Connect with us

Evenimente

AB Dental – European Symposium România, București, 19-22 septembrie 2019

Published

on

 

AB Dental Israel în parteneriat cu AB Dental România, organizează prima ediție a Congresului Medical Internațional: “Rehabilitation Synergies for Optimal Esthetics Results in Digital Dentistry”, ce se va desfășura în București, la Ramada Plaza Bucharest Hotel, în perioada 19-22 septembrie 2019.

 

În cadrul simpozionului de mare amploare și importanță națională și internațională, și-au anunțat participarea experți din 19 țări străine, din trei continente, și lectori din șapte țări.

Pe parcursul celor trei zile, România va fi reprezentată de către o echipă de medici prestigioși, coordonați cu profesionalism, de către Dr. Lorelei NASSAR, fondator AB Dental România, respectiv al Clinicii de Implantologie Dr. Lorelei NASSAR.

 

Lectori:

Prof. Norina Forna – Romania

Prof. Alexandru Petre – Romania

Dr. Ajay  Sharma – India

Dr. Cleopatra Nacopoulos – Grecia

Dr. Avi Toeg – Israel

Dr. Henriette Lerner – Germania

Dr. Pedro Nunes – Portugalia

Dr. Maciej Miczek – Polonia

Dr. Lorelei Nassar – Romania

Dr. Aleksandra Nitecka-Buchta – Polonia

Dr. Nick Trevlopoulos – Australia

Dr. Firdaus Hanapiah – Malaezia

La simpozion vor participa oficiali ai Statului Român, reprezentanți ai Corpului Diplomatic, persoane publice, reprezentanți mass-media români și străini.

 

AB Dental Ltd e o corporatie producatoare de implanturi si tehnologie de inalta precizie cu sediul central in Israel si reprezentante in mai toate tarile lumii/ vezi  https://www.ab-dent.com/ab-dental-international/ . Fondata in 2004 si cu o crestere sanatoasa , compania organizeaza de ani de zile evenimente cu larga participare internationala, aducand un aport important de prestigiu si stiinta comunitatii stomatologice internationale.

 

Din 2006 AB Dental Romania /https://www.abdental.ro/ e unul dintre partenerii de incredere ai acestei comunitati – asa se explica faptul ca in acest an, marele Congres European se desfasoara in Bucuresti , alegere ce ne face sa fim mandri de aportul pe care l-am adus in popularizarea numelui Romaniei peste tot in lume.

 

  1. Teme abordate
  • Implanturile AB Dental personalizate;
  • Managementul diferitelor situatii clinice in implantologie;
  • AO4 si AO6 – o noua abordare functionala;
  • Digitalizarea medicinei dentare;
  • Este bruxismul un factor de risc pentru implantul dentar?;
  • Reabilitare 3D, proces si estetica;
  • Planificarea implanturilor;
  • Implantologia de astazi. Fapte si mituri. Este necesara / utila filozofia in procedurile medicale?;
  • Utilizarea derivatelor din sange in chirurgia orala;
  • Implant dentar vs. transplant de dinti in adolescenta;
  • Efectuarea unei operatii de succes;
  • Sesiune de hands-on – „All at once” și alte restaurări ghidate de implant.

 

  1. Cui i se adreseaza congresul?

Tuturor medicilor dentisti din romania si din strainatate, mai cu seama celor ce practica chirurgia dentara .

 

  1. De ce in Romania?

AB Dental Romania este unul dintre cei mai activi si de succes distribuitori ai sistemului de implanturi AB Dental, ale acestei corporatii. Vrem sa rasplatim colaboratorii nostri cu un congres international, aducandu-le 12 conferentiari de prestigiu.

 

  1. Ce aduce nou?

„UNIQUELY U” – Sistem de implanturi personalizate 3D, un implant custom-made destinat pacientilor ce nu ar putea sa beneficieze altfel de tratament cu implanturi dentare . Acest implant se confectioneaza pe baza unui CT – o tomografie de maxilar, ce se incarca intr-un sistem digital catre head-quarter-ul din Israel , unde se va confectiona specific, pentru osul maxilar al pacientului din Romania.

 

  1. Care sunt invitatii care aduc plus valoare si pentru care invitatii sa isi doreasca musai sa nu rateze acest eveniment?

Toti invitatii au un prestigiu international si nici unul dintre eu nu merita ratat. Avem de exemplu pentru prima data in Romania lectori din Malaezia si India !

 

  1. Ce presupune Stomatologia Digitala?

Stomatologia digitala inglobeaza o serie de tehnologii de ultima generatie oferind avantaje semnificative fata de medicina dentara conventionala. Digitalul ofera un tratament eficient, mai precis si predictibil. Prin digitalizare datele pacientilor ajung nu numai, dupa ce sunt scanate intraoral, la laboratorul dentar aflat poate in celalalt colt al orasului, in alta tara sau pe alt continent, dar putem construi o solutie virtuala a problemei dentare de care sufera, astfel incat el sa poata vedea dinainte  de a incepe orice demers terapeutic, cum vor arata dintii lui in etapa de final.

 

  1. Estetica a devenit in ultimii ani un trend apreciabil – oamenii constientizeaza importanta sociala a unui zambet armonios si isi doresc sa arate in forma, sanatosi si apti sa se ocupe de orice ar putea dori un potential interlocutor.

Asa se face ca s-au dezvoltat si sunt din ce in ce mai cerute tehnologii pentru fatete dentare, tehnologii de albire, medicina dentara cu alser, materiale inalt estetice ca si zirconiul si multe altele . Desigur implanologia se inscrie in aceasta tendinta , iar sistemul AB Dental, dispunand de o tehnologie de inalta precizie, ofera o multitudine de solutii estetice pentru orice solicitare de la medicii parteneri .

 

  1. Pana in acest moment sunt anuntati 147 de participanti, dintre care aproape 60 medici parteneri AB Dental Romania, iar restul din 19 tari de pe 3 continente.

 

  1. AB Dental Romania are sediul central in Bucuresti si reprezentanti in toatra tara. Participa la cursuri de implantologie ca si sponsor si organizator, impreuna cu lectori din tara, dar si organizeaza numeroase cursuri si cate un congres pe an pe teme de chirurgie dentara. Obiectivele companiei constau in a oferi in continuare produse de inalt nivel tehnologic, si o educatie stiintifica pe masura prin parteneriate cu foruri de prestigiu internationale.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Giulia Tabără – locul I ” Festivalul Junior Music Fest 2019 ” – ediția a V- a Brașov

Published

on

 

La acest sfârșit de săptămână, respectiv 5-6 octombrie 2019,a avut loc la Brașov, a V-a ediție a Festivalului de muzică pop pentru copii și adolescenți “Junior Music Fest “.Peste 120 de concurenți din toate colțurile țării, un juriu de calibru format din Aurelian Temisan, Luminița Anghel, Monica Davidescu, Ciro de Luca și Nicole Cherry, premii atractive și recitalurile invitaților, au transformat Brașovul intr-o lume de poveste.

Câștigătoare a concursului internațional “Sanremo Junior ” la dor 10 ani,finalista în două ediții a concursului “Next Star “,Giulia Tabără obține locul I la “Festivalul Junior Music Fest Brașov 2019 ” – ediția a V-a, impresionand atât publicul cât și juriul cu interpretarea sa.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Atelierele ILBAH pentru a 3-a oara consecutiv la MODEXPO  

Published

on

 

Rampa de lansare pentru industria de fashion

Pentru a doua oara in acest an, in perioada 26-29 Septembrie am asistat la o demonstratie inedita oferita de Atelierele ILBAH, care pentru a 3-a oara au adus la ROMEXPO, in cadrul expozitiei internationale MODEXPO, 6 workshop-uri GRATUITE de Croitorie.

Expozitia MODEXPO a avut loc in Pavilionul B2, unde peste 50 de companii nationale si internationale au oferit vizitatorilor ocazia de a achizitiona tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte, marochinarie si accesorii.

Pe parcursul celor 4 zile de expozitie Atelierel ILBAH au sustinut 6 ateliere de Croitorie sub umbrela “Descopera Tainele Croitoriei”, atelierele care de fiecare data s-au bucurat de un succes rasunator si au adus zambetul pe buzele partcipantilor.

Atelierele ILBAH sustin industria textila, din care face parte si meseria de croitor, una dintre cele mai vechi si nobile meserii, la foarte mare cautare in marile orase ale tarii dar si in strainate. In cadrul celor 6 workshop-uri partcipantii, fie amatori sau pasionati, au primit o lectie gratuita de croitorie de la trainerii Atelierele ILBAH, traineri cu vaste cunostinte si experienta in domeniu. Cei prezenti au invatat cum sa foloseasca masinile performante de cusut marca Brother, partener official Atelierele ILBAH, si cum sa realizeze un obiect textil folosind tehnici de ultima generatie. La finalul celor 2 ore interactive vizitatorii au plecat cu zambet larg si cunostinte noi, cu care ulterior isi vor alimenta hobby-ul sau de ce nu vor urma acest drum spre o viitoare cariera.

 

Organizator: Atelierele ILBAH.

Eveniment sustinut de Romexpo.

Parteneri: Cusut si Brodat, Brother, Tipare de Croitorie

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

De Ziua Internațională a cafelei, Starbucks aduce oamenii împreună

Published

on

 

În fiecare an, pe 1 octombrie, lumea se adună pentru a sărbători băutura care ne unește pe toți, cafeaua, dar și pentru a recunoaște meritele numeroaselor părți importante implicate în procesul obținerii acestei băuturi – de la fermieri, la prăjitori, la barista – care se dedică creării și servirii băuturii pe care toți o iubim. În prima zi de octombrie, Starbucks sărbătorește această unitate mondială prin evenimente semnificative în cafenelele din România, prin barista talentați care fac demonstrații inedite de preparare a cafelei și prin alte surprize.

Cafeaua Starbucks nu ar fi posibilă fără fermierii din întreaga lume care o cultivă. De aceea, brandul lucrează alături de aceștia pentru a sprijini practicile agricole durabile și comunitățile de care aparțin.

 „Cafeaua aduce oamenii împreună și suntem foarte mândri de acest lucru. Credem în sustenabilitate și în rolul nostru de a-i face pe fermieri mai puternici și mai încrezători”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional Starbucks România, Bulgaria și Serbia.  

Peste 25 de milioane de producători de cafea din întreaga lume se confruntă cu impactul unui climat în schimbare. Acesta este motivul pentru care, din punct de vedere al mediului, Starbucks lucrează pentru a soluționa provocările agricole care amenință traiul fermierilor, având misiunea de a face cafeaua primul produs agricol sustenabil din lume. Astăzi, 99% din cafeaua achiziționată de Starbucks la nivel mondial este verificată în conformitate cu Practicile „Coffee and Farmer Equity” (C.A.F.E.), practici care au ajutat fermierii să-și îmbunătățească performanțele legate de mediu, ținând sub control impactul schimbărilor climatice de mai bine de 15 ani.

Din punct de vedere economic, Starbucks face investiții financiare în susținerea fermierilor pe termen lung și în perioade de criză. Cafeaua rămâne o parte critică a economiei pentru mii de fermieri de cafea. Dar, ca orice cultură, este sensibilă la fluctuațiile de prețuri datorate unei varietăți de factori, cei mai mulți fiind în afara controlului fermierilor. Când prețurile globale ale cafelei s-au redus la sfârșitul anului 2018, Starbucks s-a angajat să obțină 20 de milioane de dolari în fonduri de ajutor de urgență pentru fermierii mici din Nicaragua, Guatemala, El Salvador și Mexic. Fondurile sporesc acum veniturile pe care le-au primit pentru recolta lor și contribuie la creșterea stabilității acestora.

Mai mult, Starbucks sprijină educația și inovația de tip open-source pentru a ajuta fermierii prin productivitate și durabilitate. Până în prezent, Starbucks a instruit peste 52.000 de fermieri oferind acces gratuit la educație și resurse prin Centrele sale de sprijin pentru fermieri, cu un obiectiv de a ajunge la 200.000 de fermieri până în 2020.

Așadar, a fi client Starbucks înseamnă mai mult decât a cumpăra o cafea, înseamnă că faci parte din toate aceste eforturi de susținere pentru a face comunitățile agricole locale mai puternice și mai încrezătoare.

„Experiența cafelei Starbucks poate fi rezumată astfel: o cafea excelentă, servită într-un decor modern și confortabil, într-o atmosferă amicală și relaxantă, de către barista zâmbitori și extrem de bine pregătiți, parte a unei echipe care nu se limitează doar la a vinde cafea, ci se preocupă și de amprenta sa asupra lumii și manifestă grijă față de toți cei implicați în producerea cafelei. Pe 1 octombrie nu sărbătorim doar cafeaua, ci îi sărbătorim pe toți cei care o fac specială pentru noi. Vă mulțumim că sărbătoriți alături de noi și că dovediți faptul că, într-adevăr, Cafeaua Unește!”, continuă Karol.

#CoffeeUnites

 

Despre Starbucks

Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică şi profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.

Despre AmRest

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: