Connect with us

AUDIENȚE TV

A patra ediție de ROMÂNII AU TALENT, lider de audiență în serie!

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Căutarea de talente a fost dusă la un alt nivel aseară, în cea de-a patra ediție Românii au talent, iar concurenții, parcă veniți dintr-o altă dimensiune, au încântat publicul cu aptitudinile lor și au obținut aprecierea juraților, dar și șansa să demonstreze că pot deveni noii eroi naționali. Marea Unire a Talentului a continuat vineri cu un spectacol divers, multă energie și entuziasm.

Cea de-a patra ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.9 puncte de rating și 47.2% share, de patru ori mai mult decât Kanal D clasat pe locul doi, care a obţinut 4.1 puncte de rating și 10.9% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproape 3 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:50, peste 4 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Un spectacol plin de energie și emoție

Românii au trăit aseară bucuria și emoția talentului autentic alături de concurenți care au renunțat la timiditate sau inhibiții și au urcat plini de curaj pe scena celui mai tare show de divertisment, Românii au talent. Muzica, dansul, magia, capoeira și momentele de echilibristică s-au completat perfect vineri și le-au adus telespectatorilor un spectacol fascinant, în care distracția s-a îmbinat cu sensibilitatea și cu pasiunea. A fost o ediție plină de pasiune și forță, Andi, Mihaela, Andra și Florin au analizat cu foarte mare atenție reprezentațiile care nu de puține ori le-au făcut pielea de găină, iar Smiley și Pavel Bartoș au adus și pe scenă distracția din culise. Tot aseară, Florin Călinescu a apăsat cel de-al treilea golden buzz al sezonului 8. Juratul a simțit emoția și nostalgia din melodia interpretată impecabil de Grigore Luca și Laura Bișog, care i-au imitat perfect pe idolii lor, Mirabela Dauer și Dan Spătaru. Florin a rezonat cu momentul prezentat de cei doi, așa că a decis să-i trimită direct în semifinale.

După o seară plină de zâmbete și aplauze, Alex Ștefănescu, Signature by Adrian Popița, Andreea Ghițiu, Shelu, AckaashA, Vadicao Capoeira C.M. Banto Dos Santos, Sasha Bognibov, Mihail Kovali, Violeta și Radu Zaptilinii, Jorik Popușoi, Alex Peptanariu, trupa Clevers, Paul Marinescu, trupa Rebel, Cristina Dăscălescu, Ciprian Rizea și Nicholas Obedeanu Mihalache au primit 3 sau 4 DA din partea juriului și merg în etapa următoare la Românii au talent.

Spectacolul continuă vinerea viitoare, de la 20:30, cu noi concurenți pregătiți să cucerească publicul pe scena celui mai tare show de divertisment, Românii au talent!

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV35.516.32918.0
Kanal D14.36.61180.0
Antena 110.04.6823.9
Antena 33.51.6290.6
Romania TV2.71.3224.6

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV36.516.51588.1
Kanal D13.05.9565.3
Antena 16.83.0293.5
Antena 33.91.7168.8
DigiSport 13.61.6158.5

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV47.417.9796.2
Kanal D10.94.1182.8
Antena 16.12.3102.0
Prima TV3.61.460.0
DigiSport 12.81.046.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

TVR 1 – lider de audienţă cu 8 din primele 11 meciuri de la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR

Postul TVR 1 – lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public cu 8 din cele 11 partide disputate până acum în faza grupelor CM FIFA Rusia 2018.

Celelalte trei – pe locul 2 în topul celor mai urmărite programe pe intervalul lor de difuzare, la nivel naţional. Cea mai vizionată partidă de până acum: Brazilia – Elveţia.  

Indiferent de oră, telespectatorii sunt cu ochii pe TVR 1 şi TVR HD, pentru a urmări Mondialul din Rusia. Bilanţul primelor patru zile este edificator: TVR 1 este postul preferat în această vară, fotbalul rămâne sportul rege, chiar dacă Naţionala României nu participă.

Aproape 2.500.000 de telespectatori (cifra exactă: 2.428.000) au urmărit postul TVR 1 în cel mai vizionat minut (22.54) al meciului Brazilia – Elveţia, transmis duminică, 17 iunie, în cea de-a patra zi a Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Brazilia – Elveţia a fost cel mai urmărit meci de până acum la TVR 1 după desfăşurarea primelor 11 partide din faza grupelor.

La nivel naţional, 1.640.000 de telespectatori (ceea ce corespunde unui rating* de 9,2% şi unei cote de piaţă** de 19,5%) au urmărit în medie, la TVR 1, încercările lui Neymar şi ai lui de a învinge selecţionata Elveţiei duminică, 17 iunie, în intervalul 21.00-23.00. Partida a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate segmentele de public: naţional, urban şi comercial. Audienţele înregistrate de TVR 1 cu partida Brazilia-Elveţia: target urban: 992.000 de telespectatori în medie (10,3% rating şi 22,4% cotă de piaţă); public comercial: 419.000 fani ai fotbalului (9,5 rating mediu şi 25,7% cotă de piaţă).

Al doilea mare meci de la Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018 care a adus postului TVR 1 prima poziţie în topul audienţelor pe toate categoriile de public a fost derby-ul Portugalia-Spania. Egalul 3-3 a adunat în faţa micilor ecrane la TVR 1 peste un milion şi jumătate de telespectatori. Mai exact, 1.577.000 de fani ai fotbalului au stat să vadă cum se descurcă Ronaldo şi ai săi în faţa puternicei echipe a Spaniei (rating mediu 8,8%, cotă de piaţă medie 21,3%, la nivel naţional). Meciul Portugalia – Spania a putut fi urmărit în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 15 iunie, începând cu ora 21.00. Partida din cea de-a doua zi de Campionat Mondial a plasat TVR 1 pe prima poziţie şi în rândul telespectatorilor din mediile urban şi comercial.

Germania – Mexic, difuzat de TVR 1 tot duminică, între 18.00 şi 20.00, a fost a treia cea mai urmărită partidă de la CM FIFA Rusia 2018: în medie, 1.266.000 de telespectatori au urmărit dramatica înfruntare dintre fosta campioană Germania şi abiţioasa echipă a Mexicului (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă). Şi Germania – Mexic a adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. Pe target urban, 834.000 de telespectatori au vizionat partida dintre Germania şi Mexic (rating mediu 8,7% şi share 24,3%; dintre aceştia, 337.000 reprezintă publicul comercial (7,7% rating şi 28,8% share).

 

Locurile următoare, în funcţie de numărul de telespectatori care au vizionat meciul la nivel naţional, sunt ocupate de:

Locul 4: Croaţia – Nigeria (16 iunie, ora 22.00) – 1.114.000 de telespectatori (6,2% rating şi 17% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 5: Argentina – Islanda (16 iunie, ora 16.00) – 1.079.000 (6% rating şi 22,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 6: Costa Rica – Serbia (17 iunie, ora 15.00) – 974.000 (rating 5,4% şi 17,3% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 7: Peru – Danemarca (16 iunie, ora 19.00) – 946.000 (5,3% rating şi 15,6% share) – lider de audienţă

Locul 8: Rusia – Arabia Saudită (14 iunie, ora 18.00) – 847.000 (4,7% rating şi 15,9% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 9: Franţa – Australia (16 iunie, ora 13.00) – 703.000 (3,9% rating mediu şi 17,6% share) – lider de audienţă

Locul 10: Maroc – Iran (15 iunie, ora 18.00) – 696.000 (rating 3,9% şi cotă de piaţă 13,9%), poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 11: Egipt – Uruguay (15 iunie, ora 15.00) – 689.000 (audienţă 3,8% şi share 17,1%) – lider de audienţă.

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

Programul meciurilor în săptămâna 18-24 iunie:

18 iunie, ora 15:00 – Suedia – Coreea de Sud (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

18 iunie, ora 18:00 – Belgia – Panama (Soci) – TVR 1, TVR HD

18 iunie, ora 21:00 – Tunisia – Anglia (Volgograd) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 15:00 – Polonia – Senegal (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 18:00 – Columbia – Japonia (Saransk) – TVR 1, TVR HD

19 iunie, ora 21:00 – Rusia – Egipt (Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 15:00 – Portugalia – Maroc (Moscova, Lujniki) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 18:00 – Uruguay – Arabia Saudită (Rostov-pe-Don) – TVR 1, TVR HD

20 iunie, ora 21:00 – Iran – Spania (Kazan) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 15:00 – Franţa – Peru (Ekaterinburg) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 18:00 – Danemarca – Australia (Samara) – TVR 1, TVR HD

21 iunie, ora 21:00 – Argentina – Croaţia (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 15:00 – Brazilia – Costa Rica (Sankt Petersburg) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 18:00 – Nigeria – Islanda (Volgograd) – TVR 1, TVR HD

22 iunie, ora 21:00 – Serbia – Elveţia (Kalinigrad) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 15:00 – Belgia – Tunisia (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 18:00 – Germania – Suedia (Soci) – TVR 1, TVR HD

23 iunie, ora 21:00 – Coreea de Sud – Mexic (Rostov) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 15:00 – Anglia – Panama (Novgorod) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 18:00 – Japonia – Senegal (Ekaterinburg) – TVR 1, TVR HD

24 iunie, ora 21:00 – Polonia – Columbia (Kazan) – TVR 1, TVR HD

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Prima ediţie a show-ului „Next Star”, lider de audienţã la oraşe şi în toatã ţara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Prima ediţie a celui de-al nouãlea sezon al show-ului „Next Star”, prezentatã de Dan Negru, a fost sâmbãt seara lider de audienţã, la oraşe şi în toatã ţara.

Ediţia care a desemnat-o câştigãtoare pe mica interpretã de muzicã popularã Anastasia Ciobanu (8 ani) a adunat în faţa micilor ecrane 1.825.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toatã ţara, în minutul de maximã audienţã, de la 22.31.

Aşadar, la nivelul publicului naţional, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audienţelor şi a obţinut sâmbãtã seara, pe perioada difuzãrii emisiunii (20.00-23.07), o audienţã medie de 7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 17,7%, în timp ce urmãtorul clasat, Pro TV, inregistra 5,7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14,5%, iar TVR1 obtinea 5,2 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 13,2%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 rãmâne lider cu o audienţã medie de 6,2 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 16,2%, urmata de Pro TV, cu 5,6 puncte de rating si 14,5% cota de piata si de TVR1, cu 5,4 puncte de rating si 14,1% cotã de piaţã.

Anastasia Ciobanu (8 ani), din localitatea Bogdan Vodă, județul Bacău, a câștigat aseară prima ediție “Next Star” și s-a calificat în marea finală a celui de-al nouălea sezon.

Mă simt emoționată. Nu mă așteptam să câștig. Acum o să mă pregătesc pentru finala cea mare”, a spus fetița, cu lacrimi în ochi, după ce a primit premiul din partea prezentatorului show-ului, Dan Negru.

Cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa au numai cuvinte de laudă la adresa micuței cântărețe de muzică populară.

Eu v-am spus de la început că Anastasia va câștiga. Are tot ce-i trebuie. E frumoasă și talentată, dansează, are atitudine, voce, dicție”, spune Pepe.

Mi-au plăcut stacaturile ei, corectitudinea cântării, emoția, dar și timbrul ei care suna ca al unei femei mature. Parcă ne cânta o artistă de 20-25 de ani”, adaugă Dorian Popa

Anastasia a avut un moment demn de o finală. Sunt convinsă că cei de acasă au îndrăgit-o, așa cum am făcut și noi”, spune și Lidia Buble.

Prima ediție “Next Star” a adus în fața juriului și a publicului primii concurenți dintr-un sezon care se anunță extraordinar. Un szon care promite să aducă în fața telespectatorilor copii senzaționali, cu talente nebănuite și povești impresionante. Fiecare dintre ei va încerca să-i convingă pe cei trei jurați, Lidia Buble, Pepe și Dorian Popa, că el este viitorul “Next Star” și va “lupta” pentru marele trofeu, în valoare de 20.000 de euro.

Sâmbătă seara, copii talentați la muzică populară, muzică rock și pop, dar și la dans sportiv, stand-up comedy, street dance, circ, karate, pictură și… geografie, veniți din toate colțurile țării, și-au susținut demonstrațiile cu multă emoție în fața celor trei jurați. Alături de ei și de părinții lor a stat, în culise, Șerban Copoț, co-prezentatorul show-ului. Șerban i-a încurajat pe copii, i-a descusut înainte ca aceștia să urce pe scenă și le-a luat la cald impresiile, după ce au apărut în fața juraților.

De asemenea, în deschiderea galei, pe scenă au urcat Omar Arnaout, Vanessa Marzavan, Rose-Marie Lanciu, Isabela Pamparău, Yasmina Butilă și Katia Cărbune, șase dintre câștigătorii “Next Star”, iar celelalte două, Emily Moskalenko și Andreea Tucaliuc, aflate la o competiție internațională, respectiv într-un turneu, au transmis mesaje video.

Sâmbătă seara, la “Next Star”, jurații au fost impresionați de toți concurenții și au savurat toate momentele desfășurate în fața lor. Dar poate cel mai tare au fost surprinși de de Radu, un băiețel de cinci ani, considerat genial, care a venit în afara concursului. Radu are un coeficient de inteligență, măsurat de specialiști, de 149. Asta în condițiile în care majoritatea oamenilor inteligenți au un IQ în jurul valorii de 100. Copilul i-a lăsat cu gura căscată pe jurați atunci când le-a demonstrat că știe fără greșeală drapelele tuturor țărilor lumii.

Cine sunt copiii care vor urca pe scenă în cea de-a doua ediție a show-ului, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbăta viitoare, de la ora 20.00, numai la “Next Star”, emisiunea prezentată, pentru al cincilea an consecutiv, de Dan Negru.

 

            Sursa:Kantar Media                         

                Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

                Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

                Analiza este facuta pe target-urile All urban si National                     

                Perioada 16 iunie 2018                   

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 lider incontestabil de audienţă cu pardida Portugalia-Spania

Published

on

Foto Credit: TVR

Primul derby al Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia a pus TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Peste 2 milioane de telespectatori în minutul de aur, la TVR 1, în timpul partidei dintre Spania şi Portugalia, finalizată cu egalul 3-3, toate golurile Portugaliei fiind înscrise de Ronaldo.

 

Primul mare meci al Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018 a adus postului TVR 1 poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. Lupta de pe terenul de la Soci dintre rivalele Portugalia şi Spania, finalizată cu un tensionat egal 3-3, a adunat în faţa micilor ecrane la TVR 1 peste un milion şi jumătate de telespectatori. Mai exact, 1.577.000 de fani ai fotbalului au stat să vadă cum se descurcă Ronaldo şi ai săi în faţa puternicei echipe a Spaniei (rating* mediu 8,8%, cotă de piaţă** medie 21,3%, la nivel naţional). Meciul Portugalia – Spania a putut fi urmărit în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 15 iunie, începând cu ora 21.00.

 

Partida din cea de-a doua zi de Campionat Mondial a plasat TVR 1 pe prima poziţie şi în rândul telespectatorilor din mediile urban şi comercial. Pe target urban, unu din patru telespectatori a urmărit la TVR 1 evoluţia echipelor lui Ronaldo şi Pique – TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 9.7% şi un share de 23.9% (o medie de 936.000 de telespectatori), pe intervalul 21.00-23.00. La nivel comercial, meciul Portudalia – Spania a fost, de asemenea, cel mai urmărit program cu 406.000 de telespectatori în medie (9,2% rating şi 30,7% cotă de piaţă).

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 22.50, spre finalul reprizei, când la TVR 1 se uitau nu mai puţin de 2.089.000 de microbişti (rating de 11.7 şi 31.1 share). În mediul urban, două minte mai târziu (ora 22.52) TVR 1 a avut o audienţă de 13.3% şi o cotă de piaţă de 35.7% (1.281.000 de telespectatori).

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018.

 

Programul următoarelor partide din acest weekend:

16 iunie, ora 13:00 – Franţa – Australia (Kazan) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 16:00 – Argentina – Islanda (Moscova, Spartak) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 19:00 – Peru – Danemarca (Saransk) – TVR 1, TVR HD

16 iunie, ora 22:00 – Croaţia – Nigeria (Kalinigrad) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 15:00 – Costa Rica – Serbia (Samara) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 18:00 – Germania – Mexic (Moscova, Lujniki) – TVR 1, TVR HD

17 iunie, ora 21:00 – Brazilia – Elveţia (Rostov) – TVR 1, TVR HD

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending