Connect with us

Evenimente

Ad Comunism în Club A

Published

on

Ad Comunism, Marți, 23 noiembrie 2010, ora 17:30, în Club A. Această manifestare cultural-educativă este organizată de membrii cercului de publicitate Madvertisers, al Facultății de Litere, Universitatea Bucuresti.

Comod. Economic.Rapid puteți afla cum se făcea publicitate când în magazinul Alimentara nu găseai decât spanac la borcan, iar sticlele stăteau singure la coadă la lapte. Puteți face schimburi instructive de experiență cu foști șoimi ai patriei care vă vor relata despre valoarea capitalului de brand al țigărilor Kent, săpunurilor Rexona și al sticlelor de Pepsi produse în fabrica 30 Decembrie.

Suntem în “epoca de aur”, când porumbul era de doi metri, iar planul cincinal se atingea în patru ani și jumătate, când leul făcea pui doar dacă îl depuneai la CEC, când se purta sloganul ”Nicio masă fără pește” și nu experți în diete, când șlagărele erau despre macarale și brandingul de țară despre vacanțele la Sovata. Aflați care erau beneficiile emoționale ale bomboanelor cubaneze si amintiți-vă gustul dulce și tare al celei mai ieftine femei, Eugenia.

Participând la AdComunism, preveniți și combateți sedentarismul, vă mențineți condiția intelectuală și o permanentă bună dispoziție.

Program AdComunism

Partea I

1. Film de prezentare a evenimentului – spot publicitar
2. Reclame si spoturi TV din acea vreme (ex.: reclama la CEC, sketchul lui Toma Caragiu despre publicitate)
3. Prezentare Madvertisers – 5 minute, sustinuta de coordonatorii nostrii – Prof. Alexandra Craciun si Adrian Stefanescu
4. Prezentare CLUB A, o mica istorie si cum era atmosfera studenteasca in anii de comunism, ce branduri consuma tinerii in cadrul intalnirilor/concertelor din Club A
5.Prezentare Costin Radu, Strategic Planner – The Geeks, parte din Leo Burnett – Ce influenta a avut publicitatea comunista si propaganda asupra publicitatii dupa anii ’90.
5. Prezentare Prof. Costin Popescu – povestiri publicitare din epoca Comunismului, analize de reclame.

Pauza de cafea

Partea a II-a – deschidere, Alex Porro, recital chitara si voce – 2 piese

6. Dorin Dersidan, actionar McCann Erikson – Publicitatea inainte de ’89
7. Oana Sav, Brand Manager Romania Libera – cum s-a promovat brandul Romania Libera de-a lungul anilor.
8. Ahile Bardelli, Manager policolor Romania – participant la dezbatere, vorbitor de limba engleza.
9. Dl. Liviu Papadima, Decanul Facultății de Litere

Inchiere – acordarea diplomelor de onoare, prezentarea echipei Madvertisers si a stuff-ului Club A care a susținut initiativa – 10 min.

Recital Mircea Vintila + after party

Intrare liberă.

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending