Connect with us

Evenimente

636 de oameni au stat pe Scaunul Părintelui, timp de 23 de zile și de nopți, în cadrul campaniei pentru MagicHOME

Published

on

 

Nu mai puțin de 636 de oameni s-au asigurat că timp de 23 de zile și nopți, Scaunul Părintelui din Galeria Galateca nu va rămâne niciodată gol. Alți 1.185 oameni erau programați, la momentul strângerii celor 100.000 de sms-uri. Acesta este bilanțul „Împreună pentru MagicHOME”, campanie care și-a propus să strângă din donații mici, de 2 euro/lună, suma necesară finalizării unui centru care va găzdui copiii bolnavi de cancer și părinții acestora pe întreaga perioadă a tratamentului.

Centrul MagicHOME este situat lângă cea mai mare unitate de tratament oncologic pentru copii din țară, la doi pași de Institutul Clinic Fundeni și Institutul Oncologic București, și va putea oferi găzduire gratuită și toate cele necesare traiului pentru 30 de persoane, zilnic, din primăvara anului următor.

 

Campania destinată strângerii de fonduri pentru MagicHOME a generat o emoție și o mobilizare nemaiîntâlnită în țara noastră. Din 3 noiembrie, până duminică, 26 noiembrie, 636 de oameni au stat pe scaunul de la Galateca, pentru a atrage atenția asupra problemei, pentru a-și arăta solidaritatea și empatia față de părinții copiilor bolnavi de cancer și pentru a încuraja donațiile pentru finalizarea centrului. În momentul finalizării campaniei de SMS-uri, programările pentru a ocupa scaunul se întindeau până la finalul lunii mai (1.185 oameni).

 

Bugetul total pentru MagicHOME București a fost estimat la peste 500.000 euro. Din total, 215.000 euro a fost prețul de achiziționare a clădirii și terenului aferent, iar pentru finalizarea și amenajarea clădirii și a curții, estimarea este de circa 300.000 euro. Cele 115.000 de SMS-uri trimise în ultimele 23 de zile se vor transforma în circa 200.000 euro în perioada următoare.

Li se vor adăuga aproapei 100.000 euro din donații individuale de la peste 4.000 persoane (transfer bancar, Pay Pal, Bursa Binelui), o sumă în valoare de 100.000 de euro, adunată de o comunitate extraordinară – Comunitatea “La primul bebe”.

 

Mai mult decât atât, Kaufland România – partenerul MagiCAMP încă din 2015 – va completa suma cu o donație generoasă de 100.000 de euro.

„Peste 100.000 de oameni. După 23 de zile și nopți în care sute de oameni au găsit puterea să se pună, chiar și pentru câteva minute, în locul părinților copiilor cu afecțiuni oncologice, în care sute de oameni curajoși și-au împărtășit poveștile și în care peste 100.000 de români, din țară și străinătate, și-au adus contribuția, ne ridicăm de pe scaun plini de recunoștință. Sărbătorim nu doar strângerea fondurilor pentru MagicHOME, sărbătorim solidaritatea și încrederea că împreună se poate. Vă mulțumim tuturor! Nu ne vom opri aici. Avem treabă!”, au declarat Melania Medeleanu și Vlad Voiculescu, fondatorii MagiCAMP și MagicHOME.

 

 

Pe scaun au stat și oameni veniți special din afara țării

Printre cei care au ocupat scaunul din centrul Bucureștiului pentru a atrage atenția asupra suferinței părinților copiilor bolnavi de cancer care locuiesc luni întregi pe un scaun în salonul de spital, s-au numărat oameni din toate categoriile: actori, oameni de televiziune, cântăreți, sportivi, jurnaliști, bucătari, ingineri, preoți, părinți care și-au pierdut copiii, medici, asistente medicale, oameni de afaceri români și străini, bloggeri, vloggeri, reprezentanți ai ONG-urilor, oameni care au venit din partea opusă a țării sau chiar din străinătate pentru a face acest gest, victime Colectiv și aparținători ai acestora.

Printre personalitățile publice care au susținut cauza și au stat pe scaunul de la Galateca s-au numărat Oana Pellea, Antonia, Marius Manole, Pavel Bartoș, Inna, Horațiu Mălăele, Andreea Esca, Amalia Enache, Anca Serea, Mihai Șora, gimnasta Monica Roșu, Ioana Macoveiciuc (Prințesa Urbană), George Vintilă, Carla`s Dreams, Cristi Chivi, Mihai Șora, Smiley și mulți alții. Ultimul care a ocupat Scaunul Părinților a fost Vlad Voiculescu, care a transmis un mesaj de mulțumire către toți cei care au susținut cauza.

 

CLIPUL DE FINAL AL CAMPANIEI

 

Costurile cazării și transportului limitează accesul la tratament

Campania „Împreună pentru MagicHOME” a pornit de la o nevoie reală a familiilor copiilor bolnavi de cancer, aflați la depărtare de centrele medicale specializate, pentru a le facilita

 

accesul la tratament. În prezent, 2.500 de copii din România sunt tratați pentru afecțiuni oncologice în toate centrele din România. Pentru majoritatea acestor copii, centrele specializate sunt departe de domiciliu.

Peste 70% provin însă din familii cu o situație financiară modestă, iar costurile cazării și transportului reprezintă o cauză importantă pentru care unii copii sunt diagnosticați târziu, amână sau întrerup tratamentul, reducându-se astfel dramatic șansele de vindecare.

Cu ajutorul donațiilor, va fi finalizată construcția noului centru MagicHOME care va oferi găzduire gratuită pentru copiii bolnavi de cancer și părinții acestora. Noul centru va avea o suprafață de 700 de mp și va putea găzdui între 25 și 30 de persoane în fiecare zi, oferind circa 10.000 de mese pe an. În final, beneficiul cel mare este accesul copiilor bolnavi de cancer la tratament și condiții umane pentru părinții care îi însoțesc la spital. Clădirea în care va funcționa a fost deja achiziționată. Au fost realizate planurile arhitecturale și s-au depus dosarele pentru obținerea autorizațiilor de construcție, urmând ca imediat ce toate aprobările au fost obținute, lucrările pentru finalizarea casei să fie demarate.

 

De ce este nevoie de donații recurente

Odată ce va fi dată în folosință, casa va avea cheltuieli lunare de aproximativ 12.000 de euro. La acestea se adaugă cheltuielile de transport pentru familiile care nu au banii necesari să vină la tratament. Aceste cheltuieli ar putea fi acoperite prin sistemul de SMS-uri recurente, care permite o donație de 2 euro lunar către MagicHOME, lăsând libertatea fiecărui donator de a opri oricând această donație.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

Published

on

 

Rampa de lansare pentru industria de fashion

Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

 

Organizator: Atelierele ILBAH.

Eveniment sustinut de Romexpo.

Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

Published

on

 

În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

 „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

„Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

#CoffeeUnites

 

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: