Connect with us

Evenimente

636 de oameni au stat pe Scaunul Părintelui, timp de 23 de zile și de nopți, în cadrul campaniei pentru MagicHOME

Published

on

 

Nu mai puțin de 636 de oameni s-au asigurat că timp de 23 de zile și nopți, Scaunul Părintelui din Galeria Galateca nu va rămâne niciodată gol. Alți 1.185 oameni erau programați, la momentul strângerii celor 100.000 de sms-uri. Acesta este bilanțul „Împreună pentru MagicHOME”, campanie care și-a propus să strângă din donații mici, de 2 euro/lună, suma necesară finalizării unui centru care va găzdui copiii bolnavi de cancer și părinții acestora pe întreaga perioadă a tratamentului.

Centrul MagicHOME este situat lângă cea mai mare unitate de tratament oncologic pentru copii din țară, la doi pași de Institutul Clinic Fundeni și Institutul Oncologic București, și va putea oferi găzduire gratuită și toate cele necesare traiului pentru 30 de persoane, zilnic, din primăvara anului următor.

 

Campania destinată strângerii de fonduri pentru MagicHOME a generat o emoție și o mobilizare nemaiîntâlnită în țara noastră. Din 3 noiembrie, până duminică, 26 noiembrie, 636 de oameni au stat pe scaunul de la Galateca, pentru a atrage atenția asupra problemei, pentru a-și arăta solidaritatea și empatia față de părinții copiilor bolnavi de cancer și pentru a încuraja donațiile pentru finalizarea centrului. În momentul finalizării campaniei de SMS-uri, programările pentru a ocupa scaunul se întindeau până la finalul lunii mai (1.185 oameni).

 

Bugetul total pentru MagicHOME București a fost estimat la peste 500.000 euro. Din total, 215.000 euro a fost prețul de achiziționare a clădirii și terenului aferent, iar pentru finalizarea și amenajarea clădirii și a curții, estimarea este de circa 300.000 euro. Cele 115.000 de SMS-uri trimise în ultimele 23 de zile se vor transforma în circa 200.000 euro în perioada următoare.

Li se vor adăuga aproapei 100.000 euro din donații individuale de la peste 4.000 persoane (transfer bancar, Pay Pal, Bursa Binelui), o sumă în valoare de 100.000 de euro, adunată de o comunitate extraordinară – Comunitatea “La primul bebe”.

 

Mai mult decât atât, Kaufland România – partenerul MagiCAMP încă din 2015 – va completa suma cu o donație generoasă de 100.000 de euro.

„Peste 100.000 de oameni. După 23 de zile și nopți în care sute de oameni au găsit puterea să se pună, chiar și pentru câteva minute, în locul părinților copiilor cu afecțiuni oncologice, în care sute de oameni curajoși și-au împărtășit poveștile și în care peste 100.000 de români, din țară și străinătate, și-au adus contribuția, ne ridicăm de pe scaun plini de recunoștință. Sărbătorim nu doar strângerea fondurilor pentru MagicHOME, sărbătorim solidaritatea și încrederea că împreună se poate. Vă mulțumim tuturor! Nu ne vom opri aici. Avem treabă!”, au declarat Melania Medeleanu și Vlad Voiculescu, fondatorii MagiCAMP și MagicHOME.

 

 

Pe scaun au stat și oameni veniți special din afara țării

Printre cei care au ocupat scaunul din centrul Bucureștiului pentru a atrage atenția asupra suferinței părinților copiilor bolnavi de cancer care locuiesc luni întregi pe un scaun în salonul de spital, s-au numărat oameni din toate categoriile: actori, oameni de televiziune, cântăreți, sportivi, jurnaliști, bucătari, ingineri, preoți, părinți care și-au pierdut copiii, medici, asistente medicale, oameni de afaceri români și străini, bloggeri, vloggeri, reprezentanți ai ONG-urilor, oameni care au venit din partea opusă a țării sau chiar din străinătate pentru a face acest gest, victime Colectiv și aparținători ai acestora.

Printre personalitățile publice care au susținut cauza și au stat pe scaunul de la Galateca s-au numărat Oana Pellea, Antonia, Marius Manole, Pavel Bartoș, Inna, Horațiu Mălăele, Andreea Esca, Amalia Enache, Anca Serea, Mihai Șora, gimnasta Monica Roșu, Ioana Macoveiciuc (Prințesa Urbană), George Vintilă, Carla`s Dreams, Cristi Chivi, Mihai Șora, Smiley și mulți alții. Ultimul care a ocupat Scaunul Părinților a fost Vlad Voiculescu, care a transmis un mesaj de mulțumire către toți cei care au susținut cauza.

 

CLIPUL DE FINAL AL CAMPANIEI

 

Costurile cazării și transportului limitează accesul la tratament

Campania „Împreună pentru MagicHOME” a pornit de la o nevoie reală a familiilor copiilor bolnavi de cancer, aflați la depărtare de centrele medicale specializate, pentru a le facilita

 

accesul la tratament. În prezent, 2.500 de copii din România sunt tratați pentru afecțiuni oncologice în toate centrele din România. Pentru majoritatea acestor copii, centrele specializate sunt departe de domiciliu.

Peste 70% provin însă din familii cu o situație financiară modestă, iar costurile cazării și transportului reprezintă o cauză importantă pentru care unii copii sunt diagnosticați târziu, amână sau întrerup tratamentul, reducându-se astfel dramatic șansele de vindecare.

Cu ajutorul donațiilor, va fi finalizată construcția noului centru MagicHOME care va oferi găzduire gratuită pentru copiii bolnavi de cancer și părinții acestora. Noul centru va avea o suprafață de 700 de mp și va putea găzdui între 25 și 30 de persoane în fiecare zi, oferind circa 10.000 de mese pe an. În final, beneficiul cel mare este accesul copiilor bolnavi de cancer la tratament și condiții umane pentru părinții care îi însoțesc la spital. Clădirea în care va funcționa a fost deja achiziționată. Au fost realizate planurile arhitecturale și s-au depus dosarele pentru obținerea autorizațiilor de construcție, urmând ca imediat ce toate aprobările au fost obținute, lucrările pentru finalizarea casei să fie demarate.

 

De ce este nevoie de donații recurente

Odată ce va fi dată în folosință, casa va avea cheltuieli lunare de aproximativ 12.000 de euro. La acestea se adaugă cheltuielile de transport pentru familiile care nu au banii necesari să vină la tratament. Aceste cheltuieli ar putea fi acoperite prin sistemul de SMS-uri recurente, care permite o donație de 2 euro lunar către MagicHOME, lăsând libertatea fiecărui donator de a opri oricând această donație.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Horia Brenciu va străbate peste 4500 de kilometri în timpul turneului național

Published

on

 

25 de ani de la prima apariție TV, 15 ani de când este alături de HB Orchestra și 10 ani de la primul album, asta sărbătorește anul acesta Horia Brenciu!

Exuberant din fire, artistul marchează acest moment cu un turneu național la finalul căruia va străbate 4500 de kilometri și va susține 14 concerte în tot atâtea orașe. Turneul, care va începe pe 2 noiembrie la Timișoara și se va încheia pe 28 noiembrie la Oradea, le va da șansa fanilor lui Horia Brenciu să-l vadă făcând show alături de Jeremy Ragsdale, câștigător X Factor, și fetele de la 3 O’Clock. Nu vor lipsi însă nici invitații surpriză, diferiți de la un oraș la celălalt.

 

PAGINA DE VOTARE: FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2018

„Acum 25 de ani, norocul îmi surâdea și deveneam primul prezentator din epoca modernă a televiziunii. După un sfert de veac, simt că parcă încep un nou drum, cu și mai multă energie, iar asta se datorează oamenilor. Fie că mă cunosc de la Robingo, de acum 25 de ani, sau de la X Factor, din zilele noastre, ei mi-au fost mereu alături, cu un sfat, cu o dojană, cu o super critică. Beneficiez de cel mai complex public din lume. La început, primeam scrisori. Acum, internetul e la putere și accesul e mult mai direct cu toți fanii mei, dar nimic nu poate înlocui spectacolul live, interacțiunea dintre noi, zâmbetele pe care le prind din sala de concert și muzica asta care ne unește pe toți. La 100 de ani de România, aniversez și eu sfertul meu românesc, cu prietenii mei dragi din țară. Abia aștept”, declară Horia Brenciu.

Deși în programul turneului sunt cuprinse nu mai puțin de 15 orașe, Horia recunoaște că și-ar fi dorit să fie și mai multe. „Destinul a ales, noi ne-am conformat. Dacă ar fi fost după noi, am fi mers în fiecare oraș din țară, dar programul lunii noiembrie nu e de partea noastră. Confruntările de la X Factor, repetițiile pentru concertele de la Sala Palatului, de pe 7, 8 și 9 decembrie, precum și alte concerte contractate ne-au redus numărul orașelor la 15”, a povestit artistul.

În total, 25 de persoane apropiate artistului vor fi implicate în bunul mers al spectacolelor și al producției. „Mergem ca o gașcă care vrea să întâlnească cealaltă gașcă, mult mai mare și mai simpatică, gașca de spectatori”, spune încântat Horia.

Datele și orașele în care poate fi văzut Horia Brenciu în timpul turneului aniversar sunt următoarele:

 

2 noiembrie – Timișoara

5 noiembrie – Iași

6 noiembrie – Botoșani

7 noiembrie – Piatra Neamț

8 noiembrie – Bacău

12 noiembrie – Alexandria

13 noiembrie – Ploiești

15 noiembrie – Galați

16 noiembrie – Constanța

19 noiembrie – Drobeta Turnu Severin

20 noiembrie – Sibiu

21 noiembrie – Pitești

26 noiembrie – Brașov

27 noiembrie – Arad

28 noiembrie – Oradea

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Sezonul toamnă-iarnă ’18-’19 poartă Humanic

Published

on

 

Tendințele sezonului în interpretarea Humanic devin fructul oprit al modei. Noile colecții pentru toamnă-iarnă a peste 15 branduri de încălțăminte și accesorii au ”invadat” magazinele Humanic și te așteaptă să le descoperi. Iar asta nu este singura noutate!  Pe 11 octombrie, Humanic a deschis cel de-al 10-lea magazin din România, în Shopping  City Timișoara.

Humanic este destinația numărul unu pentru iubitorii de pantofi din Europa și locul în care cele mai noi tendințe își dau întâlnire pentru a răspunde cerințelor tuturor stilurilor vestimentare.  Pe harta magazinelor din România s-a adăugat o nouă locație în Timișoara, care respectă standardele de calitate caracteristice brandului, gândite în detaliu, pentru a transforma fiecare vizită într-o experiență completă.

 

Configurează traseul stilului tău pe harta Humanic și alege din noile colecții de toamnă-iarnă!

Tendințele Humanic pentru noul sezon aduc în prim plan un dans al contrastelor, unde avem pe de-o parte eleganța și minimalismul reinterpretat și pe cealaltă parte combinații extravagante și mixuri cromatice puternice.

Colecția de damă de la Humanic e o călătorie stilistică, unde 10 tendințe trasează direcțiile-cheie ale sezonului.

 

ULTRA COLOUR CLASH

Combinația roșu și violet ”pictează” noul tablou al tendințelor și transformă cizmele overknees, botinele și cizmele din velur în piesele-cheie ale viitorilor trendsetteri.

 

SNEAKERS ALLURE

Mixurile cromatice sunt evidențiate prin tălpile groase, foarte vizibile. Tălpile sunt elementul de atracție atât la modelele funcționale, cât și la sneakerii clasici, cu detalii strălucitoare. Fețele tricot („Uppers“) în combinație cu șireturile în culori închise și tălpile stratificate redefinesc în totalitate look-ul sporty-chic.

 

BIKER GANG

Biker Boots lejere cu profil masiv, talpă groasă și multe accesorii metalice – iată cum se traduce conceptul Motorcycle-Chic pentru ținute urbane. Cât mai multe catarame și aplicații extravagante cu nituri pe cizme din velur sau piele netedă sunt absolut indispensabile pentru această toamnă. De luat în calcul sunt și  gentile sau rucsacurile cu decorațiuni extravagante și broderii de tip tatuaj, perfecte pentru a completa un look de bikeriță cu stil.

 

HEELED BOOTS

O celebrare a modelelor cu vârf ascuțit și design extravagant, de la toc până la talpă. Aceste botine sexy, cu leopard print sau într-o nuanță de alb strălucitor sunt extrem de feminine. Iar pentru o nouă identitate a ținutei de birou, alege botinele cu toc în culoarea Barolo.

 

HIGH FASHION CLIMBER

Pur și simplu „de luat la drum“! Bocancii robuști de munte, cu talpă profilată își sărbătoresc revenirea în modă. Însă, spre deosebire de vremurile anterioare de glorie, acum Hiking Boots cunosc o evoluție stilistică, prin adăugarea de detalii atent studiate, materiale elegante și elemente decorative din blană.

 

SLOUCH BOOTS

Cât mai lejer și relaxat! Cizmele din velur sau piele, lejere pe picior se numără printre articolele preferate ale sezonului. Forma cutată, ușor supradimensionată a cizmei creează o notă chic oricărei ținute.

 

CHELSEA RELOADED

Chelsea Boots își continuă povestea de succes și se numără printre articolele de bază în topul tendințelor din noul sezon. Detaliile precum cusăturile decorative, aplicațiile și niturile transformă acest model clasic în piesa principală a ținutei.

 

BAROLO SELECTION

Totul Barolo – cea mai importantă culoare în tendințe dă tonul în direcția cromatică a tendințelor! Acest roșu rubiniu domină tot și învăluie toate variantele de pantofi, cizme și accesorii. Calapodul feminin și tocurile extravagante devin formula cheie pentru un clasic reinterpretat.

 

HIGH TOP SNEAKERS

Sneakerii pe gleznă, cu imprimeu alb-negru, domină look-ul! Converse clasici și mid-cuts de la Nike și alte branduri sunt piesele de rezistență ale sezonului.

 

GLITTER FEVER

Linii feminine și un design spectaculos – acestea sunt prerogativele pantofilor pentru petreceri de neuitat. Materialele prețioase, linia rafinată și curelușele pe gleznă, ștrasurile și mult glitter creează formula perfectă pentru a completa o ținută de seară.

 

Colecția de bărbați pentru noul sezon de la Humanic aduce în prim plan două trenduri-cheie, imposibil de ignorant!

 

COGNAC CLASS

Coniac este culoarea dominantă a pielii în segmentul de încălțăminte pentru bărbați, fiind evidențiată prin elemente noi de stil și detalii vizibile. Totul se joacă în zona marourilor și, indiferent dacă e o nuanță deschisă sau închisă, efectul de brushing pune în evidență pielea naturală. Gama cuprinde de la Chelsea Boots clasice, la ghete cu cusătură decorativă și șireturi.

 

STYLE EXPEDITION

Bocancii robuști cu fețe din diverse materiale, cu șireturi de munte și găici evidente cuceresc segmentul de încălțăminte pentru bărbați în această toamnă. Așa numiții Hiking Boots se remarcă prin pielea lucioasă, tălpile marcante și detaliile cromatice neobișnuite. Noutatea la mixul de materiale: pâsla impermeabilă!

 

Setează Humanic pe GPS-ul stilului tău vestimentar, dacă vrei noile coordinate ale modei!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Gucci Eyewear aniversează 1 an în România prin lansarea noii colecții de toamnă-iarnă ’18-‘19

Published

on

 

Luxul și arta au fost elogiate la Palatul Cesianu-Racoviță, în cadrul evenimentului ce a sărbătorit 1 an de prezență în România și o nouă colecție de ochelari de soare și rame de vedere semnate de casa Gucci. Gazda evenimentului a fost K Optic, distribuitor exclusiv Gucci Eyewear, care i-a condus pe invitați într-o poveste spectaculoasă văzută prin ochelarii modei.

Invitații au descoperit viziunea unică a casei Gucci și au fost ghidați într-o incursiune a stilurilor clasice,  reinterpretate într-o versiune modernă.  Eclectic, dar mai presus de toate, mereu cu un pas în fața direcțiilor de stil sezoniere, casa Gucci restabilește regulile de lux în moda ochelarilor de soare și ramelor de vedere. Evenimentul a fost o demonstrație prin care ochelarii de soare devin accesoriul definitoriu al unei ținute fashion, iar ramele de vedere fac tranziția de la dispozitiv medical la bijuterie, ca element esențial în definirea stilului vestimentar.

Noua colecție de ochelari Gucci reconfigurează traseul modei pentru sezonul toamnă-iarnă, în care destinația finală este glamourul absolut. Fiecare model de ochelari se află la intersecția dintre artă și high fashion, transformând accesoriul într-o bijuterie.

K Optik este distribuitorul oficial în România al Kering Eyewear S.p.A., proprietarul brandurilor de ochelari de soare și rame de vedere Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Brioni, Christopher Kane, Tomas Maier, Boucheron, Pomellato, Puma (www.koptic.ro), case de modă care au fost, de asemenea, reprezentate în cadrul evenimentului prin cele 5000 de modele de ochelari de soare și rame de ochelari de vedere, pe care invitații le-au putut descoperi si proba.

Misiunea asumată de K Optic este de a participa activ la dezvoltarea segmentului de ochelari din gama luxury al pieţei de optică din România. Cu ocazia evenimentului, K Optic a vrut să creeze și o nouă experiență de fashion, prin care invitații să descopere cum ochelarii de soare sau ramele de vedere trebuie aliniate direcțiilor vestimentare. Ochelarii potriviți se aleg ca o bijuterie: trebuie să poți observa calitatea materialelor, ingeniozitatea designului și să fie nota finală a ținutei.

De-a lungul anului s-a creat o întreagă familie in jurul K Optic: Cătălin Botezatu, Raluca Bădulescu, Ilinca Vandici, Alina Eremia, Alina Ceușan, Ana Morodan s-au bucurat de modelele preferate ale celebrelor case, completându-și outfit-urile cu accesoriile – bijuterii distribuite de K Optic în România.

Colecțiile de ochelari exclusive din portofoliul K Optic sunt disponibile în peste 150 de magazine de optică certificate din România. Verifică lista magazinelor partenere, aici: https://www.koptic.ro/magazine-partenere precum si colectiile de ochelari aici: www.koptic.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending