Advertising pentru era post-advertising: noua pozitionare a Leo Burnett Group, cu Razvan Capanescu in rol de Chief Creative Officer

0
745

Leo Burnett Group revendica o noua pozitionare si anunta redefinirea serviciilor de advertising destinate erei post-advertising. Astfel, Leo Burnett Group isi reitereaza intentia de a creste din punct de vedere creativ si isi reafirma spiritul competitiv, intr-o initiativa condusa de Razvan Capanescu, din pozitia de Chief Creative Officer al agentiei.

“Leo Burnett este una dintre agentiile care au facut cu adevarat istorie in publicitatea romaneasca. Adica una dintre cele doua ☺. Ca si in fotbal, unde derby-ul se intampla mereu intre cele doua cele mai bune dintotdeauna, nu doar ale momentului (vezi Real – Barca sau localul Steaua – Dinamo) – asa si in advertising-ul romanesc a fost o competitie benefica pentru cresterea intregii industrii intre Leo si McCann. Atunci cand am fost abordat de catre Leo Burnett Group pentru a incinge din nou competitia si am aflat si de noua organizare pe care o consider (cum spun englezii) ahead of the market, normal ca am devenit interesat. Cred cu putere in noua formula de management, alaturi de Boti si Andreea, si mai cred ca ar fi bine sa stati cu ochii pe noi. Incepe!”, declara Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group).

Dezvoltarea serviciilor de advertising pentru era post-advertising coincide cu fluidizarea procedurii de client service si integrarea procesului de creatie sub umbrela “Bigger ideas, bigger campaigns”. Noul mecanism Leo Burnett Group, care va integra competenta de ATL a Leo Burnett & Target, competenta de digital a iLeo si competenta de brand activation a Arc, va fi alimentat de un motor creativ actionat de Razvan Capanescu.

“Pentru Leo Burnett Group, anul 2014 va ramane in istorie ca fiind anul in care am trecut la un model nou de business, centrat pe capacitatea de a oferi clientilor nostri cele mai bune solutii, cu adevarat integrate si media neutre. Am adus sub acelasi acoperis al Leo Burnett Group trei agentii – Arc, iLeo si Leo Burnett, eliminand total frictiunile operationale dintre diferitele specializari. Avem acum client service, strategie si creatie comune, un singur P&L si o echipa de management comuna. Putem astfel sa cream rapid si eficient echipe multidisciplinare, care sa colaboreze perfect pentru a raspunde oricarui tip de brief. Venirea lui Razvan in echipa de management a agentiei, ca lider al creatiei si principal responsabil de produsul creativ al Leo Burnett Group, reprezinta pentru noi un succes important pe noul drum pentru ca aduce in grup experienta personala directa a integrarii produsului creativ, o gandire neutra din punct de vedere media si o experienta locala si internationala exceptionala”, declara Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett Group).

“Schimbarea este o mare provocare pentru echipa Leo Burnett Group. Suntem deja dupa mai bine de doua luni de la reinventarea modelului de business si decidem din nou sa schimbam. Razvan Capanescu reaprinde, la Leo Burnett Group, marele derby al publicitatii. Leo intra astfel intr-o noua etapa – advertising pentru era post-advertising – si este pregatit pentru acest pas. Vom oferi clientilor nostri actuali si potentiali un cumul de resurse cu obiective trasate spre crearea unui produs exceptional intr-un proces perfect. Cultura Leo Burnett ne permite flexibilitate in gandire si rapiditate in modul de actiune si am incredere ca vom reusi in aceasta noua formula”, a declarat Andreea Boaca (Managing Director, Leo Burnett Group).

Comunicarea noii pozitionari si a intrarii lui Razvan Capanescu in echipa de management a Leo Burnett Group, in calitate de Chief Creative Officer, a inceput pe pagina de Facebook Leo Burnett.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la mihai.stirbu(a)radardemedia.ro

Comentarii