Connect with us

Evenimente

SONY Pictures Televison Networks și Fundația Națiunilor Unite anunță Festivalul Mediului Înconjurător „IMAGINEAZĂ-ȚI ASTA!”

Published

on

 

Competiția video globală culminează cu festivitatea de premiere de la Hollywood din această vară

Premiul cel mare – o vizită la Studiourile Sony Pictures și produse Sony 4K

Înscrierile se închid pe 30 aprilie 2018

 

Sony Pictures Television Networks în parteneriat cu Fundația Națiunilor Unite anunță a doua ediție a Festivalului Mediului Înconjurător “Imaginează-ți asta!”, o competiție de video-uri pentru producători de film emergenți, storytellers și oameni care vor să facă o schimbare din întreaga lume, în cadrul căreia se vor premia poveștile care dau speranță și care evidențiază modul în care aceștia își imaginează un viitor mai bun pentru planetă.

Astfel, creatori din peste 70 de țări sunt invitați să își înscrie clipurile video (cu o durată între unu și opt minute) inspirate de Obiectivele de Dezvoltare Durabilă, agreate de toate cele 193 țări membre ONU care au ca scop eradicarea sărăciei, protejarea planerei și promovarea unei vieți mai prospere pentru toți locuitorii planetei. Competiția se desfășoară în etape, în rețeaua SPT la nivel global. Premiul cel mare va fi desemnat la studiourile Sony Pictures din Los Angeles, într-un eveniment grandios, în această vară.

Noi, la Sony, suntem mândri să fim campionii interacțiunii între inovație și storytelling și de aceea suntem încântați să fim promotorii festivalului “Imaginează-ți asta!”. Beneficiind de sprijinul Fundației Națiunilor Unite și al partenerilor noștri, ne propunem să facem auzite aceste subiecte importante, care au rolul de a ne susține obiectivele de a trăi într-o lume mai sănătoasă, care să ofere condiții mai bune generațiilor viitoare și totodată să recunoaștem efortul depus de creatorii de pretutindeni într-un mod care contează.”, a declarat Andy Kaplan, Președinte rețelele internaționale Sony Pictures Television.

Festivalul Mediului Înconjurător Imaginează-ți asta!” are ca scop răspândirea de povești inspiraționale, mai mici sau mai mari, care pun în prim plan acțiuni sau obiceiuri ce pot duce la o lume mai echilibrată, mai sănătoasă pentru generațiile viitoare. Opt regiuni globale participă în concurs, acceptând înscrieri din țările selectate la nivel global, cu un juriu format din experți și instituții relevante pentru tematica competiției.

Etapele competiției

În această vară, opt câștigători regionali vor ajunge în Los Angeles, unde vor lua parte la o serie de evenimente, traininguri și la o vizionare la Hollywood, la studiourile Sony Pictures. În cadrul vizitei de la Hollywood, va fi anunțat și câștigătorul global al competiției. Câștigătorii atât la nivel local, în fiecare țară, cât și regional sau internațional, vor fi selectați după calitatea lucrărilor – puterea de a spune o poveste video coerentă și interesantă, precum și respectarea temei competiției Imaginează-ți asta!”: cum am putea transforma planeta într-un loc mai bun.

Mecanismul concursului

Participanții din România vor accesa site-ul www.imagineazatiasta.ro, unde vor înscrie clipul cu care doresc să participe până pe 30 aprilie 2018. Un participant poate înscrie o singură lucrare, care șă respecte tematica festivalului  Imaginează-ți asta! –  cum am putea transforma Planeta într-un loc mai bun?, având ca sursă de înspirație unul din cele opt Obiective de Dezvoltare Durabilă susținute în cadrul ediției de anul acesta.

Indiferent de subiectul ales, clipurile video trebuie să aibă o durată între un minut și opt minute, fiind acceptate orice formate video. Înscrierea este gratuită.

Înscrierile se închid pe 30 aprilie 2018.

 

Membrii juriului

În România, membrii juriului local vor aprecia clipurile video înscrise în funcție de respectarea tematicii, originalitate, creativitate și capacitatea lucrării de a stârni emoție.*

  • Daniel Mitulescu. Producător de film și manager cultural. Cineast român, semnând producția filmelor „Cum mi-am petrecut sfârşitul lumii”, „Eu când vreau să fluier, fluier” sau „Loverboy”. A înființat Metropolis Film, casă de distribuţie si de productie de film independent și este directorul Caravanei Metropolis, cinema în aer liber, al Balkanik! -Bucharest World Music Festival sau al KINOdiseea, festivalul internațional de film pentru publicul tanar. Mai multe detalii la metropolisfilm.ro.
  • Ramona Cordoş si Codin Sebastian Pop Creative Monkeyz. Ramona Cordoş si Codin Sebastian Pop sunt fondatorii proiectului de educatie si entertainment Creative Monkeyz si realizatori ai celui mai de succes serial de animație românesc, RObotzi. Mai multe detalii la creativemonkeyz.com.
  • WWF România. Înfiinţată în anul 1961, WWF (World Wide Fund for Nature) este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. În România, WWF lucrează de peste 10 ani pentru conservarea apelor, pădurilor și speciilor sălbatice cum ar fi ursul brun, zimbrul, sturionul. Mai multe detalii la: wwf.ro.
  • Greenpeace este o organizaţie internaţională independentă (1971), prezentă în peste 50 de ţări din întreaga lume, care acţionează pentru a schimba atitudini şi comportamente, pentru a proteja şi conserva mediul înconjurător şi pentru a promova pacea. Din anul 2007, Greenpeace este prezentă şi în România, unde în prezent derulează două campanii – “Schimbări climatice și energie” și “Protecția pădurilor”. Mai multe detalii la http://www.greenpeace.org/romania/ro/
  • Cel mai vândut ghid TV din România. Amuzant și inteligent, dedicat oamenilor tineri și activi. TVmania a fost lansat de grupul Ringier în octombrie 1998. Mai multe detalii la www.tvmania.ro.
  • Cristi Mărculescu. Selecționer TIFF, Dracula IFF și Buzz CEE. Ocazional membru în Jurii (AnimEst, Dakino, Pelicam). Ocazional guest speaker la convenții SF. Pasionat de posibilitățile actuale ale domeniului vizual și învrezător în talentele tinerei generații de cineaști români. Mai multe detalii la marculescu.ro.

Premii

  • Premiile locale, pentru România, sunt: o camera Sony AX53, 50 de tricouri oferite de WWF și 20 recipiente pentru expediții din partea Greenpeace. Mai mult, primele 10 persoane care vor înscrie clipuri în cadrul competiției vor primi un cont WeTransfer plus, valabil un an.
  • Premiile regionale constau în transport și cazare (2 nopți) pentru câștigător și un însoțitor în Los Angeles, precum și o camera Sony RX0.
  • Marele premiu, acordat la Hollywood, constă într-o camera Sony A6500 și un obiectiv SEL 1670.

Câștigătorul locului 1 local va fi și reprezentatul României pentru etapa Europeană, unde va concura alături de câștigători din celălalte țări. Un juriu regional, format din experți AXN, va alege trei video-uri care vor reprezenta Europa în etapa finală, de la Hollywood.

La nivel mondial, în juriul care va alege câștigătorul ediției de anul acesta se află nume celebre și lideri ai industriei care au arătat un interes legat de problemele cu care se confruntă planeta. Pe lângă reprezentanți SPTN, la masa juriului se va afla Megan Boone (actrița cunoscută telespectatorilor din serialul The Blacklist), aceasta fiind o activistă pe zona de mediu, Anggun (câștigătoarea World Music Awards), Damon și Jo ( creatori de conținut digital, antreprenori cu peste un million de followers pe platformele de socializare), dar și Elizabeth Cousens (Deputy CEO, Fundația Națiunilor Unite), Damian Bradfield ( Președinte și CMO, WeTransfer), Debbie Levin ( Președinte și CEO Asociația Media a Mediului Înconjurător).

Vă rugăm accesați www.imagineazatiasta.ro pentru mai multe informații, dar și pentru înscriere. Puteți urmări Festivalul Mediului Înconjurător “Imaginează-ți asta!” în social media pe Twitter, Instagram și Facebook.

 

Partenerii acestei ediții a festivalului sunt Fundația Națiunilor Unite, WeTransfer, Sony World Photography Awards, Sony Alpha Universe, Asociația Media a Mediului Înconjurător, precum și oameni cu viziune privind problemele mediului înconjurător la nivel global. Festivalul lansat în 2016 de SPTN este susținut și promovat la nivel mondial, pe toate canalele TV din portofoliu, printre acestea regăsindu-se și AXN.

“Festivalul Imaginează-ți asta! este o platformă nouă, inovativă prin care oamenii au ocazia de a se conecta la ceea ce se întâmpla concret, integrând Obiectivele de Dezvoltare Durabilă în viața de zi cu zi. Fundația Națiunilor Unite apreciază angajamentul asumat de Sony în zona de sustenabilitate și disponibilitatea de a promova Obiectivele de Dezvoltare Durabilă către noi categorii de public, folosindu-si creativitatea și publicul numeros. ”, a declarat Elizabeth Cousens, Deputy CEO Fundația Națiunilor Unite.

 

*Regulamentul oficial este disponibil pe site-ul www.imagineazatiasta.ro.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

AGERPRES a prezentat la Roma expoziția de fotografie România: Evoluție și filmul „Marea Unire – România, la 100 de ani”

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Agenția Națională de Presă AGERPRES a prezentat, la Roma, expoziția de fotografie România: Evoluție și documentarul video „Marea Unire – România, la 100 de ani”,în cadrul Festivalului Internațional PROPATRIA – Tinere Talente Românești, ce a avut loc joi, 18 octombrie 2018.

Evenimentul a avut loc la Accademia di Romania in Roma și a fost organizat de Asociația culturală româno-italiană Propatria, în colaborare cu Ambasada României în Italia, cu susținerea Ministerului pentru Românii de Pretutindeni și a Institutului Cultural Român.

Expoziția AGERPRES a fost apreciată de numeroși participanți, români și italieni. Cei prezenți au primit albumul fotografic realizat de Agenție, o ediție specială pentru Centenarul Marii Uniri, care conține 100 de imagini din România, grupate în trei capitole: Arhivă, Revoluție, Evoluție.

În cadrul evenimentului au fost prezenți: prof. univ. dr. Rudolf Dinu, directorul Academiei României din Roma, conf. dr. Oana BoșcaMălin, director adjunct al Academiei României din Roma, domnul Paul Fontaine, directorul Academiei Belgiei din Roma, profesori de limbă și cultură română, membri ai asociațiilor românești în Italia.

Ne bucură să colaborăm de atâția ani cu AGERPRES și suntem onorați să prezentăm documentarul  în cadrul festivalului. O lecție de istorie atât pentru publicul român,  cât și pentru publicul italian. Marea Unire – România la 100 de ani – documentarul AGERPRES, te face să trăiești istoria unui întreg popor, prin poveștile de viață ale urmașilor celor care au realizat acest act memorabil”, a declarat Mioara Moraru, președintele Asociației culturale româno-italiene Propatria.

Despre filmul „Marea Unire – România, la 100 de ani”

Documentarul „Marea Unire – România, la 100 de ani” este o invitaţie la o călătorie emoţionantă şi captivantă, trăită şi nu doar povestită de oameni pentru care România înseamnă şi o colecţie de momente istorice importante în naşterea acestui stat. Practic, AGERPRES a mers pe urmele celor care au înfăptuit Unirea: în Basarabia, Bucovina de Nord şi Transilvania, iar urmaşii celor care au pus umărul la reîntregirea ţării deschid culisele celui mai important moment istoric. Prin vocea celor care povestesc, descoperim că suntem o naţiune fără graniţe. România, la 100 de ani aduce cu sine o istorie care continuă să se scrie.

 

Despre expoziția România: Evoluție

Expoziția de fotografie, numită România: Evoluție, cuprinde imagini ce fac parte din arhiva AGERPRES, care reflectă viața cultural-artistică, politică și sportivă a țării, dar și câteva fotografii din arhiva Associated Press. Expoziția cuprinde și cele mai bune fotografii realizate în ultimul timp de către fotoreporterii AGERPRES, care ilustrează evoluția României. Totodată, AGERPRES a realizat și un album cu același nume, o ediție specială pentru Centenarul Marii Uniri, care conține 100 de fotografii din România, grupate în trei capitole: Arhivă, Revoluție, Evoluție.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Horia Brenciu va străbate peste 4500 de kilometri în timpul turneului național

Published

on

 

25 de ani de la prima apariție TV, 15 ani de când este alături de HB Orchestra și 10 ani de la primul album, asta sărbătorește anul acesta Horia Brenciu!

Exuberant din fire, artistul marchează acest moment cu un turneu național la finalul căruia va străbate 4500 de kilometri și va susține 14 concerte în tot atâtea orașe. Turneul, care va începe pe 2 noiembrie la Timișoara și se va încheia pe 28 noiembrie la Oradea, le va da șansa fanilor lui Horia Brenciu să-l vadă făcând show alături de Jeremy Ragsdale, câștigător X Factor, și fetele de la 3 O’Clock. Nu vor lipsi însă nici invitații surpriză, diferiți de la un oraș la celălalt.

 

PAGINA DE VOTARE: FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2018

„Acum 25 de ani, norocul îmi surâdea și deveneam primul prezentator din epoca modernă a televiziunii. După un sfert de veac, simt că parcă încep un nou drum, cu și mai multă energie, iar asta se datorează oamenilor. Fie că mă cunosc de la Robingo, de acum 25 de ani, sau de la X Factor, din zilele noastre, ei mi-au fost mereu alături, cu un sfat, cu o dojană, cu o super critică. Beneficiez de cel mai complex public din lume. La început, primeam scrisori. Acum, internetul e la putere și accesul e mult mai direct cu toți fanii mei, dar nimic nu poate înlocui spectacolul live, interacțiunea dintre noi, zâmbetele pe care le prind din sala de concert și muzica asta care ne unește pe toți. La 100 de ani de România, aniversez și eu sfertul meu românesc, cu prietenii mei dragi din țară. Abia aștept”, declară Horia Brenciu.

Deși în programul turneului sunt cuprinse nu mai puțin de 15 orașe, Horia recunoaște că și-ar fi dorit să fie și mai multe. „Destinul a ales, noi ne-am conformat. Dacă ar fi fost după noi, am fi mers în fiecare oraș din țară, dar programul lunii noiembrie nu e de partea noastră. Confruntările de la X Factor, repetițiile pentru concertele de la Sala Palatului, de pe 7, 8 și 9 decembrie, precum și alte concerte contractate ne-au redus numărul orașelor la 15”, a povestit artistul.

În total, 25 de persoane apropiate artistului vor fi implicate în bunul mers al spectacolelor și al producției. „Mergem ca o gașcă care vrea să întâlnească cealaltă gașcă, mult mai mare și mai simpatică, gașca de spectatori”, spune încântat Horia.

Datele și orașele în care poate fi văzut Horia Brenciu în timpul turneului aniversar sunt următoarele:

 

2 noiembrie – Timișoara

5 noiembrie – Iași

6 noiembrie – Botoșani

7 noiembrie – Piatra Neamț

8 noiembrie – Bacău

12 noiembrie – Alexandria

13 noiembrie – Ploiești

15 noiembrie – Galați

16 noiembrie – Constanța

19 noiembrie – Drobeta Turnu Severin

20 noiembrie – Sibiu

21 noiembrie – Pitești

26 noiembrie – Brașov

27 noiembrie – Arad

28 noiembrie – Oradea

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Sezonul toamnă-iarnă ’18-’19 poartă Humanic

Published

on

 

Tendințele sezonului în interpretarea Humanic devin fructul oprit al modei. Noile colecții pentru toamnă-iarnă a peste 15 branduri de încălțăminte și accesorii au ”invadat” magazinele Humanic și te așteaptă să le descoperi. Iar asta nu este singura noutate!  Pe 11 octombrie, Humanic a deschis cel de-al 10-lea magazin din România, în Shopping  City Timișoara.

Humanic este destinația numărul unu pentru iubitorii de pantofi din Europa și locul în care cele mai noi tendințe își dau întâlnire pentru a răspunde cerințelor tuturor stilurilor vestimentare.  Pe harta magazinelor din România s-a adăugat o nouă locație în Timișoara, care respectă standardele de calitate caracteristice brandului, gândite în detaliu, pentru a transforma fiecare vizită într-o experiență completă.

 

Configurează traseul stilului tău pe harta Humanic și alege din noile colecții de toamnă-iarnă!

Tendințele Humanic pentru noul sezon aduc în prim plan un dans al contrastelor, unde avem pe de-o parte eleganța și minimalismul reinterpretat și pe cealaltă parte combinații extravagante și mixuri cromatice puternice.

Colecția de damă de la Humanic e o călătorie stilistică, unde 10 tendințe trasează direcțiile-cheie ale sezonului.

 

ULTRA COLOUR CLASH

Combinația roșu și violet ”pictează” noul tablou al tendințelor și transformă cizmele overknees, botinele și cizmele din velur în piesele-cheie ale viitorilor trendsetteri.

 

SNEAKERS ALLURE

Mixurile cromatice sunt evidențiate prin tălpile groase, foarte vizibile. Tălpile sunt elementul de atracție atât la modelele funcționale, cât și la sneakerii clasici, cu detalii strălucitoare. Fețele tricot („Uppers“) în combinație cu șireturile în culori închise și tălpile stratificate redefinesc în totalitate look-ul sporty-chic.

 

BIKER GANG

Biker Boots lejere cu profil masiv, talpă groasă și multe accesorii metalice – iată cum se traduce conceptul Motorcycle-Chic pentru ținute urbane. Cât mai multe catarame și aplicații extravagante cu nituri pe cizme din velur sau piele netedă sunt absolut indispensabile pentru această toamnă. De luat în calcul sunt și  gentile sau rucsacurile cu decorațiuni extravagante și broderii de tip tatuaj, perfecte pentru a completa un look de bikeriță cu stil.

 

HEELED BOOTS

O celebrare a modelelor cu vârf ascuțit și design extravagant, de la toc până la talpă. Aceste botine sexy, cu leopard print sau într-o nuanță de alb strălucitor sunt extrem de feminine. Iar pentru o nouă identitate a ținutei de birou, alege botinele cu toc în culoarea Barolo.

 

HIGH FASHION CLIMBER

Pur și simplu „de luat la drum“! Bocancii robuști de munte, cu talpă profilată își sărbătoresc revenirea în modă. Însă, spre deosebire de vremurile anterioare de glorie, acum Hiking Boots cunosc o evoluție stilistică, prin adăugarea de detalii atent studiate, materiale elegante și elemente decorative din blană.

 

SLOUCH BOOTS

Cât mai lejer și relaxat! Cizmele din velur sau piele, lejere pe picior se numără printre articolele preferate ale sezonului. Forma cutată, ușor supradimensionată a cizmei creează o notă chic oricărei ținute.

 

CHELSEA RELOADED

Chelsea Boots își continuă povestea de succes și se numără printre articolele de bază în topul tendințelor din noul sezon. Detaliile precum cusăturile decorative, aplicațiile și niturile transformă acest model clasic în piesa principală a ținutei.

 

BAROLO SELECTION

Totul Barolo – cea mai importantă culoare în tendințe dă tonul în direcția cromatică a tendințelor! Acest roșu rubiniu domină tot și învăluie toate variantele de pantofi, cizme și accesorii. Calapodul feminin și tocurile extravagante devin formula cheie pentru un clasic reinterpretat.

 

HIGH TOP SNEAKERS

Sneakerii pe gleznă, cu imprimeu alb-negru, domină look-ul! Converse clasici și mid-cuts de la Nike și alte branduri sunt piesele de rezistență ale sezonului.

 

GLITTER FEVER

Linii feminine și un design spectaculos – acestea sunt prerogativele pantofilor pentru petreceri de neuitat. Materialele prețioase, linia rafinată și curelușele pe gleznă, ștrasurile și mult glitter creează formula perfectă pentru a completa o ținută de seară.

 

Colecția de bărbați pentru noul sezon de la Humanic aduce în prim plan două trenduri-cheie, imposibil de ignorant!

 

COGNAC CLASS

Coniac este culoarea dominantă a pielii în segmentul de încălțăminte pentru bărbați, fiind evidențiată prin elemente noi de stil și detalii vizibile. Totul se joacă în zona marourilor și, indiferent dacă e o nuanță deschisă sau închisă, efectul de brushing pune în evidență pielea naturală. Gama cuprinde de la Chelsea Boots clasice, la ghete cu cusătură decorativă și șireturi.

 

STYLE EXPEDITION

Bocancii robuști cu fețe din diverse materiale, cu șireturi de munte și găici evidente cuceresc segmentul de încălțăminte pentru bărbați în această toamnă. Așa numiții Hiking Boots se remarcă prin pielea lucioasă, tălpile marcante și detaliile cromatice neobișnuite. Noutatea la mixul de materiale: pâsla impermeabilă!

 

Setează Humanic pe GPS-ul stilului tău vestimentar, dacă vrei noile coordinate ale modei!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending