Connect with us

ALL MEDIA

RAPORT. 72% dintre romanii care practica sau vizioneaza sport sunt inclinati sa aleaga branduri care sustin sportul

Avatar

Published

on

Raportul de cercetare „SPORT IN ROMANIA – The link between brands, companies and sports”, realizat de Quantix Marketing Consulting, analizeaza perceptiile si comportamentele romanilor legate de sport, precum si perceptiile romanilor despre companiile care se asociaza cu sportul. Studiul este cel de-al 11-lea din seria SMARK Research.

Cercetarea a fost realizata imbinand metodologii cantitative si calitative. Cercetarea cantitativa s-a realizat online, in perioada noiembrie – decembrie 2013, pe un esantion de 882 de respondenti, printr-un chestionar aplicat pe romanii intre 18-70 ani din mediul urban. Culegerea datelor este realizata de Inovaction Market Research, furnizorul panelului pentru acest studiu.

Demersul calitativ s-a derulat in perioada octombrie 2013 – martie 2014, prin interviuri in profunzime cu persoane care au o legatura mai stransa cu sportul, fie ca il practica (la nivel de performanta sau amator), organizeaza evenimente sportive sau se asociaza cu el prin intermediul companiei in care lucreaza.

Raportul de cercetare “SPORT IN ROMANIA – The link between brands, companies and sports” este un instrument dedicat companiilor si brandurilor care sunt interesate de asocierea cu sportul. Legatura intre branduri si sport este una fireasca si des intalnita, atat pe plan mondial, cat si in Romania. Studiul vine cu date actuale despre gradul in care sunt practicate sporturile in Romania, despre perceptii si comportamente ale romanilor legate de sport. Raportul ofera o diagnoza a sportului de masa si de performanta, extrem de utila decidentilor de marketing si business in general. Aceasta cercetare este un prim pas dintr-o initiativa venita sa sprijine dezvoltarea sportului din tara noastra, prin aducerea fata in fata a celor care pot ajuta fenomenul sportiv din Romania si a celor care sunt conectati la acesta.

Dintre datele interesante reiesite din raport aflam ca:

  • 50.7% dintre romani practica cel putin o activitate sportiva pe an, iar 61% dintre acestia practica cel putin o data pe luna;

  • Barbatii cheltuie mai mult pe articole sportive. Femeile cheltuie mai mult pe servicii legate de sport;

  • Peste 90% dintre romani considera ca exista o relatie pozitiva intre practicarea sportului si starea de sanatate;

  • Peste 85% dintre romani urmaresc diferite sporturi (indiferent de mediu: televizor, online, live)

  • 63% dintre romanii conectati la fenomenul sportiv urmaresc fotbal. Dintre acestia, peste 90% urmaresc meciuri ale echipei nationale;

  • Peste 90% dintre romani apreciaza ca performantele sportivilor romani pe plan international ajuta la promovarea unei imagini pozitive a Romaniei in lume. In acelasi timp, 83% dintre respondenti considera ca se cheltuie prea putini bani de la bugetul de stat pentru sport;

  • Gimnastica este sportul despre care cei mai multi romani apreciaza ca Romania a avut performante deosebite pe plan international. De altfel, Nadia Comaneci este cea mai admirata sportiva din Romania din toate timpurile (37% dintre romani au ales-o ca cel mai admirat sportiv);

  • 72% dintre romani afirma ca sunt inclinati sa cumpere mai mult branduri pe care le-au vazut implicate in sustinerea, in diverse forme, a sportului;

  • 47% dintre romani apreciaza ca implicarea companiilor in sport ar trebui orientata spre sprijinirea competitiilor de amatori.

Alte subiecte abordate in raport sunt sursele de informare despre sport, calatoriile legate de sport, sportul in cadrul companiilor si directiile principale de investitii in sport ale companiilor, precum si legatura dintre sport si nutritie.

Raportul de cercetare “SPORT IN ROMANIA – The link between brands, companies and sports” este un instrument extrem de util tuturor decidentilor care vad oportunitati in asocierea companiilor sau brandurilor cu sportul, celor care observa trendurile in materie de miscare, sport, viata activa si sanatoasa si care urmaresc:

  • sustinerea si optimizarea deciziilor de asociere a companiilor sau brandurilor in zona sportului de performanta. Fie ca este vorba despre cluburi, echipe nationale, federatii sau sportivi de performanta, sustinerea lor sub diverse forme poate aduce beneficii atat actorilor implicati, cat si numerosilor suporteri;
  • implicarea organizatiilor in sustinerea si dezvoltarea sportului de masa. Este un trend in ascensiune rapida in Romania, cu multiple beneficii la nivel economic si social.
  • dezvoltarea unei culturi a sportului in interiorul organizatiilor. In aria resurselor umane, sporturile si initiativele legate de miscare sunt tot mai utilizate, cu efecte remarcabile in plan motivational, atat la nivel personal, cat si de echipa;
  • ghidarea actiunilor din sfera Responsabilitatii Sociale Corporative (CSR). Sportul ofera o platforma excelenta de actiune si multe organizatii au initiative laudabile in aceasta directie. Orientarea oamenilor spre sport si viata activa are implicatii asupra starii de sanatate si wellbeing, are rol educativ pentru generatiile de copii;
  • datele din raport ajuta in sustinerea unor eforturi de comunicare si pozitionare, ajuta in directionarea unor investitii in domeniul sportului de masa sau performanta, precum sprijinirea constructiei de terenuri de sport, bazine, patinoare, dotarea de sali de sport etc;
  • ghideaza retailerii care vand produse sportive si furnizorii de servicii din zona sportului in optimizarea deciziilor de business;
  • este un reper in dezvoltarea politicilor legate de sport la nivelul administratiei si al autoritatilor responsabile.

Comentarii

Presa online

AloTractari – ofera asistenta rutiera si tractari auto atunci cand ai nevoie

AllProWeb.ro

Published

on

AloTractari.ro

AloTractari.ro ofera servicii de asistenta rutiera si tractari auto in cele mai bune conditii in ceea ce priveste desfasurarea procesului. Serviciile se adreseaza tuturor participantilor in taraficul rutier care, din diverse cauze, raman blocati pe carasabil fara sa mai poata sa puna in miscare autovehiculul. Astfel de servicii se pot realiza oriunde in tara, compania propunand inclusiv tractari auto in Ilfov.

Compania se afla in continua expansiune, avand parteneri in toata tara. Timpul de interventie pe care il propun expertii sai si partenerii este de cel mult 30 de minute. Foarte important, compania execeleaza in topul de profil, cu cele mai mici tarife practicate pentru tractari auto, personal calificat si cu experienta si servicii profesionale de asistenta.

Avantajele pentru asistenta rutiera si tractari auto

In primul rand, reprezentantii companiei pot fi contactati la orice ora din zi si din noapte pentru serviciile pe care AloTractari.ro le ofera. Mai mult de atat, programarile din timp pentru tractari pot sa asigure un pret cu pana la 80% mai mic decat pretul de lista.

In al doilea rand, pentru costuri echitabile, acestea au fost departajate in functie de categoriile de greutate ale masinilor. De exemplu, daca tractarea unei masini de 800-1000 kg in Bucuresti costa 89 RON, o masina cu o greutate de 1001-1500 kg va fi tractata cu 120 RON pe raza capitalei. Aceste preturi sunt valabile pentru programari prealabile si pot creste daca se intervine imediat sau daca autovehiculul are probleme la sistemul de directie, dat fiind faptul ca necesita o abordare mai complicata.

In al treilea rand, specialistii de la AloTractari asigura servicii de asistenta in trafic intre cele mai diverse – de exemplu: alimentare curent baterie, schimb de roti, vulcanizare roti. Personalul care se ocupa de asemenea interventii este calificat si are experienta necesara pentru asigurarea unei manopere de calitate.

Nu in ultimul rand, compania pune la dispozitia potentialilor clienti din toata tara un numar de telefon unic care se poate apela absolut gratuit din orice retea. Operatorii care raspund la acest numar de telefon fac legatura intre sofer si cea mai apropiata masina de interventie de locul in care autovehiculul se afla.

Alte avantaje pe care nu orice companie de tractari le poate asigura

Dincolo de tractari si asistenta in trafic in cele mai bune conditii pentru client, compania vine cu un plus de servicii pe care nu toti competitorii sai le au:

  • inchiriere masini. Exista situatii in care masinile tractate sunt atat de avariate incat nu mai pot fi utilizate inainte de a beneficia de reparatii ample. Proprietarii acestor masini au nevoie de autovehicule cu care sa le inlocuiasca pe cele proprii in perioada in care nu se pot utiliza. Pentru inchirieri auto acestia nu trebuie sa piarda timp pentru a le cauta, deoarece comapania va poate oferii si astfel de servicii;

  • service. In mod normal, dupa ce autovehiculul cu defectiuni cu care proprietarul nu se mai poate deplasa pe carosabil, este urcat pe platforma, acesta este transportat intr-un service auto. In Bucuresti, compania dispune de un service auto propriu, dotat modern si cu mecanici de prima mana, oferind si aceasta solutie clientilor sai.

Pentru a avea mai multe servicii la dispozitie, nu ezita sa apelezi la AloTractari atunci cand situatia o cere.

Continue Reading

ALL MEDIA

Ce flori e potrivit sa ducem la o inmormantare?

Avatar

Published

on

 

Atunci cand cineva apropiat, o cunostinta, ruda sau vecin trece la cele vesnice, ne dorim sa facem ceva mai mult pentru cei pe care i-a lasat in urma, decat simplul gest de a ne prezenta condoleantele in cadrul priveghiului sau a ceremoniei de inmormantare. Ideea de a duce un cos de flori este una pe care o putem imbratisa in acest context, cu intentia de a aduce o alinare familiei.

Intrebarea care apare la aceasta rezolvare, sa zicem asa, este tipul de flori pe care e potrivit sa il oferim in cadrul unei inmormantari. Un lucru cert in ceea ce le priveste este ca trebuie sa fie in numar cu sot – exista aceasta traditie cu radacini vechi, ce simbolizeaza incheierea ciclului vietii, uniunea cu divinul. Daca e sa fim foarte pretentiosi si aliniati traditiilor, ar trebui sa ascultam ore in sir batranii care ne-ar putea povesti despre traditiile de tot felul care exista in ceea ce priveste florile la inmormantari. Pe scurt insa, stim ca nu dorim sa dam gres cu o alegere nepotrivita si sa transmitem un mesaj gresit, deci ce flori e bine sa ducem la inmormantare?

Florile potrivite pentru o inmormantare

O astfel de alegere va trebui raportata la buget. Pentru un buchet generos, de preferat este sa mizezi pe garoafe, sunt si mai accesibile. Sunt de evitat orice culori foarte deschise, aprinse. Neimpachetate vor arata mai decent. Unii opteaza pentru cale, de asemenea o alegere inspirata.

Bineinteles, deja cand vorbim de un buget mai mare te poti orienta dupa trandafiri. Nici crinii nu sunt de trecut cu vederea. Ambele tipuri au un parfum special, care schimba putin aerul specific din camerele mortuare.

Un buchet funerar alcatuit din cale insa e inegalabil. In varianta alba acestea sunt niste flori deosebit de elegante si rafinate. Sunt alegerile cele mai frecvente, insa asta nu inseamna ca restul florilor sunt excluse. Mai poti consulta si floraria, respectiv firma funerara de unde le cumperi.

Mai conteaza si mesajul pe care il stii pe panglica specifica. De obicei, acestea trebuie sa fie succinte. Cel mai bine este sa il alegi raportandu-te si la relatia pe care ai avut-o cu cel trecut la cele vesnice.

Daca esti complet lipsit de inspiratie, poti vizita o firma de servicii funerare in Colentina sau in zona de care apartii pentru a primi recomandari in acest sens. In unele locatii gasesti aranjamente gata facute dintre care poti alege sau care pot fi o sursa de inspiratie in personalizarea unui alt model.

In ceea ce priveste mesajul inscris pe panglica, specialisti ca cei pe care ii vei intalni la agentia funerara Adysim iti pot oferi consultanta de care ai nevoie. In acest mod stii ca te prezinti la priveghi, respectiv inmormantare cu aranjamentul floral potrivit, fara riscul de a fi penibil sau de a cauza durere. E una dintre situatiile in care experienta echipei funerare isi spune cuvantul.

Descopera mai multe despre florile care se ofera la inmormantari si despre aceste servicii pe servicii-funerare-nonstop.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnalista Cristina Topescu a murit la varsta de 59 de ani

Avatar

Published

on

Jurnalista Cristina Țopescu, fiica celebrului comentator sportiv Cristian Țopescu, s-a stins din viață. A fost găsită, fără suflare, în propria casă. O vecină a alertat poliția pentru că nu o mai văzuse pe Cristina Țopescu de ceva vreme. Poliția a deschis un dosar pentru moarte suspectă, așa cum este procedura în astfel de situații, informeaza DIGI 24. 

Cristina Țopescu era foarte activă în mediul online. Ultima postare a sa pe Facebook a fost în a doua zi de Crăciun și făcea referire la Papa Francisc. “Încă un motiv să-l iubesc pe omul ăsta simplu, firesc, calin, vesel, minunat”, scria jurnalista. Pe 28 decembrie a fost activă pe WhatsApp. Apoi, nimeni nu a mai știut de ea.

Anne-Marie Ciolcă, purtătorul de cuvânt aş IPJ Ilfov: „IPJ Ilfov a fost sesizat de o femeie cu privire la faptul că vecina ei nu a mai fost văzută de aproximativ trei săptămâni. Poliţiştii oraşului Otopeni au intrat în imobilul respectiv unde au găsit o persoană decedată care, la prima vedere, nu prezintă urme vizile de violenţă însă aceste aspecte urmează să le stabilească în urma expertizei legale cei în cauză.

Reacţia Ministerului Sănătăţii, unde Cristina Ţopescu era consilier al secretarului de stat H. Moldovan

“Suntem consternați de această veste, care a căzut ca un trăsnet pentru noi. Atât eu, cât și echipa din MS regretăm profund dispariția acestui om minunat, o stea care a inspirat atâtea generații de telespectatori. A fost un privilegiu pentru mine să lucrez cu Cristina Țopescu.

S-a alăturat echipei noastre de comunicare de curând, și până în ultima clipă a demonstrat că este un profesionist desăvârșit.

Acum, când mă uit în urmă nu-mi vine să cred că s-a stins, singură și în tăcere. Să-i spunem cu toții o rugăciune în gând și Dumnezeu să o odihnească în pace!”, a transmis Victor Costache, ministrul Sănătății.

Cristina Țopescu era, din noiembrie, consilier al secretarului de stat din Ministerul Sănătății, Horațiu Moldovan.

Foarte mulți dintre cei care au cunoscut-o spun că sunt șocați de faptul că a murit singură, în casă, fără ca vreun prieten sau membru al familiei să știe ce i s-a întâmplat.

Marius Chirca, reprezentant al Asociației Kola Kariola: „24, 26 decembrie e ultima mişcare suntem în 13 şi văd la tv prietenii apropiaţi care plâng. Trei săptămâni nu văd că nu exişti?”.

Medicii legiști urmează să stabilească din ce motive a murit Cristina Țopescu. Jurnalista urma să împlinească 60 de ani anul acesta, în luna iulie.

Sursa: Digi 24

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0