Connect with us

Evenimente

636 de oameni au stat pe Scaunul Părintelui, timp de 23 de zile și de nopți, în cadrul campaniei pentru MagicHOME

Published

on

 

Nu mai puțin de 636 de oameni s-au asigurat că timp de 23 de zile și nopți, Scaunul Părintelui din Galeria Galateca nu va rămâne niciodată gol. Alți 1.185 oameni erau programați, la momentul strângerii celor 100.000 de sms-uri. Acesta este bilanțul „Împreună pentru MagicHOME”, campanie care și-a propus să strângă din donații mici, de 2 euro/lună, suma necesară finalizării unui centru care va găzdui copiii bolnavi de cancer și părinții acestora pe întreaga perioadă a tratamentului.

Centrul MagicHOME este situat lângă cea mai mare unitate de tratament oncologic pentru copii din țară, la doi pași de Institutul Clinic Fundeni și Institutul Oncologic București, și va putea oferi găzduire gratuită și toate cele necesare traiului pentru 30 de persoane, zilnic, din primăvara anului următor.

 

Campania destinată strângerii de fonduri pentru MagicHOME a generat o emoție și o mobilizare nemaiîntâlnită în țara noastră. Din 3 noiembrie, până duminică, 26 noiembrie, 636 de oameni au stat pe scaunul de la Galateca, pentru a atrage atenția asupra problemei, pentru a-și arăta solidaritatea și empatia față de părinții copiilor bolnavi de cancer și pentru a încuraja donațiile pentru finalizarea centrului. În momentul finalizării campaniei de SMS-uri, programările pentru a ocupa scaunul se întindeau până la finalul lunii mai (1.185 oameni).

 

Bugetul total pentru MagicHOME București a fost estimat la peste 500.000 euro. Din total, 215.000 euro a fost prețul de achiziționare a clădirii și terenului aferent, iar pentru finalizarea și amenajarea clădirii și a curții, estimarea este de circa 300.000 euro. Cele 115.000 de SMS-uri trimise în ultimele 23 de zile se vor transforma în circa 200.000 euro în perioada următoare.

Li se vor adăuga aproapei 100.000 euro din donații individuale de la peste 4.000 persoane (transfer bancar, Pay Pal, Bursa Binelui), o sumă în valoare de 100.000 de euro, adunată de o comunitate extraordinară – Comunitatea “La primul bebe”.

 

Mai mult decât atât, Kaufland România – partenerul MagiCAMP încă din 2015 – va completa suma cu o donație generoasă de 100.000 de euro.

„Peste 100.000 de oameni. După 23 de zile și nopți în care sute de oameni au găsit puterea să se pună, chiar și pentru câteva minute, în locul părinților copiilor cu afecțiuni oncologice, în care sute de oameni curajoși și-au împărtășit poveștile și în care peste 100.000 de români, din țară și străinătate, și-au adus contribuția, ne ridicăm de pe scaun plini de recunoștință. Sărbătorim nu doar strângerea fondurilor pentru MagicHOME, sărbătorim solidaritatea și încrederea că împreună se poate. Vă mulțumim tuturor! Nu ne vom opri aici. Avem treabă!”, au declarat Melania Medeleanu și Vlad Voiculescu, fondatorii MagiCAMP și MagicHOME.

 

 

Pe scaun au stat și oameni veniți special din afara țării

Printre cei care au ocupat scaunul din centrul Bucureștiului pentru a atrage atenția asupra suferinței părinților copiilor bolnavi de cancer care locuiesc luni întregi pe un scaun în salonul de spital, s-au numărat oameni din toate categoriile: actori, oameni de televiziune, cântăreți, sportivi, jurnaliști, bucătari, ingineri, preoți, părinți care și-au pierdut copiii, medici, asistente medicale, oameni de afaceri români și străini, bloggeri, vloggeri, reprezentanți ai ONG-urilor, oameni care au venit din partea opusă a țării sau chiar din străinătate pentru a face acest gest, victime Colectiv și aparținători ai acestora.

Printre personalitățile publice care au susținut cauza și au stat pe scaunul de la Galateca s-au numărat Oana Pellea, Antonia, Marius Manole, Pavel Bartoș, Inna, Horațiu Mălăele, Andreea Esca, Amalia Enache, Anca Serea, Mihai Șora, gimnasta Monica Roșu, Ioana Macoveiciuc (Prințesa Urbană), George Vintilă, Carla`s Dreams, Cristi Chivi, Mihai Șora, Smiley și mulți alții. Ultimul care a ocupat Scaunul Părinților a fost Vlad Voiculescu, care a transmis un mesaj de mulțumire către toți cei care au susținut cauza.

 

CLIPUL DE FINAL AL CAMPANIEI

 

Costurile cazării și transportului limitează accesul la tratament

Campania „Împreună pentru MagicHOME” a pornit de la o nevoie reală a familiilor copiilor bolnavi de cancer, aflați la depărtare de centrele medicale specializate, pentru a le facilita

 

accesul la tratament. În prezent, 2.500 de copii din România sunt tratați pentru afecțiuni oncologice în toate centrele din România. Pentru majoritatea acestor copii, centrele specializate sunt departe de domiciliu.

Peste 70% provin însă din familii cu o situație financiară modestă, iar costurile cazării și transportului reprezintă o cauză importantă pentru care unii copii sunt diagnosticați târziu, amână sau întrerup tratamentul, reducându-se astfel dramatic șansele de vindecare.

Cu ajutorul donațiilor, va fi finalizată construcția noului centru MagicHOME care va oferi găzduire gratuită pentru copiii bolnavi de cancer și părinții acestora. Noul centru va avea o suprafață de 700 de mp și va putea găzdui între 25 și 30 de persoane în fiecare zi, oferind circa 10.000 de mese pe an. În final, beneficiul cel mare este accesul copiilor bolnavi de cancer la tratament și condiții umane pentru părinții care îi însoțesc la spital. Clădirea în care va funcționa a fost deja achiziționată. Au fost realizate planurile arhitecturale și s-au depus dosarele pentru obținerea autorizațiilor de construcție, urmând ca imediat ce toate aprobările au fost obținute, lucrările pentru finalizarea casei să fie demarate.

 

De ce este nevoie de donații recurente

Odată ce va fi dată în folosință, casa va avea cheltuieli lunare de aproximativ 12.000 de euro. La acestea se adaugă cheltuielile de transport pentru familiile care nu au banii necesari să vină la tratament. Aceste cheltuieli ar putea fi acoperite prin sistemul de SMS-uri recurente, care permite o donație de 2 euro lunar către MagicHOME, lăsând libertatea fiecărui donator de a opri oricând această donație.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Gala Premiilor GOPO 2019, în exclusivitate, la Film Now și Digi24

Published

on

 

Film Now va transmite în direct, în exclusivitate, în data de 19 martie 2019, de la ora 20:00, cel mai prestigios eveniment al cinematografiei românești, cea de-a XIII-a ediție a Premiilor Gopo. Este primul an în care Gala Premiilor Gopo este adusă cinefililor români de Film Now și Digi24, în calitate de coproducători ai evenimentului.                                                                                                                                        

“Parteneriatul cu Premiile Gopo așază Film Now pe o poziție privilegiată între televiziunile de profil. Film Now transmite în direct și în exclusivitate, în următoarea lună, evenimentele cele mai importante pentru cineaști și cinefili. Duminică, 25 februarie 2019, Gala Premiilor Academiei Americane de Film și, peste mai puțin de o lună, pe 19 martie 2019, Gala Premiilor Gopo, evenimentul care desemnează cele mai valoroase filme românești realizate anul trecut”, a arătat Bogdan Chirițoiu, manager de proiect.

“Ne bucurăm să avem alături, la cea de 13-a ediție, un partener angajat în susținerea cinematografiei românești, atât prin programele dedicate, unice în peisajul audio-vizual, cât și prin valorile pe care le promovează”, a declarat Tudor Giurgiu, inițiator al Galei Premiilor Gopo.

În premieră în istoria galei, nominalizările la Premiile Gopo 2019 au fost anunțate și prin intermediul unui mesaj video joi, 21 februarie 2019 (ora 12:30 la Digi 24 și 12:35 la Film Now). Nominalizările au fost dezvăluite de Oana Zamfir, prezentatoarea emisiunii Ca-n Filme de la Digi24, singura emisiune despre cinematografie din peisajul audiovizual autohton. După anunț, peste 600 de membri activi din industria cinematografică românească vor vota câștigătorii trofeelor Gopo 2019.

În perioada care precedă decernarea premiilor, jurnalele de știri Digi24 vor prezenta reportaje și materiale dedicate filmelor care intră în cursa pentru râvnitele statuete Gopo. Primele vești de la Gala vor sosi, de asemenea, de la Digi24. Marți, 19 martie 2019, jurnalul România 24 va transmite primele imagini și declarații ale nominalizaților și invitaților, iar de la ora 20:00, Film Now va difuza integral și în exclusivitate Gala Premiilor Gopo.

“Moromeții 2”, în regia lui Stere Gulea, “Dragoste 1. Câine”, în regia lui Florin Șerban, “Îmi este indiferent dacă în istorie vom intra ca barbari”, în regia lui Radu Jude, “Pororoca” (regia Constantin Popescu) și “Charleston” (regia Andrei Crețulescu) sunt producțiile care intră oficial în cursa pentru trofeul Gopo la categoria Cel mai bun film.

Lista completă a nominalizărilor poate fi consultată pe https://premiilegopo.ro/

Gala Premiilor Gopo 2019, ediția a XIII-a, este organizată de Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc împreună cu Asociația Film și Cultură Urbană, cu sprijinul Centrului Naţional al Cinematografiei, al Teatrului Național Bucuresti și al agenției Babel Communications, în parteneriat cu Film Now și Digi24.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Diskoteka Festival: 50 de vedete ale anilor ‘80-’90, 5 scene, 3 zile de concerte pe stadion

Published

on

 

Diskoteka Festival a fost prezentat oficial joi, la Timișoara, orașul care va găzdui timp de 3 zile, între 31 mai și,2 iunie 2019, crema artiștilor reprezentativi ai anilor ‘80-’90 în cadrul celui mare mare festival de muzică retro din Europa, festival care se va desfășura pe Stadionul ”Dan Păltinișanu”.

Anunțat încă de la sfârșitul anului trecut, noua manifestare muzicală grandioasă ce se alătură brandurilor ce fac populară România în lume – Untold, Electric Castle ori Neversea – este un pic diferită căci se adresează cu predilecție ”părinților”, celor care au prins perioada de aur a muzicii pop, rock și Eurodance în adolescență, însă și tinerilor din ziua de azi care sunt în căutare de experiențe festivaliere inedite și care cunosc remixurile hiturilor celor două decade – anii ‘80 si ‘90. Cinci scene, circa 50 de artiști, dansatori și DJ, din rândul cărora amintim fostele superstaruri: Modern Talking, Ace of Base, CC Catch, Alphaville, Sandra, Nana, Haddaway, East 17, No Mercy, Sabrina, Mr President, Captain Jack, Dr Alban, Boney M ori Ricchi e Poveri, condiții tehnice impresionante cu peste 400.000 wați sunet, zeci de metri pătrați ecrane led, elemente de decor fabuloase, un buget general de cca 1.500.000 euro, din care numai artiștii costă 786.000 euro, sunt repere ce definesc noul eveniment anunțat oficial joi, la Timișoara,

Diskoteka Festival. Anunțarea oficiala a conceptului și a detaliilor referitoare la festival a fost făcuta și cu participarea multor artiști români reprezentativi ai perioadei muzicale sus amintite: Nicolae Marin – Nick (N&D), Admiral C4C și Andreea Antonescu, cea care a făcut istorie cu duetul Andre, iar prezentatorul TVR, Radu Andrei Tudor, a moderat evenimentul.

Organziatorii au anunțat deja 21.000 abonamente vândute la Diskoteka Festival de la începutul anului (în perioada de promoție), iar la festival se așteaptă o medie de 40.000 de spectatori pe zi, care vor avea la dipoziție și 98 de puncte comerciale, plata urmând să se facă electronic prin intermediul brățărilor cu cip.  Organziatorii au menționat că au eliminat orice formă de implicare politică ori administrativă, bugetul pentru prima ediție Diskoteka Festival fiind 100% privat.

Diskoteka Festival promite sa readucă publicului atmosfera anilor ’80 și ’90 nu doar prin hiturile acelei perioade emblematice, ci și prin decoruri spectaculoase, acțiuni interactive, flash mob-uri inedite, suveniruri și cele mai delicioase food truck-uri. Premieră absolută pentru nostalgicii muzicii anilor de glorie ai genurilor europop, eurodance ori reggae, Diskoteka Festival va fi o nouă manifestare muzicală de anvergură ce se alătură celor mai mari evenimente muzicale din Europa în 2019.

Biletele pentru Diskoteka Festival pot fi achiziționate de pe www.diskoteka.ro și www.bilete.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

INNA, Irina Rimes și Nicoleta Nucă au acceptat invitația la un concert caritabil pentru copiii cu boli incurabile

Published

on

 

Sunt frumoase, talentate și se implică adesea în cauze sociale. INNA, Irina Rimes și Nicoleta Nucă au acceptat invitația de a urca pe scena Sălii Palatului și de a cânta pentru a-i susține pe copiii cu boli incurabile îngrijiți de Fundația Copii în Dificultate. Evenimentul are loc pe 16 aprilie, de la ora 19.00 și este dedicat împlinirii a 30 de ani de la înființarea fundației.

Bilete aici: https://eventbook.ro/other/bilete-30-fundatia-copii-in-dificultate

Toți banii din donații vor ajunge la Fundația Copii în Dificultate. Cei care doresc să îi ajute pe acești copii pot să doneze 2 Euro prin SMS, trimițând mesajul ZILE la 8844 sau pot face donații direct în contul RO60BRDE426SV39194474260.

Fundația Copii în Dificultate îngrijește peste 100 de copii care suferă de boli incurabile sau în fază terminală, sunt infectați cu HIV/SIDA, au tulburări din spectrul autist sau sunt abandonați. Acești copii au nevoie de îngrijiri speciale, articole de hrană și de igienă personală (inclusiv scutece), servicii medicale, de recuperare, de asistență socială etc. Pentru fiecare copil, costul lunar al acestor servicii și consumabile este de 7.819 lei.

Evenimentul care va avea loc în data de 16 aprilie, la Sala Palatului, își propune să contribuie la sensibilizarea publicului pentru cauza acestor copii și la strângerea de fonduri pentru îngrijirea lor, pentru a le oferi, la propriu, ZILE. În sprijinul copiilor de la Fundația CID și-au anunțat până acum susținerea personalități importante precum Simona Halep, Cristina Vărzaru, Cristian Chivu, Ivan Patzaichin, Marcel Iureș, Ștefan Bănică Jr. sau Dumitru Prunariu. Ei s-au alăturat campaniei caritabile Jeans4Dreams, care susține eforturile Fundației CID și contribuie la împlinirea visurilor pe care le au micuții îngrijiți de angajații și voluntarii fundației. Vedetele au donat câte o pereche de blugi pentru susținerea cauzei, iar în cadrul evenimentului de la Sala Palatului va fi organizată o Alee a Blugilor Celebri, unde aceștia vor fi expuși.

Totodată, alături de eforturile Fundației CID au venit în ultimul an numeroși oameni pe care îi numim simpli, dar cu suflet mare. Aceștia au participat la curse de semimaraton, competiții de alergare în oraș sau la munte, turnee de volei. În această primăvară, este organizată expediția Himalaya Climb4Dreams, care vizează atingerea vârfului Lobuche (6.119 m) și are ca scop sensibilizarea publicului pentru cauza copiilor îngrijiți de Fundația Copii în Dificultate.

Fondată în anul 1989 de către Children in Distress Marea Britanie, Fundația CID a derulat încă de la început programe pentru 18.000 de copii în dificultate, construind și operând centre rezidențiale tip hospice pentru copii infectați HIV/SIDA, cu boli cronice neurologice severe și copii ai străzii.

În cei 28 de ani de activitate în România, Fundația CID a efectuat 518.400 de ședințe de terapie ABA, 155.520 de ședințe de kinetoterapie și 54.000 de sesiuni de terapie cognitiv comportamentală destinate copiilor cu tulburări neurologice severe, 2.450 de evaluări psihologice complexe și 1440 de ședințe de hipoterapie pentru copiii cu TSA, 750 de ședințe de consiliere psihologică pentru 150 de copii cu anxietate și tulburări de învățare și de comportament.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending