A-Z NEWS
ADVERTISTING FESTIVAL | “Leo Burnett te invită la vânătoarea de lei!” în competiția Cannes Predictions 2013
Sub sloganul “Leo Burnett te invită la vânătoarea de lei!”, Leo Burnett continuă tradiția și vine în întâmpinarea celui mai prestigios festival de publicitate Cannes Lions, organizând cea de-a 12-a ediție a Cannes Predictions în România.
Începând de astăzi, se lansează aplicația http://apps.facebook.com/cannespredictionsro/ ca principală modalitate de vot în cadrul compeției Cannes Predictions 2013. Aplicația, dezvoltată special pentru această competiție de agenția digitală iLeo Marketing Interactiv, propune o selecție a celor mai bune creații publicitare din lume.
Prin intermediul aplicației Cannes Predictions 2013, participanții vizionează 35 de înscrieri la festivalul Cannes Lions considerate de rețeaua Leo Burnett Worldwide ca fiind cele mai bune creații publicitare ale anului 2012-2013. Ca în fiecare an, în urma vizionării, participanții își pot alege și vota 12 execuții considerate favorite la premii, urmând ca rezultatele finale de la Cannes să hotărască și câștigătorii competiției. La final, concurentul cu cel mai mare punctaj va fi desemnat câștigător. Procesul de votare va ramâne deschis până la data de 15 iunie, ora 23:59.
“Cannes Predictions este un exercițiu extrem de prețios pentru fiecare dintre noi, de orice parte a baricadei ne-am afla în industria comunicării. Este o ocazie să vedem în avanpremieră hiturile anului în domeniu, să simțim cum a evoluat lumea comunicării, să ne verificăm criteriile, să observăm noile trenduri. Să ne simțim pentru câteva minute în postura de jurat de Cannes, încercând să nominalizăm cele mai valoroase lucrări. Și să ne bucurăm ochii și mintea cu work creativ de cel mai înalt nivel, care ne convinge și anul acesta că limitele nu există decât pentru a fi depășite.” a declarat Irina Becher, Senior Copywriter Leo Burnett.
La ediția de anul acesta, votarea spoturilor se poate face prin accesarea aplicației de Facebook Cannes Predictions, dar și în cadrul evenimentelor speciale organizate împreună cu Școala de Comunicare de la Brașov (marți 11 iunie), organizația Advice (miercuri 12 iunie) și IQads (joi 13 iunie). În debutul competiției, publicitarii de la Leo au susținut o vizionare specială în cadrul evenimentului ICEEfest de vineri 7 iunie.
- PREMIILE RADAR DE MEDIAo săptămână ago
PREMIILE RADAR DE MEDIA, EDIȚIA A-XV-A 2024 – START VOT! TU ALEGI CÂȘTIGATORII!
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV săptămâna 26 august – 01 septembrie 2024
- Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE TV Cel mai dur test de fidelitate s-a încheiat pentru Claudiu şi Simona aseară, la Insula Iubirii. Show-ul, lider de piața, pentru Antena 1!
- Program TV6 zile ago
Programul PRO TV săptămâna 02 – 08 septembrie 2024
- ENTERTAINMENTo săptămână ago
Daria Carinna vine cu o piesa peronalizata insotita de un videclip de exceptie – Vorba ta –
- Program TVo săptămână ago
Programul HAPPY CHANNEL săptămâna 30 august – 05 septembrie 2024
- Digital2 săptămâni ago
Post-Digital Extensions – tinerii artisti romani au parte de un circuit mentoral colaborativ la nivel international in Oulu, Finlanda
- Digital3 săptămâni ago
Peste 500 de vârstnici din România au participat la ateliere de dobândire a abilităților digitale
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA STARS săptămâna 26 august – 01 septembrie 2024
- Emisiuni2 săptămâni ago
„The Floor” super show-ul toamnei își deschide în curând porţile la Kanal D !
- Program TV3 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 săptămâna 23 – 29 august 2024
- ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Amely lanseaza “Loca” in colaborare cu VLVD
- Timp Liber3 săptămâni ago
Pate ARDEALUL – Fără E-uri, fără alte cele. Numa’ Fainoșag!
- Program TVo săptămână ago
Programul ANTENA 1 săptămâna 30 august – 05 septembrie 2024
- Emisiuni3 săptămâni ago
Mădălin Ionescu va prezenta Viaţa fără filtru, o emisiune zilnică, la Antena Stars
- Emisiuni3 săptămâni ago
„Follow us!”, un nou sezon, din 2 septembrie, la Kanal D2