Connect with us

AUDIENȚE TV

Adina Buzatu şi fiica ei Sara, gătesc împreună la Chefi la cuţite. Ediția de marţi, lider de audiență

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Seara de marți a fost seara Chefilor la cuțite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul publicului comercial și la nivelul publicului din mediul urban.

 

Conform Kantar Media, cea mai nouă ediție Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8.4 puncte de rating și o cotă de piață de 23.9%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 7.7 puncte de rating și 21.9% cotă de piață.

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating si 17.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.7 puncte de rating și 15.4 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.42, peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România erau cu ochii pe audițiile savuroase de la Chefi la cuțite.

 

După ce aseară Anca Dinicu, transformată în celebrul personaj Gina Felea, a stârnit hohote de râs în platoul show-ului de cooking, distracţia continuă şi în această seară. Adina Buzatu şi fiica ei, Sara, vin să le facă o surpriză celor trei chefi, mai ales că Adina este cunoscută pentru timpul pe care îl petrece în bucătărie: „Eu nu gătesc deloc, că nu îmi place să stau în bucătărie este puţin spus! Nicio cafea nu am făcut, nici măcar un ceai. Bucătăria e locul pe care îl vizitez rar, să îmi iau un pahar cu apă eventual, acum să apar să gătesc… e şoc şi panică!”, mărturiseşte amuzată Adina Buzatu.

Stilista îşi va folosi abilităţile şi îi va surprinde pe cei trei chefi cu plating-ul, în vreme ce Sara va fi cea responsabilă cu gătitul propriu-zis. Somon în sos teriyaki cu noodles este preparatul despre care Adina va spune înainte de a intra pe bandă: „Vă spun că luăm toate cuţitele!”. Dacă şi chefii vor fi de acord, telespectatorii vor afla în această seară, de la ora 20:30, în cea mai nouă ediţie Chefi la cuţite, la Antena 1.

Degustările pe nevăzute se apropie de final, amuletele sunt tot mai puține, iar competiția s-a instalat deja între cei trei chefi. Rămâne de văzut cine va reuși în această seară să obțină un nou avantaj în lupta pentru marele titlu.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 20 octombrie 2020

 

 

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Cea de-a treia ediție iUmor a fost lider de audiență

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon iUmor, difuzată miercuri seara, între orele 20.30 – 22.56, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.1 puncte de rating și 22.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat PRO TV cu o medie de 7.4 puncte de rating şi 20.5% cotă de piaţă. În minutul de aur, 20:54, peste 1.6 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

 

Totodată, serialul ”iMai Mult Umor”, difuzat în intervalul 22.56 – 23.10, a fost în topul preferințelor la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o audiență medie de 5.1 puncte de rating și 19.1% cotă de piață

 

Cel de-al zecelea sezon iUmor, continuă în fiecare miercuri, de la ora 20.30, la Antena 1, și se anunță cu totul neașteptat. De la concurenți, la invitați și momente speciale, jurații, dar și cei de acasă, vor avea de descoperit surprize la tot pasul. Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor juriza momentele pregătite de concurenți din toate colțurile lumii. Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.

 

Mai mult, actorul Vlad Drăgulin va avea grijă să nu rateze niciun moment important din culise. Serialul ”iMai Mult Umor”, al cărui protagonist este, va însoți fiecare ediție de audiții din cel de-al zecelea sezon iUmor și va fi difuzat săptămânal, pe site-ul a1.ro. ”iMai Mult Umor” este povestea nevăzută din spatele produsului finit ”iUmor”, este spectacolul din spatele spectacolului”, a spus Vlad Drăgulin. Actorul va urmări tot ce se întâmplă în culise prin ochii personajului Niros, un producător perfecționist, și nu se va teme să pună toate întrebările incomode, atât persoanelor din echipă, cât și juraților sau concurenților.

 

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L. 

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național

Perioada 3 martie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider de audiență. Connect-R a venit în emisiune la rugămintea fiicei sale

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Marți seara Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și o cotă de piață de 28.2%. Locul al doilea a fost ocupat de PRO TV cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 22.1% cotă de piață.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Chefii au fost pe primul loc și în rândul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 9.1 puncte de rating și 21.3% cotă de piață. Pe locul doi s-a situat PRO TV cu o medie de 6.9 puncte de rating și o cotă de piață de 16.2%. Audițiile pe nevăzute ale celui de-al treilea episod au fost urmărite de peste 1.8 milioane de telespectatori în minutul de aur 21.41, la nivelului întregului public.

 

Connect-R a fost surpriza chefilor de marți seara. Artistul le-a povestit acestora că a venit să își încerce norocul pentru că Maya, fiica sa, este cel mai mare fan al emisiunii. “Mi-a spus să îi aduc cuțitul de aur. Dacă se întâmplă asta, m-am scos pe tot anul!”, spunea Connect-R înainte de a se apuca de gătit. Vizita surpriză s-a lăsat cu un cuțit argintiu, cuțit al prieteniei, pe care fiica sa l-a apreciat cu siguranță.

 

Cea de-a treia amuletă pusă în joc marți seara a fost câștigată de saramura imbatabilă a lui chef Sorin Bontea. „Cine să mă bată pe mine la saramură ? Sunt tăticul saramurei! Dacă mă nășteam mai devreme, eu inventam saramura”, a spus acesta extrem de bucuros de bonusul câștigat.

 

Duminică, de la ora 20.00, un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase sau extrem de ciudate și cu concurenți unul și unul!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

2 milioane de români au urmăit Las Fierbinți, lider absolut de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Serialul fenomen Las Fierbinți rămâne în topul preferințelor românilor. Noile episoade continuă să conducă detașat audiențele în fiecare săptămână, iar telespectatorii nu se mai satură de personajele spumoase, situațiile inedite și glumele tari, care ajung virale pe internet.

 

Aseară, Las Fierbinți a fost lider absolut de audiență. Producția a înregistrat o medie de 10.8 puncte de rating și 28.8% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce tANTENA 1 avea 9,6 puncte de rating și 25,6% share. Peste 2 milioane de români au urmărit aseară serialul, la nivel național.

 

Bobiță, Giani, Dorel, Aspirina, Celentano, Firicel, Gianina și toți ceilalți fierbințeni simpatici își continuă viața în ritmul haios care descrețesc frunțile a milioane de telespectatori, săptămânal. În fiecare episod, fanii serialului urmăresc cum personajele lor favorite trec prin aventuri neașteptate pe ulițele și în casele celui mai celebru sat din România.

 

Aseară ne-am amuzat alături de fierbințeni și am urmărit cum Brânzoi vrea să își împace nevasta, care s-a supărat pe el și a plecat de acasă. „S-a supărat pe mine așa brusc, nu știu de ce, sincer îți spun, și a plecat la mă-sa o săptămână. Azi s-a întors și am zis să îi pregătesc și eu ceva, să-i fac o surpriză specială, s-o scot la tine la cârciumă, pentru că noi nu le-am avut pe astea cu ieșitul în oraș!” Brânzoi

 

Joi, de la 20:30, vedem cum se încheie toată tevatura și ne mai luăm o porție de umor de calitate. Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

BĂTALIE Chefi la cuțite – lider de audiență cu cel de-al doilea episod!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seara, Chefi la cuțite s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor la nivelul publicului comercial. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și 29.2 cotă de piață, locul doi fiind ocupat de ProTV cu o medie de 7.3 puncte de rating și 21.9 cotă de piață. La nivelul publicului din întreagă țară, peste 2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe cei trei chefi în minutul de aur 21.16.

 

Luni a fost seara lui chef Florin Dumitrescu. Fish&Chips fine dining, tema ediției de aseară, i-a adus acestuia prima amuletă roșie, o amuletă nouă și periculoasă, ce îi conferă un avantaj demn de luat în considerare – un alt chef trebuie să lucreze pentru echipa lui timp de 15 minute.

Surprizele și farfuriile spectaculoase au fost la loc de cinste și luni seara. Concurenți de peste hotare, comedianți, copii, dansatori, impresari și bucătari s-au perindat prin fața chefilor în încercarea de a obține mult râvnitul cuțit. George Tănase a oferit un moment de zile mari când a apărut în fața chefilor deghizat în Salt Bae, cu un preparat special, “ceafă de porc cu cartofele prăjit și brânză de vaco”. Farfuria le-a adus acestora aminte de România anilor ‘80, glumind cu faptul că în acea perioadă dish-ul acesta ar fi putut câștiga cuțitul de aur.

 

Marți seara un invitat neașteptat trece pragul emisiunii. Connect-R vine la Chefi la cuțite la insistențele fetiței sale, Maya, care este un mare fan al show-ului. “Maya a tot insistat să vin, vrea să îi aduc cuțitul de aur 😊. Eu apar destul de rar, iar ăsta chiar e un moment special”,  a declarat artistul.

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audiență cu povești pline de emoție la „Teo Show”!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Ieri, în cadrul „Teo Show”, o ediție de colecție, vedetele Kanal D au pășit în platoul emisiunii și au împărtășit momente petrecute de-a lungul anilor, la aniversarea celor 14 ani de când s-a lansat Kanal D pe piața media din România. În intervalul de difuzare al emisiunii prezentate de Teo Trandafir și Bursucu, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din ţară, pe toate categoriile de public monitorizate. Telespectatorii au fost alături de vedetele stației într-un număr uriaș și au trăit emoțiile împărtășite de cei pe care îi urmăresc zi de zi din fața micilor ecrane. 

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, ediția aniversară Teo Show a fost urmărită, în fiecare minut al difuzării, de 915.000 de telespectatori din întreaga țară, minutul de maximă audiență, atins la 16:45, adunând în fața micilor ecrane, la Kanal D, 1.080.000 de fani ai îndrăgitei emisiuni.

 

Vedetele Kanal D s-au întrecut în povești emoționante, relatarea unor întâmplări inedite de la filmări și au revăzut, împreună cu cei din fața micilor ecrane, momente de colecție, din arhiva emisiunilor pe care aceștia le-au prezentat de-a lungul timpului.

 

Luni, 1 martie, Kanal D a fost lider de piață cu „Teo Show”. Stația a înregistrat 5,2% rating și 19,1% cota de piață, pe targetul Național, 3,7% rating și 15,1% cota de piață, pe targetul Național și 2,3% rating și 15,7% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 2,3 15,7
  Antena 1 2,0 13,7
  Pro TV 1,9 12,8
TEO SHOW Digi 24 0,7 4,7
15:00-17:00 Romania TV 0,5 3,4
  Antena 3 0,5 3,4
  DigiSport 2 0,4 2,5
  Pro Cinema 0,3 2,4
  AXN 0,3 2,0
  Pro Gold 0,3 1,8
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021
All Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 3,7 15,1
  Antena 1 2,8 11,2
  Pro TV 2,7 10,8
TEO SHOW Romania TV 2,0 8,0
15:00-17:00 Antena 3 1,7 6,9
  Digi 24 0,8 3,2
  B1TV 0,5 1,9
  Pro 2 0,5 1,8
  DigiSport 2 0,4 1,7
  Realitatea Plus 0,4 1,7
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021
National Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 5,2 19,1
  Pro TV 3,3 12,1
  Antena 1 2,9 10,7
TEO SHOW Romania TV 2,2 8,1
15:00-17:00 Antena 3 1,4 5,0
Digi 24 0,6 2,4
B1TV 0,5 1,9
TVR 1 0,4 1,6
Pro 2 0,4 1,5
Boomerang 0,4 1,4
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending