Connect with us

Evenimente

Actorii și membrii echipei de producție au sărbătorit împreună un an de la începerea filmărilor pentru serialul „Fructul oprit”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Actorii din “Fructul oprit”, dar și membrii echipei de producție s-au strâns, ieri, pentru a sărbători un an de când s-a dat startul filmărilor pentru serialul difuzat la Antena 1. Și-au adus aminte de prima zi de filmare, au vorbit despre clipele frumoase pe care le-au trăit împreună, dar și despre evoluția de care au avut parte personajele lor pe parcursul timpului. 

23 octombrie 2017 este ziua în care s-au demarat filmările pentru “Fructul oprit”, serialul ce poartă semnătura Ruxandrei Ion, care adună în distribuție cei mai buni actori, împreună cu cea mai bună echipă de profesioniști.  “Sunt foarte fericită pentru reușita doamnei Ruxandra Ion. Motorul a fost și este dumneai. S-a implicat în tot și a fost omul prezent zilnic de la prima la ultima secvență. Echipa serialului este una minunată. Sunt oameni cu care abia aștepți să te vezi. Mă bucur că așa simte și publicul. Mulțumim că ne sunteți alături în serile de miercuri”, mărturisește Alina Chivulescu.

Atunci când iubești ceea ce faci, locul de muncă devină o a doua casă. “Suntem într-o formulă fericită. Ne bucurăm să fim unii alături de ceilalți și să lucrăm împreună la un proiect atât de frumos. Sperăm să le placă în continuare telespectatorilor munca noastră. Am mai spus-o și o spun încă o dată, platourile de filmare înseamnă pentru mine a doua mea casă. Aici, mă simt extraordinar de bine, făcându-mi meseria, și îmi aduce bucurii”, spune Cristina Ciobănașu.

Michaela Prosan spune despre personajul care a adus-o în lumina reflectoarelor: “<<Fructul oprit>> este cel mai ambițios proiect din care am făcut parte până acum. S-a împlinit un an de când am început filmările. Un an plin, intens, pe care l-am petrecut alături de oameni minunați. Sunt mândră de noi, de tot ce am construit, și mă bucur că am ajuns până aici”, spune Michaela Prosan.

Vlad Gherman le promite telespectatorilor că vor avea parte de numeroase surprize. “Nu pot să cred că a trecut un an. Când ai astfel de repere, realizezi cât de rapid trece viața, cât de grăbite sunt clipele frumoase alături de cei dragi. S-a împlinit un an de când am pășit pentru prima dată în hainele lui Ioan. Am îmbrățișat acest personaj din prima secundă, cu toată dragostea și dăruirea. Evoluția a avut loc atât la nivelul personajelor, cât și la nivelul poveștilor lor. Urmează un an plin de intrigi noi, personaje noi, povești cu care telespectatorii vor rezona. Finalul lui 2018 se anunță incendiar, la fel și începutul anului viitor”.

Și Doinița se regăsește printre actorii care fac parte din distribuție încă de la primul sezon al serialului. “Un proiect de care m-am bucurat nespus. O reîntâlnire cu o parte din actorii cu care am mai lucrat și cu echipa din spate cu care, la fel, mă știu de foarte mult timp. Am avut certitudinea că doamna Ruxandra Ion va face un proiect de top și așa a și fost, se poate vedea în cifrele actuale. Tanței îi văd o creștere, pe care sper că au remarcat-o și telespectatorii. Odată cu trecerea timpului a venit și maturizarea ei și a trecut și printr-o dramă. A devenit puternică și îmi place că este rațională. Totuși, își păstrează cumva firea copilăroasă, indiferent de probleme, și pentru asta o iubesc.“, poveștește Doinița Oancea.

Distribuția serialului s-a îmbogățit în sezonul 2 cu nume mari din lumea artistică, dar și cu copii talentați. Produs de Ruxandra Ion, sezonul 2 are la bază un scenariu realizat de Radu Grigore și Simona Macovei, iar regia este semnată de Ruxandra Ion, Cătălin Bugean și Radu Grigore.  Din echipa de creatori a serialului mai face parte şi Cătălin Simioană – director de imagine, un „vrăjitor” al camerei de filmat și al luminii de platou.

Noul sezon „Fructul oprit” se vede, în fiecare zi de miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Primaria Sectorului 1: Bucharest Lady Qvintet, Steaua Di Vreari si Gica Coada, Nikos Papadopoulos, Elena Gheorghe

Published

on

 

Surprize pentru acest weekend pentru melomani si iubitorii unor artisti de soi! Soprana Arlinda Morava, in parteneriat cu Primaria sectorului 1 si Clubul Rotary Cismigiu va invita la “Noaptea Armaneasca”,sambata 19 octombrie de la ora 17.00   la Parcul ADP sector 1-Piata Presei.

In concert: Bucharest Lady Qvintet, Steaua Di Vreari si Gica Coada, Nikos Papadopoulos, Elena Gheorghe si multi altii!!! Un eveniment cu multe surprize pe care nu trebuie sa-l ratati asa ca trebuie sa fioti prezenti daca iubiti muzica Elenei Gheorghe sau a celorlati invitati!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Peek & Cloppenburg ajunge în inima Transilvaniei, Vivo! Cluj-Napoca

Published

on

 

Începând din 17 octombrie, Peek & Cloppenburg te așteaptă și în VIVO! Cluj-Napoca. Pregătește-te pentru o nouă experiență de shopping în peste 3.000 mp² ce acoperă peste 200 de branduri internaționale high-fashion, precum Calvin Klein, Armani Exchange, Hugo Boss, Guess, Nike, Tommy Hilfiger, Scotch & Soda, Ted Baker, Under Armour, Coccinelle, DKNY, Lacoste, Love Moschino, Adidas, FILA, Nike, Reebok, dar și mărci proprii, precum Jake’s ori REVIEW, ce își așteaptă cumpărătorii cu selecții iconice, potrivite fiecărui stil.

VIVO! Cluj-Napoca finalizează cu succes procesul de modernizare a 22.000 metri și oferă acum o experiență unică de shopping în regiune. Iar de pe 17 octombrie, locul în care clujenii îmbină shopping-ul cu timpul de calitate petrecut alături de prieteni și de familie este de acum mai bogat cu un magazin aflat în top-ul preferințelor pasionaților de modă – Peek & Cloppenburg.

4 zile de răsfăț la shopping!

Timp de 4 zile, de joi până duminică, clujenii sunt așteptați cu aranjamente florale spectaculoase să pășească pe covorul roșu, în noul magazin Peek & Cloppenburg. Întâmpinați cu șampanie, espresso și ciocolată, clienții sunt răsfățati cu give-away-uri de beauty, reduceri de 20%, exclusiv pe baza cardului Peek & Cloppenburg, iar doamnele se pot bucura de un refresh make-up înainte de poza la panou.

Ce te așteaptă în noul magazin Peek & Cloppenburg din Vivo! Cluj?

Creațiile celor mai populare case de modă și branduri high-fashion din noile colecții descriu sesiuni de cumpărături de neuitat. Trendurile de sezon sunt bine reprezentate prin colecțiile inspirate din eleganta modă retro. Anii ‘70 revin cu juxtapuneri sofisticate de catifea, reiat, jeans evazat ori în stil clopot, trenciuri lungi sau culottes. Anii ‘90 descriu un Grunge prețios, ce îmbină feminitatea cu accente pe talie, cu linii androgine şi umeri exagerați. Totul presărat cu stofe cadrilate, pattern-uri bogate, broderii fine din dantelă, în gama cromatică specifică de sezon, dominată de tonuri pământii și neutre, cu inserții de nuanțe neon, ce captează privirile.

 

Despre Peek & Cloppenburg:

 

Peek & Cloppenburg, retailerul independent din industria modei, este o companie de familie, lider de piață pe segmentul vestimentar superior cu 16.000 de asociați și cu peste 140 de magazine în 15 țări din Europa.

Peek & Cloppenburg oferă o gamă variată de produse pentru toate stilurile și preferințele, de la brand-uri internaționale până la mărcile proprii. Diversitatea colecțiilor acoperă orice nevoie vestimentară – de la stilul casual până la outfit-uri business, sau ținute de seară. Peek & Cloppenburg își selectează cu atenție produsele pentru a crea noi tendințe și pentru a le oferi clienților săi permanente surse de inspirație. Mai multe informații sunt disponibile pe https://www.peek-cloppenburg.com/ro.

 

Activările incluse în evenimentul de lansare se desfășoară în perioada 17 octombrie- 20 octombrie, între orele 10:00- 22:00, în magazinul Peek &Cloppenburg din Vivo! Cluj-Napoca, Strada Avram Iancu, Nr. 492-500, Florești

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

URBB a înregistrat o creștere în volum de două cifre pentru berile premium și superpremium din portofoliu

Published

on

 

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a înregistrat o rată de creștere în volum de 15% la nivelul întregului portofoliu de beri premium și superpremium, în perioada ianuarie – iunie 2019, comparativ cu aceeași perioadă din anul anterior. Cele mai mari creșteri în volum au fost înregistrate de brandurile din gama de specialități a URBB – Timeless Collection.

Rezultatele URBB din ultimii ani sunt consecința unei strategii pe termen lung a companiei, cât și a standardelor foarte ridicate după care ne ghidăm activitatea. Aceste rezultate ne reafirmă faptul că suntem o companie matură și că răspundem nevoilor consumatorilor din România cu produse de cea mai înaltă calitate, cu tradiție în piața de băuturi, care acoperă o gamă de gusturi tot mai rafinate și diverse, dar și preferințele variate în materie de brand”, a spus Kobi Dar, Președinte URBB.

Grupul Carlsberg a înregistrat o creștere a volumelor de bere la nivel mondial de 1,4% în primul semestru al acestui an, față de aceeași perioadă din anul anterior.

În 2019, URBB și-a extins portofoliul de bere prin lansarea a trei sortimente noi de bere, care vin ca răspuns la tendința de premiumizare observată în rândul consumatorilor: Weihenstephaner Vitus, care s-a alăturat portofoliului URBB de beri speciale din gama Timeless Collection deja binecunoscute românilor, Bucur – bere de bulevard, prima bere românească care completează portofoliul URBB de mărci de bere premium, și Carlsberg 0,0%, noua bere superpremium fără alcool din portofoliul URBB, cu un gust echilibrat de malț, ușor amărui, cu aromă distinctă și plăcută de hamei proaspăt și cu un conținut redus de calorii – 15kcal/100 ml.

# # #

Despre URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. URBB oferă consumatorilor produse de cea mai înaltă calitate, printr-un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Carlsberg 0,0%, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambrée, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: