Connect with us

ALL MEDIA

RAPORT. 72% dintre romanii care practica sau vizioneaza sport sunt inclinati sa aleaga branduri care sustin sportul

Avatar

Published

on

Raportul de cercetare „SPORT IN ROMANIA – The link between brands, companies and sports”, realizat de Quantix Marketing Consulting, analizeaza perceptiile si comportamentele romanilor legate de sport, precum si perceptiile romanilor despre companiile care se asociaza cu sportul. Studiul este cel de-al 11-lea din seria SMARK Research.

Cercetarea a fost realizata imbinand metodologii cantitative si calitative. Cercetarea cantitativa s-a realizat online, in perioada noiembrie – decembrie 2013, pe un esantion de 882 de respondenti, printr-un chestionar aplicat pe romanii intre 18-70 ani din mediul urban. Culegerea datelor este realizata de Inovaction Market Research, furnizorul panelului pentru acest studiu.

Demersul calitativ s-a derulat in perioada octombrie 2013 – martie 2014, prin interviuri in profunzime cu persoane care au o legatura mai stransa cu sportul, fie ca il practica (la nivel de performanta sau amator), organizeaza evenimente sportive sau se asociaza cu el prin intermediul companiei in care lucreaza.

Raportul de cercetare “SPORT IN ROMANIA – The link between brands, companies and sports” este un instrument dedicat companiilor si brandurilor care sunt interesate de asocierea cu sportul. Legatura intre branduri si sport este una fireasca si des intalnita, atat pe plan mondial, cat si in Romania. Studiul vine cu date actuale despre gradul in care sunt practicate sporturile in Romania, despre perceptii si comportamente ale romanilor legate de sport. Raportul ofera o diagnoza a sportului de masa si de performanta, extrem de utila decidentilor de marketing si business in general. Aceasta cercetare este un prim pas dintr-o initiativa venita sa sprijine dezvoltarea sportului din tara noastra, prin aducerea fata in fata a celor care pot ajuta fenomenul sportiv din Romania si a celor care sunt conectati la acesta.

Dintre datele interesante reiesite din raport aflam ca:

  • 50.7% dintre romani practica cel putin o activitate sportiva pe an, iar 61% dintre acestia practica cel putin o data pe luna;

  • Barbatii cheltuie mai mult pe articole sportive. Femeile cheltuie mai mult pe servicii legate de sport;

  • Peste 90% dintre romani considera ca exista o relatie pozitiva intre practicarea sportului si starea de sanatate;

  • Peste 85% dintre romani urmaresc diferite sporturi (indiferent de mediu: televizor, online, live)

  • 63% dintre romanii conectati la fenomenul sportiv urmaresc fotbal. Dintre acestia, peste 90% urmaresc meciuri ale echipei nationale;

  • Peste 90% dintre romani apreciaza ca performantele sportivilor romani pe plan international ajuta la promovarea unei imagini pozitive a Romaniei in lume. In acelasi timp, 83% dintre respondenti considera ca se cheltuie prea putini bani de la bugetul de stat pentru sport;

  • Gimnastica este sportul despre care cei mai multi romani apreciaza ca Romania a avut performante deosebite pe plan international. De altfel, Nadia Comaneci este cea mai admirata sportiva din Romania din toate timpurile (37% dintre romani au ales-o ca cel mai admirat sportiv);

  • 72% dintre romani afirma ca sunt inclinati sa cumpere mai mult branduri pe care le-au vazut implicate in sustinerea, in diverse forme, a sportului;

  • 47% dintre romani apreciaza ca implicarea companiilor in sport ar trebui orientata spre sprijinirea competitiilor de amatori.

Alte subiecte abordate in raport sunt sursele de informare despre sport, calatoriile legate de sport, sportul in cadrul companiilor si directiile principale de investitii in sport ale companiilor, precum si legatura dintre sport si nutritie.

Raportul de cercetare “SPORT IN ROMANIA – The link between brands, companies and sports” este un instrument extrem de util tuturor decidentilor care vad oportunitati in asocierea companiilor sau brandurilor cu sportul, celor care observa trendurile in materie de miscare, sport, viata activa si sanatoasa si care urmaresc:

  • sustinerea si optimizarea deciziilor de asociere a companiilor sau brandurilor in zona sportului de performanta. Fie ca este vorba despre cluburi, echipe nationale, federatii sau sportivi de performanta, sustinerea lor sub diverse forme poate aduce beneficii atat actorilor implicati, cat si numerosilor suporteri;
  • implicarea organizatiilor in sustinerea si dezvoltarea sportului de masa. Este un trend in ascensiune rapida in Romania, cu multiple beneficii la nivel economic si social.
  • dezvoltarea unei culturi a sportului in interiorul organizatiilor. In aria resurselor umane, sporturile si initiativele legate de miscare sunt tot mai utilizate, cu efecte remarcabile in plan motivational, atat la nivel personal, cat si de echipa;
  • ghidarea actiunilor din sfera Responsabilitatii Sociale Corporative (CSR). Sportul ofera o platforma excelenta de actiune si multe organizatii au initiative laudabile in aceasta directie. Orientarea oamenilor spre sport si viata activa are implicatii asupra starii de sanatate si wellbeing, are rol educativ pentru generatiile de copii;
  • datele din raport ajuta in sustinerea unor eforturi de comunicare si pozitionare, ajuta in directionarea unor investitii in domeniul sportului de masa sau performanta, precum sprijinirea constructiei de terenuri de sport, bazine, patinoare, dotarea de sali de sport etc;
  • ghideaza retailerii care vand produse sportive si furnizorii de servicii din zona sportului in optimizarea deciziilor de business;
  • este un reper in dezvoltarea politicilor legate de sport la nivelul administratiei si al autoritatilor responsabile.

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0