Connect with us

ALL MEDIA

Advertising pentru era post-advertising: noua pozitionare a Leo Burnett Group, cu Razvan Capanescu in rol de Chief Creative Officer

Published

on

 

Leo Burnett Group revendica o noua pozitionare si anunta redefinirea serviciilor de advertising destinate erei post-advertising. Astfel, Leo Burnett Group isi reitereaza intentia de a creste din punct de vedere creativ si isi reafirma spiritul competitiv, intr-o initiativa condusa de Razvan Capanescu, din pozitia de Chief Creative Officer al agentiei.

“Leo Burnett este una dintre agentiile care au facut cu adevarat istorie in publicitatea romaneasca. Adica una dintre cele doua ☺. Ca si in fotbal, unde derby-ul se intampla mereu intre cele doua cele mai bune dintotdeauna, nu doar ale momentului (vezi Real – Barca sau localul Steaua – Dinamo) – asa si in advertising-ul romanesc a fost o competitie benefica pentru cresterea intregii industrii intre Leo si McCann. Atunci cand am fost abordat de catre Leo Burnett Group pentru a incinge din nou competitia si am aflat si de noua organizare pe care o consider (cum spun englezii) ahead of the market, normal ca am devenit interesat. Cred cu putere in noua formula de management, alaturi de Boti si Andreea, si mai cred ca ar fi bine sa stati cu ochii pe noi. Incepe!”, declara Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group).

Dezvoltarea serviciilor de advertising pentru era post-advertising coincide cu fluidizarea procedurii de client service si integrarea procesului de creatie sub umbrela “Bigger ideas, bigger campaigns”. Noul mecanism Leo Burnett Group, care va integra competenta de ATL a Leo Burnett & Target, competenta de digital a iLeo si competenta de brand activation a Arc, va fi alimentat de un motor creativ actionat de Razvan Capanescu.

“Pentru Leo Burnett Group, anul 2014 va ramane in istorie ca fiind anul in care am trecut la un model nou de business, centrat pe capacitatea de a oferi clientilor nostri cele mai bune solutii, cu adevarat integrate si media neutre. Am adus sub acelasi acoperis al Leo Burnett Group trei agentii – Arc, iLeo si Leo Burnett, eliminand total frictiunile operationale dintre diferitele specializari. Avem acum client service, strategie si creatie comune, un singur P&L si o echipa de management comuna. Putem astfel sa cream rapid si eficient echipe multidisciplinare, care sa colaboreze perfect pentru a raspunde oricarui tip de brief. Venirea lui Razvan in echipa de management a agentiei, ca lider al creatiei si principal responsabil de produsul creativ al Leo Burnett Group, reprezinta pentru noi un succes important pe noul drum pentru ca aduce in grup experienta personala directa a integrarii produsului creativ, o gandire neutra din punct de vedere media si o experienta locala si internationala exceptionala”, declara Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett Group).

“Schimbarea este o mare provocare pentru echipa Leo Burnett Group. Suntem deja dupa mai bine de doua luni de la reinventarea modelului de business si decidem din nou sa schimbam. Razvan Capanescu reaprinde, la Leo Burnett Group, marele derby al publicitatii. Leo intra astfel intr-o noua etapa – advertising pentru era post-advertising – si este pregatit pentru acest pas. Vom oferi clientilor nostri actuali si potentiali un cumul de resurse cu obiective trasate spre crearea unui produs exceptional intr-un proces perfect. Cultura Leo Burnett ne permite flexibilitate in gandire si rapiditate in modul de actiune si am incredere ca vom reusi in aceasta noua formula”, a declarat Andreea Boaca (Managing Director, Leo Burnett Group).

Comunicarea noii pozitionari si a intrarii lui Razvan Capanescu in echipa de management a Leo Burnett Group, in calitate de Chief Creative Officer, a inceput pe pagina de Facebook Leo Burnett.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending