Connect with us

Evenimente

636 de oameni au stat pe Scaunul Părintelui, timp de 23 de zile și de nopți, în cadrul campaniei pentru MagicHOME

Published

on

 

Nu mai puțin de 636 de oameni s-au asigurat că timp de 23 de zile și nopți, Scaunul Părintelui din Galeria Galateca nu va rămâne niciodată gol. Alți 1.185 oameni erau programați, la momentul strângerii celor 100.000 de sms-uri. Acesta este bilanțul „Împreună pentru MagicHOME”, campanie care și-a propus să strângă din donații mici, de 2 euro/lună, suma necesară finalizării unui centru care va găzdui copiii bolnavi de cancer și părinții acestora pe întreaga perioadă a tratamentului.

Centrul MagicHOME este situat lângă cea mai mare unitate de tratament oncologic pentru copii din țară, la doi pași de Institutul Clinic Fundeni și Institutul Oncologic București, și va putea oferi găzduire gratuită și toate cele necesare traiului pentru 30 de persoane, zilnic, din primăvara anului următor.

 

Campania destinată strângerii de fonduri pentru MagicHOME a generat o emoție și o mobilizare nemaiîntâlnită în țara noastră. Din 3 noiembrie, până duminică, 26 noiembrie, 636 de oameni au stat pe scaunul de la Galateca, pentru a atrage atenția asupra problemei, pentru a-și arăta solidaritatea și empatia față de părinții copiilor bolnavi de cancer și pentru a încuraja donațiile pentru finalizarea centrului. În momentul finalizării campaniei de SMS-uri, programările pentru a ocupa scaunul se întindeau până la finalul lunii mai (1.185 oameni).

 

Bugetul total pentru MagicHOME București a fost estimat la peste 500.000 euro. Din total, 215.000 euro a fost prețul de achiziționare a clădirii și terenului aferent, iar pentru finalizarea și amenajarea clădirii și a curții, estimarea este de circa 300.000 euro. Cele 115.000 de SMS-uri trimise în ultimele 23 de zile se vor transforma în circa 200.000 euro în perioada următoare.

Li se vor adăuga aproapei 100.000 euro din donații individuale de la peste 4.000 persoane (transfer bancar, Pay Pal, Bursa Binelui), o sumă în valoare de 100.000 de euro, adunată de o comunitate extraordinară – Comunitatea “La primul bebe”.

 

Mai mult decât atât, Kaufland România – partenerul MagiCAMP încă din 2015 – va completa suma cu o donație generoasă de 100.000 de euro.

„Peste 100.000 de oameni. După 23 de zile și nopți în care sute de oameni au găsit puterea să se pună, chiar și pentru câteva minute, în locul părinților copiilor cu afecțiuni oncologice, în care sute de oameni curajoși și-au împărtășit poveștile și în care peste 100.000 de români, din țară și străinătate, și-au adus contribuția, ne ridicăm de pe scaun plini de recunoștință. Sărbătorim nu doar strângerea fondurilor pentru MagicHOME, sărbătorim solidaritatea și încrederea că împreună se poate. Vă mulțumim tuturor! Nu ne vom opri aici. Avem treabă!”, au declarat Melania Medeleanu și Vlad Voiculescu, fondatorii MagiCAMP și MagicHOME.

 

 

Pe scaun au stat și oameni veniți special din afara țării

Printre cei care au ocupat scaunul din centrul Bucureștiului pentru a atrage atenția asupra suferinței părinților copiilor bolnavi de cancer care locuiesc luni întregi pe un scaun în salonul de spital, s-au numărat oameni din toate categoriile: actori, oameni de televiziune, cântăreți, sportivi, jurnaliști, bucătari, ingineri, preoți, părinți care și-au pierdut copiii, medici, asistente medicale, oameni de afaceri români și străini, bloggeri, vloggeri, reprezentanți ai ONG-urilor, oameni care au venit din partea opusă a țării sau chiar din străinătate pentru a face acest gest, victime Colectiv și aparținători ai acestora.

Printre personalitățile publice care au susținut cauza și au stat pe scaunul de la Galateca s-au numărat Oana Pellea, Antonia, Marius Manole, Pavel Bartoș, Inna, Horațiu Mălăele, Andreea Esca, Amalia Enache, Anca Serea, Mihai Șora, gimnasta Monica Roșu, Ioana Macoveiciuc (Prințesa Urbană), George Vintilă, Carla`s Dreams, Cristi Chivi, Mihai Șora, Smiley și mulți alții. Ultimul care a ocupat Scaunul Părinților a fost Vlad Voiculescu, care a transmis un mesaj de mulțumire către toți cei care au susținut cauza.

 

CLIPUL DE FINAL AL CAMPANIEI

 

Costurile cazării și transportului limitează accesul la tratament

Campania „Împreună pentru MagicHOME” a pornit de la o nevoie reală a familiilor copiilor bolnavi de cancer, aflați la depărtare de centrele medicale specializate, pentru a le facilita

 

accesul la tratament. În prezent, 2.500 de copii din România sunt tratați pentru afecțiuni oncologice în toate centrele din România. Pentru majoritatea acestor copii, centrele specializate sunt departe de domiciliu.

Peste 70% provin însă din familii cu o situație financiară modestă, iar costurile cazării și transportului reprezintă o cauză importantă pentru care unii copii sunt diagnosticați târziu, amână sau întrerup tratamentul, reducându-se astfel dramatic șansele de vindecare.

Cu ajutorul donațiilor, va fi finalizată construcția noului centru MagicHOME care va oferi găzduire gratuită pentru copiii bolnavi de cancer și părinții acestora. Noul centru va avea o suprafață de 700 de mp și va putea găzdui între 25 și 30 de persoane în fiecare zi, oferind circa 10.000 de mese pe an. În final, beneficiul cel mare este accesul copiilor bolnavi de cancer la tratament și condiții umane pentru părinții care îi însoțesc la spital. Clădirea în care va funcționa a fost deja achiziționată. Au fost realizate planurile arhitecturale și s-au depus dosarele pentru obținerea autorizațiilor de construcție, urmând ca imediat ce toate aprobările au fost obținute, lucrările pentru finalizarea casei să fie demarate.

 

De ce este nevoie de donații recurente

Odată ce va fi dată în folosință, casa va avea cheltuieli lunare de aproximativ 12.000 de euro. La acestea se adaugă cheltuielile de transport pentru familiile care nu au banii necesari să vină la tratament. Aceste cheltuieli ar putea fi acoperite prin sistemul de SMS-uri recurente, care permite o donație de 2 euro lunar către MagicHOME, lăsând libertatea fiecărui donator de a opri oricând această donație.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

CATENA susţine American Independent Film Festival 2019

Published

on

 

Timp de 7 zile, cele mai bune filme indie americane ajung la București! Comedii, filme horror și de acțiune, drame, western-uri, filme documentare, întâlniri cu regizori reputați, dezbateri pe unele dintre cele mai actuale subiecte culturale vor fi prezentate la American Independent Film Festival, ediția a III-a.

În perioada 12 aprilie – 18 aprilie 2019, la Cinema PRO și la Cinema Muzeul Țăranului Român va avea loc cea de-a III-a ediție a American Independent Film Festival, eveniment organizat de Asociația Cinemascop, susținut de CATENA și finaţat de Ministerul Culturii și Identității Naționale și Centrul Naţional al Cinematografiei.

Pornind de la tradiţia marilor filme narative americane, American Independent Film Festival prezintă, de fiecare dată, o selecţie atentă a celor mai recente producţii independente Made in USA, titluri apreciate de critică, laureate şi prezentate în circuitul marilor festivaluri nord-americane, precum Sundance, New York, Tribeca, Telluride, Cannes, Veneția sau Toronto.

 

Deschiderea oficială a American Independent Film Festival 2019 va avea loc pe 12 aprilie, ora 20:00, la Cinema PRO, cu proiecția, în premieră națională, a filmului The Sisters Brothers (Frații Sisters), în prezența regizorului Jacques Audiard, recunoscut în lumea cinematografică pentru o filmografie diversă, originală și atrăgătoare. Acest western cu John C. Reilly, Joaquin Phoenix, Jake Gyllenhaal, Riz Ahmed și Rutger Hauer a fost turnat parțial în România în vara anului 2017 – după ce Audiard a descoperit potențialul de filmare al țării noastre, cu ocazia primei sale vizite în România, în cadrul Les Films de Cannes à Bucarest, la care a participat cu cu filmul Dheepan (Palme d’Or, 2015).

 

Prezentat în premieră absolută anul trecut la festivalul de film de la Veneția, unde a luat Leul de Argint pentru cea mai bună regie, The Sisters Brothers a devenit unul din filmele străine cu cel mai mare buget, turnat în România, doar pentru decoruri, costume și cai, producția alocând peste 5 milioane de euro. Jacques Audiard va fi prezent și la a doua proiecție a filmului, sâmbătă, 13 aprilie, de la ora 16:30, la Cinema Muzeul Țăranului Român, cu sesiuni de întrebări și răspunsuri cu publicul.

 

Şi alte filme de marcă, majoritatea cu distribuţii de excepţie, vor fi proiectate, în premieră absolută în România, în cadrul American Independent Film Festival 2019: The Old Man and the Gun (cu Robert Redford, care și-a anunțat retragerea din actorie, odată cu rolul din acest film, la vârsta de 82 de ani, Cassey Affleck, Tom Waits și Danny Glover), Under the Silver Lake (cu Andrew Garfield și Reiley Keough), Vox Lux (cu Natalie Portman și Jude law), Mandy (cu Nicolas Cage și Andrea Riseborough), First Reformed (cu Ethan Hawke și Amanda Seyfired), The Mountain (cu Jeff Goldblum și Tye Sheridan), Wildlife (cu Carey Mulligan și Jake Gyllenhaal) sau McQueen, filmul dublu nominalizat la Premiile BAFTA despre viața celebrului, talentatului și controversatului designer de modă Alexander McQueen.

 

Programul complet al proiecțiilor: filmedefestival.ro/american-independent-ff/program/

 

Regizorul  Roberto Minervini, cunoscut pentru cinema-ul său poetic, radical și realist, va prezenta în cadrul festivalului două dintre filmele sale What You Gonna Do When  the World’s on Fire? și The Other Side. În calitate de invitat special, Minervini, autor de origine italiană stabilit în SUA, a primit și carte blanch-ul festivalului pentru a introduce publicului român cele mai interesante filme independente din istoria recentă a cinema-ului american,  în viziunea sa.  AMERICAN PERSPECTIVES by ROBERTO MINERVINI include The Intruder (1962), în regia lui Roger CormanWanda (1970), singurul lungmetraj semnat de Barbara Loden, considerat astăzi o capodoperă feministă și Tchoupitoulas (2012), o fuziune provocatoare de documentar și ficțiune cu elemente dramatice, în regia fraților Bill Ross IV și Turner Ross. Tot el va susține un MASTERCLASS cu intrare liberă marți, 16 aprilie, de la ora 22:15, la Cinema Muzeul Țăranului Român.

Prima ediţie a AIFF, singurul festival din România dedicat cinematografiei independente americane, a avut loc în septembrie 2017 şi i-a avut ca invitaţi speciali pe actorii Ethan Hawke, Joaquin Phoenix şi John C. Reilly. A doua ediţie a debutat cu I, Tonya, filmul laureat cu un premiu Oscar, un Glob de Aur și un premiu BAFTA, despre cunoscuta patinatoare Tonya Harding. Filmul a fost introdus de Sebastian Stan (rol principal), actor american de origine română, născut la Constanța.

 

Prin tradiţie, CATENA susţine filmul românesc, dar şi fiecare ediţie a marilor festivaluri de film ce au loc la Bucureşti, precum  Les Films de Cannes à Bucarest, Audience Award Film Festival, American Independent Film Festival, Nordic Film Festival.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Festivalul Cerbul de Aur 2019 va avea loc la Brasov!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR lansează o cerere de ofertă pentru conceptul Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, ediţia 2019 de la Brasov. 

Televiziunea Română, în calitate de organizator al Festivalului Concurs Internaţional Cerbul de Aur, lansează o cerere de oferte pentru concepţia regizorală a ediţiei  cu numărul 19.

Evenimentul va avea loc în perioada 23-25 august 2019, spectacolele urmând să se desfășoare pe parcursul a trei seri.

 

Conform briefului, ediţia 2019 trebuie să fie spectaculoasă, în acord cu tendinţele actuale în producţiile şi evenimentele de gen şi să conducă la selectarea celui mai bun interpret dintre finalişti. În acest sens, concursul trebuie să reconfirme prestigiul trofeelor acordate la Festival, să păstreze şi să dezvolte imaginea Festivalului ca eveniment muzical internaţional de marcă. De asemena, Cerbul de Aur trebuie să fie actual, să atragă şi publicul tânăr şi activ. Această ediţie trebuie să fie plină de culoare, să construiască o adevărată poveste muzicală memorabilă, atât pentru publicul de televiziune, cât şi pentru spectatorii prezenţi la Braşov.

Mai multe detalii sunt disponibile în brieful publicat pe site-urile tvr.ro (https://bit.ly/2YXHfBb) și cerbuldeaur.ro (https://bit.ly/2Z39rlV).

Regizorii pot depune proiecte la adresa cerbuldeaur@tvr.ro, până în data de 21.04.2019, ora 20.00.

Organizatorii au început pregătirile pentru Festivalul Internațional Cerbul de Aur 2019

 

Televiziunea Română a dat start proiectului Festivalul Concurs Cerbul de Aur 2019, primul şi cel mai mare festival internaţional de interpretare din România.

 

Miercuri, 3 aprilie, o delegație TVR condusă de Doina Gradea, PDG al SRTv, Smaranda Vornicu-Shalit, directorul Festivalului şi Otilia Iancu, manager de proiect, au avut o primă întâlnire cu George Scripcaru, primarul municipiului Braşov, pentru detalii privind organizarea evenimentului.

„Cerbul de Aur trebuie să continue! – este ceea ce ne-am propus, imediat ce am reuşit să reluăm Festivalul, după o pauză de 9 ani. Este un efort uriaş  din toate punctele de vedere: uman, tehnic, financiar! Dar succesul de anul trecut ne motivează pentru a continua să oferim acest proiect premium, devenit brand nu doar al TVR, ci şi al României. Astfel, la construirea bugetului SRTv pe 2019 am alocat fonduri dedicate Festivalului, urmând totodată să găsim parteneri care să ne fie alături la cea de-a 19-a ediţie a Cerbului de Aur, pe care ne-o dorim la fel de strălucitoare ca Ediţia aniversară de anul trecut”, a declarat Doina Gradea, Președinte-Director General TVR.

 

În 2019, Festivalul va avea loc în a doua parte a lunii august şi va reuni, pe scena sa, alături de concurenţi, artişti de top din întreaga lume.

Oraşul Braşov va găzdui din nou scena spectacolului-concurs, un nucleu al performance-ului de calitate coprodus şi difuzat de Televiziunea Română, în calitate de organizator şi official broadcaster. Festivalul va reuni, pe scena sa, alături de concurenţi, artişti de top din întreaga lume, iar organizatorii pregătesc publicului mai multe surprize, care vor fi dezvăluite pe măsură ce ne vom apropia de data evenimentului.

 

Despre Festivalul Internaţional Cerbul de Aur:

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur a debutat în anul 1968 şi a avut 18 ediţii, ultima dintre acestea fiind organizată în anul 2018. Evenimentul a devenit cel mai mare festival internaţional de muzicã organizat în România  şi, în mod tradiţional, la Brașov.

De-a lungul anilor, acest prestigios festival a găzduit apariţii sau recitaluri ale unor vedete precum Diana Ross, Amália Rodrigues, Julio Iglesias, Dalida, Sheryl Crow, Tom Jones, Juliette Greco, Vaya con Dios, Coolio, Christina Aguilera, Cliff Richard, Kenny Rogers, Ricky Martin, Kelly Family, Patricia Kaas, Gilbert Becaud, Josephine Baker, Toto Cutugno, Enrico Macias, Boy George, James Brown, Kenny Rogers, Ray Charles, UB 40, Scorpions, Pink, Sheryl Crow, Nicole Scherzinger, James Blunt, Amy Macdonald şi mulţi alţii.

Prin calitatea actelor artistice prezentate, „Cerbul de Aur” este nu doar un brand de prestigiu al TVR, ci şi unul naţional, spectacolele organizate în cadrul festivalului adunând un număr impresionant de spectatori şi telespectatori din întreaga ţară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

LIN/ . APPAREL un nou brand de modă românesc ce îmbinădetaliile grafice cu cele delicate, prin combinații îndrăznețe de materiale și accesorii

Published

on

 

Lin/. Apparel, un brand tânăr și inovativ, s-a lansat oficial, la Qreator, în cadrul unui eveniment atipic fără o defilare standard de catwalk, ce a îmbinat perfect experiența de look and feel a hainelor create de Mihaela Glăvan în colaborare cu Alina Pușcaș. Cele două și-au unit forțele pentru a aduce în fața invitaților o colecție de haine minimaliste, arhitecturale, modulare și feminine, dar și noua colecție de încălțăminte SS2019, semnată de Mihaela Glăvan. 

Evenimentul și-a propus să aducă piesele colecției cât mai aproape de invitați, fashioniști, bloggeri și persoane publice, folosind manechine profesioniste așezate strategic în poziții cheie, pe întreaga desfășurare a spațiului Qreator, astfel încât cei prezenți să aibă posibilitatea de a atinge și a simți texturile hainelor purtate de acestea.

Lin/. Apparel aduce în moda autohtonă piese vestimentare de legătură, care provoacă la exerciții stilistice smart și creative, piese ce îmbină ideal detaliile grafice cu cele delicate. Acest lucru este confirmat și de Mihaela Glăvan: “Lin/. Apparel a apărut din nevoia de a acoperi acea zonă de piese vestimentare basic, fine-cut, minimaliste, realizate din materiale naturale, cu o schemă cromatică adaptată identității brandului. Modularitatea și versatilitatea pieselor propuse, precum și creativitatea stilistică la care te îndeamnă sunt punctele forte ale acestui brand cu ADN românesc. Lin/. Apparel are o dinamică fascinantă și un drive creativ care completează nevoia de exprimare”. Precum sugerează și mesajul colecției – ,,Wear Lin/. Apparel as you like and as ingenious as possible!’’, acest brand se adresează femeilor îndrăznețe, puternice, inventive, dornice de a experimenta noi forme și tipare, combinații îndrăznețe de materiale (bumbac, vâscoză, twill, voal, in, paiete) și accesorii (catarame tip trident, elastice decorative, centuri) pentru a le oferi cât mai multe sugestii de styling, săptămână de săptămână.

Deși Lin/. Apparel există pe piață de aproximativ 1 an, ne-am decis acum (după ce am căpătat și puțină experiență și încredere în a simți nevoile neacoperite suficient de piața fashion din România pentru clientele noastre) să lansăm brandul oficial pentru a oferi ocazia cât mai multor persoane care sunt în căutarea acestui stil, de a afla de noi. Prima colecție, apărută în 2018, este o colecție permanentă pentru că propune piese basic cu detalii minimaliste potrivite oricărei garderobe. Cea de-a doua, din 2019, este una ușor mai îndrăzneață în detalii, ce aduce în prim-plan materiale fluide, culori inspirate și legate de natură și natural, piese modulare, feminine, potrivite oricărui tip de siluetă, piese care să completeze inedit ținute din garderoba proprie!”, a mărturisit Alina Pușcaș despre Lin/. Apparel.

Acest brand a apărut din dragostea pentru haine și styling a Mihaelei Glăvan și a Alinei Pușcaș, dar și din nevoia unor piese basic, dar cu un tipar avantajos și modern, după cum susține Alina: „Ne cunoaștem de ani de zile și am pornit acest concept împreună după o perioadă destul de lungă în care, cel puțin eu, eram în căutarea unei idei de business pe termen lung, care să trezească în mine o nouă dorință de cunoaștere și implicare maximă. Pe la jumătatea anului 2017 am descoperit amândouă, povestind prietenește, așa cum obișnuiesc să o facă fetele despre îmbrăcăminte, că ne lipsesc aceleași piese basic cu un cut care să ne avantajeze și care să ne permită cât mai multe variațiuni de layering. Lin/. Apparel este a doua mea dragoste profesională și sper ca în timp să aibă un cuvânt important de spus în domeniu”.

 

Piesele Lin/. Apparel sunt disponibile pe: linapparel.com.

Mulțumiri speciale: Qreator by IQOS, Vinarte, Aqua Carpatica, Marie Claire, Bucate pe Roate, STOM Clinic România.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending