vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăA-Z NEWSAdela Popescu s-a alăturat unei campanii de conștientizare cu privire la metodele...

    Adela Popescu s-a alăturat unei campanii de conștientizare cu privire la metodele contraceptive premiată la Cristal Awards

    “Smart Girls Do It Once A Month” s-a auzit de două ori la Gala de premiere Cristal Awards, care a avut loc în Courchevel, Franța. Campania de conștientizare cu privire la metodele contraceptive creată de GolinHarris și Medic One a fost dublu premiată în Secțiunea PR, introdusă anul acesta în cadrul Cristal Festival, ajuns la cea de-a 13-a ediție.

    Campania “Fetele deștepte o fac o dată pe lună”, inițiată de www.cerculfetelordestepte.ro, o platformă online care oferă informații legate de contracepție și prezintă diferitele opțiuni disponibile astăzi, a luat naştere ca urmare a ratei avorturilor din România care continuă să fie printre cele mai ridicate din Europa. Adela Popescu a acceptat să se alăture acestui proiect, dezvăluind public metoda pe care o foloseşte pentru a da un exemplu femeilor din România. Pentru a sublinia mesajul transmis, Adela a purtat o rochie creată de designerul Corina Vlădescu, care purta sloganul campaniei: “Fetele deştepte o fac o dată pe lună!”. Astfel, designerul român şi artista Adela Popescu au atras atenţia intr-un mod inedit asupra importanţei pe care o reprezinta informarea corectă atunci când vine vorba despre alegerea metodei contraceptive.

    Echipa GolinHarris a ridicat trofeele Sapphire și Emerald la categoriile Products și Best Brand Development.

    Mihai Știrbu

    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

    Mihai Știrbuhttps://www.radardemedia.ro
    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente