Connect with us

UTILE

Seo: ce este content marketing si cum poate stimula cresterea unei afaceri?

Published

on

Reclame

Universul clasic al marketingului s-a oprit, pentru ca utilizatorii de internet s-au saturat de bannere iritante si de anunturi sclipitoare. Aceste persoane isi instaleaza plugin-uri de blocare a anunturilor web pentru a evita orice fel de publicitate online. Potentialii clienti au devenit mai rigurosi si daca exista ceva ce ii poate determina sa faca o achizitie, este vorba despre continut de buna calitate, util, credibil si bine scris.

Marketerii inteligenti si agentiile de seo inteleg ca marketingul clasic a devenit ineficient si ca exista modalitati mai bune pentru a promova produsele sau serviciile unei firme. Asa a inceput era marketingului de continut.

Atragerea clientilor prin continut (advertorale seo, articole, postari)

Marketingul de continut vizeaza crearea si distribuirea de continut de inalta calitate potentialilor clienti. Continutul trebuie sa-i atraga pe clienti, de aceea este important ca el sa fie bine directionat. O audienta bine definita garanteaza actiuni profitabile ale clientilor. Puteti face acest lucru folosind bloguri, podcasturi, videoclipuri, impreuna cu titluri atractive si pagini persuasive.

In general, scopul marketingului de continut este atragerea clientilor prin prezentarea unui continut de valoare. Evident, intentia este de a modifica sau de a determina o schimbare in comportamentul potentialilor clienti. O strategie buna de content marketing trebuie sa urmeze un plan bine definit si sa fie organizata – necesita experienta si know-how pentru a fi implementata in mod corespunzator.

Principala diferenta dintre content marketing si reclamele traditionale este calitatea si relevanta continutului. O agentie seo te poate face sa vezi diferentele, spre desoebire de bannerele si ferestrele tip pop-up, niste advertorale seo bine scrise necesita timp si talent pentru a crea un continut structurat si de calitate. Exista pareri potrivit carora marketingul de continut reprezinta viitorul, dar acest lucru nu este adevarat. De fapt, marketingul de continut se intampla in prezent si de aceea o firma nu ar trebui sa astepte sa treaca timpul ca sa investeasca timp si bani in el.

Ce este continutul de calitate? Iata cateva exemple:

  • advertorale seo
  • social media marketing
  • relatiile publice
  • marketingul inbound

Marketingul de continul este primul pas pe care il poate face o afacere spre succesul online. Astfel ea se poate transforma intr-un precursor de continut inteligent. Pentru ca in acest caz, cererea de continut de calitate este mai mare, se impune contractarea unei agentii seo sau entitati externe care se poate ocupa de livrare adve seo ori continut de orice fel, conform obiectivelor trasate. Pentru servicii SEO puteti apela la Mogu.ro tot aici veti gasi modalitati prin care iti poti face vizibil site-ul in motoarele de cautare.

De ce este important content marketingul (advertorale seo, articole, postari)?

Marketingul de continut a devenit una din cele mai populare strategii de marketing din mai multe motive. In prezent, cumparatorii se asteapta sa primeasca mai mult decat o reclama la un produs – ei au nevoie de informatii de calitate, care ar putea sa le extinda orizonturile. Cresterea diversitatii si adoptarea tehnologiilor electronice au modificat modul in care utilizatorii de internet obtin informatii si modul in care le percep pe acestea. Marketingul de continut raspunde tututor nevoilor unui potential clienti si de aceea ar trebui adaugat la strategia de marketing.

Marketingul de continut (advertorale seo, articole, postari) fidelizeaza

Daca informatia de calitate este furnizata in mod gratuit atunci ea este si mai apreciata de catre cititor. Oferirea de continut valoros cititorilor este un motiv ca ei sa-si doreasca sa se apropie de business-ul respectiv si sa investeasca incredere in el. Este important ca livrarea acestui tip de continut sa se realizeze la intervale regulate, pentru ca cititorii sa se poata obisnuit cu brandul.

Marketingul de continut creaza o buna imagine pentru un business (advertorale seo, articole, postari)

Cand continutul de calitate este livrat in mod constant, atunci acesta face ca brandul sa se bucure de mai multa apreciere din partea publicului tinta. Puteti deveni un expert si o autoritate in domeniul dumneavoastra, dar este important sa fiti consistent. Investiti in content marketing si clientii vor investi timp (chiar si bani) in brandul dumneavoastra. Pana la urma, deciziile de cumparare se bazeaza pe loialitate si incredere.

Marketingul de continut intareste relatia business -clienti

El ofera posibilitatea de a distribui si de a comenta in legatura cu  un anumit continut. Cand este livrat prin canalele social media, marketingul de continut poate viza feedback-ul – iar acest lucru este la fel de important, atat pentru client, cat si pentru  afacerea in sine. Marketingul de continut creaza terenul propice pentru discutii si dezbateri.

Marketingul de continut si agentiile de SEO, sub diversele sale forme – advertoiale seo, postari social media, continut pe email etc – aduce potentialii clienti mai aproape de un brand si ii poate convinge sa ramana loiali.

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement

IN Trending