Connect with us
 

 

In urma anchetei desfasurate de Stirile Kanal D la adapostul pentru animale din Alexandria, unde zeci de caini si-au gasit sfarsitul in conditii groaznice, lagarul patrupedelor a fost inchis de autoritati.

Reporterul Kanal D Daniel Nicolaina impreuna cu mai multi iubitori de animale au sesizat organele competente in legatura cu ororile petrecute in acest adapost si platite din bani publici.

Conform declaratiilor oferite de administratorul public al primariei Alexandria, valoarea contractului adapostului cu primaria este de apoximativ 400.000 de lei pe an.

Oficialii Directiei Sanitar Veterinare au fost oripilati de ceea ce au constatat la fata locului: caini morti, lasati sa putrezeasca in custi, mancare aruncata peste dejectiile patrupedelor, cadavre ale cainilor plutind in canalele de scurgere dezafectate, aflate in imediata apropiere a adapostului – adevarate focare de infectie si imagini care ar cutremura pe oricine.

Adapostul a fost inchis, politia a deschis o ancheta, iar medicul veterinar al adapostului este cercetat in prezent pentru rele tratamente aplicate animalelor.

„In Romania, animalele nu au niciun drept. Oricine le poate chinui sau chiar ucide fara sa fie tras la raspundere. Si mai grav este atunci cand autoritatile statului sustin cu milioane de euro, din banii nostri, asa zisele adaposturi publice;  majoritatea sunt doar lagare de exterminare. Trebuie sa schimbam asta. Ma bucur ca am langa mine oameni minunati care ma sustin si care nu raman nepasatori”, a spus reporterul Kanal D Daniel Nicolaina.

Pentru bietele animale care au supravietuit ororilor din adapostul din Alexandria, povestea are totusi un final bun. Cainii au fost mutati la adapostul ONG-ului Kola Kariola, unde li se vor asigura ingrijirile corespunzatoare.

Autoritatile la Adapostul din Alexandria - STIRILE KANAL D

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Despre România, cu bune și cu rele, în campaniile anului 2019 la Digi24

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

De luni până vineri, regăsiţi în Jurnalele de Ştiri Digi24 o radiografie a tot ceea ce se întâmplă în societatea românească. Teme importante pentru toată lumea precum sănătatea, educaţia, problemele mediului de afaceri, interacţiunea dintre cetăţean şi autorităţi au propriile lor rubrici.

În fiecare luni, campania Pacient în România ia pulsul sistemului de sănătate. Te duci la spital să te faci bine sau rişti să pleci de-acolo mai bolnav decât erai la internare? Dacă sistemul de sănătate e pacientul, are el şanse de vindecare? Carla Tănasie caută răspunsurile. Ştiri echilibrate. Adevăruri dure, livrate fără anestezie.  Arătăm, fără menajamente, bolile sănătăţii româneşti. Pentru asta, însă, e nevoie de curaj și din partea pacienţilor, şi din partea celor care lucrează în sistem.

Dacă nu recunoaştem problemele şi nu vorbim despre neajunsuri, înseamnă că ele nu există şi atunci nimeni nu le va rezolva. Discutăm despre drame, obstacole şi acuzaţii. Dar nu uităm nici reuşitele oamenilor în halate albe.
Marţi scoatem România la raport, cu bune şi cu rele. Întâlnim primari gospodari, dar și localităţi lăsate să moară. Trecem prin orăşele cochete şi sate-odinioară mândre, de care s-a ales praful. Reportajele campaniei Raport de Ţară ne poartă în cele mai îndepărtate colţuri ale ţării. Cătălin Firoiu spune povestea oamenilor și locurilor pe care le vizitează. Aflăm care sunt soluţiile posibile la problemele comunităţii şi le reamintim autorităţilor de ce au primit votul și încrederea românilor.

Miercuri, aflăm că se poate. România Fast Forward e despre oamenii care au ştiut să transforme fiecare greşeală într-o învăţătură. Şi după ce şi-au făcut foarte bine temele, au reuşit să guste succesul. Poveştile unora dintre cei mai curajoși antreprenori români, oameni care au îndrăznit să iasă din tipare şi acum culeg roadele perseverenței lor, sunt aduse în Jurnalele Digi 24 de Sergiu Voicu.

“Fără educaţie moare orice naţie!” strigă profesorii când ies în stradă să îşi ceară drepturile. Digi 24 vorbește despre sistemul de învăţământ în fiecare joi, în campania Old school – New School. Reuşeşte şcoala românească să treacă clasa? Avem programe învechite, toalete în curte, manuale cu greşeli, ”fondul clasei”, subfinanțare, abandon şcolar, analfabetism funcţional. Dar avem şi copii geniali, care cuceresc laurii olimpiadelor internaţionale. Cum ne dorim să arate şcoala, ştiind că elevii sunt viitorul acestei ţări, ne spune Andreea Braşovean.

Cum se poziționează România față de ”suratele” din Uniunea Europeană o știm cu toții. Deși statisticile arată că avem un nivel de trai sub media celorlalte state europene, fondurile comunitare rămân nefolosite. De-acasă, vedem iarba mai verde de dincolo de graniţă. De cele mai multe ori, însă, schimbarea ar trebui să înceapă cu noi. Iar implicarea ar putea rezolva multe dintre problemele societăţii. În fiecare vineri, la emisiunea Plan Detaliu, Teodora Ghenciu încearcă să afle ce nu funcţionează în societatea românească și îndeamnă românii să se implice, să nu mai aștepte ca alții să acționeze, în locul lor.

Jurnalele de Ştiri Digi24 vă aduc şi transmisiuni în direct de la Bruxelles sau Strasbourg. Proiectul “Președinția României la Consiliul Uniunii Europene” vorbeşte despre responsabilităţile României la cârma blocului comunitar și vă familiarizează cu instituțiile europene și rolul lor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

RCS & RDS și Salvați Copiii România au readus în atenția publică dificultățile copiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate

Published

on

 

În cadrul campaniei „Mov Crăciun dăruiește un viitor”, Digi | RCS & RDS și Salvați Copiii au prezentat, în perioada 10-24 decembrie 2018, o serie de cazuri ale unor copii care se află în grija rudelor sau care cresc în familii mono-parentale, deoarece unul sau ambii părinți au fost nevoiți să își caute de muncă în străinătate.

Cei 12 copii, cu vârste cuprinse între 5 și 12 ani, sunt beneficiari ai proiectului „Copii singuri acasă” coordonat de Salvați Copiii România, iar astăzi ei se bucură de susținere și îndrumare spre îndeplinirea visurilor, grație implicării asociației și a comunității de proximitate.

Pentru că este necesar ca societatea în ansamblu să se implice tot mai mult în susținerea copiilor care cresc fără a avea alături părinții, câțiva angajați ai companiei s-au oferit să le fie mentori micuților pe care i-au întâlnit cu ocazia evenimentului de final de an.

Ana Maria Ionescu (Departament Comunicații), Antonia Nidelcu (Departament Financiar), Adriana Gioadă (Departament Juridic), Mihaela Alecsovici (Departament Instalări), Camelia Maria (Departament Resurse Umane), Alessandra Mustăreață (Departament Contabilitate), Florin Ion (Digi Sport), Beatrice Ghiciov (Digi FM), Adriana Biea (Departament Marketing), Alice Iacobescu (Digi24), Adriana Pescaru (Pro FM) și Valentin Popoviciu (Vicepreședinte Digi | RCS & RDS) au îmbrățișat campania și au vrut să îi cunoască mai bine pe micuți, arătându-le că pot găsi sprijin în jurul lor. Astfel, în premieră, în Ajunul Crăciunului, micuții prezentați în campanie au venit la evenimentul de final de an pentru copiii angajaților Digi | RCS & RDS unde au avut ocazia să primească de la Moș Crăciun ceea ce și-au dorit – jucării, cărți, echipamente sportive, articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, dulciuri. Înainte de distracție, ei au vizitat platourile Digi24 și studiourile Digi FM și Pro FM unde au întâlnit o parte din prezentatorii și realizatorii emisiunilor difuzate de posturile de radio și televiziune ale grupului.

În cele câteva ore petrecute împreună, copiii au avut ocazia să socializeze cu angajații grupului, s-au întâlnit cu doi vloggerii cunoscuți – Andra Gogan și Bianca Adam (Tequila), și-au testat talentul de DJ alături de Marius Onuc (Dance FM) și Mircea Ivan (Digi24), au pătruns în culisele muncii de televiziune și de radio. Toate experiențele trăite pe parcursul acestei zile au fost surprinse în ediția finală a campaniei, difuzată la Digi24 pe 24 decembrie, în Ajunul Crăciunului.

 

Parteneriatul Digi – Salvați copiii

Digi | RCS & RDS este partener în cadrul proiectului Copii singuri acasă încă din 2015 și oferă organizației servicii de telefonie mobilă și fixă, printre care o linie telefonică de suport pentru copiii ai căror părinți sunt plecați la muncă în străinătate.

Serviciul de consiliere, Help Line-ul 0800.070.040 și platforma www.copiisinguriacasa.ro oferă consiliere psiho-socială și juridică, în mod gratuit, pentru părinți, persoanele în grija cărora rămân copiii și copii, dar și pentru alte persoane sau instituții interesate sau implicate direct în protecția acestei categorii vulnerabile de copii.

De la înființarea programului, peste 7.200 de copii și 5.000 de persoane în grija cărora au rămas (rude, părinți) au beneficiat de ajutor și îndrumare specializată. Mai mult, demersurile susținute de lobby și advocacy ale organizației au dus la modificarea Legii 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului prin introducerea unei secțiuni separate pentru protecția copiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate.

Potrivit ultimelor date colectate de Ministerul Educației de la Inspectoratele Școlare Județene, aproape 160.000 de copii cresc fără părinți, însă numărul lor este mai mare, deoarece la această cifră se adaugă și cei care nu au ajuns la vârsta integrării în sistemul de educație sau cei care au abandonat studiile ori nu au fost niciodată la școală sau grădiniță.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending