peste 500.000 euro. Din total, 215.000 euro a fost prețul de achiziționare a clădirii și terenului aferent, iar pentru finalizarea și amenajarea clădirii și a curții, estimarea este de circa 300.000 euro. Cele 115.000 de SMS-uri trimise în ultimele 23 de zile se vor transforma în circa 200.000 euro în perioada următoare.

Li se vor adăuga aproapei 100.000 euro din donații individuale de la peste 4.000 persoane (transfer bancar, Pay Pal, Bursa Binelui), o sumă în valoare de 100.000 de euro, adunată de o comunitate extraordinară – Comunitatea “La primul bebe”.

 

Mai mult decât atât, Kaufland România – partenerul MagiCAMP încă din 2015 – va completa suma cu o donație generoasă de 100.000 de euro.

„Peste 100.000 de oameni. După 23 de zile și nopți în care sute de oameni au găsit puterea să se pună, chiar și pentru câteva minute, în locul părinților copiilor cu afecțiuni oncologice, în care sute de oameni curajoși și-au împărtășit poveștile și în care peste 100.000 de români, din țară și străinătate, și-au adus contribuția, ne ridicăm de pe scaun plini de recunoștință. Sărbătorim nu doar strângerea fondurilor pentru MagicHOME, sărbătorim solidaritatea și încrederea că împreună se poate. Vă mulțumim tuturor! Nu ne vom opri aici. Avem treabă!”, au declarat Melania Medeleanu și Vlad Voiculescu, fondatorii MagiCAMP și MagicHOME.

 

 

Pe scaun au stat și oameni veniți special din afara țării

Printre cei care au ocupat scaunul din centrul Bucureștiului pentru a atrage atenția asupra suferinței părinților copiilor bolnavi de cancer care locuiesc luni întregi pe un scaun în salonul de spital, s-au numărat oameni din toate categoriile: actori, oameni de televiziune, cântăreți, sportivi, jurnaliști, bucătari, ingineri, preoți, părinți care și-au pierdut copiii, medici, asistente medicale, oameni de afaceri români și străini, bloggeri, vloggeri, reprezentanți ai ONG-urilor, oameni care au venit din partea opusă a țării sau chiar din străinătate pentru a face acest gest, victime Colectiv și aparținători ai acestora.

Printre personalitățile publice care au susținut cauza și au stat pe scaunul de la Galateca s-au numărat Oana Pellea, Antonia, Marius Manole, Pavel Bartoș, Inna, Horațiu Mălăele, Andreea Esca, Amalia Enache, Anca Serea, Mihai Șora, gimnasta Monica Roșu, Ioana Macoveiciuc (Prințesa Urbană), George Vintilă, Carla`s Dreams, Cristi Chivi, Mihai Șora, Smiley și mulți alții. Ultimul care a ocupat Scaunul Părinților a fost Vlad Voiculescu, care a transmis un mesaj de mulțumire către toți cei care au susținut cauza.

 

CLIPUL DE FINAL AL CAMPANIEI

 

Costurile cazării și transportului limitează accesul la tratament

Campania „Împreună pentru MagicHOME” a pornit de la o nevoie reală a familiilor copiilor bolnavi de cancer, aflați la depărtare de centrele medicale specializate, pentru a le facilita

 

accesul la tratament. În prezent, 2.500 de copii din România sunt tratați pentru afecțiuni oncologice în toate centrele din România. Pentru majoritatea acestor copii, centrele specializate sunt departe de domiciliu.

Peste 70% provin însă din familii cu o situație financiară modestă, iar costurile cazării și transportului reprezintă o cauză importantă pentru care unii copii sunt diagnosticați târziu, amână sau întrerup tratamentul, reducându-se astfel dramatic șansele de vindecare.

Cu ajutorul donațiilor, va fi finalizată construcția noului centru MagicHOME care va oferi găzduire gratuită pentru copiii bolnavi de cancer și părinții acestora. Noul centru va avea o suprafață de 700 de mp și va putea găzdui între 25 și 30 de persoane în fiecare zi, oferind circa 10.000 de mese pe an. În final, beneficiul cel mare este accesul copiilor bolnavi de cancer la tratament și condiții umane pentru părinții care îi însoțesc la spital. Clădirea în care va funcționa a fost deja achiziționată. Au fost realizate planurile arhitecturale și s-au depus dosarele pentru obținerea autorizațiilor de construcție, urmând ca imediat ce toate aprobările au fost obținute, lucrările pentru finalizarea casei să fie demarate.

 

De ce este nevoie de donații recurente

Odată ce va fi dată în folosință, casa va avea cheltuieli lunare de aproximativ 12.000 de euro. La acestea se adaugă cheltuielile de transport pentru familiile care nu au banii necesari să vină la tratament. Aceste cheltuieli ar putea fi acoperite prin sistemul de SMS-uri recurente, care permite o donație de 2 euro lunar către MagicHOME, lăsând libertatea fiecărui donator de a opri oricând această donație.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Inima Transilvaniei va bate în ritmuri retro la Castelul Mikó – diMANSIONS

Published

on

 

Punct cu punct, fiecare detaliu de la diMANSIONS Hit Music Festival ajunge la locul său și astfel, cu emoții și entuziasm ne pregătim să dăm startul celei mai mari petreceri retro din inima Transilvaniei, din 14  – 16 iunie. 

Provocarea cea mai mare, cortul Kayam cu o capacitate de 10.000 de persoane a fost ridicat, punctele TOP UP by Banca Transilvania sunt instalate, voluntarii sunt instruiți, unii dintre cei mai mari artiști ai lumii se pregătesc să plece către România (printre care Thomas Anders – Modern Talking, Inner Circle, The Dire Straits Experience, Dr. Alban, Turbo B (ex SNAP!), Lou Bega), iar programul este definitivat.

Schimbări importante în program

Iar pentru ca toate lucrurile să meargă ca unse, este important să le aducem în vedere participanților care așteaptă cu nerăbdare seara de vineri, că au intervenit schimbări în program.

Din motive ce depășesc puterea de control a organizatorilor, ora de începere a concertului gentlemanului muzicii, Thomas Anders (Modern Talking), capul de afiș al festivalului, a fost reprogramat vineri pentru ora 20:45. Spectacolul său va fi urmat de cel al trupei de petrecere olandeze Hermes House Band, împreună cu faimosul interpret al piesei „Mambo No.5”, Lou Bega.

 

Transportul asigurat, programul autobuzelor la diMANSIONS finalizat

Iubitorii muzicii anilor 80-90 și 2000 care își doresc să ajungă la festival în oricare dintre cele 3 zile, însă nu au la îndemână un transport, se pot orienta către unul dintre autobuzele diMANSIONS care circulă pe rutele Sfântu Gheorghe, Târgu Secuiesc, Brașov și Miercurea Ciuc (cu oprire în Băile Tușnad). Orarul acestora poate fi consultat aici, urmând ca orarul pentru ruta Miercurea Ciuc să fie adăugat până la sfârșitul zilei. Deși programul autobuzelor este stabilit în funcție de programul concertelor (ultimul terminându-se la ora 02:00), organizatorii informează publicul că aceste curse vor putea fi suplimentate dacă va fi nevoie.

Biletele se pot achiziționa și la fața locului în fiecare zi de festival

Fanii muzicii retro vor mai putea achiziționa bilete și abonamente online de pe iabilet.ro, bilete.ro sau myticket.ro până la sfârșitul acestei zile. De vineri, 14.06, acestea vor putea fi achiziționate exclusiv de pe site-ul festivalului, www.dimansions.ro sau de la locație. Tarifele biletelor și ale abonamentelor vor fi însă mai mari, astfel încât prețul la locație al unui abonament de 3 zile va fi 279 RON, cel al unui abonament VIP pe 3 zile 459 RON, un bilet de o zi va costa 139 RON, în timp ce varianta VIP a acestuia va costa 259 RON. Prețul final al acestor bilete va suporta o mică taxă în plus, percepută de vendorul Eventim.

Plata la diMANSIONS Hit Music Festival se va face exclusiv cu un card special de festival

Din ambiția de a aduce împreună elemente retro cu tehnologii de ultimă generație, organizatorii propun pentru prima ediție a festivalului de hituri diMANSIONS plata exclusiv cu un card special de festival, prin sistemul de plată oferit de Banca Transilvania. Cardul Festipay este un sistem confortabil și simplu, prin care se poate plăti atât pentru mâncare, cât și alte produse achiziționate în cadrul festivalului diMANSIONS.

Cardurile de festival vor putea fi solicitate și încărcate la intrarea în festival, la punctele „TOP UP by Banca Transilvania”. Acestea se emit gratuit și nu au taxe de comision bancar. Suma minimă pentru prima încărcare a cardului este de 30 RON, iar cea maximă este de 500 RON, încărcarea cardului fiind posibilă în orice moment în cadrul festivalului atât cu numerar, cât și cu cardul.

Participanții festivalului vor putea retrage sumele rămase pe card la orice stand „TOP UP by Banca Transilvania” din  festival, până cel târziu luni, 17 iunie, ora 12:00. De asemenea, de subliniat este că aceste carduri vor putea fi utilizate doar la diMANSIONS Hit Music Festival.

Primul festival de muzică din România care introduce comunicarea directă prin WhatsApp

Surprizele nu se opresc aici și vă spunem că un alt element inedit introdus de organizatorii primei ediții diMANSIONS este comunicarea directă cu participanții festivalului, prin intermediul aplicației WhatsApp.

Pentru a avea toate informațiile de ultimă oră la îndemână simplu și rapid, toți participanții sunt încurajați să se aboneze la sistemul de Whatsapp Newsletter urmând acești 2 pași simpli:

  1. Salvează numărul de telefon 0753 699 699 în agenda telefonului tău;
  2. Trimite către acest contact mesajul START pe WhatsApp.

Cei care aleg să se aboneze la acest sistem de informare rapidă trebuie să știe că se pot dezabona în orice moment, trimițând mesajul STOP, iar numărul de telefon va fi eliminat din baza de date diMANSIONS.

 

Activități pentru toate gusturile: Silent Disco

Pe lângă marile concerte de la scena principală Kayam, diMANSIONS va avea parte de o gamă largă de activități de care participanții se vor putea bucura pe toată durata festivalului.

Programul artistic din cadrul evenimentului include și câțiva DJ locali, precum Brny, Dome, Turbo G, Mate și mulți alții, care vor mixa și la scena Silent Disco – unde comunicarea se face prin dans. Aici fiecare participant va primi o pereche de căști pentru a-și selecta canalul de muzică preferat dintre cele puse la dispoziție de DJ.

 

Toate informațiile despre diMANSIONS Hit Music Festival sunt disponibile pe site-ul evenimentului, https://www.dimansions.ro, cât și pe pagina de Facebook a festivalului.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

PRO TV ți-a pregătit 5 invitații duble la Untold! Iata cum le poti castiga!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Vrei mai mult decât vacanță? Dă-i cu vibe de festival și petrece în capitala mondială a magiei. PRO TV are pregătite 5 invitații duble la cel mai important show live al anului: Untold!

Vrei să-i vezi pe Robbie Williams, Armin Van Buuren, Martin Garrix, 3 are legend, Busta Rhymes, Stormzy, Tinie Tempah, Steve Aoki, Don Diablo, Nicky Romero și mulți, mulți alții? Atunci e simplu: intră pe protv.ro și câștigă una dintre cele 5 invitații duble la… 5 ani de Untold!

 

Te poți înscrie în pagina de concurs până pe 26 iunie. Tot ce trebuie să faci e să completezi formularul cu datele tale și să-ți testezi creativitate cu un vers care să completeze următoarele: Multă lume, mulți artiști/ Dă-i cu party, să te miști! …. Te poți înscrie de câte ori vrei și vei afla dacă ai câștigat pe 28 iunie. Regulamentul complet este disponibil pe protv.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

TVR, Primăria Municipiului Brașov și Consiliul Județean Brașov, parteneriat pentru organizarea Festivalului Internațional Cerbul de Aur 2019

Published

on

 

 

  • Doina Gradea, PDG TVR: „Prima jumătate de veac a Festivalului a trecut ca o poveste. Odată cu deschiderea înscrierilor pentru ediția 2019, începem să scriem povestea următorilor 50 de ani”.

 

Miercuri, 12 iunie, în cadrul unei conferințe de presă, reprezentanții Televiziunii Române și ai autorităților locale – Primăria Municipiului Brașov și Consiliul Județean Brașov – au anunțat semnarea unui acord de parteneriat pentru organizarea ediției din acest an a Festivalului Internațional Cerbul de Aur.

La evenimentul organizat la sediul Primăriei Brașov au participat Doina Gradea, Președinte-Director General TVR, George Scripcaru, Primar al Municipiului Brașov, Adrian-Ioan Veștea, Președinte al Consiliului Județean Brașov și Smaranda Vornicu-Shalit, Directorul Festivalului.

 

Odată cu ediția aniversară din 2018, ne-am propus să readucem continuitate în organizarea Festivalului Cerbul de Aur și să îi păstrăm strălucirea. Iată că  ne ținem de cuvânt, iar acest lucru nu ar fi posibil fără sprijinul Primăriei și al Consiliului Județean. Doresc să le mulțumesc domnului Scripcaru și domnului Veștea pentru deschiderea și sprijinul reînnoit al autorităților locale în organizarea acestui eveniment”, a declarat Doina Gradea, Președinte-Director General TVR.

 

În cadrul conferinţei, au fost subliniate o serie de măsuri pe care organizatorii le vor lua pentru confortul rezidenţilor şi al turiştilor: „Vom face tot posibilul pentru ca festivalul să aducă bucurie în inimile brașovenilor și să nu afecteze activitatea antreprenorilor din Piața Sfatului. În acest sens, am stabilit primele măsuri – vom reduce, în măsura posibilului, perimetrul de desfășurare a evenimentului față de cel ocupat la ediția precedentă, iar spectacolele se vor încheia mai devreme”, a declarat Doina Gradea.

 

,,Mă bucur că reușim să organizăm și în acest an Festivalul Cerbul de Aur, pentru că este unul dintre cele mai importante evenimente culturale ale Braşovului, care are acoperire televizată națională și internațională și este, cu siguranță, unul dintre evenimentele care promovează cel mai mult orașul nostru în străinătate, în foarte multe țări. Este un eveniment cu o tradiție de peste 50 de ani, un eveniment așteptat de brașoveni, dar și de turiști. Sunt convins că, dacă vom reuși să permanentizăm acest festival cu ajutorul partenerilor noștri de la TVR, în câțiva ani, el poate ajunge la nivelul oricărui festival internațional de muzică din Europa”, a declarat George Scripcaru, primarul municipiului Brașov.

 

,,Vreau să felicit TVR pentru că organizează Festivalul Cerbul de Aur pentru al doilea an consecutiv. Este un eveniment care ține de identitatea noastră, a brașovenilor, și vă asigurăm de tot sprijinul nostru. Practic, festivalul conturează cea mai amplă campanie de promovare pentru județul Brașov, cea mai importantă destinație turistică din România, punând în valoare toate atracțiile din zonă”, a declarat Adrian-Ioan Veștea, Președintele Consiliului Județean Brașov.

 

,,Vă mulțumim pentru găzduire, trebuie să mărturisesc că ne bucurăm să aducem din nou Cebul de Aur în inima României, la Brașov. Vom profita de acest moment pentru a promova Brașovul și întreaga zonă din centrul țării în producțiile editoriale – ediții speciale, reportaje, postcard-uri și alte proiecte adiacente – pe care TVR le va realiza pe parcursul festivalului”, a declarat Smaranda Vornicu-Shalit, Directorul Festivalului.

 

Prin acest acord, cele trei instituții continuă parteneriatul tradițional care asigură organizarea festivalului în orașul de la poalele Tâmpei.

Ediţia 2019 a Festivalului va avea loc în perioada 22 – 25 august, în Braşov, și va aduce numeroși artiști pe scena din Piața Sfatului. Pe lângă recitalurile vedetelor invitate, 12 finaliști ai concursului internațional de interpretare vor cânta pentru premii de peste 55 de mii de euro.

 

  • TVR a dat startul înscrierilor pentru concursul de interpretare

Joi, 6 iunie, organizatorii au deschis înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare, iar primii concurenți s-au înregistrat deja pe site.

 

Artiştii care doresc să participe la concurs se pot înscrie până în data de 6 iulie a.c., pe portalul oficial al evenimentului, cerbuldeaur.ro, unde este publicat şi Regulamentul Festivalului Concurs.  

Pentru ediția din acest an, echipa TVR a pregătit un format  format cu două zile de concurs, o Gală de premiere şi evenimente adiacente.

 

Festivalul se va încheia cu un spectacol folcloric care va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

 

Foto: Andrei Paul/Primăria Municipiului Brașov

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending