Connect with us

ALL MEDIA

80% din oamenii din rural cu acces la internet sunt pe Facebook

Avatar

Published

on

Pe 25 si 26 iunie, la UniCredit Tower, a avut loc Marketing Research Conference 2014, cu tema “Connected Consumer Insights”. 25 de traineri au dezbatut cele mai in voga trenduri in research, comportamentul consumatorului conectat la tot mai multe canale media si optimizarea advertisingului livrat lui.

Dintre cele mai importante aspecte abordate in cadrul conferintei amintim:

Multiscreen

Potrivit unui studiu realizat de Google, in medie, ne petrecem zilnic 4,4 ore din timpul liber in fata unui ecran, iar 77% dintre telespectatori folosesc si un alt gadget in timp ce stau la televizor.

La capitolul cumparaturi online, numai 19% sunt planificate, in timp ce 81% din useri practica shopping-ul spontan. Dintre aceste cumparaturi spontane, 65% incep de pe smartphone. PC-ul este device-ul terminal unde se termina procesul de cumparare, datorita ecranului mai mare si mai confortabil.

Dragos Gurarosie (PamPam) a specificat si faptul ca publicul, in timp ce se uita la televizor, face o serie de alte activitati online: e-mail-uri (60%), discutii cu prietenii (42%), browsing-ul (44%).

Consumatorul conectat din mediul rural

Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Romania) a vorbit despre consumatorul conectat din mediul rural: o cercetare cantitativa realizata de Starcom.

In ciuda impresiei generale, 47% din populatia rurala a Romaniei se afla pe Internet si acopera toate segmentele de varsta. Studiul a descoperit faptul ca 80% din oamenii din rural cu acces la internet sunt pe Facebook, care este principalul canal folosit dupa Google Search. Sunt conectati la nivel informativ, dezvoltarea personala si cultura generala sunt arii de interes preponderente, precum si familia, sanatatea, gospodaria. Nu sunt preocupati de distractie, ci mai degraba sa se dezvolte. Majoritatea au venituri mici si medii care vin in general din salarii si alocatii, asa ca doresc sa-si imbunatateasca statutul personal prin dezvoltare.

Sunt conectati cu tehnologia – jocul pe calculator este in top, devansand activitati “clasice” cum ar fi statul de vorba la bar cu vecinul, lucrul manual sau mersul la biserica.

Pentru ei, online-ul e un mediu de conectare, si nu de afirmare. Fie cauta informatie, fie cauta conectare: 26% afla de evenimentele care se intampla in mediul rural din online.

Majoritatea isi fac cumparaturile saptamanal in supermarketurile sau hypermarketurile din mediul urban si conectarea cu urbanul ii tine la curent cu noutatile cotidiene.

Oamenii din mediul rural sunt conectati si cu brandurile. Observa atat reclamele amuzante, cat si informative; daca informatia le este utila, o vor memora si vor cumpara produsul. Chiar daca majoritatea veniturilor sunt cheltuite pe utilitati si mancare, oamenii sunt interesati de ceea ce au de spus brandurile.

Profile digitale

Andreea Coca (GfK Romania) a vorbit despre profilele consumatorilor de internet si abordarile digitale dedicate acestora. Exista 5 profile principale si 2 secundare de utilizatori in online:

Digital Natives: Ei sunt cei mai deschisi la inovatie, dar sunt si foarte critici in legatura cu ea. Azi vor fi alaturi de un brand, maine alaturi de produsele competitiei, dar pot sa devina advocates foarte buni pe termen lung.

Digital Settlers sau colonistii: Au cunoscut lumea analog, dar s-au integrat bine in lumea digitala; Sunt avizi dupa informatie senzoriala si rationala.

Imigrantii digitali: Folosesc internetul pentru ca e necesar in ziua de azi. Au o viziune pragmatica, rationala, dar nu sunt foarte engaged emotional cu mediul digital.

Digital Groupies sau voyeur-ii: Fac putin din toate in mediul online. Ei se afla la granita dintre online si offline si se implica foarte mult emotional in digital.

Digital Monks: Privesc cu destul de multa teama si nestiinta catre digital. E posibil sa fie coplesiti de informatie si sa nu treaca pragul internetului – fie nu au acces la internet, fie nu doresc sa-l foloseasca.

Celelalte 2 segmente au fost definite de Andreea drept secundare pentru ca reprezinta o nisa foarte mica la noi in tara – Digital Refugees, cei care au avut o experienta negativa foarte puternica cu internetul si din cauza ei, digitalul a capatat o conotatie negativa (exemplu: jocurile de noroc online), si Digital Emotionals, cei de varste mici, introdusi timpuriu in tehnologie, care incep chiar sa-si piarda skill-urile verbale si de relationare fata in fata.

Cei mai multi romani se afla in categoria Digital Monks (37%), Digital Groupies sunt urmatorii (29%), urmeaza Digital Immigrants (17%), Digital Settlers (7%) si Digital Natives (5%).

In cadrul evenimentului au mai fost dezbatute si chiar testate unele dintre cele mai in voga tool-uri de research: Neurofocus, TOBII X2-60 Portable Eye Tracking System, dar si rezultatele studiului “Financial Behaviour: Bugetul de venituri si cheltuieli al nativilor digitali din Romania”, parte din seria Digital Natives Report, derulat pe o platforma neconventionala – TPU.ro.

Printre speakerii evenimentului s-au mai numarat: Dana Nae Popa (pastel), Cristina Craciun (Ipsos), Alex Visa (GroupM), Mihail Neculai (PepsiCo Romania), Miruna Antonescu (The Geeks), Alexandru Dincovici (Brennan Research & Consultants), Dora Tita, Cecilia Csiki si Liliana Tincu (Millward Brown).

Marketing Research Conference a fost un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, condimentat de PRIVILEG Catering si depozitat de Euroministorage.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Comentarii

ALL MEDIA

Ce trebuie să iei în calcul atunci când alegi piesele auto de la centre de dezmembrări

Avatar

Published

on

În ultima vreme, centrele de dezmembrări au luat amploare și continuă să crească în popularitate. Explicația este evidentă și ține de preferința pentru mașini second hand importate masiv din Europa. România a fost campioană la acest capitol, multă vreme și nici acum nu se poate spune că lucrurile stau diferit.

Din pură nevoie de a găsi o soluție echilibrată în ceea ce privește întreținerea mașinii, piesele la mâna a doua sunt o recomandare. Nu orice tip de piesă desigur. Consumabilele, spre exemplu, nu sunt nicicând indicate a fi cumpărate la mâna a doua. Însă aripi, faruri, radiatoare, pompe de injecție, chiulasă, electromotoare sau alternatoare sunt oricând de preferat a fi cumpărate din centre de dezmembrări.

Diferența? De la astfel de centre de dezmembrari Craiova sau  din orice alt oraș achizițiile pot fi mai avantajoase din punct de vedere financiar. Vorbim despre o diferență de cele mai multe ori chiar și de jumătate de preț față de costurile cu piesele noi. Așadar, un major avantaj este legat de posibilitatea de a controla costurile, astfel încât să fie evitate achizițiile destul de costisitoare.

Ce trebuie să știți despre piesele cumpărate de la dezmembrări

Contrar unor prejudecăți sau contrar practicilor unor centre ce lucrează la nivel de amator, există și opțiunea de a primi garanție și de a avea parte de piese verificate. Iată ce trebuie să știți despre piese auto achiziționate din centre de dezmembrări precum Wolcar spre exemplu:

Garanția

Desigur, unele centre de acest gen nu își permit să ofere garanție pentru produsele comercializate. Aici este de altfel și ruleta rusească în cazul acestei metode de achiziție a unor piese auto. Nu însă și când vine vorba de Wolcar. Pentru ceea ce cumpăraţi de aici aveţi garanție asigurată de 3 luni.

Retur și verificare de piese

În ceea ce privește compatibilitatea pieselor aveţi un filtru activ în cadrul paginii Wolcar. Alegerea corespunzătoare va ține cont de modelul mașinii, anul fabricației de asemenea. O paletă largă de opțiuni regăsiţi aici: piese pentru Audi, Ford, Volkswagen, Skoda și multe altele. Privind tipologia pieselor vorbim despre elemente de caroserie, climatizare, electrice, de interior, pentru motor sau elemente de transmisie.

Oricare ar fi alegerea, stocul disponibil este notat online. Înainte de a fi livrată o piesă aceasta va fi verificată pe bancul de lucru. De asemenea, la Wolcar aveți și garanția a ceea ce cumpărați. În cazul în care intervine decizia de a face un retur, banii vor fi returnați integral. Detalii regăsiți și în cadrul paginii oficiale.

 

Cine este Wolcar

Centrul fizic este în localitatea Malu Mare, Craiova, județul Dolj. Dar cei interesați de achiziția unor piese de aici trebuie să știe că este posibilă orice comandă, cu livrare oriunde în țară. Pentru cei care pot ridica produsul de la centru lor, aici vor regăsi și un service autorizat, cu o lungă listă de servicii: începând cu partea de diagnoză computerizată și până la înlocuire de piese.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Kanal D, premiu pentru “Excellence in Media Sales”

Avatar

Published

on

Kanal D a primit aseara premiul pentru “Excellence in Media Sales”, in cadrul evenimentului “Most Admired Business Women Awards 2020”, organizat de Business Arena Magazine. Distinctia a fost oferita Stefaniei Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D, pentru succesul profesional, aptitudinile manageriale si determinare in atragerea celor mai bune rezultate intr-un segment de piata foarte competitiv.

Printre invitatii la prestigiosul eveniment s-a aflat si Cosmin Cernat, vedeta Kanal D.

“Sunt foarte mandra ca am primit aceasta recunoastere, este meritul intregii echipe Kanal D, careia tin sa ii multumesc pe aceasta cale. Sunt convinsa ca impreuna vom reusi sa aducem, in continuare, cele mai bune solutii pentru clientii si partenerii nostri. Kanal D este un jucator important pe piata media din Romania, care se remarca prin rezultate spectaculoase inregistrate si printr-o crestere constanta, de la an la an”, a spus Stefania Mitrache, Digital&TV Sales Director Kanal D.

Kanal D este unul dintre cei mai performanti jucatori pe piata media din Romania; statia si-a consolidat pozitia in top trei televiziuni din Romania prin intermediul unei strategii de comunicare foarte bine articulate a valorilor bradului si a continutului emisiunilor difuzate.

In 2019, Kanal D se plasa pe primul loc la nivel National, in Day Time, in intervalul 11:00 -15:00, inregistrand o cota de piata de 15,1%. De asemenea, suprematia la nivel National, in Day Time, a continuat si in 2020, de luni pana vineri, in acelasi interval orar, statia acumuland o cota de piata de 16,5%.

Comentarii

Continue Reading

Radio

Ramon Cotizo și Nono Semen preiau ștafeta matinalului Digi FM de vacanță

Avatar

Published

on

            Ramon Cotizo și Nono Semen sunt „Regii dimineților de vacanță” și preiau ștafeta matinalului Digi FM, în luna august. În fiecare dimineață, de luni până vineri, de la ora 7:00 la 10:00, cei doi aduc energie și voie bună ascultătorilor Digi FM.

 

„Eu vara nu dorm ! Pe bune. Mă ține căldura treaz. Colegii mei s-au bucurat la auzul veștii și mi-au spus că eu sunt alesul pentru matinalul Digi FM de vacanță. Ce nu știau ei este că eu vara nu dorm – noaptea…  Așa că, după ce am tras bățul scurt (mai scurt decât Ciuclaru), vă aștept în fiecare dimineață de la ora 7:00 să ne trezim împreună sau mă treziți și pe mine. Nu o să fiu singur. Cel mai bun amic și coleg al meu, Nono, o să se alăture acestei nebunii de-o vară.

 

            „Cum suntem două firi puse pe glume, cred că o să ne descurcăm onorabil. Colegii ne strigă deja Regii dimineților şugubețe. Bețescurte, clar. Dar ne bucurăm. Ne bucurăm pentru că o să fim cu voi, pentru că dimineața bună se face cu un zâmbet, o glumă, o voce prietenoasă, alături de ascultătorii Digi FM, la prima cafea a zilei, în drum spre job sau în concediu, a spus Ramon Cotizo, completat de Nono Semen: „Fie că ești în vacanță sau la job, la Digi FM vei simți un vibe bun alături de doi oameni sinceri, deschiși și bucuroși că pot să-ți fie aproape.”

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0