Connect with us

Evenimente

SONY Pictures Televison Networks și Fundația Națiunilor Unite anunță Festivalul Mediului Înconjurător „IMAGINEAZĂ-ȚI ASTA!”

Avatar

Published

on

Competiția video globală culminează cu festivitatea de premiere de la Hollywood din această vară

Premiul cel mare – o vizită la Studiourile Sony Pictures și produse Sony 4K

Înscrierile se închid pe 30 aprilie 2018

 

Sony Pictures Television Networks în parteneriat cu Fundația Națiunilor Unite anunță a doua ediție a Festivalului Mediului Înconjurător “Imaginează-ți asta!”, o competiție de video-uri pentru producători de film emergenți, storytellers și oameni care vor să facă o schimbare din întreaga lume, în cadrul căreia se vor premia poveștile care dau speranță și care evidențiază modul în care aceștia își imaginează un viitor mai bun pentru planetă.

Astfel, creatori din peste 70 de țări sunt invitați să își înscrie clipurile video (cu o durată între unu și opt minute) inspirate de Obiectivele de Dezvoltare Durabilă, agreate de toate cele 193 țări membre ONU care au ca scop eradicarea sărăciei, protejarea planerei și promovarea unei vieți mai prospere pentru toți locuitorii planetei. Competiția se desfășoară în etape, în rețeaua SPT la nivel global. Premiul cel mare va fi desemnat la studiourile Sony Pictures din Los Angeles, într-un eveniment grandios, în această vară.

Noi, la Sony, suntem mândri să fim campionii interacțiunii între inovație și storytelling și de aceea suntem încântați să fim promotorii festivalului “Imaginează-ți asta!”. Beneficiind de sprijinul Fundației Națiunilor Unite și al partenerilor noștri, ne propunem să facem auzite aceste subiecte importante, care au rolul de a ne susține obiectivele de a trăi într-o lume mai sănătoasă, care să ofere condiții mai bune generațiilor viitoare și totodată să recunoaștem efortul depus de creatorii de pretutindeni într-un mod care contează.”, a declarat Andy Kaplan, Președinte rețelele internaționale Sony Pictures Television.

Festivalul Mediului Înconjurător Imaginează-ți asta!” are ca scop răspândirea de povești inspiraționale, mai mici sau mai mari, care pun în prim plan acțiuni sau obiceiuri ce pot duce la o lume mai echilibrată, mai sănătoasă pentru generațiile viitoare. Opt regiuni globale participă în concurs, acceptând înscrieri din țările selectate la nivel global, cu un juriu format din experți și instituții relevante pentru tematica competiției.

Etapele competiției

În această vară, opt câștigători regionali vor ajunge în Los Angeles, unde vor lua parte la o serie de evenimente, traininguri și la o vizionare la Hollywood, la studiourile Sony Pictures. În cadrul vizitei de la Hollywood, va fi anunțat și câștigătorul global al competiției. Câștigătorii atât la nivel local, în fiecare țară, cât și regional sau internațional, vor fi selectați după calitatea lucrărilor – puterea de a spune o poveste video coerentă și interesantă, precum și respectarea temei competiției Imaginează-ți asta!”: cum am putea transforma planeta într-un loc mai bun.

Mecanismul concursului

Participanții din România vor accesa site-ul www.imagineazatiasta.ro, unde vor înscrie clipul cu care doresc să participe până pe 30 aprilie 2018. Un participant poate înscrie o singură lucrare, care șă respecte tematica festivalului  Imaginează-ți asta! –  cum am putea transforma Planeta într-un loc mai bun?, având ca sursă de înspirație unul din cele opt Obiective de Dezvoltare Durabilă susținute în cadrul ediției de anul acesta.

Indiferent de subiectul ales, clipurile video trebuie să aibă o durată între un minut și opt minute, fiind acceptate orice formate video. Înscrierea este gratuită.

Înscrierile se închid pe 30 aprilie 2018.

 

Membrii juriului

În România, membrii juriului local vor aprecia clipurile video înscrise în funcție de respectarea tematicii, originalitate, creativitate și capacitatea lucrării de a stârni emoție.*

  • Daniel Mitulescu. Producător de film și manager cultural. Cineast român, semnând producția filmelor „Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii”, „Eu când vreau să fluier, fluier” sau „Loverboy”. A înființat Metropolis Film, casă de distribuţie si de productie de film independent și este directorul Caravanei Metropolis, cinema în aer liber, al Balkanik! -Bucharest World Music Festival sau al KINOdiseea, festivalul internațional de film pentru publicul tanar. Mai multe detalii la metropolisfilm.ro.
  • Ramona Cordoş si Codin Sebastian Pop Creative Monkeyz. Ramona Cordoş si Codin Sebastian Pop sunt fondatorii proiectului de educatie si entertainment Creative Monkeyz si realizatori ai celui mai de succes serial de animație românesc, RObotzi. Mai multe detalii la creativemonkeyz.com.
  • WWF România. Înfiinţată în anul 1961, WWF (World Wide Fund for Nature) este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. În România, WWF lucrează de peste 10 ani pentru conservarea apelor, pădurilor și speciilor sălbatice cum ar fi ursul brun, zimbrul, sturionul. Mai multe detalii la: wwf.ro.
  • Greenpeace este o organizaţie internaţională independentă (1971), prezentă în peste 50 de ţări din întreaga lume, care acţionează pentru a schimba atitudini şi comportamente, pentru a proteja şi conserva mediul înconjurător şi pentru a promova pacea. Din anul 2007, Greenpeace este prezentă şi în România, unde în prezent derulează două campanii – “Schimbări climatice și energie” și “Protecția pădurilor”. Mai multe detalii la http://www.greenpeace.org/romania/ro/
  • Cel mai vândut ghid TV din România. Amuzant și inteligent, dedicat oamenilor tineri și activi. TVmania a fost lansat de grupul Ringier în octombrie 1998. Mai multe detalii la www.tvmania.ro.
  • Cristi Mărculescu. Selecționer TIFF, Dracula IFF și Buzz CEE. Ocazional membru în Jurii (AnimEst, Dakino, Pelicam). Ocazional guest speaker la convenții SF. Pasionat de posibilitățile actuale ale domeniului vizual și învrezător în talentele tinerei generații de cineaști români. Mai multe detalii la marculescu.ro.

Premii

  • Premiile locale, pentru România, sunt: o camera Sony AX53, 50 de tricouri oferite de WWF și 20 recipiente pentru expediții din partea Greenpeace. Mai mult, primele 10 persoane care vor înscrie clipuri în cadrul competiției vor primi un cont WeTransfer plus, valabil un an.
  • Premiile regionale constau în transport și cazare (2 nopți) pentru câștigător și un însoțitor în Los Angeles, precum și o camera Sony RX0.
  • Marele premiu, acordat la Hollywood, constă într-o camera Sony A6500 și un obiectiv SEL 1670.

Câștigătorul locului 1 local va fi și reprezentatul României pentru etapa Europeană, unde va concura alături de câștigători din celălalte țări. Un juriu regional, format din experți AXN, va alege trei video-uri care vor reprezenta Europa în etapa finală, de la Hollywood.

La nivel mondial, în juriul care va alege câștigătorul ediției de anul acesta se află nume celebre și lideri ai industriei care au arătat un interes legat de problemele cu care se confruntă planeta. Pe lângă reprezentanți SPTN, la masa juriului se va afla Megan Boone (actrița cunoscută telespectatorilor din serialul The Blacklist), aceasta fiind o activistă pe zona de mediu, Anggun (câștigătoarea World Music Awards), Damon și Jo ( creatori de conținut digital, antreprenori cu peste un million de followers pe platformele de socializare), dar și Elizabeth Cousens (Deputy CEO, Fundația Națiunilor Unite), Damian Bradfield ( Președinte și CMO, WeTransfer), Debbie Levin ( Președinte și CEO Asociația Media a Mediului Înconjurător).

Vă rugăm accesați www.imagineazatiasta.ro pentru mai multe informații, dar și pentru înscriere. Puteți urmări Festivalul Mediului Înconjurător “Imaginează-ți asta!” în social media pe Twitter, Instagram și Facebook.

 

Partenerii acestei ediții a festivalului sunt Fundația Națiunilor Unite, WeTransfer, Sony World Photography Awards, Sony Alpha Universe, Asociația Media a Mediului Înconjurător, precum și oameni cu viziune privind problemele mediului înconjurător la nivel global. Festivalul lansat în 2016 de SPTN este susținut și promovat la nivel mondial, pe toate canalele TV din portofoliu, printre acestea regăsindu-se și AXN.

“Festivalul Imaginează-ți asta! este o platformă nouă, inovativă prin care oamenii au ocazia de a se conecta la ceea ce se întâmpla concret, integrând Obiectivele de Dezvoltare Durabilă în viața de zi cu zi. Fundația Națiunilor Unite apreciază angajamentul asumat de Sony în zona de sustenabilitate și disponibilitatea de a promova Obiectivele de Dezvoltare Durabilă către noi categorii de public, folosindu-si creativitatea și publicul numeros. ”, a declarat Elizabeth Cousens, Deputy CEO Fundația Națiunilor Unite.

 

*Regulamentul oficial este disponibil pe site-ul www.imagineazatiasta.ro.

Comentarii

Evenimente

Visele devin realitate. Monica Pîrlea și Elisabeta Guzu, primele artiste confirmate la ediția din anul acesta!

Avatar

Published

on

Visele continuã sã devinã realit.ate – evenimentul artistic sighişorean de amploare a ajuns la ediţia a treia

Tanarul originar din Sighisoara, Codrut Marius Moldovan, care in decursul ultimilor ani s-a facut cunoscut la nivel national prin evenimentele caritabile si artistice de succes pe care le-a organizat, nu renunta in a crea lucruri frumoase in beneficiul artei si al publicului.

Evenimentul “Visele devin realitate” devenit deja o traditie in orasul natal al lui Codrut, Sighisoara, ajunge in acest an la editia a treia. Primele nume anuntate sunt Monica Pirlea si Elisabeta Guzu. De asemenea, organizatorul evenimentului pregateste o multime de surprize pentru spectatorii din Sighisoara.

Evenimentul va avea loc in data de 20  noiembrie, la Casa de Cultura din Sighisoara, iar in curand se vor anunta si urmatorii artisti care vor urca pe scena viselor.

Cu totii aveam vise si dorinte. Eu ma apropii cu fiecare pas pe care il fac de indeplinirea lor. “Visele devin Realitate” este un proiect la care am muncit nu doar cu fortele proprii, ci si cu sufletul. Orice cale incepe cu un pas. Am inceput sa imi croiesc calea in urma cu 10 ani. Acum, cand privesc in trecut, realizez cat de repede a trecut timpul si ma bucur ca am avut ocazia ca in acest timp sa intalnesc oameni de la care au avut ce invata, am legat prietenii, am invatat sa fiu puternic si sa fiu sigur ca indiferent cat de greu imi este, imi realizez visele! Prin acest eveniment, doresc sa transmit mai departe ideea ca, indiferent cat de greu ar fi, Visele devin Realitate! a declarat Codrut Moldovan, organizatorul evenimentului.

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

AVON a lansat HERSTORY, primul parfum în colaborare cu Simona Halep

Avatar

Published

on

AVON a lansat HERSTORY, primul parfumul al cărui ambasadoare este Simona Halep – care, începând cu acest an, a devenit simbolul femeilor care impresionează prin forță, curaj și determinare, în cadrul parteneriatului cu brandul.

Parfumul HERSTORY este disponibil deja în România și poate fi comandat din 7 februarie în broșura AVON.

Alcătuit din note de piper roz, floare de iris și patchouli, parfumul „HERSTORY” inspiră încredere, curaj și celebrează poveștile femeilor puternice.

Cu un traseu personal și profesional care inspiră o lume întreagă, Simona Halep se alătură femeilor care au curajul de a-și spune povestea de viață cu voce tare alături de AVON.

Cu ocazia evenimentului de lansare a noului parfum, șase artiști români au fost provocați de AVON să transpună în artă șase povești inspiraționale ale unor femei extraordinare din România, în cadrul Inspiration Challenge – vernisaj organizat de AVON pentru a celebra arta și frumusețea, aflat la a șasea ediție.

Toate creațiile artiștilor vor fi licitate, iar fondurile donate integral Asociației M.A.M.E.

Cele șase femei care au inspirat artiștii sunt protagoniste alături de Simona Halep în noua campanie dedicată parfumului HERSTORY, datorită poveștilor lor de viață extraordinare, pentru a transmite un mesaj de încredere și altor femei:

 

  1. Melinda Goczisupraviețuitoare de cancer la sân, mamă, reprezentant AVON. ,,După vestea că am cancer, frica s-a instalat, am trecut prin operații și tratamente care m-ar fi rănit complet dacă nu aș fi fost optimistă, perseverentă și plină de gândul că viața mea contează enorm, nu doar pentru mine, ci și pentru toți cei din jur. Această emoție m-a ajutat să strălucesc cu adevărat”.

 

Inspirată de povestea ei, ilustratoarea Alina Marinescu a creat opera ,,Look inside”.

  1. Anca Tofanmamă și femeie de afaceri, cu trei joburi: reprezentant AVON de 20 de ani, lucrează full-time în construcții și face contabilitate pentru mai multe firme. Are o poveste despre ambiție și dedicare, iar iubirea pentru fiul ei îi dă energie și face ca pentru ea ziua să aibă mai mult de 24 de ore.

 

Inspirată de povestea ei, artista Corina Drăgan a creat opera ,,Femeia care împarte iubire în jurul ei”.

  1. Stela Bizdumamă, 36 de ani, supraviețuitoare a unui accident de mașină în urma căruia și-a pierdut un picior, însă chiar dacă acum poartă o proteză, Stela ne arată că viața e frumoasă și așa. În prezent, AVON o susține printr-un parteneriat, din dorința de a promova încrederea în sine și a da un exemplu de curaj și putere altor femei. ,,Mi-a luat 36 de ani, un accident de mașină și un optimism nebun ca să învăț să mă iubesc pe deplin. Lipsa unui picior m-a determinat să mă bucur de fiecare AZI din viața mea.”

 

Inspirat de povestea Stelei, artistul Alexandru Cristea (Nimurad) a creat opera ,,Joy.

 

  1. Cristiana Oprea –pilot consacrat de raliuri, o femeie puternică într-o lume aparent a bărbaților. Povestea ei este despre limite, combaterea stereotipurilor la volan și curajul de a-ți urma visurile. Cristiana face parte din singurul echipaj feminin românesc care a concurat în Campionatul European de Raliuri.

 

Inspirată de povestea Cristianei, artista Ana Bănică a creat opera ,,My Way”.

 

  1. Monica Bîrlădeanu actriță și ambasador AVON, un simbol al ambiției și frumuseții, care a luptat încă de mică pentru o carieră. Monica este imaginea unui vis devenit realitate, și, așa cum spune ea – ,,faptul că nu am avut o copilărie fericită m-a ambiționat să fac totul pentru a îmi vedea visurile îndeplinite. <<Nu pot>> nu își are locul în agenda mea”.

 

Inspirată de povestea Monicăi, artista Livia Fălcaru a creat opera ,,Growing & Glowing”.

 

  1. Ionela Comoli – reprezentant AVON, traveller și social media influencer. ,,Să călătorești înseamnă să te îmbogățești, să te dezvolți, să cunoști oamenii și să realizezi că avem atât de multe lucruri în comun chiar dacă suntem atât de diferiți. Provocarea mea este să descopăr cât de departe pot ajunge”.

 

Pentru ea, artista Alexia Udriște a creat opera ,,Fly Away”.

Parteneriatul cu Simona Halep

În centrul poveștilor se află povestea Simonei Halep, un adevărat exemplu de inspirație atât pentru România, cât și pentru lumea întreagă. Pe lângă talentul, tenacitatea și forța care au consacrat-o în lumea tenisului, Simona este și un simbol al frumuseții autentice, al curajului și al încrederii, valori recunoscute și promovate de AVON prin toate inițiativele sale.

 

Întrebată despre ce au în comun tenisul și frumusețea, ea vorbește cel mai adesea despre încredere.

,,De la vârsta de 4 ani, universul meu a devenit tenisul. Cu fiecare zi, am învățat să fiu mai bună, să obțin cele mai bune rezultate, am muncit să îmi îndeplinesc obiectivele și să transform în realitate chiar și cele mai nebune visuri. Am reușit și am realizat că viața mea este despre cât de frumos îmi trăiesc fiecare capitol din poveste. Ce au în comun tenisul și frumusețea? Încrederea. Încrederea că atunci când port aroma care mă definește, îmi pot împlini cele mai nebune visuri. HERSTORY m-a cucerit din prima clipă. Este semnătura mea personală care îmi amintește în fiecare zi că imposibilul devine posibil.povestește Simona Halep, Ambasador AVON.

Prima apariție a Simonei ca Ambasador AVON este pe coperta ediției de februarie a broșurii AVON, unde sunt prezentate noutățile brandului pentru luna dedicată celebrării femeilor din întreaga lume.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

The Concert aduce pe 30 mai, la Romexpo, cel mai mare concert INNA din 2020!

Avatar

Published

on

Având în spate un șir impresionant de hituri, numeroase premii și melodii ce răsună pe scenele și în cluburile din Europa, Asia, America Latină și Orientul Mijlociu, INNA este un fenomen muzical impunător. Artista pregătește cel mai mare concert din 2020, pe 30 mai, la Romexpo, în cadrul evenimentului The Concert!

„Abia aștept să ne întâlnim la The Concert, un eveniment cu super concerte și artiștii cei mai cool din România! Ne vedem pe 30 mai, la Romexpo, să ne distrăm împreună, va fi un concert cool! Vara începe cu muzica bună! Don’t stop the party!”, a spus INNA.

Cel mai recent album al artistei, „YO”, a fost compus integral de artistă, produs de David Ciente și lansat de Global Records și ROC Nation, labelul lui Jay-Z, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith. Albumul reprezintă o nouă etapă din carieră INNEI, dezvăluind noi emoții și sentimente ale muzicii ei. Mai mult, melodia „Tu Manera” este inclusă pe coloana sonoră a serialului „Grand Hotel”, produs de Eva Longoria.

The Concert este un eveniment cu un concept vibrant, „POP!POP!POP!”, care va aduce pe aceeași scenă 13 dintre cei mai talentați și îndrăgiți artiști din România pe 30, 31 mai și 1 iunie 2020. Biletele se pot achiziționa de aici: www.iabilet.ro/bilete-the-concert-concertele-tale-preferate-pe-aceeasi-scena-48915.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0