Connect with us

BAZAR

“Adevăratul” Black Friday este mâine! eMAG vine cu o OFERTĂ BOMBĂ de Ziua Națională! Reducerile variază între 50% și 99%

Avatar

Published

on

Cu toate că românii au început reducerile cu o săptămână mai devreme, adevăratul Black Friday are loc mâine, 29, în ultima vineri a lunii noiembrie. Retailerul online eMAG organizează, în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie, o nouă etapă a campaniei Promoții Naționale, cu ocazia Zilei Naționale a românilor de pretutindeni.  

În această perioadă, clienții eMag vor primi înapoi 10% din valoarea comenzilor, pe carduri cadou. În plus, fiecare colet va fi livrat împreună cu un steag al României.

„Vrem să facem în acest weekend, pentru orice comandă, un cadou simbolic și deosebit clienților noștri  – steagul României.  Prin campania Promoții Naționale ne dorim ca tricolorul să ajungă în casele cât mai multor români, pentru că știm cât de important este drapelul în diverse evenimente, de la cele sportive până la cele care marchează sărbători importante pe parcursul unui an”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG.

Livrare gratuită. Campania începe vineri şi toate produsele livrate de eMAG în această perioadă, indiferent de valoarea comenzilor, sunt livrate gratuit clienților, în orice colț al țării. În toată această perioadă vor fi disponibile promoții importante la toate categoriile de produse: electronice și electrocasnice, TV, foto, mobile, îngrijire personală, casă și grădină, petshop, jucării, cărți.

LIDL BLACK FRIDAY 29 noiembrie. Nemţii de la LIDL România au anunţat că vor intra în cursa reducerilor de Black Friday (29 noiembrie), cu reduceri de minim 50% la echipamente de gătit şi alte produse electrocasnice.

IKEA BLACK FRIDAY 2013. Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa organizează în acest an primul Black Friday şi dedică trei zile reducerilor în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie. Reducerile vor ajunge până la 50%. IKEA a publicat lista de reduceri de până la 50% pe site.

Orange BLACK FRIDAY 2013. Potrivit oficialilor companiei, Black Friday 2013 va aduce la Orange sute de modele de produse cu reduceri de până la 100% în perioada 22 noiembrie – 1 decembrie.

MiniPrix BLACK FRIDAY 2013. În ziua de 29 noiembrie, MiniPrix propune conceptul de Pink Friday, cu mii de reduceri la produsele sale (vezi aici). Fiecare zi de până atunci are o abordare specifică: sunt zile cu 25% reducere la haine, 25% reduceri la încălţăminte.  După Pink Friday, la MiniPrix urmează Mobile Saturday, sâmbătă 30 noiembrie, cu reduceri mai mari de pe smartphone.

EuroGsm BLACK FRIDAY 2013. Vizitatorii site-ului EuroGsm se pot inscrie in pre-campania Black Friday pentru a vizualiza oferta cu 24 de ore inainte de lansarea campaniei integrale si pentru a beneficia de prioritate in plasarea comenzilor. Printre produsele din oferta promotionala se numara telefoane mobile, tablete, casti bluetooth, stick-uri USB, genti pentru laptop, huse pentru telefoane, tocuri si folii protectie ecran.

QuickMobile BLACK FRIDAY, 29 noiembrie. Printre retailerii care au anunţat promoţii de BLACK FRIDAY 2013 se numără şi QuickMobile, care a pregătit o nouă campanie, care va debuta pe 29 noiembrie la ora 9 dimineaţa. Reducerile la telefoane mobile, tablete şi accesorii vor fi de până la 99% din preţul afişat în prezent.

Vodafone BLACK FRIDAY 29 noiembrie. Vodafone România intră în hora reducerilor de Black Friday 2013 şi vine cu oferte pornind de la 0 euro pentru smartphone-uri. De joi, 28 noiembrie, pana duminica, 1 decembrie, “Black Friday” vine la Vodafone cu smartphone-uri la preturi speciale, de la doar 0 euro, si bonusuri atractive, in toata reteaua magazinelor, precum si online.

OKAZII.ro BLACK FRIDAY 2013. Promoțiile BLACK FRIDAY la Ocazii.ro pot fi accesate AICI, începând cu 29 noiembrie, ora 00:00.

DOMO BLACK FRIDAY 2013. Oferta Domo de Black Friday 2013 va include tablete cu preţuri sub 200 de Lei, precum şi laptop-uri şi notebook-uri cu configuraţii puternice la preţuri foarte mici şi reduceri substanţiale pentru zeci de modele din gama de top. De asemenea, cumpărătorii vor găsi la Domo smartphone-uri cu preţuri începând de la 299 de Lei, precum şi reduceri importante pentru produsele premium din această categorie.

PREŢUL

Indiferent că este magazin online sau clasic, preţul trebuie să fie întotdeauna afişat clar, lizibil, în lei şi cu toate taxele incluse (TVA şi alte taxe suplimentare, dacă este cazul).

PREŢUL REDUS trebuie să fie inferior preţului de referinţă. Acesta din urmă este cel mai scăzut preţ practicat în acelaşi spaţiu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile.

ÎN CÂT TIMP TREBUIE SĂ PRIMEŞTI PRODUSUL

Comerciantul trebuie să îşi îndeplinească obligaţiile contractuale în termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a trimis comanda.

Lista magazinelor participante la BLACK FRIDAY România 2013

Magazine cu produse IT:

  • eMag
  • Evomag
  • PC Garage
  • F64
  • ClickShop
  • Marketonline
  • Azerty
  • Magazinultau
  • Koyos

Magazine cu electrocasnice:

  • Altex
  • Domo
  • Carrefour
  • Flanco

Magazine de fashion, încălţăminte şi accessorii:

  • TinaR
  • New Yoriker
  • ll Passo
  • Ecco Shoes
  • Miniprix
  • Boutique Mall
  • StarShinerS
  • dEpurtat
  • Ama Fashion
  • LaFemme
  • Originals
  • Fashion Days
  • Quick24
  • Zorile Store
  • Matar
  • Nissa
  • Studio Moderna

Magazine de mobila

  • IKEA
  • Casa Rusu

Magazine de cărţi:

  • Nemira
  • Elefant.ro
  • Libris
  • Okian
  • BookCity

Magazine cu jucării şi articole pentru copii:

  • Bebe Bliss
  • Best Kids
  • DinoLand
  • 101 Jucării
  • Baby Trend
  • BebeTex

Cadouri:

  • E-Cadou
  • USBMania
  • FunGift
  • Cadouri De Top

Concerte:

  • BILETOO.ro
    BLT.ro
  • BILETE.ro

 OKAZII.ro     

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Film

Serialele coreene, poartă către o lume fascinantă

Avatar

Published

on

            Oamenii au dorit mereu să exploreze tărâmuri îndepărtate şi să cunoască noi culturi. Acum, datorită noilor media, este mult mai uşor să facem astfel de „călătorii” şi asta nu doar graţie numărului impresionant de informaţii, dar şi prin intermediul artei, respectiv al divertismentului.

Nu cu mult timp în urmă, eram cuprinşi de febra latină, când telenovelele şi muzica spaniolă erau nelipsite din grila de programe. Mai recent, serialele turceşti şi cele indiene ne deschid porţile către o lume fascinantă. În prezent, pata de culoare şi noutatea vin din Coreea de Sud, prin producţii cinematografice şi muzică specială, care se regăseşte printre preferinţele publicului român.

 

Totul a început în anii ’90 când în Coreea de Sud consumul de media provenit din afară a fost înlocuit încet dar sigur, cu cel autohton. Emisiuni de televiziune, seriale, filme şi muzică produse în ţară au ajuns să cucerească publicul intern, dar şi pe cel din afara graniţelor. Aceste producţii se diferenţiau în principal prin diversitate şi calitate. Aşa a luat naştere „valul coreean” numit şi „hallyu”. În limba de origine, acest termen se referă la afirmarea la nivel internaţional a culturii coreene. Mai mulţi jurnalişti au observat preferinţa crescândă a publicului pentru divertismentul coreean. Continentul asiatic, dar şi alte ţări au fost cuprinse de noul val cultural, care continuă să cucerească inclusiv piaţa românească. Iar dacă despre muzica K-Pop v-am vorbit într-o postare anterioară, acum este rândul filmelor coreene, numite pe scurt K-Drama.

Filmele coreene pot fi împărţite în două mari categorii: cu tematică istorică, ce prezintă întâmplări reale, episoade din istoria Coreei sau poveşti imaginare, legende, plasate în diferite epoci din trecut şi serialele moderne, a căror acţiune se petrece în timpul prezent. Dacă primele sunt o adevărată călătorie în timp, unde istoria prinde viaţă, celelalte ne invită să descoperim o ţară modernă şi dezvoltată, dar la fel de interesantă.

            Împătimiţii serialelor coreene vorbesc despre aspectul fizic frumos al actorilor, maniera modernă în care aceştia se îmbracă, îşi aranjează părul sau machiajul. În acelaşi timp, din punct de vedere tehnic, se observă un mod profesionist de a realiza şi edita montajul, cu actori bine pregătiţi, poveşti captivante şi complexe, dar care rămân accesibile publicului larg. Valul coreean are ecouri şi în România. Atenţia telespectatorilor a fost captată odată cu difuzarea dramei istorice „Giuvaierul Palatului”. Publicul a apreciat prezenţa unor valori precum dragostea, respectul, înţelepciunea, importanţa familiei, simţul onoarei, dar şi rafinamentul, dorinţa de cunoaştere şi afirmare.

„Giuvaierul Palatului” (Dae Jang Geum, produs în anul 2003) sau primul serial istoric coreean difuzat de către Televiziunea Română. Acţiunea este plasată în timpul dinastiei Joseon, una dintre cele mai importante perioade din istoria Coreei. Pe parcursul celor 54 de episoade, o putem vedea pe frumoasa şi talentata actriţă Lee Young Ae în rolul tinerei Jang-geum. Asemenea mamei sale, Jang-geum ajunge ucenică la Bucătăria Regală a Palatului. Ea dă dovadă de inteligenţă şi pricepere, iar motto-ul ei este acela că mâncarea trebuie să aducă sănătate şi bucurie celor care o gustă. Invidia şi rivalităţile îi aduc un exil nemeritat, dar ea se reîntoarce la palat ca infirmieră, de această dată. Prin multă muncă şi perseverenţă, ea devine prima femeie medic de la Palatul Regal, un caz fără precedent până atunci în istorie.

            Winter Sonata sau Cântec de iarnă, în varianta românească, o poveste de dragoste cum nu aţi mai văzut, plină de sensibilitate, cu o coloană sonoră care emoţioneză profund. Chiar dacă au trecut aproape două decenii de când s-a lansat, seria continuă să fie unul dintre cele mai emblematice filme ale valului coreean. Joon-sang (rol jucat de îndrăgitul actor Bae Yong-joon) se mută la un liceu nou şi este hotărât să afle mai multe despre tatăl său biologic, despre care mama lui nu vrea să-i povestească prea multe. Aici el se îndrăgosteşte iremediabil de colega sa de clasă, Yoo-jin (interpretată de superba actriţă Choi Ji-woo). Povestea lor de dragoste nu durează prea mult, deoarece el suferă un accident grav de maşină, în urma căruia toţi colegii îl cred dispărut. Însă, el supravieţuieşte şi îşi pierde memoria. După o perioadă, cei doi liceeni, acum adulţi, se reîntâlnesc ca parteneri într-un proiect de arhitectură. Poate amintirile s-au pierdut, dar inima nu uită prima iubire. Chiar şi cu memoria afectată, Joon-sang care are acum o nouă identitate şi un alt nume, Min-hyeong, se îndrăgosteşte de aceeaşi fată, Yoo-jin, care este tulburată de apariţia lui.

Când s-a lansat în 2009, Boys Over Flowers sau Băieţi de bani gata a fost cel mai comentat serial asiatic pe rețelele de socializare. Sursa de inspiraţie pentru această serie a fost banda desenată japoneză cu acelaşi nume. Dacă vă plac clasicele filme cu liceeni, atunci o să urmăriţi cu plăcere şi povestea de dragoste dintre Jan-di (rol jucat de cunoscuta artistă Ku Hye-sun) şi Jun-pyo (carismaticul actor Lee Min-ho). Ea este o tânără inteligentă, plină de energie, dar săracă, în timp ce el este cel mai popular băiat din liceu şi moştenitorul unei mari companii. Ei învaţă la aceeaşi şcoală, doar că pentru Jan-di este greu să se integreze într-un colectiv de elevi bogaţi, care deseori o resping. Jun-pyo reuşeşte să o cucerească cu sentimentele sale sincere şi îi arată că nu toţi cei înstăriţi sunt şi snobi.

 

Acum puteţi urmări un serial coreean de excepţie pe Naţional TV, de luni până miercuri, de la ora 17:15. Nobleţe (The Great Merchant) spune povestea lui Kim Man-deok, o negustoreasă din frumoasa insulă Jeju. Ea se luptă pentru a-şi îndeplini visul şi doreşte să-şi depăşească condiţia într-o lume a afacerilor dominată de bărbaţi, dar şi de nedreptăţi. Oricât de greu i-ar fi, Man-deok nu uită învăţăturile femeii care a crescut-o şi nu se dezice de la principiile cinstei si corectitudinii. Ea urmăreşte să câştige în primul rând respectul oamenilor şi mai apoi banii, de aceea a rămas în istorie ca „bunica ce împarte”, dupa ce şi-a împărţit averea celor săraci pe timp de foamete.

Comentarii

Continue Reading

Film

Nu ai cum să te plictiseşti în weekend cu Hituri de public la TIFF

Avatar

Published

on

            Weekendu-ul acesta, pe 23 şi 24 mai, nu e rost de plictiseală pe TIFF Unlimited, cu Hituri de public la TIFF. Iar dacă acum ne este cam greu să ajungem la cinema, nu-i nimic, vin filmele la noi acasă. Producţii internaţionale sau scurtmetraje românești pot fi vizionate gratuit zilele acestea, la orele anunțate, de pe teritoriul României, după care pot fi accesate oricând pe unlimited.tiff.ro, pe bază de abonament. 

Pasionaţilor de filme bune, cunoscutul festival de film le oferă posibilitatea de a accesa un catalog cu peste 130 de titluri (filme premiate în festivaluri, hit-uri de box office, dar şi documentare românești, spectacole de teatru și dans contemporan), totul prin intermediul Abonamentului TIFF Unlimited. Iar surprizele nu se opresc aici pentru că perioada de free trial a fost extinsă la 14 zile, ca să ne bucurăm şi mai mult de poveştile preferate. Şi ca să nu vă mai ţinem în suspans, vă prezentăm programul acestui weekend, alături de câteva informaţii despre ce o să urmăriţi în Hituri de public la TIFF.

Sâmbătă, 23 mai, de la ora 17:00 este după-amiaza scurtmetrajelor româneşti. În Bricostory (regia: Andreea Păduraru), un vânzător de la un magazin de bricolaj devine mult prea prietenos cu o clientă, în Prima noapte (regia: Andrei Tănase) lucrurile o iau razna când tatăl se implică prea mult în relaţiile de dragoste ale fiului, filmul Fotografii de familie (regia: Andrei Cohn) vorbeşte despre reuniunea unei familii într-o duminică, însă cei prezenți vor ajunge să nu se mai întâlnească vreodată, iar un tânăr sărac ce nu-şi permite nici măcar un bilet de călătorie şi un bătrân veteran se întâlnesc în Trenul foamei (regia: Viorel Timaru).

Ziua se încheie cu o poveste de pomină. De la ora 21:00, urmăriţi Aaltra, unde regizorii Benoît Delépine și Gustave Kervern devin actori. Ei îi portretizează pe doi vecini care locuiesc în nordul Franței, nu îşi găsesc locul nici la muncă, nici acasă şi în plus, se detestă reciproc. O dispută violentă îi aduce pe amândoi în scaunul cu rotile și ulterior, într-o călătorie improbabilă, în care sunt nevoiți să se descopere. Filmul a fost premiat la TIFF în 2004 cu Premiul Publicului.

Imprevizibilul continuă duminică, 24 mai, de la ora 21:00 într-un alt hit de public la TIFF din anul 2018, Trip cu Keta (El Viaje de Keta), în regia Julio Bekhór, Fernando Sma. Dacă gustaţi umorul negru, atunci este filmul pe care îl căutaţi. Keta este un make-up artist pe care aspectul dat de kilogramele în plus, părul roz, dar şi viciile o cam împiedică să-şi găsească un loc de muncă. Acest lucru o determină să facă afaceri nu tocmai curate şi se întâlneşte astfel cu tot soiul de personaje bizare.

În plus, pentru abonați este disponibil în weekend un new entry cu Tim Roth în rolul principal: 600 Miles, premiat la Berlin în 2015 pentru Cel mai bun debut și inclus în competiția TIFF. Un thriller intens, în regia lui Gabriel Ripstein, despre un agent american a cărui soartă se leagă de tânărul contrabandist pe care-l urmărește. Acesta din urmă îl răpește și decide să-l ducă la șefii lui din Mexic.

În zilele de marți și joi, de la ora 20.00, sunt disponibile oriunde în lume premiere de teatru contemporan, cu Play Unlimited. Preţul unul bilet este în valoare de 30 de lei per vizionare (afișat în $) și înseamnă un sprijin important pentru comunitatea artiștilor independenți. Nu rataţi pe 21 mai, Spaghete cu pâine, un one man show despre cumpărături, supraviețuire, capitalism, consumerism și lipsa de bani, iar pe 2 iunie, urmăriţi o poveste despre dragoste și suferință, lipsită de cuvinte, cu păpuși în mărime naturală și actori, în Reflection.

Îți poți lua în continuare bilete, de oriunde din lume, pentru: 

BIRDVILLE | COLIBRI | 153 DE SECUNDE | 
CALUL ALB | ÎN VIITORUL APROPIAT | LIMITE 
BUCURIE ȘI FERICIRE | AMERICAN GYPSY

Vizionare plăcută, de acasă !

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Roxen, reprezentanta României la Eurovision, a ajuns rapid în atenția mass media internațională

Avatar

Published

on

Roxen își continuă drumul în muzică și înregistrează succes după succes atât în țară, cât și înstrăinătate. Artista a participat pe 16 mai la evenimentul special organizat de Eurovision, Shine a light, unde a transmis un mesaj de solidaritate și unitate în această perioadă delicată, dar a și cântat împreună cu reprezentanții tuturor celorlalte țări piesa care a dat și titlul ediției atipice din acest an.

 

Chiar dacă Eurovision nu va mai avea loc în 2020, Roxen va rămâne reprezentanta României anul viitor, însă până atunci, așa cum a promis, continuă să promoveze piesele pe care le-a cântat anul acesta în Selecția Națională și, cu precădere, Alcohol You, melodia aleasă de public și juriu. Piesa este extrem de apreciată în străinătate, iar în acest moment are rezultate foarte bune în Suedia, Norvegia și Olanda, unde este în Viral 50 pe Spotify. De asemenea, și reprezentanți media din țări precum Spania, Croația, Bulgaria, Grecia, Polonia, Turcia, Australia și Columbia  au fost interesați să o cunoasă mai bine pe Roxen și să promoveze piesa Alcohol You.

 

“Sunt copleșită de toată atenția și îmi doresc să le mulțumesc din suflet tuturor celor care îmi ascultă muzica. Faptul că rezonează cu melodiile mele, ca ele reușesc să le dea o anumită stare, mă bucură teribil. Este tot ce îmi doresc. Am foarte multă energie și privesc cu optimism către viitor. Abia aștept următoarele lansări și începerea pregătirilor pentru Eurovision 2021”, a declarat Roxen.

 

În urmă cu o săptămână, reprezentanta României la Eurovision a lansat piesa Spune-mi, care a depășit rapid 1 milion de vizualizări pe YouTube și este în acest moment pe primele locuri în trending, iar zilele aceasta a fost lansat și remix-ul acesteia, semnat de Adrian Funk și Olix.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0