Connect with us

ALL MEDIA

18 octombrie. Revista Presei Media – Orange achizioneaza GSP Tv impreuna cu drepturile tv pentru Liga 1 si minerii de la Rosia Montana vor publicitate pe tv cu proiectul minier

Published

on

 

Orange România se pregăteşte să achiziţioneze GSP TV şi drepturile de televizare pentru Liga 1

Orange România se pregăteşte să achiziţioneze GSP TV şi portalul on-line Antena PLAY, anunţă economica.net, conform unor surse din piaţă apropiate de cele două companii,

orange tv

După ce se va face această tranzacţie, foarte probabil în luna noiembrie a acestui an, Orange România se pregăteşte să liciteze în primăvara anului viitor pentru drepturile TV ale Ligii 1 pentru perioada 2014-2015.

 

 

Minerii de la Roşia Montană solicită în instanţă anularea deciziei CNA privind spoturile de promovare a proiectului

Sindicatul “Viitorul Mineritului” (SVM) a solicitat, miercuri, Curţii de Apel Bucureşti suspendarea şi anularea deciziei Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) de marţi, de oprire de la difuzare a spoturilor de promovare a proiectului minier de la Roşia Montană.

Rosia Montana Mine Romane

SVM mai spune că, “în calitate de titular al spoturilor publicitare suspendate”, atacă această decizie în instanţă “pe baza a cinci argumente esenţiale: nu există o motivare a acestei decizii, în afara enumerării generale a unor articole de lege pe care este evident că nu le-am încălcat

 

 

B1TV, amendat de CNA cu 10.000 de lei pentru încălcarea dreptului la imagine al ministrului Sănătăţii!

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, în şedinţa de joi, să amendeze cu 10.000 de lei televiziunea B1 TV, pentru încălcarea dreptului la propria imagine al ministrului Sănătăţii, Eugen Nicolăescu, se arata intr-un comunicat CNA remis RADAR DE MEDIA

CNA - SEDINTA

Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat, joi, emisiunea “Butonul de panică”, moderată de Cătălin Prisăcariu şi difuzată în data de 6 august pe B1 TV.

 

 

Elan Schwartzenberg: “Nu am fost citat de nimeni în legătură cu Realitatea Media şi nu mă ascund”

Omul de afaceri Elan Schwartzenberg spune că nu a fost citat de nimeni în legătură cu Realitatea Media şi că nu se ascunde, precizând că toate operaţiunile comerciale pe care le-a făcut au la bază acte şi justificări legale

elan-schwartzenberg1

Nu sunt vinovat de nicio faptă penală, orice operaţiuni comerciale am făcut au la bază acte şi justificări legale. De asemenea, ca să mai spulberăm un mit, nu mă ascund, nu am fost citat de nimeni, iar când voi fi mă voi prezenta”, a declarat Elan Schwartzenberg

 

 

Cosmin Gusa, la DNA pentru a-i fi aduse la cunostina acuzatiile aduse in cazul Realitatea Media

Cozmin Guşă a fost, joi, la DNA pentru a-i fi aduse la cunoştinţă acuzaţiile în cazul societăţii la care el este acţionar şi care a preluat controlul Realitatea Media, în dosarul în care au fost puse sub învinuire 12 persoane, printre care şi asociatul său în firmă, Maricel Păcuraru

cosmin gusa realitatea

Cozmin Guşă a declarat că a fost chemat de procurorii Direcţiei Naţionale Anticorupţie pentru a i se aduce la cunoştinţă, în calitatea sa de reprezentant al firmei, acuzaţiile formulate împotriva persoanei juridice SC Strategies Research Investments SRL, societatea care a preluat Realitatea Media şi în care el este acţionar cu 50 la sută.

 

 

Guvernul a trimis Parchetului un raport cu dovezi in care Realitatea Media este acuzata de fals in inscrisuri

Guvernul a transmis Parchetului un raport elaborat după verificări la instituţii publice privind raporturile comerciale cu Realitatea Media SA, arătând că sunt indicii ale implicării reprezentanţilor firmei în acte care pot întruni elemente constitutive de “fals în înscrisuri sub semnătură privată”

realitatea tv

Raportul a fost redactat de către Corpul de Control al premierului după verificări efectuate la Ministerul Dezvoltării, Autoritatea Naţională pentru Turism, Regia Patrimoniului Protocolului de Stat (RA-APPS) şi Compania Naţională a Imprimeriilor “Coresi”, în legătură cu încheierea, modificarea şi încetarea raporturilor comerciale dintre aceste entităţi şi SC Realitatea Media SA

 

 

 

Roşca Stănescu: Intenţionăm să modificăm legea astfel încât TVR să nu mai aibă publicitate

Senatorul PNL Sorin Roşca Stănescu a declarat,astazi, la o dezbatere, că în curând Comisia de cultură din Senat va elabora o propunere legislativă prin care să se interzică televiziunii publice să mai primească publicitate

rosca stanescu

“Vom face un mic început şi vă anunţ că foarte curând vom interzice televiziunii publice să mai primească publicitate”, a declarat senatorul liberal, în timpul dezbaterii cu tema “Să schimbăm împreună Legea audiovizualului”

 

 

CNA şi TVR: campanile de informare privind tranziţia la televiziunea digital terestră

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi Televiziunea Română vor derula în parteneriat campania de informare a populaţiei privind tranziţia de la televiziunea analogică terestră la televiziunea digitală terestră, a anunţat, joi, Laura Georgescu, preşedintele CNA

laura georgescu - CNA

Anunţul a fost făcut de Laura Georgescu, joi, la International Digital Forum, organizat la Bucureşti de Asociaţia pentru Comunicaţii Digitale (ACD).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

S-a lansat oficial un nou site media: newsbucuresti.ro – site de știri pentru Bucuresti si Ilfov

Published

on

 

newsbucuresti.ro, site-ul de știri online dedicat zonelor – Bucureşti şi Ilfov, a fost lansat oficial.

  • Noul proiect media – newsbucuresti.ro, va beneficia de știri și informații furnizate de către agenția de știri naționale – Ecopolitic Media.

 

Noua platformă online – newsbucuresti.ro, are și pagina de socializare dedicată, știrile vor fi distribuite pe pagina de facebook – www.facebook.com/newsbucuresti.ro

Noul site de stiri locale, dedicat zonelor Bucuresti și Ilfov – newsbucuresti.ro, alături de site-ul de știri naţionale ecopolitic.ro, fac parte din trustul de presă Ecopolitic Media.

Pe newsbucuresti.ro vor fi publicate în primul rând, articole de interes pentru cei care stau în zona București-Ilfov, dar și categorii de știri naționale, politice și de interes general.

Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media: Cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată!

”Decizia de a investi în acest nou proiect media – newsbucuresti.ro, am luat-o în urma unei analize de durată.După ce am analizat datele cu privire la piaţa de media din România – care a crescut anul trecut cu 10% comparativ cu 2017, ajungând la 454 milioane de euro, iar pentru 2019 este estimat un avans de 7%, coroborate cu datele legate de faptul că fiecare reşedinţă de judeţ are cel putin un site de știri, atunci am luat decizia ca și regiunea Bucureşti-Ilfov să aibă o platformă online de știri dedicată.

În plus, cea mai importantă regiune a României din punct de vedere politic și economic (Bucuresti-Ilfov) – este obligatoriu să aibă și o platformă de știri dedicată, mai ales dacă ne gândim în perspectiva viitoarei zone metropolitane din jurul Bucureștiului.”, ne-a transmis Iulian Ionescu, CEO Ecopolitic Media și redactor șef al newsbucuresti.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Published

on

 

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: