“Smart Girls Do It Once A Month” s-a auzit de două ori la Gala de premiere Cristal Awards, care a avut loc în Courchevel, Franța. Campania de conștientizare cu privire la metodele contraceptive creată de GolinHarris și Medic One a fost dublu premiată în Secțiunea PR, introdusă anul acesta în cadrul Cristal Festival, ajuns la cea de-a 13-a ediție.
Campania “Fetele deștepte o fac o dată pe lună”, inițiată de www.cerculfetelordestepte.ro, o platformă online care oferă informații legate de contracepție și prezintă diferitele opțiuni disponibile astăzi, a luat naştere ca urmare a ratei avorturilor din România care continuă să fie printre cele mai ridicate din Europa. Adela Popescu a acceptat să se alăture acestui proiect, dezvăluind public metoda pe care o foloseşte pentru a da un exemplu femeilor din România. Pentru a sublinia mesajul transmis, Adela a purtat o rochie creată de designerul Corina Vlădescu, care purta sloganul campaniei: “Fetele deştepte o fac o dată pe lună!”. Astfel, designerul român şi artista Adela Popescu au atras atenţia intr-un mod inedit asupra importanţei pe care o reprezinta informarea corectă atunci când vine vorba despre alegerea metodei contraceptive.
Echipa GolinHarris a ridicat trofeele Sapphire și Emerald la categoriile Products și Best Brand Development.