Connect with us

MAGAZIN

“Adevăratul” Black Friday este mâine! eMAG vine cu o OFERTĂ BOMBĂ de Ziua Națională! Reducerile variază între 50% și 99%

Published

on

 

Cu toate că românii au început reducerile cu o săptămână mai devreme, adevăratul Black Friday are loc mâine, 29, în ultima vineri a lunii noiembrie. Retailerul online eMAG organizează, în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie, o nouă etapă a campaniei Promoții Naționale, cu ocazia Zilei Naționale a românilor de pretutindeni.  

În această perioadă, clienții eMag vor primi înapoi 10% din valoarea comenzilor, pe carduri cadou. În plus, fiecare colet va fi livrat împreună cu un steag al României.

„Vrem să facem în acest weekend, pentru orice comandă, un cadou simbolic și deosebit clienților noștri  – steagul României.  Prin campania Promoții Naționale ne dorim ca tricolorul să ajungă în casele cât mai multor români, pentru că știm cât de important este drapelul în diverse evenimente, de la cele sportive până la cele care marchează sărbători importante pe parcursul unui an”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG.

Livrare gratuită. Campania începe vineri şi toate produsele livrate de eMAG în această perioadă, indiferent de valoarea comenzilor, sunt livrate gratuit clienților, în orice colț al țării. În toată această perioadă vor fi disponibile promoții importante la toate categoriile de produse: electronice și electrocasnice, TV, foto, mobile, îngrijire personală, casă și grădină, petshop, jucării, cărți.

LIDL BLACK FRIDAY 29 noiembrie. Nemţii de la LIDL România au anunţat că vor intra în cursa reducerilor de Black Friday (29 noiembrie), cu reduceri de minim 50% la echipamente de gătit şi alte produse electrocasnice.

IKEA BLACK FRIDAY 2013. Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa organizează în acest an primul Black Friday şi dedică trei zile reducerilor în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie. Reducerile vor ajunge până la 50%. IKEA a publicat lista de reduceri de până la 50% pe site.

Orange BLACK FRIDAY 2013. Potrivit oficialilor companiei, Black Friday 2013 va aduce la Orange sute de modele de produse cu reduceri de până la 100% în perioada 22 noiembrie – 1 decembrie.

MiniPrix BLACK FRIDAY 2013. În ziua de 29 noiembrie, MiniPrix propune conceptul de Pink Friday, cu mii de reduceri la produsele sale (vezi aici). Fiecare zi de până atunci are o abordare specifică: sunt zile cu 25% reducere la haine, 25% reduceri la încălţăminte.  După Pink Friday, la MiniPrix urmează Mobile Saturday, sâmbătă 30 noiembrie, cu reduceri mai mari de pe smartphone.

EuroGsm BLACK FRIDAY 2013. Vizitatorii site-ului EuroGsm se pot inscrie in pre-campania Black Friday pentru a vizualiza oferta cu 24 de ore inainte de lansarea campaniei integrale si pentru a beneficia de prioritate in plasarea comenzilor. Printre produsele din oferta promotionala se numara telefoane mobile, tablete, casti bluetooth, stick-uri USB, genti pentru laptop, huse pentru telefoane, tocuri si folii protectie ecran.

QuickMobile BLACK FRIDAY, 29 noiembrie. Printre retailerii care au anunţat promoţii de BLACK FRIDAY 2013 se numără şi QuickMobile, care a pregătit o nouă campanie, care va debuta pe 29 noiembrie la ora 9 dimineaţa. Reducerile la telefoane mobile, tablete şi accesorii vor fi de până la 99% din preţul afişat în prezent.

Vodafone BLACK FRIDAY 29 noiembrie. Vodafone România intră în hora reducerilor de Black Friday 2013 şi vine cu oferte pornind de la 0 euro pentru smartphone-uri. De joi, 28 noiembrie, pana duminica, 1 decembrie, “Black Friday” vine la Vodafone cu smartphone-uri la preturi speciale, de la doar 0 euro, si bonusuri atractive, in toata reteaua magazinelor, precum si online.

OKAZII.ro BLACK FRIDAY 2013. Promoțiile BLACK FRIDAY la Ocazii.ro pot fi accesate AICI, începând cu 29 noiembrie, ora 00:00.

DOMO BLACK FRIDAY 2013. Oferta Domo de Black Friday 2013 va include tablete cu preţuri sub 200 de Lei, precum şi laptop-uri şi notebook-uri cu configuraţii puternice la preţuri foarte mici şi reduceri substanţiale pentru zeci de modele din gama de top. De asemenea, cumpărătorii vor găsi la Domo smartphone-uri cu preţuri începând de la 299 de Lei, precum şi reduceri importante pentru produsele premium din această categorie.

PREŢUL

Indiferent că este magazin online sau clasic, preţul trebuie să fie întotdeauna afişat clar, lizibil, în lei şi cu toate taxele incluse (TVA şi alte taxe suplimentare, dacă este cazul).

PREŢUL REDUS trebuie să fie inferior preţului de referinţă. Acesta din urmă este cel mai scăzut preţ practicat în acelaşi spaţiu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile.

ÎN CÂT TIMP TREBUIE SĂ PRIMEŞTI PRODUSUL

Comerciantul trebuie să îşi îndeplinească obligaţiile contractuale în termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a trimis comanda.

Lista magazinelor participante la BLACK FRIDAY România 2013

Magazine cu produse IT:

  • eMag
  • Evomag
  • PC Garage
  • F64
  • ClickShop
  • Marketonline
  • Azerty
  • Magazinultau
  • Koyos

Magazine cu electrocasnice:

  • Altex
  • Domo
  • Carrefour
  • Flanco

Magazine de fashion, încălţăminte şi accessorii:

  • TinaR
  • New Yoriker
  • ll Passo
  • Ecco Shoes
  • Miniprix
  • Boutique Mall
  • StarShinerS
  • dEpurtat
  • Ama Fashion
  • LaFemme
  • Originals
  • Fashion Days
  • Quick24
  • Zorile Store
  • Matar
  • Nissa
  • Studio Moderna

Magazine de mobila

  • IKEA
  • Casa Rusu

Magazine de cărţi:

  • Nemira
  • Elefant.ro
  • Libris
  • Okian
  • BookCity

Magazine cu jucării şi articole pentru copii:

  • Bebe Bliss
  • Best Kids
  • DinoLand
  • 101 Jucării
  • Baby Trend
  • BebeTex

Cadouri:

  • E-Cadou
  • USBMania
  • FunGift
  • Cadouri De Top

Concerte:

  • BILETOO.ro
    BLT.ro
  • BILETE.ro

 OKAZII.ro     

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Au început înscrierile la ediția a 6-a a Crosului IT-iștilor

Published

on

 

Crosul IT-iștilor powered by Infodesign revine cu ediția numărul 6. Sute de IT-iști și iubitori ai sportului sunt așteptați și în acest an să alerge, pe 22 iunie, în Parcul Tineretului din Capitală. Înscrierile se fac pe site-ul evenimentului: https://infodesign.ro/crosulitistilor/ până pe 20 iunie.

Kitul și participarea celor care activează în domeniul IT (fie că sunt studenți, fie că lucrează în departamente ori companii din industria tehnologiei informației) sunt gratuite. Cu toate acestea, competiția se adresează tuturor persoanelor dornice să facă parte dintr-o comunitate care timp de 5 ani consecutivi a spus ”Log out, shut down, go run”, promovând astfel mișcarea în aer liber și un stil de viață activ și sănătos.

Kitul de participare va conține un tricou tehnic, număr de concurs, insignă, baton energizant, dar și alte surprize din partea sponsorilor. Pe lângă acestea, organizatorii își așteaptă concurenții echipați, ca de fiecare dată, cu energie și voie bună.

Programul evenimentului începe cu distribuirea kiturilor de concurs, la ora 7.30, continuă cu sesiunea de încălzire, la ora 9.00, urmând ca startul competiției să fie dat la ora 9.30. Startul și festivitatea de premiere vor fi amenajate lângă Intrarea Cafeneaua Actorilor din Parcul Tineretului.

Cei care doresc să se înscrie vor putea opta pentru Cursa Hobby de 3km (o tură de lac) sau pentru Cursa Expert de 10 km (trei ture de lac). Indiferent de timpii obținuți pe traseu, participanții se pot simți niște învingători pentru că au renunțat la confortul și sedentarismul cotidian.

Crosul IT-iștilor este organizat de Infodesign, în parteneriat cu F-Secure România. Printre primii sponsori anunțați ai evenimentului se numără: Genesis, Marvo, Redis Nutriție, Buff România, Aqua Carpatica, Answear, Nutrislim, The Cage, Anvergura, Discovery Arena, Mojo Sailing.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Iubitorii de sport, natura si muzica sunt asteptati la Prima editie a festivalului “Sambata X3”

Published

on

 

In perioada 26-28 iulie, Gradina Ielelor din Sambata de Sus, isi va deschide portile pentru a primi miile de iubitori ai sportului, naturii si muzicii de calitate la cel mai mare festival care  imbina armonios elemente de entertaiment si lifestyle: muzica live, gastronomie romaneasca, sport si activitati in aer liber, activitati culturale, de protectia si conservarea mediului, de responsabilitate sociala.

 

Organizatorii festivalului isi propun sa aduca impreuna amatorii de festival si sportivii iubitori de alegare montana, cross, airsoft si montain bike, in cadrul unei atmosfere de socializare si entertainment, de care se poate bucura intreaga familie. Nu vor lipsi ingredientele de succes ale unui festival: muzica live, zona de food si multe ateliere de creatie dedicate, deopotriva, si celor mari si celor mici.

Aerul curat, cele 6 hectare ale Gradinii Ielelor, locul unde se va desfasura festivalul,infrastructura demna de marile festivaluri internationale: apa curenta, energie electrica,  statie de epurare, 3 lacuri artificiale, sistem de drenaj prin canale colectoare, toalete moderne la standarde europene in container sanitar, container dusuri, vor oferi participantilor o experienta unica alaturi de cei dragi.

 

“Ne-am dori sa creionam un festival care sa aduca impreuna familiile, un festival unde pot veni sa se bucure de muzica, miscare, natura dar si de siguranta si de o atmosfera linistita. In peisajul festivalurilor cred ca era nevoie de un astfel de concept, pentru ca, in acest moment, sunt foarte multe festivaluri de nisa, fie ca vorbim de muzica house, electric music sau rock. Noi am vrut sa oferim o alternativa pentru intreaga familie”, a declarat Lucian Savoiu, unul dintre organizatorii Sambata X3.

Cu o investitie de sute de mii de euro in infrastructura si amenajare, Gradina Ielelor poate acomoda mii de oameni care vor regasi in mijlocul naturii comfortul dorit si de cei mai exigenti dintre participanti:

 

Ø  Zone umbra naturala / copaci

Ø  Zona campare gratuita 15.000 mp

Ø  Parcare gratuita

Ø  Energie elctrica

Ø  1 scena de 6 x 7 ptr concerte pe timp de zi

Ø  1 scena mare de 10 x 10 pentru concerte pet imp de noapte

Ø  Iluminat perimetral

Ø  Iluminat ambiental

Ø  Gard imnprejuitor

Ø  Ambulanta permanenta

Ø  Punct de prim ajutor in interiorul festivalului

Ø  Paza firma specilatizata atat interior cat si exterior

Ø  Pct acces festival

Ø  Instalatie de canalizare de 400 ml

Ø  Statie de epuarare proprie de 15.000 lt

 

Gradina Ielelor va gazdui baruri, foișoare, scene permanente,  zone de relaxare, zone amenajate pentru copii, dușuri și toalete. Capacitatea de campare este de pana la 1.500 de corturi, in regim gratuit. Organizatorii au incheiat parteneriate cu companii care vor inchiria, in cadrul locatiei, celor care nu doresc sa isi aduca de acasa: corturi pentru campare, biciclete pentru mountain bike si echipamente complete de airsoft.

 

Iubitorii de alergare montana si cross, MTB si airsoft, amatori sau profesionisti, sunt asteptati sa se  inscrie la competitiile organizate in cadrul Festivalului  SX3

Timp de trei zile, Sambata de Sus va fi un centru important al sportului  și distracției pentru participantii de toate varstele. Specialisti in cele trei discipline sportive au gandit trasee cu diferite grade de dificultate, astfel incat sa raspunda cerintelor celor mai putin antrenati dar si sportivilor de performanta.

 

Cursele de alergare montana si cross sunt concepute pentru diferite distanțe și adaptate pentru diferite grupe de varste, astfel incat intreaga familie sa faca miscare si sa se bucure de aerul curat de munte. Celor mai mici participanti, dar si amatorilor de distractie, organizatorii le-au pregatit o cursa de 1 KM , respectiv Family Music Run, o cursa de 3 km pe ritmuri muzicale. In functie de gradul de pregatire, ceilalti participanti se pot inscrie la una dintre cele 2 curse de alergare, respectiv 10 km și 21 km (half marathon). Partener oficial al curselor de alergare montana și cros este Federația Romana de Atletism.

 

Cursele MTB se vor desfasura pe trasee de 20, respectiv 40 de km, cu grade diferite de dificultate, pentru a spori  intensitatea acestor competitiei.

Iubitorii de adrenalina oferita de practicarea Airsoft vor avea parte de o experienta inedita. Inscrierile sunt deschise pentru o competitie in stil militar, din care nu vor lipsi numeroase provocari, trageri la

tinta fixa, cursa cu obstacole in echipa de 5 tragatori.

Competițiile sportive se vor desfasura pe suprafata a 3 localitati: Sambata de Sus, Lisa si Dragus intr-un areal de peste 1.000 ha.

Cei care doresc sa se inscrie la competitiile sportive sau vor mai multe informatii despre festival o pot face accesand: https://sambatax3.ro/

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

CARLA’S DREAMS: „Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

Published

on

 

Sâmbătă seara, Romexpo a fost plin de oameni veniți să îi vadă live pe artiștii lor preferați. După trei concerte sold out la Arenele Romane, Carla’s Dreams au cântat pentru prima dată la Romexpo, în fața a 8500 de fani, în super show-ul “Nocturn”, o experiență începută în online cu multe piese și testimoniale lansate de-a lungul a 200 de zile, precum „Ne topim”, „Itsova”, „Ca benzina”, „Luna” și care a continuat cu un eveniment pe care publicul nu îl va uita prea curând. 

În deschiderea show-ului, au cântat Mark Stam și Vanotek împreună cu Lori, Mikayla și Muse Quartet.

 

„Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

„Nocturn” este evenimentul cel mai grandios al unui artist român, cu o producție impresionantă de care s-au ocupat peste 100 de oameni, cu scenă de 62 de metri liniari, 350 de mp de led, 4 kilometri de cablu, 1000kw consum, 400 de lumini, cu cel mai puternic sistem de sonorizare din țară, 20 de tiruri cu echipamente, grafică dedicată.

„Sunt onorat să produc show-ul „Nocturn”, primul concert Carla’s Dreams de la Romexpo, un eveniment grandios pentru un artist care surprinde de fiecare dată. Mi-am propus un spectacol complex, cu multe elemente și efecte care să asigure o experiență completa pentru fani și cred că am reușit: de la lumini, lasere, visuals, până la scenografie, sonorizare impecabilă și scena impresionantă”, a declarat George Carabelea, producătorul concertului „Nocturn”.

Din punct de vedere al scenografiei, conceptul show-ului „Nocturn” a fost unul industrial, cu multe cuști retroluminate în care au apărut pe rând dansatori sau instrumentiști și cu ventilatoare în fundalul scenei. Un alt element scenotehnic impresionant a fost cercul central de lumini care cobora deasupra scenei.

De asemenea, band-ul a fost acompaniat de o orchestră simfonică: viori, violoncele, viole, trompete, trombon, tenori, dar și de o trupă de percuționiști pe butoaie.

 

Vedete invitate pe scena de la Romexpo

Invitații speciali ai concertului „Nocturn” au fost Antonia, alături de care au cântat „Te rog”, dar și o piesă în premieră, „Anxietate”. Împreună cu Delia, Carla’s Dreams au cântat „Inima” și super-hitul „Cum ne noi”. Multă energie din partea publicului s-a simțit de asemenea alături de alți invitați, precum Deliric cu piesa „Dependent” și Blacklist cu „Tequila”.

Piesa „Ne bucurăm în ciuda lor” a fost reinterpretată într-o variantă aparte, cu influențe internaționale, cu orchestră simfonică. Din setlist-ul de la concert nu au lipsit nici „P.O.H.U.I”, „Născuți în Moldova”, „Până la sânge”, „Imperfect” sau „Eroina”.

Emoționante au fost și momentele în care publicul a fost cu sufletul alături de cei de la Carla’s Dreams cântând la unison piesa „Unde”, dar și când fanii au ridicat, la piesa „Luna”, un banner alb uriaș cu mesajul „Nocturn”. Nu au lipsit elementele și efectele speciale de scenă, lasere, lumini, foc de artificii grandios la final.

Concertul „Nocturn” al celor de la Carla’s Dreams a fost organizat de Global Records și BestMusic Live Concerts și susținut de KFC, George, primul banking inteligent, Nivea, VOLT, Black Cab, Antena 1, Radio ZU și ZUTV.

Scenotehnica a fost asigurată de Arena Events, visuals NRG Moldova, efecte pirotehnice Pyro Events și laserele KLS Lasers.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending